Daar heb ik ook gelest, doe ze maar de groeten..quote:Op maandag 7 april 2014 23:50 schreef stefkee3 het volgende:
Na bijna 3 jaar tobben, gaat het er nu echt van komen!
15 april intest bij keijbeck in Sittard !!
twitter:eenvandaag twitterde op maandag 28-04-2014 om 14:25:29Terugluisteren: Het inhaalverbod voor vrachtauto's wordt gedeeltelijk afgeschaft. Verstandig of niet? http://t.co/pddoZ7vlXA reageer retweet
verstandig weet ik niet. Maar het gaat een boel ergernis schelen omdat men in Nederland niet meer harder durft dan 82quote:Op maandag 28 april 2014 14:54 schreef Tism het volgende:
twitter:eenvandaag twitterde op maandag 28-04-2014 om 14:25:29Terugluisteren: Het inhaalverbod voor vrachtauto's wordt gedeeltelijk afgeschaft. Verstandig of niet? http://t.co/pddoZ7vlXA reageer retweet
En juist bij dat laatste gaat het probleem liggen. Niet iedereen gaat die ene hersencel gebruiken zodat men alsnog 24/7 gaat inhalen.quote:Op maandag 28 april 2014 15:34 schreef Tism het volgende:
Ik heb niet zo'n probleem met een inhaalverbod, mijn wagen rijdt niet harder dan 83 km/u en meestal ben ik één van de tragere gevallen..![]()
Vaak denk ik, op wegen waar geen inhaalverbod geldt, "Ach, laat maar zitten, ik blijf er wel achter...die ene kilometer per uur verschil in snelheid is gewoon irritant voor achteropkomend verkeer"
Waar ik wel vanaf zou willen zijn, zijn die bordjes onder zo'n inhaalverbodsbord met gezette tijden erop, die kunnen ze beter vervangen voor borden met de tekst "inhalen alleen wanneer de situatie het toelaat".
Ik ben mens en vakbekwaam genoeg om zelf te kunnen bepalen wanneer het veilig genoeg is, en of het de doorstroming belemmerd, of niet..
Nee doffe ellende, die paar kmh per uur verschil maakt het echt nietquote:Op maandag 28 april 2014 14:54 schreef Tism het volgende:
twitter:eenvandaag twitterde op maandag 28-04-2014 om 14:25:29Terugluisteren: Het inhaalverbod voor vrachtauto's wordt gedeeltelijk afgeschaft. Verstandig of niet? http://t.co/pddoZ7vlXA reageer retweet
Ik ben vervangen door Anne.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:10 schreef gateway het volgende:
Hier al mensen die vervangen zijn Door Polen Roemenen of iets? Of valt het nog mee?
Glasbak reed mee, in een truck door Volvo ter beschikking gesteld.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:36 schreef Anne het volgende:
Indrukwekkende stille tocht wel.. Iemand nog meegereden?
Gunstig, want dat in colonne rijden kan ik echt niet tegen.quote:Op maandag 28 april 2014 14:54 schreef Tism het volgende:
twitter:eenvandaag twitterde op maandag 28-04-2014 om 14:25:29Terugluisteren: Het inhaalverbod voor vrachtauto's wordt gedeeltelijk afgeschaft. Verstandig of niet? http://t.co/pddoZ7vlXA reageer retweet
Hij was heeeeeel snel leeg waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:05 schreef Tism het volgende:
Collega van mij moest vannacht voor het eerst naar een adresje waar je op een hellinkje moet lossen, nou ja, het is eerder een vals plat..![]()
Als je dat niet weet, en er vooral niet over nadenkt, en je komt daar gewoon aanrijden heb je een probleem met die rollende cargo van ons..![]()
3 keer raden wat er gebeurde..hihi..
Geen filmpje gemaaktquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:05 schreef Tism het volgende:
Collega van mij moest vannacht voor het eerst naar een adresje waar je op een hellinkje moet lossen, nou ja, het is eerder een vals plat..![]()
Als je dat niet weet, en er vooral niet over nadenkt, en je komt daar gewoon aanrijden heb je een probleem met die rollende cargo van ons..![]()
3 keer raden wat er gebeurde..hihi..
..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:10 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Hij was heeeeeel snel leeg waarschijnlijk.
Er zijn wel foto's gemaakt van de schade, maar ik weet niet of ik die te pakken kan krijgen..quote:
Die fout heb ik ook 1 keer gemaaktquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:05 schreef Tism het volgende:
Collega van mij moest vannacht voor het eerst naar een adresje waar je op een hellinkje moet lossen, nou ja, het is eerder een vals plat..![]()
Bij een supermarkt hadden we ook zo'n adresje. Gelukkig hadden ze mij dat vertelde dus zette ik de containers dwars. Maar er zijn wel collega's geweest die de containers per tien tegelijk losten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die fout heb ik ook 1 keer gemaaktKon zelf 2 rijen containers tegenhouden.. die derde helaas niet, maar die bleef miraculeus aan een rekker vast hangen op de rij er naast..
Alleen tja, daar sta je dan he, om 05u met een kop van.. "oh shit.. en nu?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, beide persdagen. worden een paar drukke dagen weekend ervoor is de truckrace op Zolder, zit één dag tussenquote:
Nou. Vertel eens even wat meer over jezelf danquote:Op woensdag 19 november 2014 20:18 schreef VAS het volgende:
Zo! Beter. Wist niet dat er topic voor ons was.
Ga hier wel actief blijven
Als er met die auto's ook internationaal (zeker zuid-europa) gereden wordt: niet doen! Puur wettelijk gezien is het toegestaan om op eigen terrein OOS te rijden, maar bij controle zul je alles uit de kast moeten trekken om ook te bewijzen dat er op dat moment ook echt niet mee op de openbare weg gereden is en dat kan hele vervelende consequenties hebben. Als er tijdens onderhoud bij een garage OOS is gereden: altijd zorgen dat je er een papieren verklaring bij krijgt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:59 schreef Barcaconia het volgende:
Laatste tijd moet ik veel met verschillende vrachtauto's rangeren op eigen terrein. Moet ik dan elke keer dat hoerige pasje erin duwen en wachten tot alles goed ingesteld is of mag ik gewoon zonder pasje rijden? Ik kom niet boven de 10kmpu uit en niet verder dan 100mtr elke keer.
Of kan ik em out-of-scope oid zetten? Zijn allemaal siemens tacho's.
twitter:_youhadonejob twitterde op woensdag 10-12-2014 om 16:48:52I think they supposed to leave the truck on the ground. http://t.co/rWntqGmKBo reageer retweet
normaal wel ja. Bisonkit als schotelvet gebruikt denk ikquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:37 schreef fathank het volgende:
Maar dondert de trekker er dan niet gewoon onderuit?
Deed ik ook altijd als de vergrendeling niet goed werkte.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
normaal wel ja. Bisonkit als schotelvet gebruikt denk ik
Op FB zag ik de foto ook vanuit een andere hoek:quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:33 schreef j669 het volgende:
Twistlocks vergeten los te draaien? Ik kan me eerlijk gezegd moeilijk voorstellen dat dit echt is. Als de machinist ziet dat de container niet los komt van het chassis gaat hij hem echt geen 15 meter liften...
Ah, je had vandaag een dagje op de kleine wagen. Handig in dat soort situaties.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:23 schreef Tism het volgende:
Dit was de situatie waar ik vanochtend bij uitkwam, met mijn 14,50 meter lange, 2.55 meter brede en +/-25 ton zware dieselwaggel...godverdomme!..![]()
https://www.google.nl/map(...)BTVV0s0bZNWc0M5g!2e0
Moest aan de andere kan van het kanaal zijn..![]()
Ik moest wel ja..quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:24 schreef vannelle het volgende:
Stiekem toch de brug over gegaan of kon dat niet qua gewicht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |