kan ook zijn dat hij minder functioneert omdat Koeman andere oplossingen aan het zoeken is.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:35 schreef heiden6 het volgende:
Pelle doet het gewoon rustig aan in de voorbereiding, zondag knallen.
Pelle wordt flink overschat en had vorig jaar toevallig een goed seizoen boven zijn seizoen. Dit seizoen zal het anders zijn.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:35 schreef heiden6 het volgende:
Pelle doet het gewoon rustig aan in de voorbereiding, zondag knallen.
O ja joh?quote:Op zondag 28 juli 2013 21:49 schreef Syntix het volgende:
[..]
Pelle wordt flink overschat en had vorig jaar toevallig een goed seizoen boven zijn seizoen. Dit seizoen zal het anders zijn.
Hij zal ook dit seizoen bepalend zijn voor Feyenoord, alleen zal het wel erg lastig voor hem worden om het niveau van afgelopen seizoen te evenaren. Toen schoot/kopte hij wel erg veel vrij makkelijk binnen.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:49 schreef Syntix het volgende:
[..]
Pelle wordt flink overschat en had vorig jaar toevallig een goed seizoen boven zijn seizoen. Dit seizoen zal het anders zijn.
De verdedigers in de eredivisie zullen niet opeens beter zijn geworden.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hij zal ook dit seizoen bepalend zijn voor Feyenoord, alleen zal het wel erg lastig voor hem worden om het niveau van afgelopen seizoen te evenaren. Toen schoot/kopte hij wel erg veel vrij makkelijk binnen.
afgelopen wedstrijd gewoon drie kansen, waarvan de kopbal er best in mocht.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hij zal ook dit seizoen bepalend zijn voor Feyenoord, alleen zal het wel erg lastig voor hem worden om het niveau van afgelopen seizoen te evenaren. Toen schoot/kopte hij wel erg veel vrij makkelijk binnen.
wel die van PSV. Waar komen die eigenlijk vandaan.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
De verdedigers in de eredivisie zullen niet opeens beter zijn geworden.
Maar zullen hem nu wel extra in de gaten houden, want eind vorig seizoen is gebleken dat als Pelle het niet doet voor Feyenoord, niemand het echt kan.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
De verdedigers in de eredivisie zullen niet opeens beter zijn geworden.
quote:Op zondag 28 juli 2013 21:51 schreef Verkoopopfok2 het volgende:
Behalve dat Pelle een assist en goal produceerde en de hele pot goed speelde.
Zo, nu mogen alle joden weer oprotten.
Want joden, die hebben neuzen.
Gedraag je eens niet als een kleuter.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:53 schreef Verkoopopfok2 het volgende:
[..]
afgelopen wedstrijd gewoon drie kansen, waarvan de kopbal er best in mocht.
En nu mogen jullie terug naar de speeltuin.
Hier moet je gewoon 10 wedstrijden voor geschorst wordenquote:
Ja want dat werd vorig jaar totaal niet gedaan inderdaad.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar zullen hem nu wel extra in de gaten houden
heeft lang geduurd voor ze dat door hadden dan.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar zullen hem nu wel extra in de gaten houden, want eind vorig seizoen is gebleken dat als Pelle het niet doet voor Feyenoord, niemand het echt kan.
Ditquote:Op zondag 28 juli 2013 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja want dat werd vorig jaar totaal niet gedaan inderdaad.
Ondanks dat het een vriendschappelijke pot was, mag ik toch echt hopen dat die mongool rood heeft gekregen?quote:
Ik vond er geen kut aan. Maar had dan ook een gigantische kater. Snap niet hoe je zo een tegenstander kan uitnodigen die al 4 potjes ofzo hebben gespeeld deze week als laatste testcase.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:56 schreef Grifte het volgende:
Aardige wedstrijd vanmiddag, lekker zonnetje.
Immers
Vroeger had je nog toffe openingswedstrijden. Nu is het al vier jaar klote met Mallorca (2x), Malaga en Getafe.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond er geen kut aan. Maar had dan ook een gigantische kater. Snap niet hoe je zo een tegenstander kan uitnodigen die al 4 potjes ofzo hebben gespeeld deze week als laatste testcase.
Neuh. Pelle bleek gewoon een uitstekende spits. Zo iemand schopt er in zo'n prutscompetitie altijd wel 20 in.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:59 schreef Tomatenboer het volgende:
We kunnen moeilijk ontkennen dat vorig seizoen werkelijk alles erin vloog bij Pellè, het zat ook wel mee. Alles viel precies goed.
Mogen geen aansprekende tegenstanders meer komen van Aboulaadklep.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:00 schreef Muto het volgende:
[..]
Vroeger had je nog toffe openingswedstrijden. Nu is het al vier jaar klote met Mallorca (2x), Malaga en Getafe.
quote:Op zondag 28 juli 2013 21:57 schreef Verkoopopfok2 het volgende:
Wat een dom gelul weer. Vorig seizoen is niet eens een beetje te vergelijken met komend seizoen. Maar ja, joden he. die leven graag in het verleden
Dus Feyenoord is geen grote club?quote:Op zondag 28 juli 2013 22:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Feyenoord haalt hun prestaties uit 1970 voortdurend aan om te zeggen dat ze een grote club zijn. Als er een club leeft in het verleden en teert op oude roem dan is het Feyenoord. Laatste noemenswaardige prestatie is 11 jaar geleden in Europa, nationaal gezien is het al weer 14 jaar terug......hou toch op man
Als ik hier antwoord op ga geven dan krijgen we een bekend riedeltje en een discussie waarbij het vaak zo ver gaat dat de mods moeten ingrijpen, dus ik laat deze vraag even open als je het niet erg vindt.quote:
Wat kom je hier dan doen als je dingen beweert en niet bereid bent dit te onderbouwen?quote:Op zondag 28 juli 2013 22:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als ik hier antwoord op ga geven dan krijgen we een bekend riedeltje en een discussie waarbij het vaak zo ver gaat dat de mods moeten ingrijpen, dus ik laat deze vraag even open als je het niet erg vindt.
Je kan ook gewoon helemaal wegblijven. Iedereen blij.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als ik hier antwoord op ga geven dan krijgen we een bekend riedeltje en een discussie waarbij het vaak zo ver gaat dat de mods moeten ingrijpen, dus ik laat deze vraag even open als je het niet erg vindt.
Ik reageerde op iemand die zei dat 'Joden' (Ajacieden dus) leven in het verleden, dat slaat dus nergens opquote:Op zondag 28 juli 2013 22:06 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wat kom je hier dan doen als je dingen beweert en niet bereid bent dit te onderbouwen?
Je kent zijn troll-standpunt hierover inmiddels toch wel?quote:Op zondag 28 juli 2013 22:06 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wat kom je hier dan doen als je dingen beweert en niet bereid bent dit te onderbouwen?
Weet je, je hebt nog gelijk ook. Ik ben weg, althans voor vandaagquote:Op zondag 28 juli 2013 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon helemaal wegblijven. Iedereen blij.
Ik had niet anders verwacht dat je zou weglopen.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Weet je, je hebt nog gelijk ook. Ik ben weg, althans voor vandaag
Ja ik moet ook gewoon niet happenquote:Op zondag 28 juli 2013 22:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je kent zijn troll-standpunt hierover inmiddels toch wel?
Toedels. Zie sig.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Weet je, je hebt nog gelijk ook. Ik ben weg, althans voor vandaag
Hij kreeg geel van Nijhuis.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ondanks dat het een vriendschappelijke pot was, mag ik toch echt hopen dat die mongool rood heeft gekregen?
Belachelijk, met wat pech trap je je tegenstander invalide.quote:
Gewoon opkankeren inderdaad.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Was nog aan het eind van de wedstrijd ook.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Belachelijk, met wat pech trap je je tegenstander invalide.
Ik snap dat een oefenwedstrijd gebaat is bij 11 tegen 11, maar dit is gewoon een doodtrap.
Nog een reden om rood te trekken. Zo'n scheidsrechter verliest zijn geloofwaardigheid met geel.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Was nog aan het eind van de wedstrijd ook.
quote:
Iets met vrienden en in de steek laten.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:16 schreef Syntix het volgende:
[..]![]()
thats how we do it. Killing cockroaches
Ik hoefde ook nauwelijks in de rij te staan en ik was binnen 20 minuten weer thuis met de autoquote:Op zondag 28 juli 2013 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Iets met vrienden en in de steek laten.
Nog belangrijker: mijn kroket was vandaag weer warm
Het zou verboden moeten worden.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik hoefde ook nauwelijks in de rij te staan en ik was binnen 20 minuten weer thuis met de auto
Schandalig. Werd trouwens ook niet gefouilleerdquote:Op zondag 28 juli 2013 22:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik hoefde ook nauwelijks in de rij te staan en ik was binnen 20 minuten weer thuis met de auto
Die zaten er wel veel, ja. Weet je in ieder geval dat je van een leeg van kan lopen na afloop van de wedstrijd.quote:
Dat was godverdomme kut, wat een wachtrijen daar.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:33 schreef Muto het volgende:
En ze hebben de muntjesautomaten weggehaald? Nu alleen loketten?
Zullen wel weer terug komen denk ik.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:33 schreef Muto het volgende:
En ze hebben de muntjesautomaten weggehaald? Nu alleen loketten?
Dat komt omdat Happel nu op D zit.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:40 schreef Verkoopopfok2 het volgende:
Ook belachelijk: bij z loop je relatief netjes. Bij W loop je goffetefomme tussen de vuilniszakken en het karton richting je vak. Ik eis korting. Of gratis seizoenskaarten voor iedereen.
Liepen toch meer spelers met hun kids?quote:Op maandag 29 juli 2013 09:57 schreef Caland het volgende:
Mede wegens privé-omstandigheden neigt Bruno Martins Indi ernaar om dit seizoen bij #Feyenoord te blijven spelen. (AD)
Liep gisteren ook met zijn dochtertje het veld op. Hopelijk is het niet iets heel ernstigs.
BMI liep erg laks mee. Heeft in de tweede helft op de LB tot drie keer toe een voorzet tot stand doen komen wat niet gehoeven had als hij gewoon op tempo meeliep. Zowel ik als Sjaak ergerden er ons kapot aan.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Wel luxeprobleempje als ie blijft, Mathijsen vond ik gisteren uitstekend spelen en Nelom was ook aardig bezig. Aanvallend iig stukken beter dan BMI. Centrum Mathijsen - BMI wellicht?
Zeker hopelijk kan hij eens een langere tijd spelen zonder blessures.quote:
Als ze hem niet weg kunnen doen willen ze hem natuurlijk wel vertrouwen geven, maar ik denk dat de Boeet en Schaken momenteel gewoon keuze 1 en 2 zijn, en Manu, Verhoek, Cisse en Goossens onderling mogen uitvechten wie de 1e en 2e reserve zijn.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:14 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Cissé viel gisteren ook verrassend goed in. Zou hij toch nog een kans krijgen dit seizoen?
Inderdaad, maar hij is wel erg blessuregevoelig, als je op die leeftijd al 3 ernstige blessures hebt opgelopen.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zeker hopelijk kan hij eens een langere tijd spelen zonder blessures.
quote:Op maandag 29 juli 2013 13:30 schreef De_Pel het volgende:
En passant biedt dat me gelijk mooi nog even de mogelijkheid om randfiguren als GGMM even de pleuris en aidsbola toe te wensen![]()
Hij kan er ook niks aan doen, Been heeft die jongen zijn imago totaal verpest met z'n uitspraken over de teen van Cissé. In feite was hij verkeerd gediagnostiseerd, waardoor hij er erg lang uitlag. En als je daarna zoveel gezeik over je heen krijgt en niemand heeft vertrouwen in je.. Dan ga je vanzelf slechter spelen.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:31 schreef Verkoopopfok2 het volgende:
Als je sissi een plek gaat geven, moet ie wel zijn contract verlengen. En dan op zo'n manier dat het gaat om prestatiebonussen, zonder vast loon. Moet je kijken hoe snel ie blessurevrij is.
Meen je dat nou?quote:Op maandag 29 juli 2013 15:10 schreef WhateverWhatever het volgende:
Zij moet gewoon een dikke Amsterdamse l*l in haar krijgen, dan wordt ze genaaid door een Amsterdammer.
En wat is de vertaling daarvan?quote:Op maandag 29 juli 2013 15:09 schreef elCholo het volgende:
In Spanje walgen ze ook van die overtreding
http://www.marca.com/2013(...)ff7674d&t=1375102878
Zo'n klein besneden pikkie dat binnen 3 seconden klaar is en vervolgens de benen neemt?quote:Op maandag 29 juli 2013 15:10 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Zij moet gewoon een dikke Amsterdamse l*l in haar krijgen, dan wordt ze genaaid door een Amsterdammer.
Hoe weet jij dat nou? Je komt toch nooit in 020? Of heb je persoonlijk ervaring daarmeequote:Op maandag 29 juli 2013 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo'n klein besneden pikkie dat binnen 3 seconden klaar is en vervolgens de benen neemt?
Ben ooit eens een keer bij zo'n besnijdingsritueel geweest. Was geen prettig gezicht kan ik je vertellen.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:15 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Je komt toch nooit in 020? Of heb je persoonlijk ervaring daarmee
Google translate helpt:quote:Op maandag 29 juli 2013 15:09 schreef elCholo het volgende:
In Spanje walgen ze ook van die overtreding
http://www.marca.com/2013(...)ff7674d&t=1375102878
Omdat de meeste mannen in stadions heel lelijk zijn, vooral in Rotterdam e.o.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nice.
Waarom zie ik zulke dames nooit in het stadion?
Wat heeft dat te maken met vroegtijdig klaarkomen?quote:Op maandag 29 juli 2013 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben ooit eens een keer bij zo'n besnijdingsritueel geweest. Was geen prettig gezicht kan ik je vertellen.
quote:Op maandag 29 juli 2013 15:24 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Omdat de meeste mannen in stadions heel lelijk zijn, vooral in Rotterdam e.o.
Het zo snel mogelijk wegwezen zit in de genen blijkbaar.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:24 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met vroegtijdig klaarkomen?
HAHAHAHA DAS EEN GOEIE MAN LOL !!!quote:Op maandag 29 juli 2013 15:24 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Omdat de meeste mannen in stadions heel lelijk zijn, vooral in Rotterdam e.o.
Ik zou zeggen, kijk nog eens goed in de spiegel...quote:Op maandag 29 juli 2013 15:25 schreef H.FR het volgende:
[..]volgens mij zijn stadionbezoekers gewoon een redelijk goede afspiegeling van de maatschappij (wat betreft mannen althans).
Precies, landstitel binnenhalen en weer naar huis.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zo snel mogelijk wegwezen zit in de genen blijkbaar.
Ik zie er gewoon vrij gemiddeld uit hoor. Maar misschien kun je ergens anders gaan trollen.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:40 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, kijk nog eens goed in de spiegel...
Ik zag een gozer met een Boxeur Des Rues shirt aan. Tof hèquote:Op maandag 29 juli 2013 15:35 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[ afbeelding ]
Zag veel gasten in het stadion met dit shirt aan, mooi zwart is niet lelijk!
Ja.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was die relevant voor het Feyenoordtopic dan?
Jij moet gewoon weer eens een echte vrouw pakken, dan heb je ook geen plaatjes nodig in dit topic...quote:
Als dit bij een teamgenoot van mij gebeurt, zou ik die gast helemaal de tering trappen. Snap niet dat de Feyenoorders niet wat feller reageren. En ook nog een grote bek geven tegen Mathijssen. Paar kk stoten had ie moeten krijgen.quote:
Mathijsen wilde hem nog wel terugpakken geloof ik bij die aanval van Getafe vlak daarna maar hij kreeg de kans niet, endaarna werd er afgefloten.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:50 schreef PIETR het volgende:
[..]
Als dit bij een teamgenoot van mij gebeurt, zou ik die gast helemaal de tering trappen. Snap niet dat de Feyenoorders niet wat feller reageren. En ook nog een grote bek geven tegen Mathijssen. Paar kk stoten had ie moeten krijgen.
Tot zover mijn bijdrage voor vandaag.
groetjens
Ik kon het niet goed zien maar vond het van Mulder zwaar debiel dat hij opeens op de middellijn stond na die overtreding. Nu snap ik wel waarom.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:50 schreef PIETR het volgende:
[..]
Als dit bij een teamgenoot van mij gebeurt, zou ik die gast helemaal de tering trappen. Snap niet dat de Feyenoorders niet wat feller reageren. En ook nog een grote bek geven tegen Mathijssen. Paar kk stoten had ie moeten krijgen.
Tot zover mijn bijdrage voor vandaag.
groetjens
Vergeten dat er een paar weken geleden een bekende Feyenoorder is overleden aan kanker?quote:
Dat was ikquote:Op maandag 29 juli 2013 16:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zag een gozer met een Boxeur Des Rues shirt aan. Tof hè
quote:'Slabbekoorn tekent deze week eerste profcontract'
De 16-jarige Marlon Slabbekoorn zal deze week een medische keuring bij Feyenoord ondergaan om daarna vermoedelijk zijn eerste meerjarige profcontract bij de Rotterdammers te tekenen. Dat meldt het doorgaans goed ingevoerde @VarkenoordWatch. Het talent zal dit jaar uitkomen voor zowel de A1 als de B1 van de Feyenoord Academy.
twitter:feyenoordpings twitterde op dinsdag 30-07-2013 om 12:23:21De beelden van de eerste training met 'Rooie Marck' zijn al meer dan 1.000.000 x bekeken over de hele wereld. http://t.co/hafIqMMJQM reageer retweet
Ik denk datie wijntje zegt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:52 schreef Muto het volgende:
6.25
Als je 's avonds door de stad loopt kom je Van Geel tegen en daar drink je dan een biertje of een lijntje mee.
De titel behalen wordt lastig, maar ervoor gaan kan natuurlijk nooit kwaad.quote:Blokland: "Feyenoord moet gewoon voor titel gaan"
Feyenoord gaat een succesvol seizoen tegemoet. Dat is de mening van Pim Blokland, één van de Vrienden van Feyenoord. De supporter en investeerder heeft veel vertrouwen in het huidige Feyenoord, blijkt tijdens een interview met ThePostOnline.
"Feyenoord gaat absoluut weer om de bovenste plaatsen meedoen", spreekt Blokland zijn verwachting uit. "Het team is bij elkaar gebleven en dat is voor Feyenoord natuurlijk een pré. Mensen hebben het vaak over begrotingen en Feyenoord heeft de vijfde begroting van Nederland. Maar als we het daarop gooien hoeven we niet eens meer te voetballen, want die ranglijst is bekend. Feyenoord heeft meer dan voldoende kwaliteit. Persoonlijk vind ik dat Feyenoord komend jaar gewoon voor de nummer één positie moet gaan."
"Als Feyenoord geen Europees voetbal haalt hebben we het gewoon slecht gedaan. Dat betekent minimaal top-4 en dan directe plaatsing voor Europees voetbal. Maar het liefst natuurlijk kampioen worden", zegt Blokland, die onlangs uitsprak dat Feyenoord twee keer in de vijf jaar kampioen moet worden. Daar staat hij nog steeds achter. "Je moet wel ambitie hebben in het leven, anders kun je er net zo goed mee stoppen. Feyenoord zijnde moet je gewoon regelmatig meedoen om het kampioenschap."
Het besluit van de gemeente Rotterdam om geen nieuw stadion te bouwen remt de ontwikkeling van Feyenoord flink af, vindt Blokland. "Dat is echt doodzonde. Om op de lange termijn mee te kunnen doen bij de top van Nederland en Europa is een begroting nodig van tussen de 60 en 80 miljoen euro."
"Ik zeg niet dat Feyenoord zich dan kan meten met Manchester United, maar toch wel met een club als Benfica. Op deze manier haal je dat nooit. Sterker nog, zonder nieuw stadion wordt Feyenoord op termijn niet alleen een middenmoter in Europa, maar ook in de Nederlandse competitie."
http://www.voetbalprimeur(...)woon-voor-titel-gaan
Dat gingerwijfquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:52 schreef Muto het volgende:
6.25
Als je 's avonds door de stad loopt kom je Van Geel tegen en daar drink je dan een biertje of een lijntje mee.
Volgensmij is de loting aanstaande.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:46 schreef Antaris het volgende:
Is het al bekend tegen wie Feyenoord moet voetballen betreft UEFA Cup?
Of is het al bekend?
Deze week heenwedstrijden, volgende return. Loting is de 9de.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:46 schreef Antaris het volgende:
Is het al bekend tegen wie Feyenoord moet voetballen betreft UEFA Cup?
Of is het al bekend?
Hopen op een relatief eenvoudige ploeg. Dat we eindelijk weer eens de groepsfase halen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Deze week heenwedstrijden, volgende return. Loting is de 9de.
Ik vind dat Blokland gewoon zijn mond moet houden aangezien hij niet bij Feyenoord zit vanwege zijn voetbalverstand, maar vanwege zijn geld en connecties.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:44 schreef huffderobot het volgende:
[..]
De titel behalen wordt lastig, maar ervoor gaan kan natuurlijk nooit kwaad.
Perfecte chick voor mij dus.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat gingerwijfZe zou dus ook niet op Kapo vallen
Ik vind dr best een leukertjequote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat gingerwijfZe zou dus ook niet op Kapo vallen
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook, mooi meissie!
En eens met Happel.
Ik heb je zin drie keer gelezen, maar alsnog snap ik er vrij weinig van.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:03 schreef Elan het volgende:
Wou dat Feyenoord keer zo technisch verzorgd en slim speelde als AZ zondag altijd die domme teringfouten
Zeker zonde, vind Bruma momenteel ook erg sterk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:35 schreef TC03 het volgende:
Toch zonde dat Rekik en Bruma niet gewoon bij ons spelen. Vooral Rekik vind ik een goede indruk maken.
Omdat Beenhakker.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:26 schreef StraatSoldaat het volgende:
Waarom konden we Rekik niet houden, is toch een paar klassen beter dan de Vrij
'Volgend jaar nog ff B1, dan mag je wel door naar de A1... En dan gaan we kijken of we een plekje hebben voor je in de selectie. Wie weet mag je dan wel een keertje in de Kuip spelen. Teken het contract meteen maar, dan kan ik naar huis. Ik ben moe.'quote:
Dat komt omdat PSV gigantisch veel druk zette en onwijs veel loopvermogen heeft. Zo kan Feyenoord niet spelen met deze selectie. Alleen Manu heeft daar het loopvermogen voorquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:52 schreef Hazzard het volgende:
Zulte. Die konden er écht geen flikker van.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:53 schreef wietze92 het volgende:
hajduk zijn serieuze mannen met tifo e.d lijkt me erg vet om eens te zien, hoe dat gaat
Zekers!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:45 schreef Grifte het volgende:
Hajduk Split zou echt tof zijn.
Scandinavië (Zweden/Noorwegen vooral) wil ik altijd nog heen, dus dat zou wel vet zijn om te combineren met Feijenoord-wedstrijd
Zelfs zonder druk te zetten kregen ze het niet voor elkaar om drie passes achter elkaar te zetten.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:56 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat komt omdat PSV gigantisch veel druk zette en onwijs veel loopvermogen heeft. Zo kan Feyenoord niet spelen met deze selectie. Alleen Manu heeft daar het loopvermogen voor
Ik moet helaas bekennen dat PSV een ontzettend goede indruk maakte, en dat met al die jonge gasten. Het lag niet aan Zulte dat ze er niet aan te pas kwamen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:52 schreef Hazzard het volgende:
Zulte. Die konden er écht geen flikker van.
Ik moet me hier bij aansluiten. VOl verwachting de tv aangezet maar ik werd er niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik moet helaas bekennen dat PSV een ontzettend goede indruk maakte, en dat met al die jonge gasten. Het lag niet aan Zulte dat ze er niet aan te pas kwamen.
Oke.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:03 schreef GGMM het volgende:
PSV heeft een veel beter elftal dan Feijenoord. Feijenoord maakt geen kans om 2e te worden.
Klopt. Maar nu mag het allemaal. Geen verwachtingen en zulks. Wij weten er alles van.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik moet helaas bekennen dat PSV een ontzettend goede indruk maakte, en dat met al die jonge gasten. Het lag niet aan Zulte dat ze er niet aan te pas kwamen.
Toch? Precies hetzelfde elftal als vorig jaar. Precies hetzelfde spelletje. Dat doorzien veel meer teams dit jaar. Denk niet dat het veel wordt.quote:
Klopt. Maar ik vond het een onnodige opmerking.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toch? Precies hetzelfde elftal als vorig jaar. Precies hetzelfde spelletje. Dat doorzien veel meer teams dit jaar. Denk niet dat het veel wordt.
Oke.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik vond het een onnodige opmerking.
Nee joh, gekkie.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:06 schreef Elan het volgende:
Psv is ook 3 klassen beter dan jouw jodenclubje
Dat denk ik ook ja.quote:
En dat baseer je allemaal op dit wedstrijdje?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Psv is ook 3 klassen beter dan jouw jodenclubje daarbij gaat Feyenoord voor plek 3-5 dus boeiend man echt.
Het is weleens goed als een Nederlandse club één of beide voorronden voor de Champions League overleeft.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:03 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik moet me hier bij aansluiten. VOl verwachting de tv aangezet maar ik werd er niet vrolijk van.
Het lijkt me dat je gewoon voor de derde plek moet gaan. Twente en Vitesse zijn echt niet beter dan wij.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Psv is ook 3 klassen beter dan jouw jodenclubje daarbij gaat Feyenoord voor plek 3-5 dus boeiend man echt.
Laat PSV maar punten halen in de Europa League.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het is weleens goed als een Nederlandse club één of beide voorronden voor de Champions League overleeft.
Als die belabberde prestaties van Nederlandse clubs in Europa nog veel langer duren dan mag de nummer 2 in de Eredivisie in de toekomst gaan spelen in de voorronden van de Europa League en komt alleen de kampioen nog in aanmerking voor Champions League. Niet dat die voorronden tot dusverre veel opleveren voor de Eredivisieclubs, maar dat lijkt me toch geen gunstige ontwikkeling voor de Nederlandse clubs (want dan ben je zeker van nog minder inkomsten).
Oh, 2 wedstrijden dus?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:13 schreef Elan het volgende:
Vond jullie zaterdag tegen AZ ook al matig spelen
Want wij hebben De Kuipquote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:21 schreef Elan het volgende:
maar er schuilt een gigantisch motivatieprobleem in deze groep
Ik denk dat het wel degelijk met kwaliteit te maken heeft. Ik geloof niet dat er spelers zijn die niet gemotiveerd zijn zomaar, opeens. Zwak excuus. Maar goed, geloof wat je wilt uiteraard. Blijft iets wat niet vast te stellen is, dus discussiëren heeft weinig zin verder.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Koeman zit dicht op de groep en heeft het meerdere keren aangekaart we hebben het ook zelf kunnen zien.
Ze kunnen aardig spelen maar op bepaalde momenten leek het nergens op en dat lag echt niet aan kwaliteit maar meer aan onwil echt wedstrijden waarbij de concentratie zo slecht is dat alles compleet uit handen gegeven word door krankzinnige fouten.
Lag wel aan Zulte. Speelden gewoon ontzettend beroerd.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zeg, FH Harfnarfjardar.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:44 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[ afbeelding ]
Virtueel lotingsschema Feyenoord.
Dat, topic is ietwat ingekort, TR's afgevinkt, toedeld.quote:
Bullshit het grootste talent speelt bij Chelseaquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:08 schreef Doublepain het volgende:
Toch grappig dat de beste talent uit de opleiding van Feyenoord bij PSV speelt, zonde dat hij wegging naar City voor de Feyenoorders.
Ik hoop dat HMF eroverheen gaat komen
Centraal duo Rekik-Indi.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:08 schreef Doublepain het volgende:
Toch grappig dat de beste talent uit de opleiding van Feyenoord bij PSV speelt, zonde dat hij wegging naar City voor de Feyenoorders.
Ik hoop dat HMF eroverheen gaat komen
Liever niet, Rekik kan nu even de griep krijgen.quote:
Kan nu al niet wachten op bericht voor Feyenoor-Psv dat Feyenoord nog in zijn hart zitquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Liever niet, Rekik kan nu even de griep krijgen.
Heeft hij al geroepenquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:14 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Kan nu al niet wachten op bericht voor Feyenoor-Psv dat Feyenoord nog in zijn hart zit
Goh wat een verrassingquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heeft hij al geroepen
Volgensmij was dat bij de NOS een paar dagen geleden.
Ik heb liever Kongolo dan jongetje de Vrijquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:14 schreef BesottedOrb het volgende:
pijnlijk om te zien dat Rekik & Bruma verder zijn dan Martins Indi & De Vrij
Volgens de wiki is BMI 78 kilo. Gezien zijn lichaamsbouw en positie als verdediger moet hij wel echt een paar kilo's extra in 't krachthonk pakken. Vlaar was ook een stuk beter na zijn blessureperiode waarin hij de hele dag in 't krachthonk hing.quote:Op woensdag 31 juli 2013 02:00 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik heb liever Kongolo dan jongetje de Vrij
Volgens google weegt BMI 70kg en De Vrij 78kg met ongeveer dezelfde lengte.
Hoe de fuck kan dit? BMI is veel en veel sterker, sowieso allebij te licht voor verdedigers. Zelfs Vilhena weegt 74
Ditquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:40 schreef satecl het volgende:
[..]
'Volgend jaar nog ff B1, dan mag je wel door naar de A1... En dan gaan we kijken of we een plekje hebben voor je in de selectie. Wie weet mag je dan wel een keertje in de Kuip spelen. Teken het contract meteen maar, dan kan ik naar huis. Ik ben moe.'
[ afbeelding ]
Even serieus, waar de FUCK baseer je dat op?quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:14 schreef BesottedOrb het volgende:
pijnlijk om te zien dat Rekik & Bruma verder zijn dan Martins Indi & De Vrij
quote:Joden-spreekkoren moeten ophouden
Feyenoord-fans moeten ophouden met het aanheffen van voor joden grievende spreekkoren tegen supporters van Ajax. Dat zei de directeur van de Anne Frankstichting bij de jaarlijkse herdenking van de deportaties van joden bij het monument Loods 24 in Rotterdam.
Volgens directeur Leopold toont de herdenking bij Loods 24 aan dat de spreekkoren op alle joden slaan die zijn weggevoerd en vernietigd door de Nazi's. Dus ook de duizenden Rotterdamse joden die vanuit de loods aan de Stieltjesstraat zijn weggevoerd.
71 jaar geleden vond het eerste transport plaats van joden uit Rotterdam en de Zuid-Hollandse eilanden naar concentratiekamp Westerbork. Dit wordt jaarlijks herdacht op de plek waar Loods 24 stond. Het gebouw, in de buurt van het Hefpark, was een verzamelpunt voor de deportaties.
Loco-burgemeester Marco Florijn gaf ook een toespraak bij de herdenking. Volgens de organisatie woonden ruim 200 mensen de herdenkingsbijeenkomst bij. Onder de aanwezigen was ook de kersverse interim-voorzitter van de deelgemeente Feijenoord, Remco Oosterhof
http://www.rijnmond.nl/ni(...)UfgvmQD1sm0.facebook
Dat zeker. En ik heb het gevoel dat dat steeds minder wordt. Maar juist zulke nieuwsberichten werken averechts.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:30 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Hoorde zondag ook weer mensen hamassen, dat vind ik wel echt diep triest om dat te doen als we tegen fuck sake Getafe spelen.
Dit weet je nog niet, maar ze zijn bezig Messi binnen te halen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:35 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ik haat het trouwens dat het godverdomme zo stil is rond Feyenoord. Het lijkt wel of er elke dag minder nieuws is. Hoop maar dat ze achter de schermen goed hun werk doen.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:40 schreef Antaris het volgende:
[..]
Dit weet je nog niet, maar ze zijn bezig Messi binnen te halen.
Niet, we huren Bale van Madrid zodra de transfer is afgerond.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:40 schreef Antaris het volgende:
[..]
Dit weet je nog niet, maar ze zijn bezig Messi binnen te halen.
Achquote:
Welk vak? Ik kon het niet horen.. (zit in VV).quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:30 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Hoorde zondag ook weer mensen hamassen, dat vind ik wel echt diep triest om dat te doen als we tegen fuck sake Getafe spelen.
Op W3 hoorde ik het eventjes.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:34 schreef H.FR het volgende:
[..]
Welk vak? Ik kon het niet horen.. (zit in VV).
Laten we hopen dat ze niet in de definitieve selectie komen.quote:Jordy Clasie, Daryl Janmaat, Bruno Martins Indi, Joris Mathijsen, Stefan de Vrij, Tonny Vilhena en Ruben Schaken zijn door bondscoach Louis van Gaal geselecteerd voor de voorlopige selectie van Oranje voor oefenduel tegen Portugal. De oefeninterland wordt op 14 augustus afgewerkt.
Goed. Loopt voor op schema, maar hij wil niet forceren/risico's nemen. Zal zeer binnenkort wel aansluiten bij de groep.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met (het herstel van) Boetius?
Brengt inderdaad alleen maar extra belangstelling van clubs en extra fysieke belasting met zich mee.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze niet in de definitieve selectie komen.
Maar in het interview gaf hij wel aan dat hij denkt de uitwedstrijd tegen Ajax niet te halen. Hij verwacht zelf eind augustus / begin september weer inzetbaar te zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Goed. Loopt voor op schema, maar hij wil niet forceren/risico's nemen. Zal zeer binnenkort wel aansluiten bij de groep.
Inderdaad, wat een ellende weer zeg. Die klote interlands telkens. Heeft ons afgelopen seizoen mede de das om gedaan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze niet in de definitieve selectie komen.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:57 schreef elCholo het volgende:
Koeman laakt professionalisme binnen de organisatie
Ronald Koeman vindt niet dat Feyenoord tot een van de titelkandidaten gerekend mag worden. De hoofdcoach probeert de lat in zijn spelersgroep hoog te leggen, maar weet dat ze in de Kuip financieel nog achterlopen. Koeman ergert zich daarnaast geregeld aan het professionalisme binnen de organisatie. ‘Bij Feyenoord maak ik nog steeds dingen mee, waarvan ik denk: Hoe is dit in hemelsnaam mogelijk?’, vertelt Koeman in Voetbal International.
Het zijn de details waarop Feyenoord vaak tekort schiet, meent de oefenmeester. ‘Gewoon, miscommunicatie in de club. Dat ze net het gras gaan maaien als wij willen gaan trainen. Dat het kantoor van de trainersstaf één keer in de drie dagen wordt schoongemaakt, in plaats dat mijn prullenbakje elke dag leeg is.’
Ook de situatie rond Varkenoord irriteerde hem. ‘Dat we een drukke, gevaarlijke weg moesten oversteken. Ik heb toen gezegd dat we met busjes zouden gaan, maar dat kon niet, die waren voor de jeugd. Prima, zei ik, maar regel dat er busjes staan, ik ga die levensgevaarlijke weg niet meer over. Gekkenwerk, punt.’
Koeman wil dat zijn spelersgroep geen enkel excuus kan hebben. ‘Hoe kun je van de spelers het maximale vragen, als zij kunnen zeggen: Maar zus en zo is het ook niet goed geregeld. Je moet spelers nooit ruimte geven voor excuses, dan ben je als club niet professioneel bezig. Juist op dat onderdeel moet Feyenoord nog heel veel stappen maken.’
Jij vindt het prettig als er een bananenschil 3 dagen in ligt te rotten?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:00 schreef Happel het volgende:
Dat Feyenoord niet professioneel is weet iedereen, maar eisen dat de prullenbak elke dag leeg is?
quote:
Hij is begonnen met het kopen van zijn treinkaartje...quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:57 schreef elCholo het volgende:
Koeman laakt professionalisme binnen de organisatie
Ronald Koeman vindt niet dat Feyenoord tot een van de titelkandidaten gerekend mag worden. De hoofdcoach probeert de lat in zijn spelersgroep hoog te leggen, maar weet dat ze in de Kuip financieel nog achterlopen. Koeman ergert zich daarnaast geregeld aan het professionalisme binnen de organisatie. ‘Bij Feyenoord maak ik nog steeds dingen mee, waarvan ik denk: Hoe is dit in hemelsnaam mogelijk?’, vertelt Koeman in Voetbal International.
Het zijn de details waarop Feyenoord vaak tekort schiet, meent de oefenmeester. ‘Gewoon, miscommunicatie in de club. Dat ze net het gras gaan maaien als wij willen gaan trainen. Dat het kantoor van de trainersstaf één keer in de drie dagen wordt schoongemaakt, in plaats dat mijn prullenbakje elke dag leeg is.’
Ook de situatie rond Varkenoord irriteerde hem. ‘Dat we een drukke, gevaarlijke weg moesten oversteken. Ik heb toen gezegd dat we met busjes zouden gaan, maar dat kon niet, die waren voor de jeugd. Prima, zei ik, maar regel dat er busjes staan, ik ga die levensgevaarlijke weg niet meer over. Gekkenwerk, punt.’
Koeman wil dat zijn spelersgroep geen enkel excuus kan hebben. ‘Hoe kun je van de spelers het maximale vragen, als zij kunnen zeggen: Maar zus en zo is het ook niet goed geregeld. Je moet spelers nooit ruimte geven voor excuses, dan ben je als club niet professioneel bezig. Juist op dat onderdeel moet Feyenoord nog heel veel stappen maken.’
Zeist kan je toch ook met de auto halen?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is begonnen met het kopen van zijn treinkaartje...
Dat nieuwsbericht is iets minder dan 2 maanden oudquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is begonnen met het kopen van zijn treinkaartje...
Ai, dan had hij zeker een Fyra kaartje gekocht...quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:12 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Dat nieuwsbericht is iets minder dan 2 maanden oud
Wanneer loopt zijn contract af?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ai, dan had hij zeker een Fyra kaartje gekocht...
Helemaal niet?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:12 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Dat nieuwsbericht is iets minder dan 2 maanden oud
Aah ja, was een 2-jarig contract inderdaad. Omdat hij al rekening hield met Oranje.quote:
Hij heeft elk jaar een jaartje er aan vast geplakt Ron. Een beetje bij de les blijven.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ja, was een 2-jarig contract inderdaad. Omdat hij al rekening hield met Oranje.
Nog een jaartje vieze prullenbakken dusquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ja, was een 2-jarig contract inderdaad. Omdat hij al rekening hield met Oranje.
Koeman heeft dit 2 á 3 maanden geleden gezegt, maar VI vindt het nodig omdit opnieuw te plaatsen..quote:
Toon aan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:26 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Koeman heeft dit 2 á 3 maanden geleden gezegt, maar VI vindt het nodig omdit opnieuw te plaatsen..
Je hebt gelijk...quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij heeft elk jaar een jaartje er aan vast geplakt Ron. Een beetje bij de les blijven.
Volgens mij niet hoor.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Huh, nee, na zijn eerste seizoen is er een 2-jarig contract overeengekomen toch?
Ja, dat ga ik nu niet zoekenquote:
Ja, nu zegt hij het weer. Maar dit is een nieuw interview volgens mij.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:32 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik nu niet zoeken
Hij zei toen ook al dat hij het niet vond kunnen dat de spelers over de snelweg moeten lopen, daarom gaan ze nu met karretjes naar het trainingsveld
Maar nu gaan ze toch ook echt met busjes naar het trainingsveld?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, nu zegt hij het weer. Maar dit is een nieuw interview volgens mij.
Kan best, maar dan is het wel raar dat VI 2 keer bijna exact hetzelfde nieuws uitgeeft.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, nu zegt hij het weer. Maar dit is een nieuw interview volgens mij.
Stemmingmakerij, daar heeft de VI nogal een handje van. Afgelopen uitzending ook trouwens, ze zouden het over Feyenoord gaan hebben, uiteindelijk gingen alleen de laatste 5 seconden over Feyenoord.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:40 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Kan best, maar dan is het wel raar dat VI 2 keer bijna exact hetzelfde nieuws uitgeeft.
Ja had het gezienquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:42 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Stemmingmakerij, daar heeft de VI nogal een handje van. Afgelopen uitzending ook trouwens, ze zouden het over Feyenoord gaan hebben, uiteindelijk gingen alleen de laatste 5 seconden over Feyenoord.
BOEHOEHOEHOE inderdaad man. Zit vast nog erg diep.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:53 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Ja had het gezienwaarschijnlijk omdat Gijp uit de jeugdopleiding van Feyenoord is gestuurd
Ik heb het over Terence. En Rodney is ook nog niet weg, dacht ik.quote:
Nou godverdomme wat een eikels daar zeg. Ik zou de redactie van VI even opbellen en een claim indienen tegen RTL.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:42 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Stemmingmakerij, daar heeft de VI nogal een handje van. Afgelopen uitzending ook trouwens, ze zouden het over Feyenoord gaan hebben, uiteindelijk gingen alleen de laatste 5 seconden over Feyenoord.
Ik was niet aan het opletten en las Mokotjo...quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:58 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik heb het over Terence. En Rodney is ook nog niet weg, dacht ik.
Volhouder.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb toen gezegd dat we met busjes zouden gaan, maar dat kon niet, die waren voor de jeugd. Prima, zei ik, maar regel dat er busjes staan.
Die man heeft dat gewoon zelf verzonnen en blijft dat tot in oneindigheid herhalen, omdat hij zijn puntje wil maken. Contacten bij de club heeft hij niet (meer), dus dan moet je wat hè. En dat geldt voor wel meer dingen en het nare is dat hij volledig gas terugneemt als zo iemand bij hem aan tafel zet - dan durft hij hem niet eens direct aan te kijken. Vond Van Basten een paar jaar terug toen wel erg goed:quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:57 schreef satecl het volgende:
Derksen liep maandag ook weer te zeiken over het salaris van Mathijssen. Koeman zou hem ernaast willen zetten en BMI centraal. En dan zouden de rest van de spelers weer gaan zeuren om meet geld bij van Geel. Maar dat zei Derksen vorig seizoen al. De Vrij en Clasie zouden weg willen, daardoor. Uiteindelijk hebben ze allebei gewoon netjes bijgetekend![]()
Ging helemaal nergens over inderdaad. Minachting van de kijker.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:42 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Doe jij dat godverdomme maar jaquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nou godverdomme wat een eikels daar zeg. Ik zou de redactie van VI even opbellen en een claim indienen tegen RTL.
Omg, niet weer dat fragment. Overigens gaat Van Basten daar af als een gieter omdat hij met non-argumenten komt en de discussie verdraait.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:04 schreef nostra het volgende:
[..]
Die man heeft dat gewoon zelf verzonnen en blijft dat tot in oneindigheid herhalen, omdat hij zijn puntje wil maken. Contacten bij de club heeft hij niet (meer), dus dan moet je wat hè. En dat geldt voor wel meer dingen en het nare is dat hij volledig gas terugneemt als zo iemand bij hem aan tafel zet - dan durft hij hem niet eens direct aan te kijken. Vond Van Basten een paar jaar terug toen wel erg goed:
Zo vaak al voorbij gekomen ja?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:25 schreef TC03 het volgende:
Omg, niet weer dat fragment. Overigens gaat Van Basten daar af als een gieter omdat hij met non-argumenten komt en de discussie verdraait.
Ja, dat was wel triestheid. En wel tot in den treure over Heerenveen pratenquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:42 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Miku moest nu met een gebroken kaak in het ziekenhuis liggen.. maarjaquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mja, vond de eerste aflevering van VI wat tegenvallen. Grapje over Toine werd iets te vaak herhaald. Snap dat ze weinig te lullen hebben maar ik had toch minstens die beelden van Miku en Sleegers verwacht.
Op zich was er meer dan genoeg te lullen, hebben het namelijk helemaal niet over Feyenoord gehad. Had inderdaad die beelden nog wel even verwacht te zien.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mja, vond de eerste aflevering van VI wat tegenvallen. Grapje over Toine werd iets te vaak herhaald. Snap dat ze weinig te lullen hebben maar ik had toch minstens die beelden van Miku en Sleegers verwacht.
Ach, VI valt altijd tegen voor de Feyenoorder, maak ik me niet meer druk om. Al was het nu gewoon helemaal niks...quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat is bullshit. Derksen is de afgelopen twee jaar constant lovend geweest over Feyenoord en Ronald Koeman.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach, VI valt altijd tegen voor de Feyenoorder, maak ik me niet meer druk om. Al was het nu gewoon helemaal niks...
Dat van Toine was gewoon sneu van hun, zeker van die labiele Gijp
Ik bedoel meer over de hoeveelheid tijd die aan Feyenoord besteed wordt. Maar dat is behoorlijk subjectief natuurlijk.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat is bullshit. Derksen is de afgelopen twee jaar constant lovend geweest over Feyenoord en Ronald Koeman.
Wat voor nieuws is er nu over Feyenoord dan?quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik bedoel meer over de hoeveelheid tijd die aan Feyenoord besteed wordt. Maar dat is behoorlijk subjectief natuurlijk.
Het is toch ook geen FeyenoordTV? Het heet Voetbal International, en gaat over datgene wat actueel is op zowel nationaal als internationaal niveau. Dat er meer tijd aan Ajax en PSV werd besteed is totaal niet vreemd, aangezien Ajax de JC-schaal speelde en PSV de dag erna de voorronde CL zou spelen. Als je verder wil discussiëren over VI quote je me maar in het VI-topic.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik bedoel meer over de hoeveelheid tijd die aan Feyenoord besteed wordt. Maar dat is behoorlijk subjectief natuurlijk.
Guidetti heeft gister pizza gegeten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat voor nieuws is er nu over Feyenoord dan?
Zijn vriendin heeft gister een joint gerookt hoorde ik op de block.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Guidetti heeft gister pizza gegeten.
Ja en ze had zijn jas aan...quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zijn vriendin heeft gister een joint gerookt hoorde ik op de block.
Hij kan toch gewoon tussen de reguliere fans zitten?quote:Mario Been komt nog steeds niet in de Kuip omdat Martin van Geel technisch directeur van Feyenoord is. Dat heeft de voormalig trainer van de Rotterdammers gezegd in het programma 'De Praatstoel' op TV Rijnmond.
Mario Been kijkt met gemengde gevoelens terug op zijn periode bij Feyenoord, waar hij vertrok omdat de spelers geen vertrouwen meer in hem hadden. Toch koestert de 50-jarige coach vooral wrok ten opzichte van Martin van Geel. 'Alle coaches moeten weleens weg. Dat hoort bij het vak. Ik kijk enorm tevreden terug op de andere jaren, alleen heb ik nog steeds een vieze smaak in mijn mond van de manier waarop in ben vertrokken. Ik las dat meneer Van Geel heeft gezegd dat Leo Beenhakker en ik welkom zijn in de Kuip, maar die meneer begrijpt niet dat wij daar niet komen omdat hij daar nog zit. Ik wil die man nooit meer zien', aldus Mario Been over een zwarte bladzijde in zijn loopbaan.
Racing Genk
De Rotterdammer is nu bijna twee jaar in dienst bij Racing Genk en won in die periode de beker en overwinterde in de Europa League. Door die prestaties wilde de clubleiding graag langer met hem door en bood Been een contract aan tot de zomer van 2016. Eind juni zette hij zijn handtekening, want hij heeft het uitstekend naar zijn zin bij Racing Genk. Mario Been: 'Het is hier gemoedelijk en rustig. De hectiek is hier een stuk minder dan in Nederland en dat bevalt mij uitstekend. Racing Genk hoort bij de beste drie clubs dan het land. Elke thuiswedstrijd zit het stadion vol. Door de historie zijn ze hier bescheiden ten opzichte van Anderlecht en Club Brugge, maar ik vind dat wij ons met hen kunnen meten. Een onderzoek heeft uitgewezen dat wij momenteel de rijkste club van het land zijn.'
Wat een huilebalk die Been zeg, ongelooflijk. Man the fuck up.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij kan toch gewoon tussen de reguliere fans zitten?
quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:01 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wat een huilebalk die Been zeg, ongelooflijk. Man the fuck up.
[..]
Over zijn laatste jaar zal hij niet echt tevreden zijn mag ik aannemen.......quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij kan toch gewoon tussen de reguliere fans zitten?
[..]
Inderdaad. Vergeet Don Leo ook niet. Met z'n netwerk, godverdomme.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:01 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met het feit dat hij tussen de gewone fans kan zitten als hij Feyenoord wil zien spelen?quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:30 schreef Luni het volgende:
[..]
Over zijn laatste jaar zal hij niet echt tevreden zijn mag ik aannemen.......
Ignjatovic, wat een topspeler.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:46 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Inderdaad. Vergeet Don Leo ook niet. Met z'n netwerk, godverdomme.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik word soms nog badend in het zweet wakker als aan deze lui terugdenk.
Simon.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:58 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ignjatovic, wat een topspeler.
Hoe heette die kleine jonge Hongaar ook al weer die een jaar was gehuurd? Vond hem wel aardig spelen toen.
Simon.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:58 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ignjatovic, wat een topspeler.
Hoe heette die kleine jonge Hongaar ook al weer die een jaar was gehuurd? Vond hem wel aardig spelen toen.
[..]
Door de CL? Gisteren was alles gunstig.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:32 schreef Happel het volgende:
Onze kansen op plaatsing EL voorronde beginnen te slinken.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:32 schreef Happel het volgende:
Onze kansen op plaatsing EL voorronde beginnen te slinken.
APOEL - Maribor 1-1.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]![]()
http://www.livescore.com/
Door welke wedstrijden precies?
Dus?quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:36 schreef PIETR het volgende:
Been is een grotere Feyenoorder dan dat van Geel ooit zal worden.
Partizan maakt dat thuis wel goed.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:39 schreef Happel het volgende:
[..]
APOEL - Maribor 1-1.
Ludogorets - PARTIZAN 2-1.
Feyenoord zakt twee plekken. Als Maribor en Ludogrets doorgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |