Bommetje!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:16 schreef Martinello het volgende:
Misschien kan die man volgend jaar meedoen aan Sterren Springen.
Kunnen we die binnenkort ook uit de noordzee takelen woehaha!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:17 schreef venomsnake het volgende:
Als deze vrouw nog even door blijft vreten kunnen ze haar ook uit huis takelen binnenkort
Ik wilde hem ook al plaatsen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:17 schreef Karina het volgende:
Niks mis met in je onderbroek voor de tv zitten.
Ik geef toch aan dat ze grappig zijn... dat is een compliment, hoef je mijn humor niet af te krakenquote:
De buurtquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:19 schreef Specularium het volgende:
Deze situatie is het gevolg van nalatigheid van
de thuiszorg
de huisarts
de gemeente
Dus wie krijgt de schuld?
Nou sorry hoor, ik bedoelde er verder niks mee.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:18 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik geef toch aan dat ze grappig zijn... dat is een compliment, hoef je mijn humor niet af te kraken
Ik wou 'het gezin' zeggen, maar dat kan niet eensquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:19 schreef Specularium het volgende:
de thuiszorg
de huisarts
de gemeente
Volgens mij ken ik hem uit een jaren tachtig videoclip.quote:
Eigen verantwoordelijkheid bestaat natuurlijk nietquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:19 schreef Specularium het volgende:
de thuiszorg
de huisarts
de gemeente
Nee, als iemand geestelijk gehandicapt is, dan is dat inderdaad het geval en dan zijn andere partijen verantwoordelijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:20 schreef Latert het volgende:
[..]
Eigen verantwoordelijkheid bestaat natuurlijk niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |