Want?quote:Op zondag 28 juli 2013 22:37 schreef Dimauro het volgende:
oh de Jong ga eens open vragen stellen echt..
Spring Breakers is best een normale en oke film hoor.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:37 schreef speknek het volgende:
Ik zie nu dat Spring Breakers ook aan het tanken is op imdb, nu het gewone publiek het gevonden heeft whehe.
Moet het nog steeds zien, wordt er nu wel een beetje bang voor.
Valt tot nu toe erg mee ja. Had ik ook meer verwacht.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:37 schreef Grumpey het volgende:
Hans wil gewoon shockeren. Vind ie leuk. Had dat overigens veel vaker verwacht, valt me reuze mee tot nu toe.
Nee, dat is Larry Clark, volgens mij.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:38 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Die vent heeft ook de film 'kids' geregisseerd.
Ja, verdomd!quote:
Je moet het ook niet begrijpen, het is gewoon onzin, vind ik dan.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik begreep het niet. Ik ben niet VPRO genoeg.
ehh neequote:Op zondag 28 juli 2013 22:38 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
quote:Op zondag 28 juli 2013 22:39 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Nee, dat is Larry Clark, volgens mij.
You and me bothquote:Op zondag 28 juli 2013 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is vaag, maar zou er in 2013 nog iemand geschokt zijn hierom?quote:Op zondag 28 juli 2013 22:37 schreef Grumpey het volgende:
Hans wil gewoon shockeren. Vind ie leuk. Had dat overigens veel vaker verwacht, valt me reuze mee tot nu toe.
Hij speelde Bach sneller, heftiger, meer staccato dan toen gebruikelijk, waardoor hij uit Bachs muziek meer expressie haalde dan tijdgenoten deden.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is hier bijzonder aan? Hij speelt bach maar wat was er vernieuwend aan?
Harmony Korine was schrijver.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:39 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Nee, dat is Larry Clark, volgens mij.
scenario geschreven toch?quote:Op zondag 28 juli 2013 22:38 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Heb hetzelfde...een funny video zou nu wel op zijn plaats zijn.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij vult iedere keer zelf al het antwoord aan en Hans hoeft alleen maar 'nee' te zeggen..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |