Neh, zoveel kinderen die nog lekker spekkig zijn eerste jaarquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:07 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vind die armpjes beentjes ook wel echt dik hoor.. Van wanneer is dat kind ook alweer?
Van begin maartquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:07 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vind die armpjes beentjes ook wel echt dik hoor.. Van wanneer is dat kind ook alweer?
Op deze foto vind ik hem erg leuk staan. "Gewoontjes", trotsquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:13 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vind Perez trouwens echt een supertrotse daddy, leuk.
Ik gok dat het kind ook geen moedermelk krijgt.... en kunstvoeding helpt ook behoorlijk bij het overmatig dik maken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:22 schreef oh-oh het volgende:
Van die babies die nog niet bewegen worden toch vaak van die bollo's?
Komt wel weer goed, unlike met die lelijkheid
quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik gok dat het kind ook geen moedermelk krijgt.... en kunstvoeding helpt ook behoorlijk bij het overmatig dik maken.
Daar heb ik ook gestaanquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:01 schreef Spees_Eend het volgende:
Die reclame op de achtergrond
Wat een chubby baby zeg
Ja bedankt hequote:Op dinsdag 3 september 2013 09:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik gok dat het kind ook geen moedermelk krijgt.... en kunstvoeding helpt ook behoorlijk bij het overmatig dik maken.
En ik hing niet aan de tiet en was toen en nog steeds al slankquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:41 schreef oh-oh het volgende:
Nou die van mijn zusje hingen aan de tiet en dat waren allemaal van die dikke michellinpoppen tot ze eindelijk eens gingen kruipen en lopen hoor.
Dit is niet de Leandra posts zoals ik ze kenquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jeetje het lijkt wel zo'n doktersroman foto.... "De charmante acteur en liefdesbaby"quote:Op woensdag 4 september 2013 15:55 schreef ChatGirl het volgende:
Alec Baldwin, vrouw Hilaria en baby Carmen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 september 2013 16:08 schreef Starlie het volgende:
[..]
Jeetje het lijkt wel zo'n doktersroman foto.... "De charmante acteur en liefdesbaby"
Met de Mefisto-wenkbrauwen van mams... ik kan dit echt geen schattig kind vinden.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:58 schreef hunter2011 het volgende:
Wedden dat die baby van Beyonce, zodra het medisch verantwoordelijk is, een neuscorrectie krijgt.
Sprekend de vader.
quote:Baby North mag geen kleuren dragen
De dochter van Kim Kardashian en Kanye West zal niet snel gezien worden in kleurrijke jurkjes.
De rapper en de realityster hebben afgesproken dat baby North geen opvallende kleuren mag dragen.
Volgens Life & Style Magazine mag de pasgeboren baby maar drie verschillende kleuren dragen: zwart, wit of crème. Ook de nanny's hebben een dresscode waar ze zich aan moeten houden. "Ze dragen donkerblauw, zwart en wit. Het is helemaal niet meisjeachtig."
Een bron verklapt ook nog wat er wel in de kledingkast van de kleine hangt. "Fendi, Bonpoint, Lanvin, speciaal gemaakte schoentjes van Giuseppe Zanotti, Dolce & Gabanna, Hermès.. Ze heeft het allemaal."
Een bron verklapt...quote:
Zie je best vaak hoor. Die kans is gewoon 25% als beide ouders het gen hebben voor blauwe ogen, en dat hebben veel blanke mensen met bruine ogen.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:42 schreef JaneDoe het volgende:
grappig, jessica simpson en haar man hebben allebei (licht)bruine ogen en maxwell blauwe... dat zie je niet vaak
Nee, helemaal niet.quote:Op maandag 2 september 2013 13:04 schreef Guanabana het volgende:
Niemand die het absurd vindt dat Halle Berry op haar 47e nog zwanger is?
Zeker niet als het een doe-het-zelf zwangerschap is, als je op die leeftijd (of ouder) gaat prutsen met IVF en/of donoreitjes vind ik het wat anders, maar op een of andere manier heb ik het idee dat daar bij Halle geen sprake van is.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:29 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet.
Eens.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zeker niet als het een doe-het-zelf zwangerschap is, als je op die leeftijd (of ouder) gaat prutsen met IVF en/of donoreitjes vind ik het wat anders, maar op een of andere manier heb ik het idee dat daar bij Halle geen sprake van is.
Spuuglelijke baby. Lelijke neus, dikke lippen en enorme oren.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:58 schreef hunter2011 het volgende:
Wedden dat die baby van Beyonce, zodra het medisch verantwoordelijk is, een neuscorrectie krijgt.
Sprekend de vader.
Ik vind het niet absurd omdat ik tegen oude moeders ben per se hoor, eerder dat het haar nog gelukt is om op die leeftijd zwanger te raken. Dacht dat vrouwen na hun 40e toch wel zo'n beetje ophielden met proberen. Zeker ook om het risico op een Downertje, of erger.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zeker niet als het een doe-het-zelf zwangerschap is, als je op die leeftijd (of ouder) gaat prutsen met IVF en/of donoreitjes vind ik het wat anders, maar op een of andere manier heb ik het idee dat daar bij Halle geen sprake van is.
WTF heeft dit nou weer in dit topic te zoekenquote:Op donderdag 5 september 2013 13:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind het niet absurd omdat ik tegen oude moeders ben per se hoor, eerder dat het haar nog gelukt is om op die leeftijd zwanger te raken. Dacht dat vrouwen na hun 40e toch wel zo'n beetje ophielden met proberen. Zeker ook om het risico op een Downertje, of erger.
Vind dat ze ook niet moet zeuren als het misgaat, dan.
Ik zeur nergens. Ik post mijn verbazing. Ik mag best zeggen dat ik het ergens een beetje onverantwoord vind.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:56 schreef Greys het volgende:
[..]
WTF heeft dit nou weer in dit topic te zoeken
Ik vind Halle stralend zwanger, ze neemt zelf dat risico om dat op 47-jarige leeftijd te doen, laat haar lekker en zeur er niet zo over door. Open er een apart topic over.
Dat 'niet zeuren als het mis gaat' en dat 'Downertje' enzo van je.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zeur nergens. Ik post mijn verbazing.
Jij bent nu erger aan het zeuren dan ik hoorquote:Op donderdag 5 september 2013 14:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat 'niet zeuren als het mis gaat' en dat 'Downertje' enzo van je.
Zo neerbuigend. En wie zegt dat Halle gaat zeuren als het mis gaat?
quote:Op woensdag 4 september 2013 15:55 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Precies dit jaquote:Op woensdag 4 september 2013 16:08 schreef Starlie het volgende:
[..]
Jeetje het lijkt wel zo'n doktersroman foto.... "De charmante acteur en liefdesbaby"
weet je het zeker? Ik dacht dat haar eerste kind ook niet heelmaal zelf gelukt is, maar ik kan me dat ook verkeerd herinneren.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je wilt niet weten op wat voor leeftijd vrouwen in de VS nog zwanger proberen te raken, ik heb een tijdje een lidmaatschap op fertility friend gehad, en daar zijn gewoon vrouwen van heel ver in de 40 serieus bezig met donoreitjes en de hele mikmak.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind het niet absurd omdat ik tegen oude moeders ben per se hoor, eerder dat het haar nog gelukt is om op die leeftijd zwanger te raken. Dacht dat vrouwen na hun 40e toch wel zo'n beetje ophielden met proberen. Zeker ook om het risico op een Downertje, of erger.
Vind dat ze ook niet moet zeuren als het misgaat, dan.
Ik ga er vanuit, maar ik weet het uiteraard niet zeker, overigens zou ik met zoveel geld op die leeftijd voor een surrogaatmoeder gekozen hebben als het niet vanzelf zou lukken.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:12 schreef totebel het volgende:
[..]
weet je het zeker? Ik dacht dat haar eerste kind ook niet heelmaal zelf gelukt is, maar ik kan me dat ook verkeerd herinneren.
Hilari(a)schquote:Op woensdag 4 september 2013 15:55 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het helemaal geen lelijke baby. Prachtige volle, lieve, zachte lippen, schattige grote oortjes, en mooie krulletjes.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:54 schreef Platina het volgende:
[..]
Spuuglelijke baby. Lelijke neus, dikke lippen en enorme oren.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:09 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal geen lelijke baby. Prachtige volle, lieve, zachte lippen, schattige grote oortjes, en mooie krulletjes.
Het is niet de mooiste baby die ik gezien heb maar lelijk is overdreven, en ik durf te wedden dat het een schatje is zoals iedere andere baby.
Het is ook niet de lelijkste baby die je ooit hebt gezien, maar verbaas me erover met zo'n mooie moeder dat de baby niet meer van Beyonce heeft.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:09 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal geen lelijke baby. Prachtige volle, lieve, zachte lippen, schattige grote oortjes, en mooie krulletjes.
Het is niet de mooiste baby die ik gezien heb maar lelijk is overdreven, en ik durf te wedden dat het een schatje is zoals iedere andere baby.
Sommige donkere mensen hebben nu eenmaal zo'n neus.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:10 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Het is ook niet de lelijkste baby die je ooit hebt gezien, maar verbaas me erover met zo'n mooie moeder dat de baby niet meer van Beyonce heeft.
Die neus en neusgaten zullen alleen maar groter worden en daarnaast heeft die baby, lijkt me zo'n permanente kwaaie/boze blik.
Maar alles zal tezijnertijd gecorrigeerd worden door een plastisch chirurg.
Dat zie je ook bij de familie van Michael Jackson, volgens mij is die hele familie incl kleinkinderen naar de plastisch chirurg gegaan.
Ja klopt, begrijp ik ook wel, heeft gewoon met ras en zo te maken.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:14 schreef hexje het volgende:
[..]
Sommige donkere mensen hebben nu eenmaal zo'n neus.
De neus is van Beyonce hoor, alleen is daar wat aan verbouwd.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:10 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Het is ook niet de lelijkste baby die je ooit hebt gezien, maar verbaas me erover met zo'n mooie moeder dat de baby niet meer van Beyonce heeft.
Die neus en neusgaten zullen alleen maar groter worden en daarnaast heeft die baby, lijkt me zo'n permanente kwaaie/boze blik.
Maar alles zal tezijnertijd gecorrigeerd worden door een plastisch chirurg.
Dat zie je ook bij de familie van Michael Jackson, volgens mij is die hele familie incl kleinkinderen naar de plastisch chirurg gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |