Ik heb een keer zo vreselijk gelachen toen we zaten te trivianten met de kerst. Toen kreeg een oom de vraag: wat is een ulevel? en toen zei hij: een klap voor je kanis?quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Triviant vond ik dan weer niet leuk, ik kon het niet uitstaan als ik daarbij verloor
quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb een keer zo vreselijk gelachen toen we zaten te trivianten met de kerst. Toen kreeg een oom de vraag: wat is een ulevel? en toen zei hij: een klap voor je kanis?
probeer eens een bordspel met diepgang ga je geen spijt van krijgen er zijn zat spellen speciaalzaken, weet niet waar je woont maar er zijn er genoegquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat soort spellen heb ik nog nooit geprobeerd. Thuis deden we alleen de geijkte spellen zoals Monopoly, Scrabble, Mens erger je Niet en wat ik ook wel tof vond was Stratego.
Ik ben weleens in zo een Gamers World (of hoe heet het) geweest, in Amsterdam overigens waar ik woon, zag er wel mooi uit allemaal. Alleen ken ik verder geen mensen die daar zin in hebben.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:06 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
probeer eens een bordspel met diepgang ga je geen spijt van krijgen er zijn zat spellen speciaalzaken, weet niet waar je woont maar er zijn er genoeg
vaak hebben die spellen winkels wel wat activiteiten op bepaalde dag dat je wat games kan spelen met wat vaste klanten enzo. zitten erg toffe games tussenquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben weleens in zo een Gamers World (of hoe heet het) geweest, in Amsterdam overigens waar ik woon, zag er wel mooi uit allemaal. Alleen ken ik verder geen mensen die daar zin in hebben.
Ik heb binnenkort vakantie, dan kan ik wel eens even gaan kijken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:08 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
vaak hebben die spellen winkels wel wat activiteiten op bepaalde dag dat je wat games kan spelen met wat vaste klanten enzo. zitten erg toffe games tussen
sorry maar is de schuld van Corriequote:Op woensdag 31 juli 2013 13:11 schreef sp3c het volgende:
mogelijk ja, we kijken het nog even aan maar ontopic is het niet echt meer idd
Ik dump wel een topic in 40+....daar is altijd een legitiem handvat aan te breien.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:09 schreef GewoneMan het volgende:
btw 3 mods in topic geloof niet dat het nog in nieuws hoortgames of crea zou betere plek zijn? of nieuw topic voor bordgames
7 september is er een hele grote spellenbeurs in Amersfoort en daar kun je sowieso een heleboel spellen proefspelen om te zien wat je wel en niet leuk vindt en daar komen uiteraard alleen maar mensen die ook in bordspellen geinteresseerd zijn;quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort vakantie, dan kan ik wel eens even gaan kijken.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:14 schreef Lavenderr het volgende:
sorry maar is de schuld van Corrie![]()
hier ONZ / Fok!-monopoly dan maar verder?
ok ik sluit me wel aan sorry corriequote:Op woensdag 31 juli 2013 13:14 schreef sp3c het volgende:
het is sowieso de schuld van Corrie
maar een algemeen bordspellen topic lijkt me ook niet onaardig
Er is een topic in 40+ heb ik zelf ooit geopendquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik dump wel een topic in 40+....daar is altijd een legitiem handvat aan te breien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet van Monopolyquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:39 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Kan niemand dan meer genieten van een urenlang bordspel?
Mja, geluksfactor is mij te hoog. Plus het opzetten is veel te omslachtig.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik zou Axis&Allies noemen. Ben je zo een hele dag mee bezig en/of langer![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:33 schreef TNA het volgende:
Maak gerust een aanvullende versie, maar waag het niet het origineel te verkrachten.
Is er al een libertarische versie van monopoly?quote:
Ja, daar kan je geen boete krijgen voor openbare dronkenschap of te snel rijden en kost het schoolgeld je een factor tien meerquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:23 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Er is al een libertarische versie van monopoly?
Dit idd.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:33 schreef TNA het volgende:
Maak gerust een aanvullende versie, maar waag het niet het origineel te verkrachten.
Dat is dan ook het meest onrealistische kaartje uit het hele spel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:47 schreef Oud_student het volgende:
Ook "een vergissing van de bank in uw voordeel" kan natuurlijk niet meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |