Bommetje!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:16 schreef Martinello het volgende:
Misschien kan die man volgend jaar meedoen aan Sterren Springen.
Kunnen we die binnenkort ook uit de noordzee takelen woehaha!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:17 schreef venomsnake het volgende:
Als deze vrouw nog even door blijft vreten kunnen ze haar ook uit huis takelen binnenkort
Ik wilde hem ook al plaatsen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:17 schreef Karina het volgende:
Niks mis met in je onderbroek voor de tv zitten.
Ik geef toch aan dat ze grappig zijn... dat is een compliment, hoef je mijn humor niet af te krakenquote:
De buurtquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:19 schreef Specularium het volgende:
Deze situatie is het gevolg van nalatigheid van
de thuiszorg
de huisarts
de gemeente
Dus wie krijgt de schuld?
Nou sorry hoor, ik bedoelde er verder niks mee.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:18 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik geef toch aan dat ze grappig zijn... dat is een compliment, hoef je mijn humor niet af te kraken
Ik wou 'het gezin' zeggen, maar dat kan niet eensquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:19 schreef Specularium het volgende:
de thuiszorg
de huisarts
de gemeente
Volgens mij ken ik hem uit een jaren tachtig videoclip.quote:
Eigen verantwoordelijkheid bestaat natuurlijk nietquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:19 schreef Specularium het volgende:
de thuiszorg
de huisarts
de gemeente
Nee, als iemand geestelijk gehandicapt is, dan is dat inderdaad het geval en dan zijn andere partijen verantwoordelijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:20 schreef Latert het volgende:
[..]
Eigen verantwoordelijkheid bestaat natuurlijk niet
Ik vraag me af wat het doel van deze opmerking isquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:17 schreef alors het volgende:
91, dus die kinderen zijn ook al richting bejaarde
Ik rem niet voor mijn buren.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:21 schreef tralalala het volgende:
Ik heb vrijwel nooit contact met mijn buren
Eens
Oneens
Is een psychiater, had vroeger een oorringetje.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:22 schreef tralalala het volgende:
Waar komt deze man vandaan dan? Ook al zo'n vreselijk accent.
Mja een demente, zwakbegaafde en iemand met het syndroom van down. Daar zit niet heel veel eigen verantwoordelijkheid bij.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:20 schreef Latert het volgende:
[..]
Eigen verantwoordelijkheid bestaat natuurlijk niet
Dan moet je verantwoordelijk zijn voor heel rdam.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja een demente, zwakbegaafde en iemand met het syndroom van down. Daar zit niet heel veel eigen verantwoordelijkheid bij.
Was de vader voor zijn dementie wel normaal denkend?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja een demente, zwakbegaafde en iemand met het syndroom van down. Daar zit niet heel veel eigen verantwoordelijkheid bij.
Dat die 'kinderen' allemaal hun hele leven thuis zijn blijven wonen, is nogal een ongebruikelijke situatie toch?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:22 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat het doel van deze opmerking is
Geen idee.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Was de vader voor zijn dementie wel normaal denkend?
Waar was hij eerder bekend van?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is een psychiater, had vroeger een oorringetje.
Die ouders hebben de gehandicapte kinderen altijd verzorgd. Niet bij iedereen is het leven een groot feestquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
Dat die allemaal hun hele leven thuis zijn blijven wonen, is nogal een ongebruikelijke situatie toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |