De interviewer vroeg het, dat is de echte smeerlapquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:22 schreef DeeBee het volgende:
Meer op d'r rug getraind? Smeerlap die Grueter.
Muffat scheurde hem kapotquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:27 schreef Ambrosius het volgende:
Stom gedoe met die nummers trouwens, die zitten 3 seconden op dat pak en dan moet het er alweer af om die rits open te kunnen doen.
Ach vorig jaar kwam ze geen poot vooruit op de 200, dus dit was echt een grote verbetering al.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:27 schreef DeeBee het volgende:
Ja, eigenlijk weinig bijzonder toch ook weer van Heemskerk.
Niet zo kut als vorig jaar, maar ook nog niet super bijzonder...
Op de Spelen was het toen wel echt ongelofelijk, die kwam vólledig uit het nietsquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:34 schreef DeeBee het volgende:
Het blijft echt bizar, al die kinderen met wereldrecords in het zwemmen.
Nou nou, toen zwom ze 'ookal' 1.07, Moniek Nijhuis niveau. Ik vind dat 'uit het niets komen' zo raar, dat kan helemaal nietquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Op de Spelen was het toen wel echt ongelofelijk, die kwam vólledig uit het niets
Pff, mierenneukerquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou nou, toen zwom ze 'ookal' 1.07, Moniek Nijhuis niveau. Ik vind dat 'uit het niets komen' zo raar, dat kan helemaal niet
even youtuben.quote:
Mooi lichaam ook, niet zo'n overdreven driehoek.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:40 schreef DeLuna het volgende:
Hij zwemt niet mooi maargoed, dat compenseert hij wel weer met andere dingen
Kunnen we hem toevoegen aan het lijstje Tom Dumoulin?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:42 schreef alors het volgende:
[..]
Mooi lichaam ook, niet zo'n overdreven driehoek.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kunnen we hem toevoegen aan het lijstje Tom Dumoulin?
die naam doet me toch altijd aan wat anders denken.quote:
Tieten als meloenen?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:53 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
die naam doet me toch altijd aan wat anders denken.
Is er trouwens al een keer uitgerekend hoeveel die pakken schelen? 3/10 seconde per baantje ofzo?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:55 schreef DeeBee het volgende:
Wel bizar dat Hardy nog steeds een seconde boven d'r pakkentijd zit, maar Meilutyte die tijd moeiteloos klopt. Die was < 1:03 gegaan in een pak...
twitter:nick3bergen twitterde op dinsdag 30-07-2013 om 20:01:42Thijs van Valkengoed, commentator Eurosport: "Vorig jaar was ze 15 en dit jaar is ze...16!" reageer retweet
Misschien is Hardy zelf wat minder + het pakkenverschil, kan zomaar die dikke seconde zijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:58 schreef DeeBee het volgende:
Ligt aan de slag ook nog volgens mij.
Maar ja, die Hardy zal niet heeel veel slechter zijn dan een paar jaar terug en zwemt nu een dikke seconde boven d'r eigen PR op de 100 school, scheelt toch wel veel.
Nick Driebergen is wel een beetje aan het zeiken op twitter hoor.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:03 schreef TheArt het volgende:
twitter:nick3bergen twitterde op dinsdag 30-07-2013 om 20:01:42Thijs van Valkengoed, commentator Eurosport: "Vorig jaar was ze 15 en dit jaar is ze...16!" reageer retweet
[..]
Misschien is Hardy zelf wat minder + het pakkenverschil, kan zomaar die dikke seconde zijn.
Efimova wel drie sterke races zeg.
Grappig, Ledecky en Meilutytė schelen maar 2 dagen van elkaar.quote:Kathleen Ledecky (W.D.C., 17 maart 1997)
Rūta Meilutytė (Kaunas, 19 maart 1997)
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon de begeleiding en/of familie?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:12 schreef heywoodu het volgende:
Gaaf dagje
Ledecky en Friis dik onder het WR![]()
Mooi dat dat ook nog relatief spannend bleef voor het goud, dat maakte het gewoon echt een mooie race
Ook leuk om te zien dat er zoveel Litouwers in het stadion waren voor Meilutyte, had niet verwacht dat je makkelijk 10 vlaggen zou zien
En over fans gesproken, vanmorgen bij de series 50 school zaten er 3 mensen voor me met een grote vlag van Brunei, voor Muhammad Isa Ahmad die 66e werd
Je ziet echt vlaggen van alle landen die zwemmers in de halve finale hebben (vanavond zelfs een groepje Singaporezen voor Schooling), maar Brunei had ik niet verwacht
Dat kan natuurlijk, maar dan nog, al die andere kleine landen hebben niet iemand die juichend en met een grote vlag op de tribune zit enzoquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon de begeleiding en/of familie?
quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:07 schreef borisz het volgende:
Verschuren op de 100 vrij in de series. De enige Nederlander vanmorgen.
Ging gister ook niet goed. Maar deze commentatorquote:
Die winnaar zwemt ook gewoon harder dan Kromo bijv., die was niet zoo slecht.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:16 schreef DeLuna het volgende:
Dit vind ik altijd wel leukIn die landen zijn ze gewoon nationaal kampioen en zwemmen ze iedereen er dik uit
Inderdaad, als je hier 52 zwemt als heer ben je best wel snel nog.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:17 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Die winnaar zwemt ook gewoon harder dan Kromo bijv., die was niet zoo slecht.
Maar inderdaad, de nationaal kampioen van Benin of zo.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:29 schreef DeeBee het volgende:
Ja, wel duidelijk dat alle focus hier op lag nu.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:29 schreef DeeBee het volgende:
Als je dit zag niet, maar dat is wel een beetje kortzichtig. Zijn grootste kans is gewoon de 100.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:29 schreef DeeBee het volgende:
Oppeppen, beetje aggressief worden. Sommige klappen in de handen, anderen slaan op hun borst en weer anderen gebruiken hun dijen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:31 schreef alors het volgende:
Waar is dat dijenslaan goed voor? Ik neem aan dat er niet vlak voor de start nog een goede grap wordt verteld.
Oh okay, ik dacht misschien gaat hun broek dan beter zitten ofzoquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oppeppen, beetje aggressief worden. Sommige klappen in de handen, anderen slaan op hun borst en weer anderen gebruiken hun dijen.
Tuurlijk is het ook een beetje opportuun. Maar wat mij vooral zorgen baart is dat hij (wederom) de hele race achter de feiten aan liep... Maar nou ja, misschien is hij toch niet in ontzettende topvorm hier, maar pff, waar eerder deze week al aan gerefereerd werd, er mag nu wel eens gepresteerd worden op een WK of zo (en als dat dan 10e worden is in een PR vanwege de concurrentie, ok, maar z'n tijden slaan nu ook nog eens nergens op).quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als je dit zag niet, maar dat is wel een beetje kortzichtig. Zijn grootste kans is gewoon de 100.
Sorry DeeBee maar dat is echt wel een hele vage opmerking. Hij loopt ELKE race, op ELK toernooi op de 100 achter de feiten aan, puur omdat dat zijn stijl is. Hij moet het van die 2e 50 meter hebben. Op de OS liep ie ook elke race achter de feiten aan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:34 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Tuurlijk is het ook een beetje opportuun. Maar wat mij vooral zorgen baart is dat hij (wederom) de hele race achter de feiten aan liep... Maar nou ja, misschien is hij toch niet in ontzettende topvorm hier, maar pff, waar eerder deze week al aan gerefereerd werd, er mag nu wel eens gepresteerd worden op een WK of zo (en als dat dan 10e worden is in een PR vanwege de concurrentie, ok, maar z'n tijden slaan nu ook nog eens nergens op).
Stolk had de halve finale gehaald als hij in de buurt van zijn PR was gekomenquote:
Niet helemaal goed verwoord dan, maar er is een verschil tussen een race voluit (die indeling ken ik ja) en een serie zwemmen. 48.88 hoef je niet te zwemmen zoals vanochtend neem ik aan, of wil hij per se in elke serie 6e liggen bij het keerpunt? Zo hard ging het nu ook weer niet, dan kan je het jezelf wel wat makkelijker maken bedoel ik...quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Sorry DeeBee maar dat is echt wel een hele vage opmerking. Hij loopt ELKE race, op ELK toernooi op de 100 achter de feiten aan, puur omdat dat zijn stijl is. Hij moet het van die 2e 50 meter hebben. Op de OS liep ie ook elke race achter de feiten aan.
[..]
Stolk had de halve finale gehaald als hij in de buurt van zijn PR was gekomen
Ik denk dat hij iets teveel inhield, maar gezien de tijden deden dat er zoveel ja. Gezien hoe makkelijk die opening in de series van de 200 vrij kwam, kan ik me niet voorstellen dat het niet nog een stuk harder zou kunnen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Niet helemaal goed verwoord dan, maar er is een verschil tussen een race voluit (die indeling ken ik ja) en een serie zwemmen. 48.88 hoef je niet te zwemmen zoals vanochtend neem ik aan, of wil hij per se in elke serie 6e liggen bij het keerpunt? Zo hard ging het nu ook weer niet, dan kan je het jezelf wel wat makkelijker maken bedoel ik...![]()
Anyway, vanavond de conclusie. Iedereen leek een beetje slaperig vanochtend, gezien de tijden, misschien valt het allemaal mee...
Die Italiaan ging anders ook aardig rapquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:21 schreef Leatherface het volgende:
Wie is nu eigenlijk de favoriet 100 vrij mannen op basis van de estafette? Gilot?
Dit ben ik ook aan het kijken, wat een gekkenwerk zeg! En dan doen ze nu nog die gelimiteerde sprongen, maar dat vind ik al eng om te kijken!quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:56 schreef DeeBee het volgende:
27 meter duiken nu op Eurosport, craaazzzyyy.![]()
Gisteren vertelde de commentator dat het water minimaal 6 a 7 meter diep moet zijn en dat ze meestal niet verder dan 4 meter diep komen. Maar ik heb wel het idee dat hij het zelf ook nog allemaal moet uitvogelen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:35 schreef andre77 het volgende:
2 vragen:
- Hoe diep is het water en hoe diep komen ze in het water terecht?
- Hoe komen ze boven, moeten ze eerst 27 meter omhoog klimmen?
Das best hoog.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:56 schreef DeeBee het volgende:
27 meter duiken nu op Eurosport, craaazzzyyy.![]()
Idd, het wordt echt steeds gekkerquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:43 schreef DeeBee het volgende:
Holy shit, 4 voudige salto met hele schroef.
Idd, als je dan verkeerd terecht komt breek je je nek gewoonquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:47 schreef DeLuna het volgende:
Er zijn dus al mensen die wel op hun handen landen
De vraag is vooral of ze daarna nog een ronde kunnen springen, want dat lijkt mij echt gekkenwerk.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:47 schreef DeLuna het volgende:
Er zijn dus al mensen die wel op hun handen landen
Ja! De laatste sprongen beginnen zo.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:03 schreef alors het volgende:
Ik hoor nu op NOSop3 iets over een duikplank van 27 meter, is dat nu bezig?
quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:03 schreef alors het volgende:
Ik hoor nu op NOSop3 iets over een duikplank van 27 meter, is dat nu bezig?
Wow ik ben net ingeschakeld, wat bizarquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:04 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja! De laatste sprongen beginnen zo.
Snelheid is iets van 90 km/uur als je het water bereikt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:05 schreef alors het volgende:
[..]
Wow ik ben net ingeschakeld, wat bizardie man in dat item zei ook dat je zo wat kon breken als je verkeerd landde...
Pfff, nou zij liever dan ik!quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Snelheid is iets van 90 km/uur als je het water bereikt.
Ja je moet rechtop het water in komen, anders is het erg pijnlijk.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:05 schreef alors het volgende:
[..]
Wow ik ben net ingeschakeld, wat bizardie man in dat item zei ook dat je zo wat kon breken als je verkeerd landde...
Volgens mij was het vorig jaar, of het jaar daarvoor, oa in Rotterdamquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:43 schreef DeLuna het volgende:
Ja dit is voor mij ook compleet nieuw, kijk al jaren zwemmen en schoonspringen, maar dit
WWWAAAAAAAAAATquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:18 schreef heywoodu het volgende:
Ik zit een stukje schuin boven eindbaaskoningheld Bert le Clos
Maak even een gif'je, of kort interview.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:18 schreef heywoodu het volgende:
Ik zit een stukje schuin boven eindbaaskoningheld Bert le Clos
Minimaal een fotoquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:23 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Maak even een gif'je, of kort interview.
Dat moet na afloop, hij zit precies aan de andere kant van het stuk waar je andere accreditatie voor nodig hebtquote:
Iddquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:31 schreef DeeBee het volgende:
Ooooh, wat een verrassing, die Brit verknald het.
Wel vet dat Duque dan wint, legend.
Ik vond dit het mooiste onderdeel van het schoonspringen.. Ben benieuwd hoe uitgewerkt het bij de volgende WK is ... Prachtige zweefmomentenquote:
Ja vind dat dit echt een nummer op de OS moet wordenquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vond dit het mooiste onderdeel van het schoonspringen.. Ben benieuwd hoe uitgewerkt het bij de volgende WK is ... Prachtige zweefmomenten
Ok dat jaquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:45 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja vind dat dit echt een nummer op de OS moet worden
Zekerquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:45 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja vind dat dit echt een nummer op de OS moet worden
Iddquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopen dat Verschuren en Timmers de finale kunnen halen.
Na 50 zag het er prima uit ja.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:07 schreef TheArt het volgende:
De eerste 50 waren zoals normaal, maar de ouderwetse macht op de tweede 50 ontbreekt compleet.
Nou wat je zegtquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:07 schreef Redefine het volgende:
Gaat lekker tot nu dit toernooi wat betreft het halen van finales
Welnee, alles op Rioquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:07 schreef wimderon het volgende:
Nou 'Sebas', mogen we dan nu wel de balans opmaken.
Die is snel.quote:
Gezien het verleden, hoeven zwemmers op de een of andere manier dat zelden of nooit te doenquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:07 schreef wimderon het volgende:
Het heeft wel geholpen dat hij zijn swim-off heeft laten lopenquote:
Jup.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:12 schreef TheArt het volgende:
Met 48.46 haal je dus gewoon de finale. Dat niveau valt me wel wat tegen zeg.
Het echte vuurwerk komt nogquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:12 schreef TheArt het volgende:
Met 48.46 haal je dus gewoon de finale. Dat niveau valt me wel wat tegen zeg.
Net zo erg als die uitspraken als 'zien waar het schip strandt' en 'het beste uit mezelf'. Er alles aan doen om te vermijden dat ze op hun prestaties afgerekend kunnen worden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gezien het verleden, hoeven zwemmers op de een of andere manier dat zelden of nooit te doenDus zal hij er ook wel weer omheen draaien.
We moeten ze gewoon allemaal terug eisenquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rachel Bootsma, weer een Nederlander.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:07 schreef wimderon het volgende:
quote:Focus ligt op Rio. Goed getraind, nu lekker genieten van Barcelona, #goodlife gr. gr.
Na het keerpunt niet meer. Al keek hij daarna wel heel veel opzij.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:29 schreef Szura het volgende:
Rustig maar Jeroentje, zo spanend was het niet
Niks mis mee, hij maakt er tenminste wat van. Die dooie van vanochtend is erger.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:29 schreef Szura het volgende:
Rustig maar Jeroentje, zo spanend was het niet
Hij zou hem zomaar zo kunnen plaatsenquote:
sowiesoquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:32 schreef Redefine het volgende:
In Nederland zijn we dol op Franklin???
Ho ho. Ik hoor net dat wij hier allemaal fan van haar zijnquote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:40 schreef Redefine het volgende:
Franklin gaat voor de vrouwelijke Phelps in Rio.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:45 schreef Szura het volgende:
Met 3 Nederlanders in deze finale moet het wel goed zitten voor de prijzen
Bijna een volledig Nederlands podiumquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:45 schreef Szura het volgende:
Met 3 Nederlanders in deze finale moet het wel goed zitten voor de prijzen
Ik blijf het vooral opmerkelijk vinden dat er zelden veel kritiek is op het Nederlandse zwemmenquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:17 schreef Szura het volgende:
Zwemmen krijgt dikke subsidies van NOC, natuurlijk moet je veel meer verwachten.
Zoals die Antonius Robertus Gheesinck die iedere keer wordt neergesabeld. Schande.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik blijf het vooral opmerkelijk vinden dat er zelden veel kritiek is op het Nederlandse zwemmenEr zijn sporten waar meer op wordt gelet.
Die dikke subsidie is er nog niet zo lang. Daarvoor kregen ze ook niet weinig ofzo, maar sinds een dik jaar krijgen ze een stuk meer. Maar het is niet alsof je daar na een jaar al de resultaten van gaat zienquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:17 schreef Szura het volgende:
Zwemmen krijgt dikke subsidies van NOC, natuurlijk moet je veel meer verwachten.
Wielrennen en voetbal wil ik eigenlijk nog buiten beschouwing laten. Die liggen altijd onder een vergrootglas.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoals die Antonius Robertus Gheesinck die iedere keer wordt neergesabeld. Schande.
In de vierjaars cyclus richting Londen ook al meer dan een miljoen per jaar, daarmee een van de best boerende sporten. Dat noem ik dikke subsidie.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die dikke subsidie is er nog niet zo lang. Daarvoor kregen ze ook niet weinig ofzo, maar sinds een dik jaar krijgen ze een stuk meer. Maar het is niet alsof je daar na een jaar al de resultaten van gaat zien
Welke sporten bedoel je dan? Atletiek? Judo? Ben het niet met je eens dan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wielrennen en voetbal wil ik eigenlijk nog buiten beschouwing laten. Die liggen altijd onder een vergrootglas.
De teamsporten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke sporten bedoel je dan? Atletiek? Judo? Ben het niet met je eens dan.
Ja dat valt ook wel meer op.quote:
Die schuift straks overheen de zwemmer naast hem.quote:
Kromo begint morgen aan haar individuele toernooi.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wanneer kwam nou dat onderdeel waarop Nederland wél kans maakt op een medaille?
Ennuh doet Kromo niet mee?
Niet voorbij McBroom anders had die de bezem door zijn begeleidingsteam moeten halen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
helaas, toch een medaille voor cockring, hij is over jaeger heen geschoven
Mwoah die wil het wat dieper geanalyseerd hebben, maar dat kreeg ie zo vlak na de race niet uit hem.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:48 schreef Redefine het volgende:
Hij is duidelijk kwaad en teleurgesteld, maar dat is niet genoeg voor de interviewer. Die had gewild dat hij de boel kort en klein had geslagen
Niet te zien op de NOS. Opgenomen interviews en wat nutteloze info over Adrian en Magnussen zijn belangrijker.quote:
Dat kan ook niet direct na de race.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Mwoah die wil het wat dieper geanalyseerd hebben, maar dat kreeg ie zo vlak na de race niet uit hem.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:42 schreef Leatherface het volgende:
Daar is ie weer de schreeuw van Sun.
Sun Yang en ook de badmintonner Dan Lin zijn inderdaad wel voorbeelden van uitbundige Chinezen in de sport. Zijn er niet heel veel van,quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]![]()
Beter dan tig Chinezen in veel sporten die, als ze winnen, uit angst voor de grote leider ofzo amper durven te lachen
Ik vind hem geen uitstraling hebben als coach.. lijkt me niet een heel inspirerend type...quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:52 schreef Marcoss het volgende:
Blijf het een aparte gozer vinden, die Wouda
Ze zullen hem ook niet voor zijn charisma in dienst hebben genomen, eerder voor zijn vakinhoudelijke kennis.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind hem geen uitstraling hebben als coach.. lijkt me niet een heel inspirerend type...
Dat snap ik... maar ik heb het idee dat hij nou niet degene is die zwemmers keihard inspireert om die tegels uit het bad te knallen... maar da's inderdaad meer een aanname dan een feitquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:44 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ze zullen hem ook niet voor zijn charisma in dienst hebben genomen, eerder voor zijn vakinhoudelijke kennis.
Hij leek toch echt even stil te vallen. Waar hij in de series en finales heel relaxed om zich heen keek, leek dit toch ook wat paniekerig.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:18 schreef Leatherface het volgende:
Grueter net doen alsof het spannend was bij die race van Le Clos.
Dat is een te vroege conclusie. Van Rouwendaal komt uit Frankrijk, heeft daar jarenlang gewoond en getraind. Is dus gewend om heel veel kilometers te maken en dat past ook bij haar. Ze komt ook van origine van de lange vrijeslagnummers en is zich pas in Nederland gaan richten op de rugslag. Het eerste jaar in Nederland ging echt heel goed. De PR's gingen er aan alle kanten aan met brons in Shanghai als hoogtepunt. Maar op de lange termijn past die trainingsmanier dus niet bij haar. Ze heeft als zwemster baat bij heel veel kilometers. En dat niet iedereen daar voordeel bij heeft, laat Heemskerk zien. Die ging juist veel te veel kilometers maken dan bij haar als zwemsters past en die overtrainde zichzelf helemaal.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind hem geen uitstraling hebben als coach.. lijkt me niet een heel inspirerend type...
Ik hoorde trouwens Kenkhuis daarstraks zeggen dat Van Rouwendaal dus naar Frankrijk gaat om meer uren te kunnen maken... dat is ook wel een teken aan de wand... klaarblijkelijk valt het met de trainingsintensiteit hier dus echt mee en is dat misschien de verklaring waarom we het met exceptionele talenten moeten doen en niet met een groep topzwemmers in de breedte
Twitter hem dit topicquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:55 schreef DeLuna het volgende:
Zo, net nog even alles teruggekeken.
VerschurenHoop stiekem dat hij nog even een verklaring komt geven in dit topic.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij heeft al gereageerd in het eerste topic
Is Verskure hem nog echt ook? Ik dacht dat het een grap wasquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een fan was ofzoquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Is Verskure hem nog echt ook? Ik dacht dat het een grap was
Ik heb research gedaan en in een ander topic post hij met zijn flickr account. Of hij is een eckte troll, of het is hem echt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Is Verskure hem nog echt ook? Ik dacht dat het een grap was
quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |