Straks ga je ons ook nog vertellen dat je daarmee loopt te showen op de DuCoSim conventies.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja
episch ... niet voor mensen zonder geduld
zou ik best een keer willen doen ja!quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Straks ga je ons ook nog vertellen dat je daarmee loopt te showen op de DuCoSim conventies.
Dutch Conflict Simulation (overkoepelend orgaan van alles wat met games te maken heeft, in de breedste zin van het woord, dus ook warhammer e.d.)quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
zou ik best een keer willen doen ja!
al weet ik niet wat een ducosim conventie is
ik zou wel een keer naar zo'n 40k conventie willen gaan met wat van mijn kunstwerkjes
ooit maak ik een keer goede foto's en dan begin ik eerst eens met een 40k topic op fok! want die hebben we nog niet volgens mij (nooit tegengekomen iigquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dutch Conflict Simulation (overkoepelend orgaan van alles wat met games te maken heeft, in de breedste zin van het woord, dus ook warhammer e.d.)
Er waren altijd 4 keer per jaar conventies in de jaarbeurshallen, maar nu praat ik over de jaren 80/90![]()
Even googelen of ze nog bestaan. Tadaaaaaaaa: http://www.ducosim.nl/
Ze houden ook nog steeds beurzen zag ik en voor een 40k conventie moest je vroeger naar de GruggaHalle in Essen.
ik heb de fantasy versie hele tijd gespeeld ben ermee gestopt omdat het zo gruwelijk duur is geworden. en het verfen van de figuurtjes was echt mijn ding niet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja
episch ... niet voor mensen zonder geduld
Ik kwam zelf vooral voor de boardgames en dan in het byzonder voor het NK diplomacy (als je vind dat monopoly lang duurt, begin dan al helemaal niet aan diplomacyquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
ooit maak ik een keer goede foto's en dan begin ik eerst eens met een 40k topic op fok! want die hebben we nog niet volgens mij (nooit tegengekomen iig) ... ik denk in Crea
Dat laatste doe ik ook niet hoor.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wel nerds die nog face to face met elkaar spelen ipv op een telefoontje.
vergelijkbaar ja maar dan meer schieten en minder zwaardvechtenquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:08 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik heb de fantasy versie hele tijd gespeeld ben ermee gestopt omdat het zo gruwelijk duur is geworden. en het verfen van de figuurtjes was echt mijn ding niet.
heb warhammer 40k nooit gespeeld maar vermoed dat het redelijk hetzelfde is maar dan in een andere tijd setting.
Dan houdt het op idd. Het is een hobby waar je een hoop tijd in kan steken en wat aardig lang kan duren. Heb je dat ook met spelcomputers bijvoorbeeld? Dat je niet langer dan een half uurtje kan spelen en er dan weer flauw van bent?quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:12 schreef Karina het volgende:
En ik kan me best voorstellen dat het leuk is, maar ik heb er geen geduld voor.
Huilies altijd met dat monopoly te lang duurt. Zo zijn er nog wel meer spellen die lang duren. Het gaat toch om de lol? Het probleem is volgens mij niet eens zo zeer de gevangenis maar het feit dat je met dobbelstenen speelt en dus af en toe wel op straten met hotels komt en de andere keer niet waardoor een onvermijdelijke 'dood' heel lang uitgesteld kan worden.quote:
Met spelcomputers heb ik het minder. Op de PC eigenlijk helemaal niet, ik kon uren WoW spelen of GW2.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan houdt het op idd. Het is een hobby waar je een hoop tijd in kan steken en wat aardig lang kan duren. Heb je dat ook met spelcomputers bijvoorbeeld? Dat je niet langer dan een half uurtje kan spelen en er dan weer flauw van bent?
onkruitquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Overigens ooit nog meegemaakt dat Onkruit een conventie verstoorde, omdat die het zagen als verheerlijking van oorlogstuig.
Ik ben mijn ene GW2 cd kwijtquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Met spelcomputers heb ik het minder. Op de PC eigenlijk helemaal niet, ik kon uren WoW spelen of GW2.
Ja gek is dat eigenlijk, met Monopoly was ik het na een uur wel helemaal zat.
CD? Ik had niet eens cd's, alleen codes. Je kunt het gewoon van de site downloaden hoor.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben mijn ene GW2 cd kwijtIk wilde hem er gisteren weer opzetten maar helaas
kun je het niet downloaden met je accountnaam?quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben mijn ene GW2 cd kwijtIk wilde hem er gisteren weer opzetten maar helaas
Ja maar dar moet je toch ook voor betalen dannnquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:19 schreef Karina het volgende:
[..]
CD? Ik had niet eens cd's, alleen codes. Je kunt het gewoon van de site downloaden hoor.
nerd!quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:19 schreef Karina het volgende:
[..]
CD? Ik had niet eens cd's, alleen codes. Je kunt het gewoon van de site downloaden hoor.
Nee man je hebt toch al een code? Niet met steam. Wacht ik ga effe zoeken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja maar dar moet je toch ook voor betalen dannn
Wacht, werkt dat op steam?
het komt door die meuk in je hoofd, je bent er dom van geworden!!!quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:20 schreef timmmmm het volgende:
Dat die twee oudjes zo'n jonge nerd als ik nog eens outnerden
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:02 schreef RedFever007 het volgende:
Tijd voor een old-school Monopoly meet![]()
whehehehequote:Op woensdag 31 juli 2013 12:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hele andere tijden sp3c. Toen bestond er nog zoiets als dienstplicht.
[ afbeelding ]
jaja, zodat je stiekem geld kan wegmoffelen hequote:
jij snapt het. Niets mis mee als het een keer twee uur duurt. Met Monopoly weet je dat het lang kan duren. Als mensen daar niet tegen kunnen moeten ze het spel niet gaan spelen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 07:36 schreef Karina het volgende:
Een van de weinige bordspellen die ik altijd leuk vond om te doen. Monopoly hoort lang te duren, wat is een half uur nou? Dat is toch zo voorbij. Hoe kun je alle stations krijgen of een straat met hotels binnen een half uur.
Dan is het gewoon een heel ander spel.
omdat monopoly te saai is potjes lijken allemaal veel op elkaar en de winnaar is meestal vrij vroeg bekend echter is het dan uitzitten tot hij "echt" gewonnen heeft.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Met spelcomputers heb ik het minder. Op de PC eigenlijk helemaal niet, ik kon uren WoW spelen of GW2.
Ja gek is dat eigenlijk, met Monopoly was ik het na een uur wel helemaal zat.
Klopt. Ik hou echt van bordspelenquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:32 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
omdat monopoly te saai is potjes lijken allemaal veel op elkaar en de winnaar is meestal vrij vroeg bekend echter is het dan uitzitten tot hij "echt" gewonnen heeft.
speel een bordspel met diepgang en je kan hele avond spelen
Me wantquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:27 schreef Karina het volgende:
OK, on topic dan: een Monopoly met Coca Cola en MacDonald is gewoon stom. Maar sommige thema uitgaves zijn wel leuk. Deze bijvoorbeeld
[ afbeelding ]
Dat zijn echter de spellen die je meestal niet vindt in een doorsnee spellenwinkel als BartSmit oid en dus zal het grote publiek amper op de hoogte zijn van dergelijke spellen.....alleen de liefhebbers zullen de weg weten te vinden naar de spellenspeciaalzaakquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:32 schreef GewoneMan het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Warhammer_40,000quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Dat soort spellen heb ik nog nooit geprobeerd. Thuis deden we alleen de geijkte spellen zoals Monopoly, Scrabble, Mens erger je Niet en wat ik ook wel tof vond was Stratego.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:32 schreef GewoneMan het volgende:
Wij deden thuis vaak triviant waarbij mijn broer er ongeinteresseerd bij zat maar wel op de idiootste vragen het juiste antwoord wist. Mooie tijden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat soort spellen heb ik nog nooit geprobeerd. Thuis deden we alleen de geijkte spellen zoals Monopoly, Scrabble, Mens erger je Niet en wat ik ook wel tof vond was Stratego.
Triviant vond ik dan weer niet leuk, ik kon het niet uitstaan als ik daarbij verloorquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wij deden thuis vaak triviant waarbij mijn broer er ongeinteresseerd bij zat maar wel op de idiootste vragen het juiste antwoord wist. Mooie tijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |