Ja,... het K-woordquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:21 schreef Uncle het volgende:
Ja en volgens ken rockwell kun je beter een 18-55 kitlens kopen. En je lenshood thuis laten!
Susteren kennende een hoop geile gear...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:24 schreef spreading het volgende:
In de studio kan je ook wijd open schieten, ligt eraan wat je wit bereiken natuurlijk...
Jij ook al?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:36 schreef Puala het volgende:
Morgen weer eens een dagje fotograferen. Lang geleden![]()
Onthoudt het wel, maar neemt het over van een kaartje. Gevolg, kaartje met laatste nummer 62 erin en volgende is 63, kaartje erin met 9105 en volgende is 9106 en kaartje met 63 erin en volgende is 9107... Leuk, met een camera die pas 3 fotos gemaakt heeft.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:33 schreef Pizza_Boom het volgende:
En meuh, de a58 onthoudt niet intern zijn nummering...
Jups. Zie FF.quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:44 schreef Susteren het volgende:
Canon 24-70 f4 wordt het in ieder geval niet, heb eens wat meer research gedaan en blijkt nog minder scherp dan de 24-105 te zijn
http://www.kenrockwell.com/canon/lenses/24-70mm-f4.htmquote:The Canon 24-70 4 L IS is almost as sharp as the spectacular 24-70mm f/2.8 L II, but much smaller, about as well made, and adds Image Stabilization.
http://www.the-digital-pi(...)USM-Lens-Review.aspxquote:Landscape and travel photographers especially will move over to the 24-70 L IS from the 24-105 L IS if they can see sharper details in their images - especially in the corners.
http://www.camerastuffrev(...)on-24-70mm-4-is-testquote:Dit objectief biedt dezelfde hoge beeldkwaliteit als de Canon 24-70 mm f/2.8. Aan de andere kant is de Canon 24-70 mm f/4 IS een lichter en compacter alternatief voor de Canon 24-70mm f/2.8.
http://www.photozone.de/canon_eos_ff/798-canon2470f4?start=2quote:t is very sharp throughout the range with no significant weakness at any mainstream setting including max. aperture. The very low amount degree of lateral CAs contributes to the high sharpness perception
http://www.digifotopro.nl(...)-vs-24-105mm-f-4l-isquote:Canon heeft zijn huiswerk goed gedaan, de 24-70mm f/4L IS USM is op vrijwel alle fronten de 24-105mm de baas.
http://www.ronmartblog.co(...)f4l-is-vs-24-70.htmlquote:I really liked the Canon EF 24-70mm f/4.0L IS USM and highly recommend it over the 2.8 for most people. I really have been missing image stabilization (IS) every since I switched to the 24-70 f/2.8L II USM, so I find myself getting more blurry shots from camera shake (I have shaky hands) as a result.
Ik zei:quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
[..]
http://www.kenrockwell.com/canon/lenses/24-70mm-f4.htm
[..]
http://www.the-digital-pi(...)USM-Lens-Review.aspx
[..]
http://www.camerastuffrev(...)on-24-70mm-4-is-test
[..]
http://www.photozone.de/canon_eos_ff/798-canon2470f4?start=2
[..]
http://www.digifotopro.nl(...)-vs-24-105mm-f-4l-is
U zei?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
*hoop bla bla over Canon (rot)zooi*
Bekijk die video gewoon eensquote:
Met je Sony 'my first camera'.quote:
Ja, prima. Maar kan een fabrieksfout, kalibratiefout, instellingfout op camera zijn. Kan van alles zijn. Eigenlijk alle reviews die je leest zijn lovend over de lens. Je doet daar echt geen miskoop aan hoor.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:54 schreef Susteren het volgende:
[..]
Bekijk die video gewoon eens
Vooral vanaf 4:00
Bazending...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Met je Sony 'my first camera'.
Hmm het is lastig. Het wordt in ieder geval een zoom (geen prime, in ieder geval niet nu, wellicht later een 50 1.4 erbij). Het liefste een L objectief, puur voor de weathersealing en bouwkwaliteit. Keuzes zijn dus 24-70 2.8 mk1, 24-70 f4 en 24-105 f4 (maar daar heb ik niet zo'n lekker gevoel bij eigenlijk).quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, prima. Maar kan een fabrieksfout, kalibratiefout, instellingfout op camera zijn. Kan van alles zijn. Eigenlijk alle reviews die je leest zijn lovend over de lens. Je doet daar echt geen miskoop aan hoor.
Tenzij je 2.8 wilt natuurlijk
Nou dan gaat het om de eerste twee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:00 schreef Susteren het volgende:
[..]
Hmm het is lastig. Het wordt in ieder geval een zoom (geen prime, in ieder geval niet nu, wellicht later een 50 1.4 erbij). Het liefste een L objectief, puur voor de weathersealing en bouwkwaliteit. Keuzes zijn dus 24-70 2.8 mk1, 24-70 f4 en 24-105 f4 (maar daar heb ik niet zo'n lekker gevoel bij eigenlijk).
Jep. Qua geld scheelt het eigenlijk amper (btw van de f4 afgetrokken), dus is echt puur keuze qua objectief. Ik vraag me af hoe vaak ik IS nodig zou kunnen hebben (in de studio in ieder geval amper/nooit), en hoe vaak ik die extra stops nodig zal hebben (denk dat ik dat wel eens kan gebruiken voor de bokeh buiten).quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou dan gaat het om de eerste twee.
Ik flits amper tot nooit en werk dus veel met daglicht, en heb de IS nog nooooooooooit gemist in de 24-70.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:03 schreef Susteren het volgende:
[..]
Jep. Qua geld scheelt het eigenlijk amper (btw van de f4 afgetrokken), dus is echt puur keuze qua objectief. Ik vraag me af hoe vaak ik IS nodig zou kunnen hebben (in de studio in ieder geval amper/nooit), en hoe vaak ik die extra stops nodig zal hebben (denk dat ik dat wel eens kan gebruiken voor de bokeh buiten).
Hmm na dit getypt te hebben neig ik ineens weer naar de 2.8, damn
Je kan wel een dagje met die van mij lopen in het mooie Amsterdam.quote:
Ja lijkt me gaaf!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je kan wel een dagje met die van mij lopen in het mooie Amsterdam.
Prima, DM/PM maar even wanneer je tijd hebt. Kijk ik of het past.quote:
Tja wat hier allemaal voorbij komt... Volgens mij heeft die geld teveel en weet die van gekkigheid niet hoe die het op moet maken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:33 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Susteren kennende een hoop geile gear...
En meuh, de a58 onthoudt niet intern zijn nummering...
Nee, echt helemaal nooitquote:Op zondag 4 augustus 2013 09:27 schreef Xilantof het volgende:
hebben jullie dat ook soms? Dat je tegen een 'nieuwe' manier van bewerken aan loopt en daardoor de drang krijgt veel foto's te gaan 'herbewerken' omdat je weet dat dus ineens beter kunnen met die nieuwe manier?
Klinkt als "je beseft dat je meer werk kan doen door dingen te herhalen"? Nee, geen last van. Daarom ben ik denk ik ITer en ambtenaar. Beetje hetzelfde als een vakantie overnieuw doen als je een nieuwe body hebt gekochtquote:Op zondag 4 augustus 2013 09:27 schreef Xilantof het volgende:
hebben jullie dat ook soms? Dat je tegen een 'nieuwe' manier van bewerken aan loopt en daardoor de drang krijgt veel foto's te gaan 'herbewerken' omdat je weet dat dus ineens beter kunnen met die nieuwe manier?
Ja nog best vaak. Maar eigenlijk vooral oude vakantiefotos waarbij ik mij nu afvraag wat ik denkende (en doenende) was tijdens het nabewerken. En het goede voornemen om daar ooit 'even' voor te gaan zitten zal wel niets wordenquote:Op zondag 4 augustus 2013 09:27 schreef Xilantof het volgende:
Mooie fotoquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:34 schreef Uncle het volgende:
[..]
Ja nog best vaak. Maar eigenlijk vooral oude vakantiefotos waarbij ik mij nu afvraag wat ik denkende (en doenende) was tijdens het nabewerken. En het goede voornemen om daar ooit 'even' voor te gaan zitten zal wel niets worden![]()
Zit nu vooral met een berg foto's van dance valley waar ik asap doorheen moet maar gisterenavond/nacht nog even aangeschoven bij de afterparty van de buurtbbq en vanmiddag ook niet thuis![]()
Was wel mooi feestje![]()
[ afbeelding ]
The Opposites
Owh, ik ben zeker bereid nog een keer naar een plek te gaan als ik weet dat ik ergens een betere foto kan maken. Of dat nu komt door nieuw inzicht of een nieuwe camera maakt me niet zo uitquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:01 schreef freud het volgende:
[..]
Klinkt als "je beseft dat je meer werk kan doen door dingen te herhalen"? Nee, geen last van. Daarom ben ik denk ik ITer en ambtenaar. Beetje hetzelfde als een vakantie overnieuw doen als je een nieuwe body hebt gekocht
Nog steeds niet echt aan Berlijn begonnen trouwens...
Beide is zeer herkenbaar hierquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:34 schreef Uncle het volgende:
[..]
Ja nog best vaak. Maar eigenlijk vooral oude vakantiefotos waarbij ik mij nu afvraag wat ik denkende (en doenende) was tijdens het nabewerken. En het goede voornemen om daar ooit 'even' voor te gaan zitten zal wel niets worden![]()
Nicequote:Zit nu vooral met een berg foto's van dance valley waar ik asap doorheen moet maar gisterenavond/nacht nog even aangeschoven bij de afterparty van de buurtbbq en vanmiddag ook niet thuis![]()
[ afbeelding ]
The Opposites
Dat hebben we vaker gehoordquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:52 schreef Isdatzo het volgende:
Zo. Veldwerk en 4 weken wildkamperend door Noorwegen trekken overleefd. Foto's verschijnen wel een keer.
Hoe is 't hier?
Nice! Ook wel weer een keer zin in. Staat ergens in zeeland een klooster leeg wat ik ergens tegenkwam. Misschien model mee oidquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Zeker weten![]()
3 locaties bezocht, 1 locatie uiteindelijk niet gevonden
Ik blijf hem lekker vinden. Die Fish deed het ook erg goed, die is bij mij naar ergens top 2 gegaan nu...quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:34 schreef Uncle het volgende:
[..]
Zit nu vooral met een berg foto's van dance valley waar ik asap doorheen moet maar gisterenavond/nacht nog even aangeschoven bij de afterparty van de buurtbbq en vanmiddag ook niet thuis![]()
[ afbeelding ]
The Opposites
Oh dat is zeker leukquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:33 schreef freud het volgende:
[..]
Nice! Ook wel weer een keer zin in. Staat ergens in zeeland een klooster leeg wat ik ergens tegenkwam. Misschien model mee oid
Gevaarlijke lens, voor je het weet doe je alles met fish-eye.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:37 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik blijf hem lekker vinden. Die Fish deed het ook erg goed, die is bij mij naar ergens top 2 gegaan nu...
Met 16mm kom ik gewoon te kort, 15mm fish is dan een hele goede optie om een podium te pakken. Zit zelf te denken aan de Sigma 15mm fish.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:15 schreef Treces het volgende:
[..]
Gevaarlijke lens, voor je het weet doe je alles met fish-eye.
Ik heb zelf de 10mm fish van Sigma, doet het erg goed. Net wat je zegt, erg handig om alles mee te pakken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:16 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Met 16mm kom ik gewoon te kort, 15mm fish is dan een hele goede optie om een podium te pakken. Zit zelf te denken aan de Sigma 15mm fish.
Tof! Mocht er een keertje plek zijn, lijkt het me gezellig mee te schieten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh dat is zeker leuk![]()
Ben al weer een paar uur aan het zoeken naar nieuwe locaties en heb er al weer een paar gevonden![]()
Heerlijke lensquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:16 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Met 16mm kom ik gewoon te kort, 15mm fish is dan een hele goede optie om een podium te pakken. Zit zelf te denken aan de Sigma 15mm fish.
Ik heb de Tokina 11-15 f2.8 gekocht om te kijken of meer UW handig zou zijn, maar ik ga deze toch weer wegdn en met de fish werken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:19 schreef Treces het volgende:
[..]
Ik heb zelf de 10mm fish van Sigma, doet het erg goed. Net wat je zegt, erg handig om alles mee te pakken.
Ga ik overleggen en laat ik je wetenquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:23 schreef freud het volgende:
[..]
Tof! Mocht er een keertje plek zijn, lijkt het me gezellig mee te schieten.
Foto's?quote:
Tof!quote:
Ah de 11-16 (ik neem aan dat je die hebt, niet de 15?) zit ook in mijn arsenaal, erg fijne lens, helaas niet heel scherp op 2.8.. Zie dan hier en daar toch foutjes.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:23 schreef freud het volgende:
[..]
Ik heb de Tokina 11-15 f2.8 gekocht om te kijken of meer UW handig zou zijn, maar ik ga deze toch weer wegdn en met de fish werken.
Ik doe ook even een duit in het zakje:quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:34 schreef Uncle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
The Opposites
Ja, de 16 idd. Ik was de scherpte van een prime gewend, en dan is het toch niet alles. Dan maar meer lopenquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:27 schreef Treces het volgende:
[..]
Ah de 11-16 (ik neem aan dat je die hebt, niet de 15?) zit ook in mijn arsenaal, erg fijne lens, helaas niet heel scherp op 2.8.. Zie dan hier en daar toch foutjes.
Wij waren helaas te laat voor on stage (die zat binnen no time vol, gek hè?), maar dit is ook wel aardig zo. Ik was volgens mij van ons twee het laatste thuis...quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:23 schreef freud het volgende:
@pizza: hardwell is baas, en erg aardige gozer. Vorig jaar op XO met hem en Roog zitten praten.
Sint Anna Ter Muiden?quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:33 schreef freud het volgende:
[..]
Nice! Ook wel weer een keer zin in. Staat ergens in zeeland een klooster leeg wat ik ergens tegenkwam. Misschien model mee oid
Toch wel de foto-afdeling hoop ik ?quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:28 schreef Wiebeldak het volgende:
Zo ik heb bij een Mediamarkt gesolliciteerd.Ik moet 1 keer per week verplicht solliciteren maar ik kom nog geen geschikte vacatures tegen dus dan maar luk raak brieven versturen want anders wordt de uitkering gekort.
Nee, afdeling logistiek.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:49 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Toch wel de foto-afdeling hoop ik ?
Mwa.. Zijn veel brandjes daarzo, laatste keer dat het uit de hand liep is wel al paar jaar geleden.. Veel lopen moet je er niet meer doen begreep ik..quote:
Ik gebruik zelf altijd AWB. Met kritieke dingen gebruik ik een wit papier als 'target', maar doe alles in de nabewerking. De AWB zit er weinig naast in mijn ervaring. Alleen bij gemengd licht (daglicht+TL balk oid) is het lastig. Dan is de nieuwe LR weer handig, daar kan je meerdere witbalansen loslaten op je foto.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:28 schreef Mirel het volgende:
Ik heb sinds kort m'n eerste DSLR, een Canon 550D. Daarvoor maakte ik foto's met verscheidene analoge camera's. Ik.. vind het een beetje minder leuk.Ik maak foto's, de kleuren zijn zien er goed uit het op het schermpje, maar als ik ze daarna bekijk op m'n laptop zijn ze allemaal een beetje flets. En ik heb niet zo'n zin om iedere foto te gaan aanpassen.
Heb overigens wel een paar keer gespeeld met de witbalans. Richting rood/bruin duwen bijv. vind ik gelijk al stukken leuker. Icm met custom firmware waar ik de witbalans ook omhoog duw zorgt wel voor leuke effecten. Maar goed, ik heb tot nu toe alleen voldoening gehad met zwart-wit foto's van mensen of dus spelen met de witbalans, zoals deze foto van mezelf (zonder extra witbalans aanpassing van de custom firmware):
Ik kan overigens niet zien of ik teveel rood of groen hebt, ben lichtjes kleurenblind
[ afbeelding ]
Maar wat is common practice voor jullie? Bij iedere foto lopen kutten met de witbalans? Ik vind het al een beetje irritant om via de knopjes de sluitertijd en diafragma te moeten bijstellen, gaat zo langzaam. Iedere keer menu > witbalans > schuiferdeschuif wordt je toch een beetje moe van?
Heb wel een 11-16, maar die is voor aps-c, dus daar heb je niets aan. Calumet of ke geen 10mm in de verhuur?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Woensdagochtend een groot groothoekje nodig. Iemand die 14mm (geen fish) of eventueel 16-35 even uit wilt lenen?
Ik heb net een beetje gespeeld op een persoon, en de gewone AWB settings waren nu wel ok, al komt het omdat de zon fel de huiskamer binnenscheen, maar de iets gelige die ik daarna maakte vind ik zoveel beter. Ook deed ik de ISO lekker bizar hoog op 6400 zodat ik m'n analoge stijl weer krijgquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:50 schreef freud het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf altijd AWB. Met kritieke dingen gebruik ik een wit papier als 'target', maar doe alles in de nabewerking. De AWB zit er weinig naast in mijn ervaring. Alleen bij gemengd licht (daglicht+TL balk oid) is het lastig. Dan is de nieuwe LR weer handig, daar kan je meerdere witbalansen loslaten op je foto.
16-35 wel, 17TS ook. Maar goed, het heeft niet zoveel waarde dat ik er eentje voor wil huren.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:55 schreef freud het volgende:
[..]
Heb wel een 11-16, maar die is voor aps-c, dus daar heb je niets aan. Calumet of ke geen 10mm in de verhuur?
Nou als het moetquote:
Gewoon ducktape toch?quote:
Mount op maat vijlen. Tis toch maar Nikon.quote:
Psies, Nikon-Canon ring ertussen en schieten maarquote:
Nee ze willen foto'squote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:00 schreef DonJames het volgende:
[..]
Jij shopt graag vrouwenkleding en bent geïnteresseerd in de nieuwste make-up trends?
Tof! Hoe gaat zoiets eigenlijk? Geven ze je een opdracht, of hebben ze een foto van jou gezien die ze willen gebruiken o.i.d.?quote:
In dit geval een foto van me gezien die ze willen gebruiken. En de mail ziet er vrij simpel uit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:02 schreef DonJames het volgende:
[..]
Tof! Hoe gaat zoiets eigenlijk? Geven ze je een opdracht, of hebben ze een foto van jou gezien die ze willen gebruiken o.i.d.?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
In dit geval een foto van me gezien die ze willen gebruiken. En de mail ziet er vrij simpel uit.
HOI
HOE GAT UT
FOTO
BUDGET
GROETJES
quote:
Ach, betaling voor blaadjes is altijd karigquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:06 schreef Uncle het volgende:
Als ze goed betalen makat het niet uit of een stagiar de mail heeft gestuurd of de hoofdredacteur
Uitsloverquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach, betaling voor blaadjes is altijd karig
quote:
Ja ik las er al over! Briljante zet van ze....quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:01 schreef Uncle het volgende:
[..]
Psies, Nikon-Canon ring ertussen en schieten maarDan kan Dark alsnog mijn 16-35 een weekend lenen
![]()
Wederom nieuws van Sigma trouwens![]()
[ afbeelding ]
Niet voor een ieder interessant maar wel een goed concept imo
http://www.sigma-global.com/en/lenses/cas/service/mcs/index.html
Altijd toch tof compliment!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:12 schreef Wiebeldak het volgende:
Tof zeg. Krijg net een mailtje via Flickr of iemand een foto van mij mag gebruiken voor een magazine. Het is niet 100% zeker dat ie ook geplaatst wordt maar ik heb wel toestemming gegeven. Lijkt mij wel erg leuk.
TODAY'S THEME: Indoor photography
ABOUT YOUR PICTURE: www.flickr.com/photos/ferrybb123/9257604942/in/explore-2013-07-10
(DUE TO SUMMER HOLIDAYS, WE'LL START SELECTIONS AND SEND REPLIES FROM 19 AUGUST 2013)
Hi,
we are from TuttiFotografi magazine, an italian monthly paper magazine about photography and arts.
We're publishing a monthly technical guide to amateur photography based on comments, written by our technical staff (I'm one of them!), about
pictures seen on the web, made by people from all over the web.
Images in this set (http://www.flickr.com/photos/fotografiapuntoit/), whom this description refers to, are an example of such a
content (we call it 'Hotspots').
We'd like to publish one of your best pictures, featuring the author's name and website (short urls are welcome but not mandatory).
WOULD YOU LIKE TO JOIN US? If so, please send us an email like the sample below:
En een exemplaar van het blad vragen natuurlijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:39 schreef Xilantof het volgende:
Puur 't feit dat/als ze wíllen betalen zou ik al netjes vinden...
Jep, das gewoon leuk voor je eigen 'prijzenkast'quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:42 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
En een exemplaar van het blad vragen natuurlijk.
Volledige klepje kun je van o.a. Ebay halen. Kost je zo'n $10 ofzo.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:31 schreef over_hedge het volgende:
help!!
Op mijn werk is het klepje wat je dicht doet bij je batterij kapot gegaan, het kleine stukje wat een conenctie maakt is er af. Waardoor de camera dus niet meer werkt, behalve als ik een batterijgrip gebruik.
het gaat dus om dit klepje:
[ afbeelding ]
Ik heb alleen geen idee hoe dit heet, en waar ik er 1tje kan vinden. Zou iemand weten waar ik deze los kan bestellen??
Tnxs! Heb er 1 gevonden 9 dollarquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:43 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Volledige klepje kun je van o.a. Ebay halen. Kost je zo'n $10 ofzo.
Zoek op 'Canon - type toestel - battery door' of 'Canon - type toestel - battery cover' o.i.d.
Hebben we al. Maar dan nog vind me baas het denk ik niet zo leuk als die kapot is. Dus ik koop maar een nieuwe.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:45 schreef kanovinnie het volgende:
Mooi moment om er een batterygrip op te zetten toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |