Maar we kennen het allemaal al. Het interessantste is de zelfcensuur jegens de islam die door teeuwen aan de kaak wordt gesteld, dat is een onderwerp wat weinig besproken blijft.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:50 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Maar islam, dus iedereen valt over elkaar heen om politiek correct te doen.
Nuanceren.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:52 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Maar wat ik niet begrijp is dat je niet mag generaliseren (over één kam scheren) en ook niet discrimineren (onderscheid maken).
Wat moet je dan?
Ik had nooit specifiek de intentie om 2 situaties 1 op 1 met elkaar te vergelijken.quote:
Ik zou de definitie van discriminatie nog maar eens doorlezen.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:52 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Maar wat ik niet begrijp is dat je niet mag generaliseren (over één kam scheren) en ook niet discrimineren (onderscheid maken).
Wat moet je dan?
Bedreigensquote:Op zondag 28 juli 2013 21:52 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Wat moet je dan?
Iedereen is hetzelfde anders.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:52 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Wat moet je dan?
Daar houd ik niet zo van. Ik zie de dingen graag zwart/wit en in hokjes.quote:
Dat inderdaad het enige interessante. Dat het toch een beetje een taboe is, maar verder is het onderwerp islam een beetje tsja.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Maar we kennen het allemaal al. Het interessantste is de zelfcensuur jegens de islam die door teeuwen aan de kaak wordt gesteld, dat is een onderwerp wat weinig besproken blijft.
Precies hetzelfde als wat ie zegt.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou de definitie van discriminatie nog maar eens doorlezen.
Dan moet je dat ook niet zeggenquote:Op zondag 28 juli 2013 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had nooit specifiek de intentie om 2 situaties 1 op 1 met elkaar te vergelijken.
Ja dit was leuke tv.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mooi fragment, ik mis ze allebei
Ja, ik kijk ook nog heel vaak naar de interviews met Cals uit 1960.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Historisch TV-fragment. Over 50 jaar is dit nog steeds interessant.
De broer van eriksd interviewt Theo van Gogh.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Hoe staat het met uw plannen aangaande diens graf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |