quote:
Op dinsdag 30 juli 2013 18:43 schreef Karina het volgende:Oh het wordt weer warm en we moeten weer gewaarschuwd worden.
En tevens een verkapte waarschuwing wat er kan gebeuren als je ongezond eet en niet beweegt.
quote:
'Ik heb het idee dat het weer te veel gehypet wordt. En als een onderwerp wordt gehypet - of het nou het weer of de economie is -, dan druipt het vaak van de onwaarheden, en worden alle nuances uit het oog verloren. Dat is zonde, want daardoor ontstaat er geen goed beeld van het weer.'
'Wanneer ik in een persbericht zet: mogelijk hittegolf aan het eind van de week, wordt dat 'mogelijk' op nieuwssites uit de kop gehaald. En even later heb ik gezegd dat we zeker een hittegolf krijgen. Dat gebrek aan nuance, daar heb ik het nog wel eens moeite mee. Heel Nederlands is dan ook nog dat iedereen denkt overal verstand van te hebben. We hebben al 16 miljoen bondscoaches, nou, we hebben nog net geen 16 miljoen weermannen.'
Wijze woorden van weerman Marco Verhoef. Bron:
http://www.volkskrant.nl/(...)e-veel-gehypet.dhtmlGelukkig heeft -ie geen verstand van voetballen.