kijk eens iets terug in dit topicquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:46 schreef Mark het volgende:
Echt de laatste:
Ammoniumchloride (NH4Cl) is het ammoniumzout van waterstofchloride (HCl). Het is ook bekend onder de naam![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
in welk levensmiddel wordt ammoniumchloride veel gebruikt/ is het een zeer specifieke smaakmaker?
Jean-Michel Jarrequote:
Stand deel 2942:quote:
Peter Koelewijn ?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:08 schreef Mark het volgende:
Peter Kops kennen we beter onder zijn artiestennaam?
Natuurlijkquote:
Je moet ook quoten Mark!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:33 schreef tong80 het volgende:
Met welke andere rapper had ie een "battle" ?
Gaat allemaal ten koste van antwoordsnelheidquote:
zoquote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:33 schreef tong80 het volgende:
Met welke andere rapper had ie een "battle" ?
Ik dank uquote:
Welke?quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:08 schreef Mark het volgende:
Het is goddomme net de poppenkast: Als we nu allemaal heel hard "Tong!" roepen, dan komt hij vast wel
Stand deel 2942:quote:
Hans Teeuwen Nelleke Noordervliet en Wouter Bos ?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:12 schreef Mark het volgende:
Noem 3 Zomergasten uit de de lopende reeks
Stand deel 2942:quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hans Teeuwen Nelleke Noordervliet en Wouter Bos ?
Ik zat in MUZ. Dacht laat ik eens op Mark zijn naam klikken. Misschien heeft ie weer niet gequote.quote:
Niet, het is Harry DE Winter, niet Harry Winter.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zat in MUZ. Dacht laat ik eens op Mark zijn naam klikken. Misschien heeft ie weer niet gequote.
En ja hoor.
Het antwoord is trouwens juist.
Kniesoor die er op let.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Niet, het is Harry DE Winter, niet Harry Winter.
Rodney McDowell ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |