Oh ja, datquote:Op zondag 28 juli 2013 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
In 1 van de promo's had hij het over van Hanegem en Truus, maar ik denk niet dat dat serieus was
Neen.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:54 schreef Specularium het volgende:
Hopelijk gaat ie zo Freek de Jonge nog even kapotmaken.
Ik heb het idee dat hij gewoon lekker vertelt over wat hij leuk/interessant/opvallend/humoristisch vindt. Niets meer, niets minder.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:53 schreef Dimauro het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen jah.. Al heb ik steeds het gevoel dat hij een toneelstukje doet
Vandaar waarschijnlijk zijn bijnaam "De Kromme".quote:Op zondag 28 juli 2013 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
In 1 van de promo's had hij het over van Hanegem en Truus, maar ik denk niet dat dat serieus was
quote:Op zondag 28 juli 2013 20:55 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vandaar waarschijnlijk zijn bijnaam "De Kromme".
Dit idd. Ik zie hier geen toneelstukje in terug.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij gewoon lekker vertelt over wat hij leuk/interessant/opvallend/humoristisch vindt. Niets meer, niets minder.
Heb zo het vermoeden dat jij het niet zo op "geëngageerde" cabaretiers hebt.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:54 schreef Specularium het volgende:
Hopelijk gaat ie zo Freek de Jonge nog even kapotmaken.
Lijkt me dat hij redelijk zichzelf is, weet alleen niet of hij er op zit te wachten het diepste van zijn ziel bloot te leggen,maar dat hoeft van mij ook niet. Inzicht in zijn voorkeuren als vakman zijn ook het aanzien/horen waard imo.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:53 schreef Dimauro het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen jah.. Al heb ik steeds het gevoel dat hij een toneelstukje doet
Men kan nog altijd Chriet vragen.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:55 schreef Wilskracht het volgende:
Mis Wubbo Okkels in zomergasten laatste kans.
Te vroeg dit.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:55 schreef Friek_ het volgende:
Lullen over kunst, cultuur en literatuur.. dat mensen die gesprekken überhaupt voeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |