quote:Op maandag 29 juli 2013 23:58 schreef Gramulanion het volgende:
Jan Marijnissen krijgt als gastpresentator..
Een dikke tien!
Een ruime voldoende
Een onvoldoende!
twitter:renzeklamer twitterde op maandag 29-07-2013 om 17:24:46@KvdBtv Nee hoor, ik ben er morgenavond pas! I.v.m. @DitisdeDag reageer retweet
quote:Op maandag 29 juli 2013 23:58 schreef alors het volgende:
twitter:renzeklamer twitterde op maandag 29-07-2013 om 17:24:46@KvdBtv Nee hoor, ik ben er morgenavond pas! I.v.m. @DitisdeDag reageer retweet
![]()
![]()
FUUUUHHHHH!!!quote:Op maandag 29 juli 2013 23:58 schreef alors het volgende:
![]()
![]()
Eensquote:Op maandag 29 juli 2013 23:57 schreef Latert het volgende:
Ik vond Poephoofd de boel een stuk beter leiden dan Andries...
Is ze al eens bevallen eigenlijk?quote:
Ga eens vrijwilligerswerk doen in een paar verschillende zorgcentra zou ik zeggen, denk dat je dan snel op je stelling terugkomt.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:55 schreef Fides het volgende:
Al dat dramatische gedoe over bejaardenzorg. Mijn grootouders waren de laatste paar jaar stervende en m.i. viel het allemaal wel mee. Het is geen gezelligheid troef, maar dat dramatische gedoe gaat ook wel ver.
Net goed voor je met dat overdreven gegeil.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:58 schreef alors het volgende:
![]()
![]()
Ik hoorde hem vanmiddag bij DIDD... ik dacht toen nog: Yeah! vanavond Renskequote:Op maandag 29 juli 2013 23:58 schreef alors het volgende:
![]()
![]()
Het is triest maar waarschijnlijk krijgt ze nu alleen nog maar meer bedreigingenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:01 schreef sonnyspek het volgende:
Die reacties op twitter zijn niet mals over haar speech.
Je moet ook niet gaan toegeven aan die bedreigingen, stel je voor dat iedereen die bedreigt werd in een keer zou zeggen dat ze het niet zo bedoelen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Het is triest maar waarschijnlijk krijgt ze nu alleen nog maar meer bedreigingen
Ik zie het Syntix nog niet doen nee...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:03 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Je moet ook niet gaan toegeven aan die bedreigingen, stel je voor dat iedereen die bedreigt werd in een keer zou zeggen dat ze het niet zo bedoelen.
Ja precies, met zijn Froome-geilerij...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:04 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik zie het Syntix nog niet doen nee...
Het was niet echt toegeven, maar aan zulk dom volk uitleggen waar zij voor staat heeft toch geen zin. Die lui kunnen beter naar Syrië gaan en niet meer terugkomen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:03 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Je moet ook niet gaan toegeven aan die bedreigingen, stel je voor dat iedereen die bedreigt werd in een keer zou zeggen dat ze het niet zo bedoelen.
Nou ze legde wel uit dat ze haar niet hoefde te bedreigen, wat al slap is om je in te dekken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:05 schreef alors het volgende:
[..]
Het was niet echt toegeven, maar aan zulk dom volk uitleggen waar zij voor staat heeft toch geen zin. Die lui kunnen beter naar Syrië gaan en niet meer terugkomen.
Precies en toch verbaasd het me elke keer weer wie allemaal wel niet bedreigd wordt en en wat. Zoiets doet met een mensquote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:03 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Je moet ook niks willen "verbeteren" in die hele regio... gewoon de popcorn erbij pakken en je ziet vanzelf wel wie er levend overblijftquote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:05 schreef sonnyspek het volgende:
Gaat in Tunesie ook goed als je nu NOS ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |