Ik weet het niet, maar misschien wel aan te raden met kinderen in zulke landen. Verbranden is echt zo onderschat.quote:
Krijg je Uitslag van.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Huiskanker lijkt me wel vervelend.
Ik liep altijd alleen in een broekje en geen factor 30. Maar goed, wij gingen niet naar Italie, wij gingen naar Bakkum.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar misschien wel aan te raden met kinderen in zulke landen. Verbranden is echt zo onderschat.
Je dacht al... wat is KvdB ineens leuk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:05 schreef sonnyspek het volgende:
Ik was even vergeten dat ik op Nederland 3 zat.
Geen mensen waaraan ik me ergerquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:05 schreef Latert het volgende:
[..]
Je dacht al... wat is KvdB ineens leuk.
Dat krijg je ervan als je geen zonnepanelen op je dak plaatst.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Huiskanker lijkt me wel vervelend.
Welk programma was er op 3? Spuiten & Slikken?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:05 schreef Latert het volgende:
[..]
Je dacht al... wat is KvdB ineens leuk.
Ja vies idd.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:09 schreef Hierro het volgende:
Gadverdamme, kan dat tokkiewijf haar armen niet bedekken
Ranzig.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:09 schreef Hierro het volgende:
Haar been is op de verkeerde plek aangeslotenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:09 schreef Hierro het volgende:
En Sabine had wel wat minder mogen aan doen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:09 schreef Hierro het volgende:
Ik ben ook geen fan van dat jasje.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
En Sabine had wel wat minder mogen aan doen.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:08 schreef Martinello het volgende:
Knoops' haar is weer strategisch gekamd.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Knoops in je zakdoek
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Knoops in je zakdoek
Beter neemt ze een voorbeeld aan hoe Knoops zijn kale schedel bedekt inderdaad.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:09 schreef Hierro het volgende:
Nee ik vind dat we haar bij voorbaat al moeten kapotmaken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
Misschien eerst nog even luisteren naar wat die vrouw te vertellen heeft, voordat ze hier collectief wordt afgeslacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |