Beetje raar dat ze Ludo nu nog wel laten rommelen met Julia.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:28 schreef flanken het volgende:
d
[..]
dan wordt janine en ludo ook closer om nina te steunen. maxime kan er niet tegen en praat haar mond voorbij
Vandaar altijd van die saaie films en series op RTL4quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig ook een extern probleem: de zender (RTL4, en dan met name programmadirecteur Erland Galblaas) die zich even met de beleidsvoering van de serie bemoeit. Van Berkum, Van Steijn en Wiegel kúnnen het wel, maar hebben tegenwoordig regeltjes waarin iedere vorm van spanning tot het minimum wordt beperkt; alleen met een zomercliff mogen ze wat meer uitpakken.
Ben benieuwd naar die app en wie er dan "springlevend" is?quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:00 schreef PG18 het volgende:
Maar uiteindelijk zullen Ludo en Janine wel weer bij elkaar komen en gaan trouwen. Voor de 20e keer. Geloofwaardig ook
Hetzelfde gedoe als toen met die therapeute van Nina, duurt een paar weken maar er gebeurt verder niets bijzondersquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:56 schreef PG18 het volgende:
[..]
Beetje raar dat ze Ludo nu nog wel laten rommelen met Julia.
Welke films en series? Ik zie alleen maar van die hulpprogramma's met John Williamsquote:[..]
Vandaar altijd van die saaie films en series op RTL4
Leuk initiatief! Heb alleen niet genoeg kennis dus laat het liever aan de experts over.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 04:43 schreef LetsGame het volgende:
Ik ben van plan een GTST wikia te creëren die erg uitgebreid is met informatie over van alles en nog wat dat met GTST te maken heeft. Vind de Wikipedia pagina's van GTST namelijk niet bepaald betrouwbaar en vaak als ik die lees, merk ik de domste taalfouten op en grote fouten in verhaallijnen. Ik heb echter geen zin om dat allemaal te corrigeren, maar wel zin om de beste GTST wikia te maken die er maar kan zijn. Wie, met erg veel GTST kennis, wil er meedoen aan dit plan?
Dankje! Ik hoop dat de experts qua GTST mee willen doen zoals PeterKelder, Frey, Heer_van_Bartolhoven en ArnieAlberts.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 04:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Leuk initiatief! Heb alleen niet genoeg kennis dus laat het liever aan de experts over.
Leuk ideequote:Op donderdag 1 augustus 2013 04:43 schreef LetsGame het volgende:
Ik ben van plan een GTST wikia te creëren die erg uitgebreid is met informatie over van alles en nog wat dat met GTST te maken heeft. Vind de Wikipedia pagina's van GTST namelijk niet bepaald betrouwbaar en vaak als ik die lees, merk ik de domste taalfouten op en grote fouten in verhaallijnen. Ik heb echter geen zin om dat allemaal te corrigeren, maar wel zin om de beste GTST wikia te maken die er maar kan zijn. Wie, met erg veel GTST kennis, wil er meedoen aan dit plan?
Goed ideequote:Op donderdag 1 augustus 2013 04:43 schreef LetsGame het volgende:
Deze "expert" wil zeker meedoenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:51 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dankje! Ik hoop dat de experts qua GTST mee willen doen zoals PeterKelder, Frey, Heer_van_Bartolhoven en ArnieAlberts.
Jammer! Ik hoop ook zeker dat het iets geweldigs wordt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:00 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Leuk ideeHelaas geen tijd mee te helpen, en ondanks ik al vanaf het begin kijk, weet ik er lang zo veel niet meer vanaf. Ben wel benieuwd
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Goed ideeZeker als ik zie dat series als Familie ook een goede wikia hebben, denk ik dat dat met GTST ook wel te behalen is
[..]
Deze "expert" wil zeker meedoen
Nou als je de kennis optelt bij de passie van sommige mensen hier moet dat goed komen natuurlijkquote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:40 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Jammer! Ik hoop ook zeker dat het iets geweldigs wordt.
Goed plan!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 04:43 schreef LetsGame het volgende:
Ja, jij moet er ook gewoon bijquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:26 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Goed plan!![]()
![]()
Ik ben zeker niet de grootste kenner. Maar vragen kun je natuurlijk altijd stellen.![]()
Ik ben er ook wel benieuwd naar.
Dan moet ik wel even snel verder gaan met kijken. Want het 2e gedeelte van seizoen 4 t/m seizoen 7 is nog niet zo bekend voor mij!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, jij moet er ook gewoon bij![]()
Ik kijk al vanaf 1990 maar kan me sommige dingen echt niet meer herinneren dus ik zou het wel leuk vinden om de totstandkoming van die pagina te volgen hier! Waarschijnlijk heb ik niks toe te voegen maar wie weet ook wel;)quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:19 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dan moet ik wel even snel verder gaan met kijken. Want het 2e gedeelte van seizoen 4 t/m seizoen 7 is nog niet zo bekend voor mij!
Inge lijkt hier wel weer een beetje op hoe ze er 10 jaar geleden uitzagquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:17 schreef loezzzje het volgende:
http://data.rtl.nl/_inter(...)/24_inge_600x900.jpg
http://data.rtl.nl/_inter(...)24_robin_600x900.jpg
ik vind Inge haar haar opzich wel leuk zitten, Robin vind ik net een pruik op hebben
Inderdaadquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:02 schreef Frey het volgende:
Die kop van Doedel ook weer. Die gast kan geen normale bek trekken.
De vermoorde onschuld deze keer. Hij heeft niets te maken met de sabotage.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad
Wat vind je van de foto van Ludo?
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:20 schreef Frey het volgende:
[..]
De vermoorde onschuld deze keer. Hij heeft niets te maken met de sabotage.
http://www.gtstfanclub.nl/2013/08/portretfotos-seizoen-24/quote:
Zij moet eens haar haar anders doen. Gewoon een heel stuk eraf. De hele tijd dat haar tot aan haar knieënquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:17 schreef loezzzje het volgende:
Robin vind ik net een pruik op hebben
Dat zal best. Ik begon in seizoen 8 echt met kijken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:21 schreef AudreyParker het volgende:
[..]
Ik kijk al vanaf 1990 maar kan me sommige dingen echt niet meer herinneren dus ik zou het wel leuk vinden om de totstandkoming van die pagina te volgen hier! Waarschijnlijk heb ik niks toe te voegen maar wie weet ook wel;)
YES. GOD YES.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 04:43 schreef LetsGame het volgende:
1 euro.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:45 schreef Frey het volgende:
Ik wil eerst praten over de financiële vergoeding.
Oh ja: Count me fucking IN.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 04:43 schreef LetsGame het volgende:
10 jaar alweer? Teeering, wat gaat het toch snelquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inge lijkt hier wel weer een beetje op hoe ze er 10 jaar geleden uitzag
Aan het eind van vorig seizoen viel me op dat de foto van Noud bij de intro ook niet (meer) bij Nina stond.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:21 schreef flanken het volgende:
wat me nog meer opvalt alle stellen zitten dichtbij elkaar
rikkie en tim
lorena en mike
ludo en janine
bianca en anton
nuran en rik
bing en sjors en aysen driehoekverhouding
behalve noud en nina
Inge haar haar staat hier al stukken beter dan de groepsfoto. Robin haar foto is gewoon lelijk geworden.. Net een pop. Dilan (Aysen) kijkt best wel arrogant haha! Ook wel grappig Ferry en Everon kijken beide een beetje het zelfde maar Ferry lijkt echt een kwal en Everon niet hahaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:17 schreef loezzzje het volgende:
http://data.rtl.nl/_inter(...)/24_inge_600x900.jpg
ik vind Inge haar haar opzich wel leuk zitten, Robin vind ik net een pruik op hebben
Zeker tof als je meedoet Daniël!!!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:26 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Goed plan!![]()
![]()
Ik ben zeker niet de grootste kenner. Maar vragen kun je natuurlijk altijd stellen.![]()
Ik ben er ook wel benieuwd naar.
Bedanktquote:
Awesome dat je meedoet!!!quote:
Dat lijkt me volgens mij erg veel werk, zeker omdat het hier om duizenden afleveringen zal gaan. Maar een goede beschrijving per aflevering is met een sterk team zeker haalbaar, maar we moeten natuurlijk eerst een basis zien te creëren en kijken wie zich waarop wil focussen. Ben sowieso erg blij dat ik allemaal positieve reacties op het idee hoor hier! Bedankt!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
YES. GOD YES.
Noem me een mafketel, maar ik loop al tijden met het idee om afleveringen te gaan 'analysen' op de manier zoals op Studio100fan.eu de afleveringen van Samson en Gert één voor één onder de loep genomen worden. Interessante running jokes, microfoon-mistakes, opmerkelijke quotes en dergelijke.
Is ónmogelijk in je eentje echter.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:45 schreef Frey het volgende:
Ik wil eerst praten over de financiële vergoeding.
Dat van Bartho is inderdaad waar nu je 't zegt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De foto van Laura is wel classy moet ik zeggenEn we hebben weer de foto-issue van Bartho: als hij nors kijkt op de gezamenlijke foto, lacht hij op zijn individuele foto
Chop chopquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:39 schreef roos85 het volgende:
Lastig te voorspellen deze keer.. ik gok Mike.
wat dan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:40 schreef roos85 het volgende:
Volgens mij staat er een fout in de app
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |