Het is meer dat ik Freek een kutlul vind.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb zo het vermoeden dat jij het niet zo op "geėngageerde" cabaretiers hebt.
Misschien dat hij dat ook niet gelijk in de eerste 20 min zou doen jaquote:Op zondag 28 juli 2013 20:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Lijkt me dat hij redelijk zichzelf is, weet alleen niet of hij er op zit te wachten het diepste van zijn ziel bloot te leggen,maar dat hoeft van mij ook niet. Inzicht in zijn voorkeuren als vakman zijn ook het aanzien/horen waard imo.
'24 uur met Herman van Veen'.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:56 schreef Arcee het volgende:
Wilfried moet de Wilfried van 24 Uur met worden.
Kutmuziek die iedereen op een of andere manier leuk vind omdat het lekker gek is, zoiets als de jeugd van tegenwoordigquote:Op zondag 28 juli 2013 20:58 schreef Specularium het volgende:
Ik kende dit niet, weet nu ook waarom.
Van die Turn Up The Bass beats.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
Sommige stukjes van de muziek doen me denken aan 2Unlimited.
En aan Whigfield.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
quote:Op zondag 28 juli 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
Slecht voorbeeld.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kutmuziek die iedereen op een of andere manier leuk vind omdat het lekker gek is, zoiets als de jeugd van tegenwoordig
Het kan maar voorbij zijn.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:58 schreef Fides het volgende:
Volgens mij spelen ze de clip ietsje te snel af toch?
De Jeugd van Tegenwoordig heeft een boodschap die niet iedereen begrijpt.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kutmuziek die iedereen op een of andere manier leuk vind omdat het lekker gek is, zoiets als de jeugd van tegenwoordig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |