Huiskanker lijkt me wel vervelend.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:03 schreef arjan1212 het volgende:
die is getikt joh... van zonnen krijg je huiskanker wat een gezeik
Ik weet het niet, maar misschien wel aan te raden met kinderen in zulke landen. Verbranden is echt zo onderschat.quote:
Krijg je Uitslag van.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Huiskanker lijkt me wel vervelend.
Ik liep altijd alleen in een broekje en geen factor 30. Maar goed, wij gingen niet naar Italie, wij gingen naar Bakkum.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar misschien wel aan te raden met kinderen in zulke landen. Verbranden is echt zo onderschat.
Je dacht al... wat is KvdB ineens leuk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:05 schreef sonnyspek het volgende:
Ik was even vergeten dat ik op Nederland 3 zat.
Geen mensen waaraan ik me ergerquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:05 schreef Latert het volgende:
[..]
Je dacht al... wat is KvdB ineens leuk.
Dat krijg je ervan als je geen zonnepanelen op je dak plaatst.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Huiskanker lijkt me wel vervelend.
Welk programma was er op 3? Spuiten & Slikken?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:05 schreef Latert het volgende:
[..]
Je dacht al... wat is KvdB ineens leuk.
Ja vies idd.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:09 schreef Hierro het volgende:
Gadverdamme, kan dat tokkiewijf haar armen niet bedekken
Ranzig.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:09 schreef Hierro het volgende:
Haar been is op de verkeerde plek aangeslotenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:09 schreef Hierro het volgende:
En Sabine had wel wat minder mogen aan doen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:09 schreef Hierro het volgende:
Ik ben ook geen fan van dat jasje.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
En Sabine had wel wat minder mogen aan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |