kan ook zijn dat hij minder functioneert omdat Koeman andere oplossingen aan het zoeken is.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:35 schreef heiden6 het volgende:
Pelle doet het gewoon rustig aan in de voorbereiding, zondag knallen.
Pelle wordt flink overschat en had vorig jaar toevallig een goed seizoen boven zijn seizoen. Dit seizoen zal het anders zijn.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:35 schreef heiden6 het volgende:
Pelle doet het gewoon rustig aan in de voorbereiding, zondag knallen.
O ja joh?quote:Op zondag 28 juli 2013 21:49 schreef Syntix het volgende:
[..]
Pelle wordt flink overschat en had vorig jaar toevallig een goed seizoen boven zijn seizoen. Dit seizoen zal het anders zijn.
Hij zal ook dit seizoen bepalend zijn voor Feyenoord, alleen zal het wel erg lastig voor hem worden om het niveau van afgelopen seizoen te evenaren. Toen schoot/kopte hij wel erg veel vrij makkelijk binnen.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:49 schreef Syntix het volgende:
[..]
Pelle wordt flink overschat en had vorig jaar toevallig een goed seizoen boven zijn seizoen. Dit seizoen zal het anders zijn.
De verdedigers in de eredivisie zullen niet opeens beter zijn geworden.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hij zal ook dit seizoen bepalend zijn voor Feyenoord, alleen zal het wel erg lastig voor hem worden om het niveau van afgelopen seizoen te evenaren. Toen schoot/kopte hij wel erg veel vrij makkelijk binnen.
afgelopen wedstrijd gewoon drie kansen, waarvan de kopbal er best in mocht.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hij zal ook dit seizoen bepalend zijn voor Feyenoord, alleen zal het wel erg lastig voor hem worden om het niveau van afgelopen seizoen te evenaren. Toen schoot/kopte hij wel erg veel vrij makkelijk binnen.
wel die van PSV. Waar komen die eigenlijk vandaan.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
De verdedigers in de eredivisie zullen niet opeens beter zijn geworden.
Maar zullen hem nu wel extra in de gaten houden, want eind vorig seizoen is gebleken dat als Pelle het niet doet voor Feyenoord, niemand het echt kan.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
De verdedigers in de eredivisie zullen niet opeens beter zijn geworden.
quote:Op zondag 28 juli 2013 21:51 schreef Verkoopopfok2 het volgende:
Behalve dat Pelle een assist en goal produceerde en de hele pot goed speelde.
Zo, nu mogen alle joden weer oprotten.
Want joden, die hebben neuzen.
Gedraag je eens niet als een kleuter.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:53 schreef Verkoopopfok2 het volgende:
[..]
afgelopen wedstrijd gewoon drie kansen, waarvan de kopbal er best in mocht.
En nu mogen jullie terug naar de speeltuin.
Hier moet je gewoon 10 wedstrijden voor geschorst wordenquote:
Ja want dat werd vorig jaar totaal niet gedaan inderdaad.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar zullen hem nu wel extra in de gaten houden
heeft lang geduurd voor ze dat door hadden dan.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar zullen hem nu wel extra in de gaten houden, want eind vorig seizoen is gebleken dat als Pelle het niet doet voor Feyenoord, niemand het echt kan.
Ditquote:Op zondag 28 juli 2013 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja want dat werd vorig jaar totaal niet gedaan inderdaad.
Ondanks dat het een vriendschappelijke pot was, mag ik toch echt hopen dat die mongool rood heeft gekregen?quote:
Ik vond er geen kut aan. Maar had dan ook een gigantische kater. Snap niet hoe je zo een tegenstander kan uitnodigen die al 4 potjes ofzo hebben gespeeld deze week als laatste testcase.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:56 schreef Grifte het volgende:
Aardige wedstrijd vanmiddag, lekker zonnetje.
Immers
Vroeger had je nog toffe openingswedstrijden. Nu is het al vier jaar klote met Mallorca (2x), Malaga en Getafe.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond er geen kut aan. Maar had dan ook een gigantische kater. Snap niet hoe je zo een tegenstander kan uitnodigen die al 4 potjes ofzo hebben gespeeld deze week als laatste testcase.
Neuh. Pelle bleek gewoon een uitstekende spits. Zo iemand schopt er in zo'n prutscompetitie altijd wel 20 in.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:59 schreef Tomatenboer het volgende:
We kunnen moeilijk ontkennen dat vorig seizoen werkelijk alles erin vloog bij Pellè, het zat ook wel mee. Alles viel precies goed.
Mogen geen aansprekende tegenstanders meer komen van Aboulaadklep.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:00 schreef Muto het volgende:
[..]
Vroeger had je nog toffe openingswedstrijden. Nu is het al vier jaar klote met Mallorca (2x), Malaga en Getafe.
quote:Op zondag 28 juli 2013 21:57 schreef Verkoopopfok2 het volgende:
Wat een dom gelul weer. Vorig seizoen is niet eens een beetje te vergelijken met komend seizoen. Maar ja, joden he. die leven graag in het verleden
Dus Feyenoord is geen grote club?quote:Op zondag 28 juli 2013 22:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Feyenoord haalt hun prestaties uit 1970 voortdurend aan om te zeggen dat ze een grote club zijn. Als er een club leeft in het verleden en teert op oude roem dan is het Feyenoord. Laatste noemenswaardige prestatie is 11 jaar geleden in Europa, nationaal gezien is het al weer 14 jaar terug......hou toch op man
Als ik hier antwoord op ga geven dan krijgen we een bekend riedeltje en een discussie waarbij het vaak zo ver gaat dat de mods moeten ingrijpen, dus ik laat deze vraag even open als je het niet erg vindt.quote:
Wat kom je hier dan doen als je dingen beweert en niet bereid bent dit te onderbouwen?quote:Op zondag 28 juli 2013 22:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als ik hier antwoord op ga geven dan krijgen we een bekend riedeltje en een discussie waarbij het vaak zo ver gaat dat de mods moeten ingrijpen, dus ik laat deze vraag even open als je het niet erg vindt.
Je kan ook gewoon helemaal wegblijven. Iedereen blij.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als ik hier antwoord op ga geven dan krijgen we een bekend riedeltje en een discussie waarbij het vaak zo ver gaat dat de mods moeten ingrijpen, dus ik laat deze vraag even open als je het niet erg vindt.
Ik reageerde op iemand die zei dat 'Joden' (Ajacieden dus) leven in het verleden, dat slaat dus nergens opquote:Op zondag 28 juli 2013 22:06 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wat kom je hier dan doen als je dingen beweert en niet bereid bent dit te onderbouwen?
Je kent zijn troll-standpunt hierover inmiddels toch wel?quote:Op zondag 28 juli 2013 22:06 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wat kom je hier dan doen als je dingen beweert en niet bereid bent dit te onderbouwen?
Weet je, je hebt nog gelijk ook. Ik ben weg, althans voor vandaagquote:Op zondag 28 juli 2013 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon helemaal wegblijven. Iedereen blij.
Ik had niet anders verwacht dat je zou weglopen.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Weet je, je hebt nog gelijk ook. Ik ben weg, althans voor vandaag
Ja ik moet ook gewoon niet happenquote:Op zondag 28 juli 2013 22:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je kent zijn troll-standpunt hierover inmiddels toch wel?
Toedels. Zie sig.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Weet je, je hebt nog gelijk ook. Ik ben weg, althans voor vandaag
Hij kreeg geel van Nijhuis.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ondanks dat het een vriendschappelijke pot was, mag ik toch echt hopen dat die mongool rood heeft gekregen?
Belachelijk, met wat pech trap je je tegenstander invalide.quote:
Gewoon opkankeren inderdaad.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Was nog aan het eind van de wedstrijd ook.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Belachelijk, met wat pech trap je je tegenstander invalide.
Ik snap dat een oefenwedstrijd gebaat is bij 11 tegen 11, maar dit is gewoon een doodtrap.
Nog een reden om rood te trekken. Zo'n scheidsrechter verliest zijn geloofwaardigheid met geel.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Was nog aan het eind van de wedstrijd ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |