quote:Reza Aslan is een Iraans-Amerikaanse godsdienstwetenschapper. Hij heeft vier studies afgerond en is doctor in de sociologie van religies. Hij heeft net een boek geschreven over het leven van Jezus. Aslan zelf is moslim. Dat gaat er bij presentator Lauren Green van Fox News niet in: hij is moslim, maar schrijft een boek over Jezus? Waarom? Dat is toch raar? Er volgt een bijzonder pijnlijk gesprek tussen de twee.
Echt vreselijk die moslimhaat die aangewakkerd wordt.quote:
en toch verdient een groot deel bovenmodaal.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:08 schreef Yi-Long het volgende:
.... kun je nagaan dat het publiek dat FOX-'News' kijkt nog vele malen dommer is dan de werknemers.... (!)
Nee, want dat deed hij om te stellen dat hij het deed uit oogpunt van zijn vak. Eigenlijk hetzelfde als een autodealer schrijft over een toyota, terwijl hij prive in een volkswagen rijdt.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:19 schreef Fides het volgende:
Al had dat gekoketteer met diploma's niet zo gehoeven, aangezien mevrouw Green dat ook als argument kan gebruiken als haar journalistieke kwaliteiten ter discussie gesteld worden....
Dat is nergens op gebaseerd, ze stelt gewoon vragen als : die en die meneer zei dit , wat vind u daarvan ?quote:Op maandag 29 juli 2013 18:09 schreef Fides het volgende:
Hahahahahaha, tering wat is dat mokkel achterlijk.
Zij begint de hele tijd met "jij bent moslim, waarom schrijf je over jezus?"quote:Op maandag 29 juli 2013 21:29 schreef arjan1212 het volgende:
Waarom dramt ie heel de tijd ' van ik ben een hooggeleerd persoon' in plaats van dat ie gewoon de vragen die ze stelt beantwoord? .. verder maak ik eruit op dat zijn mening is : Jezus = Ché
Die vrouw van Fox News praat opeens een stuk zachter wanneer ze erachter komt dat haar producers kneiterhard hebben lopen falen.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:29 schreef arjan1212 het volgende:
Waarom dramt ie heel de tijd ' van ik ben een hooggeleerd persoon' in plaats van dat ie gewoon de vragen die ze stelt beantwoord? .. verder maak ik eruit op dat zijn mening is : Jezus = Ché
Dat dus. Het is ook zeker geen blunder, maar precies de bedoeling.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:57 schreef Voorschrift het volgende:
Niks vreemds aan, het is een interview van FOX News, wat had je dan verwacht?
Inderdaad. Beetje rechtlijnige visie.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
Lijkt me geen blunder, maar pure onwil om daadwerkelijk interesse te tonen in het verhaal van die man.
Dan moet je wat vaker naar FOX kijkenquote:Op maandag 29 juli 2013 23:59 schreef polderturk het volgende:
De domste interviewer die ik ooit heb gezien.
Met jou hier op Fok is het ook vermakelijkquote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:15 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dan moet je wat vaker naar FOX kijken
Goeie.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Met jou hier op Fok is het ook vermakelijk
Dat betreft dan in één geval ook nog iemand die een stukje heeft geschreven op hun eigen site, oftewel haar eigen collega.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:51 schreef Kansenjongere het volgende:
dat wicht niet meer kan zeggen dan "Persoon X is het niet met je eens en zegt dit over je" had ze beter persoon X eveneens kunnen uitnodigen in plaats van als diens buikspreekpop op te trede
Geloof jij wel in de Mohammed zoals die naar voren komt in de islam?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 01:33 schreef BaajGuardian het volgende:
Prachtig die sub-discussies allemaal gebaseerd op misinterpetatie.
Gezien jezus nooit bestaan heeft in de vorm waarop hij is beschreven, zijn verhaal komt immers bijna tot op het bot overeen met zowel Appolonyus van tyane als Horus. En wel meer.
Oh en de meeste geschriften van het oude testament stammen af van overleveringen vanuit zowel de enuma elish als de mahabharata, welk beiden dan ook veel ouder zijn dan de bijbelse overnames.
Nee want ik ben geen moslim.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 01:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Geloof jij wel in de Mohammed zoals die naar voren komt in de islam?
Eigenlijk mogen alleen atheïsten boeken over religie schrijven.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:14 schreef John5 het volgende:
Ze doet net of je alleen over Jezus mag schrijven als je zelf christen bent, terwijl me dat nou net een gevalletje "wij van WC-eend" lijkt..
Anyway, precies wat je van Fox mag verwachten.
Standaard retoriek. Als je wilt dat iets blijft hangen moet je het nu eenmaal keer op keer blijven herhalen. Zeker bij een zender als Fox.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:54 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het ook wel een hele vervelende schrijver. Ik heb nog nooit iemand zo vaak over zichzelf horen zeggen hoe goed hij wel niet is
Hij begon, nog voor zij ook maar iets zei, al met ongeveer 100x zeggen hoe goed hij wel niet is.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:37 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Standaard retoriek. Als je wilt dat iets blijft hangen moet je het nu eenmaal keer op keer blijven herhalen. Zeker bij een zender als Fox.
Hier was het belangrijkste punt dat hij gekwalificeerd is om een boek over Jezus te schrijven, dus dan krijg je dat.
Kijken we naar hetzelfde filmpje? Die interviewer anglet al vanaf de 3e seconde naar diskwalificatie-want-Islam.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij begon, nog voor zij ook maar iets zei, al met ongeveer 100x zeggen hoe goed hij wel niet is.
Ze zegt erbij dat het een moslim is. Wat me logisch lijkt. Toen begon hij met een hele lijst hoe fabuleus hij wel niet is.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:39 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Kijken we naar hetzelfde filmpje? Die interviewer anglet al vanaf de 3e seconde naar diskwalificatie-want-Islam.
Nee hoor. Zij begon met "Waarom schrijf jij, als moslims, een boek over de grondlegger van het christendom?". Hij probeerde haar daarna uit te leggen dat het niks te maken had met hem als moslim, maar dat hij het boek als religiegeleerde schreef, omdat het zijn werk is. Hij voelde de bui waarschijnlijk al hangen en legde haar meteen uit dat, naast dat hij moslim is, hij allerlei diploma's en PHD's heeft in verschillende religies. En hij had gelijk ook, want ze hamerde maar door op hetzelfde punt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze zegt erbij dat het een moslim is. Wat me logisch lijkt. Toen begon hij met een hele lijst hoe fabuleus hij wel niet is.
Nee het is niet logisch het heeft nergens ene zak mee te maken en dus vervalt hij in een opsomming waarom het nergens mee te maken dat blijkbaar door jou en nog een paar anderen onterecht als een opsomming de lengte van zijn penis wordt opgevat. Wat de fuck man.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze zegt erbij dat het een moslim is. Wat me logisch lijkt. Toen begon hij met een hele lijst hoe fabuleus hij wel niet is.
quote:Op maandag 29 juli 2013 18:06 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Echt vreselijk die moslimhaat die aangewakkerd wordt.
Daar ben ik het niet mee eens. Geen een nieuws mag haat aan wakkeren. Vroeger had je joden haten iedereen er aan mee nu zijn ze en mogen ze alles flikken. En moslim haat mag natuurlijk wel. Zie je niet waarheid heen gaat. nazi tijdperk in een moderne jasje dat is wat er nu gebeurt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:20 schreef ems. het volgende:
[..]Ik zie alleen maar fox-nieuws-haat wat aangewakkerd wordt
De enige haat die ze aanwakkeren is die tegen het nieuwskanaal zelf.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:18 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Geen een nieuws mag haat aan wakkeren.
En nu in het Nederlands?quote:Vroeger had je joden haten iedereen er aan mee nu zijn ze en mogen ze alles flikken.
Fox news haat had ik het over. Wel proberen te lezen wat ik schrijf hm.quote:En moslim haat mag natuurlijk wel. Zie je niet waarheid heen gaat. nazi tijdperk in een moderne jasje dat is wat er nu gebeurt.
quote:Op maandag 29 juli 2013 17:57 schreef Voorschrift het volgende:
Niks vreemds aan, het is een interview van FOX News, wat had je dan verwacht?
Nu heb ik er een beetje moeite mee om jouw post te interpreteren, wat zeg je nu preciesquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:23 schreef Copycat het volgende:
Hoe interpreteren een kunst is.
Wat een domme anchorwoman. Maar desondanks haat ik nu moslims. Omdat hij een deskundige moslim is en iets relevants over Jezus denkt te kunnen schrijven.
Dat die FOXy lady tenenkrommend dom is. En dat meen ik.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:25 schreef Peunage het volgende:
Nu heb ik er een beetje moeite mee om jouw post te interpreteren, wat zeg je nu precies
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 06:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eigenlijk mogen alleen atheïsten boeken schrijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |