Hier hebben ze alleen Magnussenquote:Op zondag 28 juli 2013 19:38 schreef TheVulture het volgende:
Als die Australiers het hier ook niet pakken zal er weer genoeg kritiek komen uit eigen land....
prachtig ja.quote:
quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 19:48 schreef wimderon het volgende:
Snelste split van nota bene Marco Orsi. De Italianen wisselen met overnames van 0.03, 0.02 en 0.00![]()
Opvallend dat er bij de top 4 belabberd overgenomen werd (0.18 de snelste overnametijd).
Melissa?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:51 schreef Redefine het volgende:
Nu even plaats maken. Er moet een paard het podium op.
zal er ook aan liggen hoe serieus ze door wil gaan.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik vermoed dat Dekker haar plek voor de estafette niet gaat kunnen behouden, er komen zoveel Nederlandse jonkies aan...
quote:
Die naam noem ik uit principe niet.quote:
Toch erger ik me minder aan de gemiddelde Aussie.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind die Missy Franklin echt met afstand de meest irritantste zwemster van het moment... na Trickett weer een nieuw mormel om me aan te irriteren
Dat hoofd, die lach/hinnik, die tanden, die neus, haar stem, haar intonatiequote:Op zondag 28 juli 2013 19:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind die Missy Franklin echt met afstand de meest irritantste zwemster van het moment... na Trickett weer een nieuw mormel om me aan te irriteren
quote:Op zondag 28 juli 2013 19:52 schreef TheVulture het volgende:
Sneller dan vorig jaar. Prima voor in een estafette, verder is de 100 vrij haar afstand ook niet.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Franklin niet echt een supersplit dus, top.
Klopt, ze moet het toch vooral van dr rugslag hebben.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sneller dan vorig jaar. Prima voor in een estafette, verder is de 100 vrij haar afstand ook niet.
Ze moet het meer van de andere afstanden hebben ja.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sneller dan vorig jaar. Prima voor in een estafette, verder is de 100 vrij haar afstand ook niet.
Dat scheelt je weer vermoeiende discussies over falen, wat geen falen is enzquote:Op zondag 28 juli 2013 21:06 schreef DeLuna het volgende:
Het is maar goed dat ik niet in dit topic was zeg
Oh en hierover: Zeggen dat (vooral) Bouwens faaltquote:Op zondag 28 juli 2013 21:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat scheelt je weer vermoeiende discussies over falen, wat geen falen is enz
Het is altijd nog meer dan blij zijn met openen van zoveel mogelijk topics die je gekaapt hebtquote:
Ze weten niet eens dat Bouwens net komt kijken inderdaadquote:Op zondag 28 juli 2013 21:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh en hierover: Zeggen dat (vooral) Bouwens faalt
Vraag me af of mensen van haar een Campbelltijd verwachten?
Eerste grote toernooi sowieso denk ik? Als Inge Dekker niet op stond te letten was ze namelijk haar accreditatie compleet vergeten te pakken voor ze naar de kleedkamer gingenquote:Op zondag 28 juli 2013 21:36 schreef Redefine het volgende:
Ze weten niet eens dat Bouwens net komt kijken inderdaad![]()
Hoofd, paardengebit, lach, stem en manier van praten. Vooral dat laatste.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:39 schreef Leatherface het volgende:
Wat hebben sommigen toch tegen Franklin
Das waar, kan ze niks aan doen. Haar hele overkomen in interviews echter vind ik gewoon afschuwelijk, ze komt daar (op mij) gewoon over als een ongelooflijk "schreeuwerig/overdreven/nep" mens, dat vind ik echt ontzettend irritant.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:42 schreef Leatherface het volgende:
Beetje flauw om iemand af te zeiken vanwege zijn/haar voorkomen. Als ze nou onsympathieke dingen zegt, dan okay. Maar daar heb ik verder geen weet van.
Okay, njah. Ik heb er zelf niet zo'n moeite mee, maar dat zal bij iedereen dus wel anders zijn.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Das waar, kan ze niks aan doen. Haar hele overkomen in interviews echter vind ik gewoon afschuwelijk, ze komt daar (op mij) gewoon over als een ongelooflijk "schreeuwerig/overdreven/nep" mens, dat vind ik echt ontzettend irritant.
Ah joh, die gasten kennen Bouwens niet eensquote:Op zondag 28 juli 2013 21:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is altijd nog meer dan blij zijn met openen van zoveel mogelijk topics die je gekaapt hebt
[..]
Ze weten niet eens dat Bouwens net komt kijken inderdaadEr kan niet altijd een supertalent als Ranomi zijn, die zo jong al zo goed was.
Ja. Dekker zwemt altijd zo, dus hoe kun je dat nou falen noemen. Ze zwemt gewoon niet harder en aangezien wij niks beters hebben is het gewoon goed, klaar. En Bouwens begint net aan dit niveau, wat wil je verwachten?quote:Op zondag 28 juli 2013 21:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat scheelt je weer vermoeiende discussies over falen, wat geen falen is enz
Het gaat ook niet zozeer om haar uiterlijk, maar om de manier waarop ze overkomt. Ze komt op mij ontzettend nep en overdreven over. Waarbij het niet helpt dat haar manier van praten niet echt prettig is en ze constant zo'n neppe 'all american smile' opzet. En daarna ga ik me vervolgens ook storen aan de rest van haar voorkomen.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:42 schreef Leatherface het volgende:
Beetje flauw om iemand af te zeiken vanwege zijn/haar voorkomen. Als ze nou onsympathieke dingen zegt, dan okay. Maar daar heb ik verder geen weet van.
Leg dat de simpele zielen maar eens uit. Die kijken alleen maar naar de uitslag.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja. Dekker zwemt altijd zo, dus hoe kun je dat nou falen noemen. Ze zwemt gewoon niet harder en aangezien wij niks beters hebben is het gewoon goed, klaar. En Bouwens begint net aan dit niveau, wat wil je verwachten?
Toen Marleen net begon, 10 jaar geleden was ze 22 en zwom ze ook 55 seconden. Bouwens nu ook, dus wie weet hoe goed die nog kan worden.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Leg dat de simpele zielen maar eens uit. Die kijken alleen maar naar de uitslag.
Daarom is het juist zo dom om het over falen te hebben. Als je niet eens weet wie het is. Maar we zijn niet anders gewend van een deel van de users.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ah joh, die gasten kennen Bouwens niet eens
Je moet ook realistisch blijven he, Goud en zilver waren ook echt niet haalbaar, hoogste is dan brons en dat hebben ze gewoon gehaald. Het is een nieuw team, Femke en Inge zwemmen in een nieuwe situatie, ze moeten overal nog aan wennen. En dan al brons halen. Dit kan mooi worden richting Rio 2016, ook met de opkomende talenten.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:00 schreef Leatherface het volgende:
En dat dan Kromowidjojo belachelijk wordt gemaakt omdat ze blij is met brons.
Kromo heeft veel gewonnen en veel verloren. Zij kan dus veel beter inschatten waar blij mee te zijn dan iemand die aan de zijlijn wat roept.
Het is denk ik vooral het punt, dat dit haar eerste grote toernooi was. Ze moet en kan sowieso nog groeien.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Toen Marleen net begon, 10 jaar geleden was ze 22 en zwom ze ook 55 seconden. Bouwens nu ook, dus wie weet hoe goed die nog kan worden.
Het team in Rio kan er ook zomaar helemaal anders uit zien.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je moet ook realistisch blijven he, Goud en zilver waren ook echt niet haalbaar, hoogste is dan brons en dat hebben ze gewoon gehaald. Het is een nieuw team, Femke en Inge zwemmen in een nieuwe situatie, ze moeten overal nog aan wennen. En dan al brons halen. Dit kan mooi worden richting Rio 2016, ook met de opkomende talenten.
Dat terwijl je zag dat ze op twee gedachten hinkte bij het interview. Aan de ene kant de pure winnares die alleen maar blij is met goud, aan de andere kant de realistische sportster die weet dat dit het maximale is wat er nu te behalen viel.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:00 schreef Leatherface het volgende:
En dat dan Kromowidjojo belachelijk wordt gemaakt omdat ze blij is met brons.
Kromo heeft veel gewonnen en veel verloren. Zij kan dus veel beter inschatten waar blij mee te zijn dan iemand die aan de zijlijn wat roept.
Amy de Langen is ook een interessante, heeft het NR 15 en 16 jaar geloof ik met 56.90 (weet de exacte tijd niet)quote:Op zondag 28 juli 2013 22:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het team in Rio kan er ook zomaar helemaal anders uit zien.
Voor hetzelfde geld zien we in Rio i.p.v. Dekker en Bouwens opeens Steenbergen en Vermeulen toch (of misschien nog wel iemand anders die opeens een grote stap heeft gemaakt) en dan ziet het er opeens weer heel anders uit.
Als de rest zich goed door ontwikkeld verwacht ik eigenlijk dat Dekker er in Rusland 2015 hooguit bij is als reserve en in Rio zie ik de kans dat ze één van de vier is als nog kleiner. Of ze moet weer iets extra's kunnen door de concurrentie.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het team in Rio kan er ook zomaar helemaal anders uit zien.
Voor hetzelfde geld zien we in Rio i.p.v. Dekker en Bouwens opeens Steenbergen en Vermeulen toch (of misschien nog wel iemand anders die opeens een grote stap heeft gemaakt) en dan ziet het er opeens weer heel anders uit.
Dat zwemmen ze in Rusland als ze 13 zijn.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Amy de Langen is ook een interessante, heeft het NR 15 en 16 jaar geloof ik met 56.90 (weet de exacte tijd niet)
In Rusland ja, wat hebben wij daar nou aan.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zwemmen ze in Rusland als ze 13 zijn.
Jep, die had ik ook kunnen noemen. Of Maaike de Waard die op de 100 ook opeens een stap maakt of misschien iemand uit het groepje Van der Meer, Kraaijeveld en Bouwens die na een tijdje stilstand toch weer de weg wat naar boven weet te vinden. Of een Andrea Kneppers, in wie ik ook heel veel zie (al is het meer op de 200).quote:Op zondag 28 juli 2013 22:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Amy de Langen is ook een interessante, heeft het NR 15 en 16 jaar geloof ik met 56.90 (weet de exacte tijd niet)
En wie weet wat Marrit gaat doen, ik verwacht het niet maar het zal me ook weer niks verbazenquote:Op zondag 28 juli 2013 22:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep, die had ik ook kunnen noemen. Of Maaike de Waard die op de 100 ook opeens een stap maakt of misschien iemand uit het groepje Van der Meer, Kraaijeveld en Bouwens die na een tijdje stilstand toch weer de weg wat naar boven weet te vinden. Of een Andrea Kneppers, in wie ik ook heel veel zie (al is het meer op de 200).
Steenbergen is dan 16,5 jaar. Op die leeftijd zijn de megatalenten doorgaans al doorgebroken. Kromowidjojo zwom op die leeftijd ook al mee in de estafette.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En wie weet wat Marrit gaat doen, ik verwacht het niet maar het zal me ook weer niks verbazen
Ze stonden er gewoon. Het is onmogelijk te verwachten dat ze met een PR van 54 à 55 (Dekker en Bouwens) in een keer een 52'er zullen neer zetten. Maar dat lijk jij niet te begrijpen volgensmijquote:Op zondag 28 juli 2013 23:51 schreef superniger het volgende:
Op een WK hoor je er gewoon te staan. En niet met excuses aankomen als 'ze komt net kijken'
Ingaan op supernigerquote:Op zondag 28 juli 2013 23:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze stonden er gewoon. Het is onmogelijk te verwachten dat ze met een PR van 54 à 55 (Dekker en Bouwens) in een keer een 52'er zullen neer zetten. Maar dat lijk jij niet te begrijpen volgensmij
Als je kritiek levert, zorg dan wel dat je er verstand van hebtquote:Op zondag 28 juli 2013 23:51 schreef superniger het volgende:
Op een WK hoor je er gewoon te staan. En niet met excuses aankomen als 'ze komt net kijken'
Ja lekker inhoudelijk ook weer, je komt nog niet echt met een weerwoord he? Ik weet wel waarom, dat is er niet.quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 23:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als je kritiek levert, zorg dan wel dat je er verstand van hebt
Ze stond er, dus je kan verder opbokken met dat kansloze Nederlandse gedrag. Ze kan op dit moment gewoon niet veel harder. Heel simpel. Het is niet zo dat ze vroeger al eens 54'ers heeft gezwommen en nu opeens een 55'er zwemt. Nee, dat in geen geval. Ze deed gewoon wat binnen haar mogelijkheden lag. Ze had nog een paar tienden harder gekund, maar jezus, net of dat ook maar een fuck had uitgemaakt voor de kleur van de medaille
Goed, laatste keer gehapt nu op dit soort superkneusjes.
ik was niet begonnen met een persoonlijke aanvalquote:Op maandag 29 juli 2013 00:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja lekker inhoudelijk ook weer, je komt nog niet echt met een weerwoord he? Ik weet wel waarom, dat is er niet.
Sodeflikker eens een eind op van hier.quote:
Waar is dat weerwoord nu dan?quote:Op maandag 29 juli 2013 00:10 schreef superniger het volgende:
[..]
ik was niet begonnen met een persoonlijke aanval
Trouwens DL, weet jij waar de jaarranglijsten gebleven zijn bij Zwemkroniek? Zijn ze soms alleen beschikbaar als je bent ingelogd? Vroeger op die oude site waren die jaarranglijsten per leeftijdsjaar echt heel handig.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja lekker inhoudelijk ook weer, je komt nog niet echt met een weerwoord he? Ik weet wel waarom, dat is er niet.
Ik heb geen idee. Ik kan die ook nergens meer vinden en ik keek daar altijd want ik heb daar ook nog wel ingestaan.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Trouwens DL, weet jij waar de jaarranglijsten gebleven zijn bij Zwemkroniek? Zijn ze soms alleen beschikbaar als je bent ingelogd? Vroeger op die oude site waren die jaarranglijsten per leeftijdsjaar echt heel handig.
doet die brazilliaanse pakhaas mee?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch erger ik me minder aan de gemiddelde Aussie.
Aan de prestaties van gisteren te zien is hun Rio 2016 programma al begonnenquote:Op maandag 29 juli 2013 04:22 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
doet die brazilliaanse pakhaas mee?
Ik vind het vooral wat zuur dat Kimberly Buys hier gewoon wel start en dat wij Sharon gewoon thuis laten.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:17 schreef TheVulture het volgende:
Er doen wel weinig Nederlanders mee eigenlijk... toch jammer dat ze niet wat meer talenten de kans hebben gegeven om hier meters te maken
Wildeboer die sneuvelt is wel een verrassing... goede prestatie van Lijesenquote:Op maandag 29 juli 2013 10:29 schreef TheArt het volgende:
9e tijd voor Bastiaan vanochtend.
Wildeboer eruit met de 17e tijd.
quote:Op maandag 29 juli 2013 10:46 schreef TheVulture het volgende:
Zo die heeft ook weer een potje gevonden
Dit hoeft nou ook weer niet TVquote:Op maandag 29 juli 2013 10:46 schreef TheVulture het volgende:
Zo die heeft ook weer een potje gevonden
En haar PR was 1.05.41, zwemt er dus 'maar' 0.17 af.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:48 schreef TheVulture het volgende:
Nah, dit was meer een geintje... Efimova heeft op zich wel een logische prestatiecurve
Ja dusquote:Op maandag 29 juli 2013 10:50 schreef TheVulture het volgende:
ben wel benieuwd of die Litouwse haar prestatie van Londen kan evenaren
Oeps. Ik las het meestequote:Op maandag 29 juli 2013 10:52 schreef TheVulture het volgende:
Bij welke slag hadden de zwemmers het minste voordeel van die razendsnelle pakken, was dat de schoolslag?
Nee juist het meest.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:52 schreef TheVulture het volgende:
Bij welke slag hadden de zwemmers het minste voordeel van die razendsnelle pakken, was dat de schoolslag?
Precies... nu is zij ook wel echt piepjong maar dan nog...quote:Op maandag 29 juli 2013 10:55 schreef DeeBee het volgende:
Deze tijden zijn dan ook wel echt bizar hoor, in dat licht...
Zelfs in die eerste series met Ugandezen enzo zou ik er nog grandioos worden afgezwommen...quote:Op maandag 29 juli 2013 10:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik doe al een dikke minuut over 50m schoolslag... dan is zij al dik klaar met de dubbele afstand
Want? Haar hormoonhuishouding is nog niet op orde?quote:Op maandag 29 juli 2013 10:56 schreef DeLuna het volgende:
Ruta heeft de mazzel dat ze nog geen vrouw is.
Ze heeft nog geen brede heupenquote:Op maandag 29 juli 2013 10:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Want? Haar hormoonhuishouding is nog niet op orde?
Geen PMS tijdens grote toernooien.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Want? Haar hormoonhuishouding is nog niet op orde?
Echt bizar dat het wel een deel van de een verklaring is, waarom ze nu ook zo snel kan zijn. Puur omdat je dragcoefficient inderdaad hoger is met bredere heupen...quote:
Hey niet te wetenschappelijk he.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:58 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Geen PMS tijdens grote toernooien.
[..]
Echt bizar dat het wel een deel van de een verklaring is, waarom ze nu ook zo snel kan zijn. Puur omdat je dragcoefficient inderdaad hoger is met bredere heupen...![]()
hmmm... die gaat de halve finales dus niet halen denk ik zoquote:Op maandag 29 juli 2013 11:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
1.48,50. Zevende net in de serie waarin Sebas 2e werd.
De keerpunten worden wel steeds beter. Ze waren een paar jaar terug echt puurquote:Op maandag 29 juli 2013 11:10 schreef DeeBee het volgende:
Wat deed 'ie, lekker chillen in het tweede deel.
Britse commentatoren vinden hem een beetje zwemmen zoals VdH en dat klopt ook wel, zelfs de keerpunten zijn net zo (slecht)...
Er zit zeker verbetering in ja, maar die gozer die onder hem lag, die pakte zelfs nog zoveel terug telkens...quote:Op maandag 29 juli 2013 11:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
De keerpunten worden wel steeds beter. Ze waren een paar jaar terug echt puur
Jammer, was voor zijn ontwikkeling wel goed geweest als hij nu de halve finales had gezwommenquote:Op maandag 29 juli 2013 11:16 schreef TheArt het volgende:
Geen halve finale voor Dreesens dus. Hij wordt 19e. Verschuren als 3e naar de halve finale.
Het viel me overigens nog mee in dit veld. Hij is het hele jaar al niet zo in vorm en dan mist hij de halve finale op amper 0.13.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jammer, was voor zijn ontwikkeling wel goed geweest als hij nu de halve finales had gezwommen
Denk net eronder. Of nou ja, 'al' 20, dan is de stap ri. finales op een gegeven moment wel nodig wil je een wereldtopper worden.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:19 schreef IbanMayo het volgende:
Hoe moet ik Dreesens inschatten voor de toekomst? Is dat een potentiële topper of net daaronder?
In Nederland wordt die stap natuurlijk meestal relatief wat later gezet dan in andere landen. Hij heeft het absoluut in zich om de stap te maken naar finales bij de grote toernooien.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:21 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Denk net eronder. Of nou ja, 'al' 20, dan is de stap ri. finales op een gegeven moment wel nodig wil je een wereldtopper worden.
Nu is top-20 van de wereld sowieso al top natuurlijk, maar hij moet wel onwijze progressie ergens vandaan gaan halen wil hij medaille-potentieel gaan krijgen lijkt mij...
Heeft er zin in jaquote:
Ik wil die Ledecky ook nog zien, die kan namelijk nog harder dan Friis denk ik.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heeft er zin in ja
Twijfel om alle 3 de series te kijken, duurt wel erg lang
Als een-na-laatste onderdeel. Iig na 19u denk ik. Omega timing heeft de startlijsten nog niet klaar dus ik zie nog geen precieze tijden bij de avondsessiequote:
Dat moet ik kunnen redden, mooi. Thanks!quote:Op maandag 29 juli 2013 11:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Als een-na-laatste onderdeel. Iig na 19u denk ik. Omega timing heeft de startlijsten nog niet klaar dus ik zie nog geen precieze tijden bij de avondsessie
Iig het schema
Men's 100 m breaststroke final
Women's 100 m butterfly final
Men's 100 m backstroke semifinals
Women's 100 m breaststroke semifinals
Men's 50 m butterfly final
Women's 100 m backstroke semifinals
Men's 200 m freestyle semifinals
Women's 200 m individual medley final
Ik ben benieuwd of wij onze jonge goede zwemmers de komende jaren ook niet wat sneller gaan brengen als ze zo jong al goed zijn... wij zijn hier soms echt te voorzichtig denk ikquote:Op maandag 29 juli 2013 11:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
In Nederland wordt die stap natuurlijk meestal relatief wat later gezet dan in andere landen. Hij heeft het absoluut in zich om de stap te maken naar finales bij de grote toernooien.
ja er werd heel hard gezwommen. Maar haar tijd was in vergelijking met het voorseizoen gewoon niet goed genoeg.quote:
Yup zei ik gisteren ook al... alles minder dan goud is een tegenvaller lijkt me voor haar... en het zal niet de eerste keer zijn dat een Australische onder de druk bezwijkt...quote:Op maandag 29 juli 2013 12:21 schreef Leatherface het volgende:
Misschien is het wel gunstig dat Cate Campbell nu zoveel harder heeft gezwommen. De druk ligt nu volledig bij de Australische.
En ze hebben natuurlijk de sof van Londen recht te zetten. Extra druk op de complete Australische ploeg.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup zei ik gisteren ook al... alles minder dan goud is een tegenvaller lijkt me voor haar... en het zal niet de eerste keer zijn dat een Australische onder de druk bezwijkt...
Gisteren werden ze uiteindelijk ook geklopt op de estafette... dus die telt ook meequote:Op maandag 29 juli 2013 12:27 schreef Leatherface het volgende:
[..]
En ze hebben natuurlijk de sof van Londen recht te zetten. Extra druk op de complete Australische ploeg.
Cielo? Ja, helaas wel.quote:Op maandag 29 juli 2013 04:22 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
doet die brazilliaanse pakhaas mee?
Die eerste 2 worden een partij mooiquote:Op maandag 29 juli 2013 11:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Als een-na-laatste onderdeel. Iig na 19u denk ik. Omega timing heeft de startlijsten nog niet klaar dus ik zie nog geen precieze tijden bij de avondsessie
Iig het schema
Men's 100 m breaststroke final
Women's 100 m butterfly final
Men's 100 m backstroke semifinals
Women's 100 m breaststroke semifinals
Men's 50 m butterfly final
Women's 100 m backstroke semifinals
Men's 200 m freestyle semifinals
Women's 200 m individual medley final
50 vlinder ookquote:Op maandag 29 juli 2013 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die eerste 2 worden een partij mooi
Sprenger leek trouwens wel veel beter dan de rest.. hopelijk choked ie wat.quote:
Dan zou het wel open liggen ja, met vd Burgh en Cordes, of misschien baas Kitajima welquote:Op maandag 29 juli 2013 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sprenger leek trouwens wel veel beter dan de rest.. hopelijk choked ie wat.
Daar baal ik inderdaad enorm van. Dan maar Manaudou, Fransen gun ik het op de een of andere manier altijd wel.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan zou het wel open liggen ja, met vd Burgh en Cordes, of misschien baas Kitajima wel
Brazilië - Frankrijk op de 50 vlinder lijkt me misschien wel de mooiste finale te worden, wel jammer dat Muñoz net 9e was, maar goed.
Da's inderdaad raarquote:Op maandag 29 juli 2013 14:02 schreef heywoodu het volgende:
Waarom zwem je de series op de 100 meter rugslag waarin je 2e wordt, en laat je de halve finale vervolgens schieten omdat het schema te zwaar is? Hosszu
Uh, juist.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:02 schreef heywoodu het volgende:
Waarom zwem je de series op de 100 meter rugslag waarin je 2e wordt, en laat je de halve finale vervolgens schieten omdat het schema te zwaar is? Hosszu
20.15quote:Op maandag 29 juli 2013 13:43 schreef TheVulture het volgende:
Hoe laat spelen de Waterpolovrouwen vanavond?
crap, die ga ik dus missenquote:
Hosszu zwemt altijd een belachelijk vol programma, zowel door het jaar heen als bij de toernooien zelfquote:Op maandag 29 juli 2013 14:02 schreef heywoodu het volgende:
Ned. 2 ook.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor geinteresseerden: Sporza is nu live.
Zonder studiogeneuzel?quote:
Dan blijf ik lekker bij sporza.quote:
Top.quote:
de 50 meter wordt zeer interessant.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:15 schreef DeeBee het volgende:
Sjostrom wint weer eens wat.
Die start van Ottesen.![]()
Dat livetimingding werkt prima.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:25 schreef DeeBee het volgende:
Bij meer mensen die OmegaTiming site super brak?
Ligt aan m'n laptop denk, Mac + Chrome vindt die Java-interface niet zo leuk volgens mij...quote:
Er zit wel onderscheid in. Je hebt mensen die problemen hebben met start en keren en je hebt mensen die niet zo'n geweldige onderwatertechniek hebben. Bij Lijesen ligt het vooral aan zijn onderwatertechniek volgens mij.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:28 schreef DeeBee het volgende:
Pff, zonde zeg...
En start en keerpunten lijkt echt het probleem van nagenoeg alle Nederlanders...
Die vlaggen met "World record" die door het stadion gingen?quote:
Ja.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die vlaggen met "World record" die door het stadion gingen?
Nee man, vanmiddag hoorde ik dat als ze heupen krijgt ze alleen nog kan meedraaien op het Jupiler-niveau van het zwemmen, zo gaat dat met de vrouwtjes!quote:
Pakhaas.quote:
Ja, die speelt voor FC Barcelona, maar we zwemmen hier.quote:
iddquote:Op maandag 29 juli 2013 19:02 schreef De_Fietser het volgende:
Hele sympathieke zwemster lijkt me dat die Franklin.
eindelijk weer eens iemand die oprecht zegt dat het niet om geld gaat.quote:
Kira Toussaint gaat er ook zwemmen, dus die komt ze wel tegen danquote:Op maandag 29 juli 2013 19:03 schreef Szura het volgende:
Wel genaaid als je als studente nu tegen Franklin moet
wel een vertoon van macht dat ze dan alsnog wint.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:05 schreef DeeBee het volgende:
Zo, die start ging Franklin even de mist in.
Weet niet precies hoe t systeem is maar Kira gaat naar Florida en Missy naar Californiëquote:Op maandag 29 juli 2013 19:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Kira Toussaint gaat er ook zwemmen, dus die komt ze wel tegen dan
Ow dat weet ik ook niet, misschien werken ze daar ook met twee verschillende leagues ofzoquote:Op maandag 29 juli 2013 19:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Weet niet precies hoe t systeem is maar Kira gaat naar Florida en Missy naar Californië
Messi liep net langs.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |