Op zaterdagochtend en begin middag zijn er leuke programma's op radio 1.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Omdat je naar de radio luistert![]()
Ik ook
Dit is geen ghettoblaster, dit is een radiocassetterecorder uit de jaren zeventigquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:50 schreef Drugshond het volgende:
Ehmmmm. D. zelfs in de jaren 80 hadden ze betere ghetto blasters dan je OP.
ff een tribute to Remmie.
Ja hoor, en ik vind dat de VPRO het ook nog steeds leuk doet op o.a. zondag van zes tot zeven.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:52 schreef hexje het volgende:
[..]
Op zaterdagochtend en begin middag zijn er leuke programma's op radio 1.
Argos, ook leuk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:27 schreef Karina het volgende:
Ik mis 's middags rond een uur of kwart voor 4 "Metropolis". Tot voor kort was dat er nog elke dag.
Ja die was ook leuk op vrijdagmorgen vanaf verschillende lokaties. En het Mediaforum, ook een prima programma. Heeeeel kort maar meestal leuk: de minuut van.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:32 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Argos, ook leuk.
Premtime vond ik ook tof op de radio.
Jezus Corrie, jij altijd met je afkortingen. Wat betekent KTA?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:31 schreef Karina het volgende:
En KTA! Ik was helemaal vergeten dat dat vroeger bestond.
Ik niet met mijn afkortingen, zie het filmpje van Dhquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:34 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Jezus Corrie, jij altijd met je afkortingen. Wat betekent KTA?
Amsterdams jargon, vandaar dat het me niets zegt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik niet met mijn afkortingen, zie het filmpje van DhKabel Televisie Amsterdam.
Oh daar staat het voluit, in mijn hoofd had ik er al KTA van gemaakt, omdat het zo altijd werd genoemd.
Ja sorry, ik ga er altijd van uit dat iedereen alles over Amsterdam weetquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:36 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Amsterdams jargon, vandaar dat het me niets zegt.
Ik weet niet eens waar het ligt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ga er altijd van uit dat iedereen alles over Amsterdam weet
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig maar, we willen geen provincialen op bezoek.
Steekt tong uit.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig maar, we willen geen provincialen op bezoek.
Dat is zeker waar. Ik behoor daar overigens niet toe, hier geboren en getogen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:43 schreef Kentoet het volgende:
Amsterdam zit overigens al vol met provincialen. Amsterdammers wonen in Almere, Lelystad en Zaandam.
Mijn dialect is nog erger, geloof me.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:51 schreef Karina het volgende:
EindhovenWat een saaie kutstad is dat. No offence.
De meeste mensen vinden Amsterdams ook vreselijk. Dus wat dat betreft...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mijn dialect is nog erger, geloof me.
Ik wel en hoe (limburgse vriendin). Kerkrade was fuzzy, met mijn duits kwam ik daar beter uit de schoenen.quote:
Duits versta ik wel, maar spreken is kut.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik wel en hoe (limburgse vriendin). Kerkrade was fuzzy, met mijn duits kwam ik daar beter uit de schoenen.
Kortsluting. ?quote:Chriet Titulaer verblijft sinds enige tijd in een verzorgingshuis in de gemeente Utrechtse Heuvelrug.
Tuurlijk. Ik heb thuis een FM radio staan met platenspeler en alles. Ik heb ook geen internetapparaat wat goed geluid voortbrengt om te luisten. Voor op het werk maakt het niet zoveel uit, staat toch niet zo hard. Maar thuis wil ik wel beter geluid: als het harder staat is geluid uit een laptop ook niet aan te horen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:48 schreef Kingstown het volgende:
Er zijn dus idd nog meer mensen die naar de radio luisteren. Ik dacht dat iedereen daar wel mee gestopt was nadat Ko de Boswachter niet meer te beluisteren viel.
Geen idee, wel een jeugd icoon.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat hij nog leefde, is die 100 of zo?
Ik luister zelfs heel veel naar de radio. Wel altijd Radio 1 en bij hoge uitzondering eens naar BNR. Ben ermee opgegroeid immers.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:48 schreef Kingstown het volgende:
Er zijn dus idd nog meer mensen die naar de radio luisteren. Ik dacht dat iedereen daar wel mee gestopt was nadat Ko de Boswachter niet meer te beluisteren viel.
Ben er ook mee opgegroeid, maar m'n eigen muziek draaien heeft toch wel de voorkeur.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik luister zelfs heel veel naar de radio. Wel altijd Radio 1 en bij hoge uitzondering eens naar BNR. Ben ermee opgegroeid immers.
Oh, ik gebruik de radio niet voor muziek, daar heb ik ook andere wegen voor. Radio 1 is van het nieuws en de actualiteiten, helaas ook van de sport, en soms eens iets anders. Maar muziekprogramma's hebben ze niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben er ook mee opgegroeid, maar m'n eigen muziek draaien heeft toch wel de voorkeur.
Sinds de tijd dat er walkmans op de markt kwamen heb ik amper meer naar de radio geluisterd.
vandaar dat ik op het werk Radio6 aan heb (lijkt wel of ik aandelen heb). Bijna alleen muziek alleen af en toe nieuws tussendoor.quote:
We zitten onze zenders te spammenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:58 schreef Karina het volgende:
[..]
vandaar dat ik op het werk Radio6 aan heb (lijkt wel of ik aandelen heb). Bijna alleen muziek alleen af en toe nieuws tussendoor.
Ik was meer van Hilversum 3....Hilversum 1 alleen als Langs de Lijn er was (jaja....we hebben ook onze verschillen Disanaquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik gebruik de radio niet voor muziek, daar heb ik ook andere wegen voor. Radio 1 is van het nieuws en de actualiteiten, helaas ook van de sport, en soms eens iets anders. Maar muziekprogramma's hebben ze niet.
Mag ik je aanraken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik was meer van Hilversum 3....Hilversum 1 alleen als Langs de Lijn er was (jaja....we hebben ook onze verschillen Disana). Overigens word ik echt oud, want ik werd net in MUZ behandeld als een demente bejaarde toen ik verklaarde nog nooit van Coldplay te hebben gehoord.
Wat, had jij echt nog nooit van Coldplay gehoord?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik was meer van Hilversum 3....Hilversum 1 alleen als Langs de Lijn er was (jaja....we hebben ook onze verschillen Disana). Overigens word ik echt oud, want ik werd net in MUZ behandeld als een demente bejaarde toen ik verklaarde nog nooit van Coldplay te hebben gehoord.
Ik heb gisteren voor het eerst op YT iets van ze gehoord. Dat krijg je ervan als je nooit meer naar de radio luistert.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat, had jij echt nog nooit van Coldplay gehoord?Die scoorden destijds hit na hit en doen het nog steeds goed.
Dat zou idd de beste optie zijn. Volgens mij zijn er zowel voor sport als voor nieuws genoeg geinteresseerden om voor beiden aparte zenders te hebben.quote:Sport. Ik zou er liever een aparte zender voor zien. Radio 1 is de enige praatzender naast BNR, het is balen als je niet van sport houdt.
Boks ouwequote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:18 schreef Disana het volgende:
Ja, ik denk dat een sportzender het prima zou doen. Daarmee ontlast je dan Radio 1, dat elke avond en in de zomer overloopt van de sport waar een nieuwsjunkie niet op zit te wachten.
Cool.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:31 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Zo rollen we hier, louter complimenteus.
Corrie ontkent alles dus het is waar.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:33 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ik had me al stilletjes teruggetrokken.
Ik heb je quote trouwens al gekopieerd om straks meteen te kunnen gebruiken.quote:
Die is alleen op internet, Radio6 Soul & Jazz.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:00 schreef Disana het volgende:
[..]
We zitten onze zenders te spammen![]()
Ik weet niet eens waar 6 zit. Op je werk kun je het gesproken woord natuurlijk niet gebruiken.
Oh zo. Ik moet nog eens uitzoeken wat DAB radio is.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Die is alleen op internet, Radio6 Soul & Jazz.
Mijn tante heeft zo een ding. Volgens mij is dat niet echt doorgedrongen nog. Die apparaten zijn ook vrij duur.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh zo. Ik moet nog eens uitzoeken wat DAB radio is.
Ja, had ik ook begrepen. Maar het schijnt dat de ontvangst heel goed en stabiel is. Mijn transistorradiootje is een keer aan vervanging toe.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn tante heeft zo een ding. Volgens mij is dat niet echt doorgedrongen nog. Die apparaten zijn ook vrij duur.
Dat wel ja, zelf wil ik ooit nog een internetradio kopen, maar dat komt er maar niet van.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, had ik ook begrepen. Maar het schijnt dat de ontvangst heel goed en stabiel is. Mijn transistorradiootje is een keer aan vervanging toe.
Die moeten dan ook maar net zo'n radio hebben. Lijkt me ook wel leuk trouwens, een internetradio.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel ja, zelf wil ik ooit nog een internetradio kopen, maar dat komt er maar niet van.
Morgen maar weer kijken bij de iboodhunt
Af en toe komt er eentje voorbij maar elke keer als ik net al in bed lig of zo, ik mis ze elke keer.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Die moeten dan ook maar net zo'n radio hebben. Lijkt me ook wel leuk trouwens, een internetradio.
Maar kunnen ze ook op batterijen werken en zitten Radio 1 en BNR erop? Want dat zou ik dan willen hebben.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Af en toe komt er eentje voorbij maar elke keer als ik net al in bed lig of zo, ik mis ze elke keer.
Het lijkt me handig voor op balkon bijvoorbeeld. De radio die ik in de huiskamer heb staan is te groot om mee te sjouwen.
Radio 1 sowieso. BNR denk ik ook wel. En ze zijn er op lichtnet en batterijen. Maar ik vind ze meestal te duur, vandaar dat ik op de iboodaanbieding wacht.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar kunnen zo ook op batterijen werken en zitten Radio 1 en BNR erop? Want dat zou ik dan willen hebben.
Oké, dankjewel. Toch maar eens naar kijken dan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Radio 1 sowieso. BNR denk ik ook wel. En ze zijn er op lichtnet en batterijen. Maar ik vind ze meestal te duur, vandaar dat ik op de iboodaanbieding wacht.
Ja, de inhoud is onbekend.quote:
Er zijn verschillende, de duurste tot nu toe was 100 euro.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is wel spannend. Maar dan kun je dus ook teleurgesteld worden. Is ie duur?
Je hebt ze voor verschillende bedragen. Stiekem vind ik ze wel prijzig maar leuk genoeg om te proberen er 1 te bemachtigen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is wel spannend. Maar dan kun je dus ook teleurgesteld worden. Is ie duur?
Vier voorkeurzenders vind ik wel wat weinig.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Er zijn verschillende, de duurste tot nu toe was 100 euro.
Dit is trouwens wel een leuke internetradio, de Q2
Ja, klinkt leuk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:16 schreef hexje het volgende:
[..]
Je hebt ze voor verschillende bedragen. Stiekem vind ik ze wel prijzig maar leuk genoeg om te proberen er 1 te bemachtigen.
Ze zijn moeilijk te bemachtigen. Misschien heb je morgen beginnersgeluk.quote:
Nah, ik ben tijdelijk blut. Maar ik wens jullie veel plezier.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:18 schreef hexje het volgende:
[..]
Ze zijn moeilijk te bemachtigen. Misschien heb je morgen beginnersgeluk.
Da's waar. Er staan er zoveel ik heb er gewoon eentje uitgepikt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:16 schreef Disana het volgende:
Vier voorkeurzenders vind ik wel wat weinig.
Hij ziet er wel grappig uit. En die batterij is ook praktisch.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Da's waar. Er staan er zoveel ik heb er gewoon eentje uitgepikt.
Vandaar dat ik deze er uitpikte. Niet zo groot en met batterijen. Voorkeurzenders had ik nog niet naar gekeken. Plus deze had een hoge waardering.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij ziet er wel grappig uit. En die batterij is ook praktisch.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:26 schreef Disana het volgende:
Karina, deze is een stuk goedkoper en heeft 20 geheugenplaatsen:
http://www.conrad.nl/ce/n(...)ew1&rt=detview1&rb=2
Nah, de reviews zijn niet onverdeeld goed. Maar die zaak (Conrad) heeft er nog veel meer voor een redelijke prijs. Ik ga ook eens speuren.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:28 schreef Karina het volgende:
[..]En niet zo duur. Ik heb nog steeds in mijn hoofd dat ze rond de 200 euro zijn, maar de prijzen zijn nu een heel stuk lager.
Welke zender kijk je dan?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:02 schreef Karina het volgende:
Het gaat niet lang duren ook, er zijn maar 6 deelneemsters.
Thanks. Inmiddels gevonden. Onthoud nooit waar Eurosport zit bij mij.quote:
Ik heb dat met de ARD.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:07 schreef hexje het volgende:
[..]
Thanks. Inmiddels gevonden. Onthoud nooit waar Eurosport zit bij mij.
Ik durf het ook niet, ik ben altijd bang dat ik met mijn hoofd de bodem raak. Ik doe het dus ook nooit.quote:
Oh dat is die Wessel weerquote:
Je hebt het onthouden!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat is die Wessel weer![]()
zelfde als bij het schoonspringen. Daar zat ik me toen ook de hele tijd aan te ergeren.
Die vergeet ik niet zo snelquote:
Geen idee....ik schakel net weer in. Tussendoor even eten doen enzo.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die vergeet ik niet zo snel
Nu zwemmen kijken. Doet Markus Rogan niet mee?
Oh bij mij zit ARD op 19 en Euro op 23. Analoog, dat zijn gewoon de nummertjes van de tv.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hebt het onthouden!![]()
Ow ja....Eurosport zit op 20 en ARD op 610.
Zoals ieder normaal mens zap ik op de volghende manier: 1-2-3-20-25-26-610-611-620.
Heb jij nog een TV waar je op moet staan en de knopjes in moet drukken om van zender te veranderen?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh bij mij zit ARD op 19 en Euro op 23. Analoog, dat zijn gewoon de nummertjes van de tv.
Hehe nee dat nog net niet. Het kan WEL dus mocht ik mijn afstandsbediening kwijtraken dan moet ik op die manier zappen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb jij nog een TV waar je op moet staan en de knopjes in moet drukken om van zender te veranderen?
Volgens mij kun je dan ergens op de TV via touchscreen-idee ook nog zappen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe nee dat nog net niet. Het kan WEL dus mocht ik mijn afstandsbediening kwijtraken dan moet ik op die manier zappen.
Ik heb in mijn computerkamer wel een "platte" en daar kan het niet op! Dus ik vraag me wel af als de AB weg is hoe ik dan in hemelsnaam van zender kan veranderen.
Ik geloof niet dat die van mij een touchscreen ding heeft.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dan ergens op de TV via touchscreen-idee ook nog zappen.
Zo'n echte bejaarden TV had ik ook nog tot een paar jaar terug, inclusief zonder AB, maar ondanks sentimentele waarde toch maar eens op de vuilstort gegooid. Gebruikte hem nooit meer en stond alleen nog maar een beetje lelijk te wezen zijn.
Ik zie alleen een hoofd.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb niet eens een tv. Toen mijn ex en ik uit elkaar gingen kreeg hij de tv, en ik heb er nooit een gekocht daarna.
Hm ik zie Markus Rogan nergens tussen staan, was wel mijn favoriete zwemmer altijd.
[ afbeelding ]
Hm, ik ben er nog niet over uit.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Deze had ik nog achter de hand:
[ afbeelding ]
Oh Vienna.....quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Deze had ik nog achter de hand:
[ afbeelding ]
Is dat niet de Trevi in Rome?quote:
Welk hoofd ..... oh wachtquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hier een wat jonger hoofd voor je.
[ afbeelding ]
Geen idee....ik zie een _in mijn ogen_ typisch Weens gebouw staan, maar het kan idd net zo goed Rome zijn, alleen Rome doet me niets. Een Oostenrijker in Wenen leek me ook vrij voor de hand liggend.quote:
Hij is vooral heel grappig ook vind ik. Dit filmpje is door een FOK!ker op YT gezet:quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij is vooral heel grappig ook vind ik. Dit filmpje is door een FOK!ker op YT gezet:
Mijn vriendje heeft net zo'n lekker lichaam, inclusief het borsthaar haha.
Aha...ja ik roep ook maar wat op basis van die foto, alsof het hem wat kan interesseren dat er iemand is die zijn hoofd niet zo ziet zittenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij is vooral heel grappig ook vind ik. Dit filmpje is door een FOK!ker op YT gezet:
Een snelle 'google-toets' doet ons leren dat het de Trevi is. Maar inderdaad, de connectie Oostenrijker in Rome ontgaat mij ook.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen idee....ik zie een _in mijn ogen_ typisch Weens gebouw staan, maar het kan idd net zo goed Rome zijn, alleen Rome doet me niets. Een Oostenrijker in Wenen leek me ook vrij voor de hand liggend.
Volgens mij is het ook Rome. Vorige zomer was ik in Wenen maar heb dat ding daar niet gezien.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen idee....ik zie een _in mijn ogen_ typisch Weens gebouw staan, maar het kan idd net zo goed Rome zijn, alleen Rome doet me niets. Een Oostenrijker in Wenen leek me ook vrij voor de hand liggend.
Denk het niet inderdaad, hij heeft al een heel mooie vriendin zoals hij verteltquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Aha...ja ik roep ook maar wat op basis van die foto, alsof het hem wat kan interesseren dat er iemand is die zijn hoofd niet zo ziet zitten
Ja die zit niet op een oude uitgezakte uccie te wachtenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Denk het niet inderdaad, hij heeft al een heel mooie vriendin zoals hij vertelt
Genoeg jongeren die vallen op (veel) ouder, dus ga je gang.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja die zit niet op een oude uitgezakte uccie te wachten
Jonger ok, maar te jong hoeft van mij ook niet, moet inhoudelijk ook nog een beetje iets met elkaar te delen hebben.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Genoeg jongeren die vallen op (veel) ouder, dus ga je gang.
Oh je doelt op relatie.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jonger ok, maar te jong hoeft van mij ook niet, moet inhoudelijk ook nog een beetje iets met elkaar te delen hebben.
Oude uitgezakte uccie? Jij bent toch nog piepjong en met een killer body?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja die zit niet op een oude uitgezakte uccie te wachten
quote:
Zoiets dient nooit je doel te zijn, zoiets groeit.quote:
Ohja tuurlijk...nee inderdaad, ik ben superstrakquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oude uitgezakte uccie? Jij bent toch nog piepjong en met een killer body?
Jawel, maar ik bedoelde meer dat een scharrel niet mijn doel is.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zoiets dient nooit je doel te zijn, zoiets groeit.
Hangt hij ook zijn medailles om jouw nek?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Vrouwen en hun 'maar' altijd.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel, maar ik bedoelde meer dat een scharrel niet mijn doel is.
quote:
Ditmaal begon ik niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:28 schreef Karina het volgende:
Ik zag bloterige mannen en dacht: ah VS is in tha house en ja hoor.
Dat is er nog niet van gekomen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hangt hij ook zijn medailles om jouw nek?
Maar je vond het ook niet ergquote:
Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar je vond het ook niet ergIk zag net nog een leuke man bij Dance Academy wat ik altijd kijk
maar die is denk ik te oud naar jouw smaak. Kijken of ik een foto kan vindenm.
Hopelijk beter dan het mental image dat ik nu van hem hebquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:30 schreef Voorschrift het volgende:
Mijn vriendje ziet eruit als een Duitser met een vreetverslaving, een oogafwijking en een huidziekte.
Heb het hele filmpje uitgekeken wat je poste. Leuke gozer idd.quote:
Nee dat weet ik eigenlijk niet, zou goed kunnen dat hij gestopt is inderdaad! Even zoeken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb het hele filmpje uitgekeken wat je poste. Leuke gozer idd.
Weet je zeker dat hij nog zwemt en niet gestopt is na de OS van vorig jaar?
Ik herkende hem meteenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat je hem (her)kent.
Zo zag hij er vroeger uit:
[ afbeelding ]
Ik kan niet zo snel een foto vinden van hoe hij er bij dance academy uitziet, ook met baard maar dan een iets wilder baardje dan die op de bovenste foto.quote:
Ik heb even snel de Oostenrijkse versie van de Telegraaf gecheckt en hij heeft vorig jaar idd zijn carriëre beëindigd....met een diskwalificatie.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee dat weet ik eigenlijk niet, zou goed kunnen dat hij gestopt is inderdaad! Even zoeken.
Aftakelen is een bitchquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat je hem (her)kent.
Zo zag hij er vroeger uit:
[ afbeelding ]
Ik nietquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind hem nu veel leuker dan toen.
Vroeger vond ik hem wel leuk. Het zal de leeftijd wel zijn (die van mij)quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik niet
Maar goed ik heb altijd wel iets aparts
Jammerquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb even snel de Oostenrijkse versie van de Telegraaf gecheckt en hij heeft vorig jaar idd zijn carriëre beëindigd....met een diskwalificatie.![]()
http://kurier.at/thema/ol(...)qualifiziert/806.551
Nee ik vond Sean Connery ook nog tot ver in de 70 leuk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger vond ik hem wel leuk. Het zal de leeftijd wel zijn (die van mij)
En Tom Jonesquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik vond Sean Connery ook nog tot ver in de 70 leuk.
ja daar heb ik niet echt iets mee, wel de muziekquote:
Nou ik had nu niet zo'n goed momentquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Alweer verloren bij de slimste mens
En Uccie blijkt ook nog heel slim te zijn, dus daar kan ik ook van winnen.
En er aan denken dat je ook tactisch kan spelen...kwam natuurlijk niet in mij opquote:
Zo ver ben ik ook nog niet, ik ben al blij als ik een antwoord weet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
En er aan denken dat je ook tactisch kan spelen...kwam natuurlijk niet in mij op
Ja ik ook, die finale is lastigquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zo ver ben ik ook nog niet, ik ben al blij als ik een antwoord weet.
Jammer dat je het alleen met app kunt spelen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:00 schreef Karina het volgende:
Ik wist wel veel Suske en Wiske namen net. Maar ja ik zit niet daar.
Ik ben blij, want ik kan niet tegen mijn verlies dus tegen iemand spelen is echt niets voor mijquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:04 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Jammer dat je het alleen met app kunt spelen.
Zo die smartphone tegen de muur enzo.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben blij, want ik kan niet tegen mijn verlies dus tegen iemand spelen is echt niets voor mij
Dat zou zomaar kunnen weet je dat? Ik ben echt heel erg.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:05 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Zo die smartphone tegen de muur enzo.
Zullen we een potje "Wat weet Nederland" doen?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen weet je dat? Ik ben echt heel erg.
Ik zit nu voetballen te kijkenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:07 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Zullen we een potje "Wat weet Nederland" doen?
Bang dat je je pc sloopt zeker? Nou andere keer dan maar.quote:
Laptop tegen de tv aanquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:09 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Bang dat je je pc sloopt zeker? Nou andere keer dan maar.
Ik heb anders een topteamquote:
Als jij wint, maak ik een kloon aan en post ik daar mee verder.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
Best wel leuk dat gepuzzel. En als ik win dan ga ik dat hier natuurlijk luid verkondigen dat snap je wel.
Afgesproken! En dan mag ik de naam van die kloon verzinnen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:16 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Als jij wint, maak ik een kloon aan en post ik daar mee verder.
Het gaat me er juist om dat ik dan anoniem verder kan gaan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Afgesproken! En dan mag ik de naam van die kloon verzinnen.
Dat is nou flauw. Ik zat al namen te verzinnen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:21 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Het gaat me er juist om dat ik dan anoniem verder kan gaan.
Ben je me nu aan het hosselen?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:28 schreef Karina het volgende:
Ik had gewoon een naam moeten noemen die past bij hele leuke mannen.
Die heet Hank. En dat is niet zijn echte naam. Dus dat helpt niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:31 schreef Specularium het volgende:
Jullie vonden Henk Moody toch zo leuk?
Als je van spruitjes houd, dan weet ik nog wel een passende Henk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:37 schreef Karina het volgende:
De enige Henkbaas ter wereld waarschijnlijk.
Nee die is ook al niet leuk. Angenent.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je van spruitjes houd, dan weet ik nog wel een passende Henk.
Die ex-trainer dan van jouw club, ook iemand die slecht tegen zijn verlies kan en hij rookt ook nog....dat moet je toch allemaal aanspreken!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee die is ook al niet leuk. Angenent.
Nee dat vind ik zo een watje.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die ex-trainer dan van jouw club, ook iemand die slecht tegen zijn verlies kan en hij rookt ook nog....dat moet je toch allemaal aanspreken!
Ach....als vijftiger kun je met je korte-pittige kapsel altijd nog bij Henk's Fashion terecht.quote:
Ik haal er heel veel inspiratie uit voor kapsel en garderobe. Ik voel me al een heel pittige tante.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ach....als vijftiger kun je met je korte-pittige kapsel altijd nog bij Henk's Fashion terecht.
of nog beter...kitchen aid'squote:Op woensdag 31 juli 2013 00:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Komen er wel eens blenders langs op i bood?
Die zijn onbetaalbaarquote:
Ja dat schijnt door de importeur te komen ofzo...nooit actiesquote:
Wat een onzinquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja dat schijnt door de importeur te komen ofzo...nooit acties
quote:Op woensdag 31 juli 2013 08:40 schreef Tem het volgende:
Gaat hier helemaal de verkeerde kant op, dames en heren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |