Ik begin steeds meer daar aan te denken, maar dat kan natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:08 schreef Latert het volgende:
[..]
Je moet ook niks willen "verbeteren" in die hele regio... gewoon de popcorn erbij pakken en je ziet vanzelf wel wie er levend overblijft
Je moet ook niet alles letterlijk nemen he, gewoon goed geïnformeerd over dit soort zaken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:12 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
'Meestal betrouwbare site', weet je nog dat boerkaartikel en dat dreigement aan de regering?
Wat kon ik niet letterlijk nemen aan dat boerkaartikel en dat de regering 'altijd achterom zal moeten kijken'?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:14 schreef alors het volgende:
[..]
Je moet ook niet alles letterlijk nemen he, gewoon goed geïnformeerd over dit soort zaken.
Dat was Monique helemaal niet, dat was Sharon.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:13 schreef Latert het volgende:
Nu een onderwerp over een potvis die dood is aangespoeld... Ze hebben Monique nu al te pakken gekregen
quote:Om de gestrande potvis te redden, was een protocol in werking getreden.
Het Protocol Stranding Levende Grote Walvisachtigen (zoals het officieel heet) werd deze maand door staatssecretaris Sharon Dijksma naar de Tweede Kamer gestuurd.
gastquote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:16 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Wat kon ik niet letterlijk nemen aan dat boerkaartikel en dat de regering 'altijd achterom zal moeten kijken'?
Dat de achterliggende boodschap die al dan niet twijfelachtig is doet toch niets af aan de geïnformeerdheid van een site? Wat de Telegraaf meldt is vaak ook waar, maar die populistische pulpberichten lees je ook niet omdat het zo journalistiek hoogstaand en objectief is.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:21 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nee serieus, dat is toch een bedreiging? Niet direct maar wel indirect.
Ik twijfel ook niet aan dat bericht van die site over die jihadist, maar ik vind het geen betrouwbare site.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:27 schreef alors het volgende:
[..]
Dat de achterliggende boodschap die al dan niet twijfelachtig is doet toch niets af aan de geïnformeerdheid van een site? Wat de Telegraaf meldt is vaak ook waar, maar die populistische pulpberichten lees je ook niet omdat het zo journalistiek hoogstaand en objectief is.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:42 schreef Mani89 het volgende:
Toen Monique in het Arabisch begon te ratelen heb ik mijn tv met mijn stijgerende puddingbuks helemaal ondergeyoghurt, ik had het echt niet meer.
Nu even nagenieten in de herhaling.
twitter:JeroenPauw1 twitterde op dinsdag 30-07-2013 om 09:42:19Wat een treurig tv-fragment van @MCTSamuel ; de profeet prijzen en meedoen met de ramadan om bedreigingen te voorkomen en angst te bezweren reageer retweet
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:04 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik zie het Syntix nog niet doen nee...
Froome/Sky/Ajaxquote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:05 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja precies, met zijn Froome-geilerij...
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:34 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ].twitter:JeroenPauw1 twitterde op dinsdag 30-07-2013 om 09:42:19Wat een treurig tv-fragment van @MCTSamuel ; de profeet prijzen en meedoen met de ramadan om bedreigingen te voorkomen en angst te bezweren reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |