ja, beide persdagen. worden een paar drukke dagen weekend ervoor is de truckrace op Zolder, zit één dag tussenquote:
Nou. Vertel eens even wat meer over jezelf danquote:Op woensdag 19 november 2014 20:18 schreef VAS het volgende:
Zo! Beter. Wist niet dat er topic voor ons was.
Ga hier wel actief blijven
Als er met die auto's ook internationaal (zeker zuid-europa) gereden wordt: niet doen! Puur wettelijk gezien is het toegestaan om op eigen terrein OOS te rijden, maar bij controle zul je alles uit de kast moeten trekken om ook te bewijzen dat er op dat moment ook echt niet mee op de openbare weg gereden is en dat kan hele vervelende consequenties hebben. Als er tijdens onderhoud bij een garage OOS is gereden: altijd zorgen dat je er een papieren verklaring bij krijgt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:59 schreef Barcaconia het volgende:
Laatste tijd moet ik veel met verschillende vrachtauto's rangeren op eigen terrein. Moet ik dan elke keer dat hoerige pasje erin duwen en wachten tot alles goed ingesteld is of mag ik gewoon zonder pasje rijden? Ik kom niet boven de 10kmpu uit en niet verder dan 100mtr elke keer.
Of kan ik em out-of-scope oid zetten? Zijn allemaal siemens tacho's.
twitter:_youhadonejob twitterde op woensdag 10-12-2014 om 16:48:52I think they supposed to leave the truck on the ground. http://t.co/rWntqGmKBo reageer retweet
normaal wel ja. Bisonkit als schotelvet gebruikt denk ikquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:37 schreef fathank het volgende:
Maar dondert de trekker er dan niet gewoon onderuit?
Deed ik ook altijd als de vergrendeling niet goed werkte.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
normaal wel ja. Bisonkit als schotelvet gebruikt denk ik
Op FB zag ik de foto ook vanuit een andere hoek:quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:33 schreef j669 het volgende:
Twistlocks vergeten los te draaien? Ik kan me eerlijk gezegd moeilijk voorstellen dat dit echt is. Als de machinist ziet dat de container niet los komt van het chassis gaat hij hem echt geen 15 meter liften...
Ah, je had vandaag een dagje op de kleine wagen. Handig in dat soort situaties.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:23 schreef Tism het volgende:
Dit was de situatie waar ik vanochtend bij uitkwam, met mijn 14,50 meter lange, 2.55 meter brede en +/-25 ton zware dieselwaggel...godverdomme!..![]()
https://www.google.nl/map(...)BTVV0s0bZNWc0M5g!2e0
Moest aan de andere kan van het kanaal zijn..![]()
Ik moest wel ja..quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:24 schreef vannelle het volgende:
Stiekem toch de brug over gegaan of kon dat niet qua gewicht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |