Nu u het zegt, inderdaad.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:01 schreef Friek_ het volgende:
Soort mislukte variant van The Prodigy dit, maar afijn.
"Ik stel een vraag, u zegt, Die Antwoord?"quote:Op zondag 28 juli 2013 21:00 schreef Tem het volgende:
[..]
ja, u denkt nu: Die Antwoord, doet die mee? Nee dames en heren. Maar, die zit wel bij mij aan tafel.
Nja ok, op internet is de hype vrij groot.quote:
Moet je online naar Sky Radio Lovesongs luisteren, daar komt ie elk uur wel voorbij.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik luister alleen Sky-radio...daar heb ik het nog nooit gehoord.
Inderdaad een aparte reactie.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wowwww... echt heel mooi
Die antwoord!!
Dit werd op BBC1 echt doodgespeeld, kan ik niet echt alternatief noemen.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja ok, op internet is de hype vrij groot.
quote:
BBC1 draait veel hipstershit nochtans.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit werd op BBC1 echt doodgespeeld, kan ik niet echt alternatief noemen.
Mart in zomergasten, zou toch top zijn, 3 uur ruzie.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Denk dat Wilfried Mart wel kan hebben.
Gewoon grappig dat hij iets als die antwoord gaat bespreken alsof het een stuk moderne kunst isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |