Ik wil best even reageren in je topic hoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:57 schreef Gieliovd het volgende:
Wederom complimenten Vonk. Ik neem even aan dat je bedoelt dat er ook schroten in de badkamer komen en niet in de woonkamer, want dan kom ik niet naar je housewarmingDat is zo mooi glad gestuct.
Goede voortgang weer! Ben jaloers. Voor mijn gevoel is er bij mij geen f*ck gebeurd. Er reageert ook niemand meer op m'n updates haha.
Gaat zeer zeker de goede kant op, straks is er alléén nog maar afwerken! Wow...
Ik ga maar omkleden en ook nog wat doen. Want ja, het moet hier ook af!!!
Ik wil best ff een topic aanmaken voor je hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:39 schreef Vonkenboer het volgende:
Had je al na gedacht over een Fok! Housewarming party![]()
Die vind alleen plaats bij genoeg aanmeldingen, maar hij blijft exclusief voor genodigden
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:44 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik wil best even reageren in je topic hoor.
Als je cvboer maar uitnodigt, kan ie op de heenweg hier wat klusjes doenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:39 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Die vind alleen plaats bij genoeg aanmeldingen, maar hij blijft exclusief voor genodigden
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:29 schreef motorbloempje het volgende:
Hé, maar jij het oko allemaal kleuren steentjes in de keuken!
Mwah, nu zijn wij natuurlijk ook vaak met drie man bezig, en jij moet vrijwel alles alleen doen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:57 schreef Gieliovd het volgende:
Wederom complimenten Vonk. Ik neem even aan dat je bedoelt dat er ook schroten in de badkamer komen en niet in de woonkamer, want dan kom ik niet naar je housewarmingDat is zo mooi glad gestuct.
Goede voortgang weer! Ben jaloers. Voor mijn gevoel is er bij mij geen f*ck gebeurd. Er reageert ook niemand meer op m'n updates haha.
Gaat zeer zeker de goede kant op, straks is er alléén nog maar afwerken! Wow...
Ik ga maar omkleden en ook nog wat doen. Want ja, het moet hier ook af!!!
Puh !quote:
Gaaf he !quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:29 schreef motorbloempje het volgende:
Hé, maar jij het oko allemaal kleuren steentjes in de keuken!
Dank je !quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:50 schreef Gieliovd het volgende:
Australië![]()
![]()
Mooi bezig weer Vonk, gaat zo doorrrrr
Nee, hoorquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
Geen meningsverschillen gehad met paps gedurende het behangen![]()
Zolang het alleen maar de schroten zijn...quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:55 schreef Vonkenboer het volgende:
En er zijn een paar extra kunststof schroten voor in de badkamer besteld, nadat bleek dat we ons gigantisch verzaagd hadden (![]()
) (we hebben ons zelfs twee keer verzaagd
).
wij hebben welgeteld 5 minuten gezocht. En toen besloten om zelf een bed, nachtkastjes en een kledingkast te maken... Tenminste, ik heb de morele support gegeven (en de verfkwast gehanteerd, natuurlijk!) terwijl mijn liefhebbende (en heel geduldige!) echtgenoot alles getekend, gezaagd en in elkaar gezet heeft. Nu hebben wij onze slaapkamer op zolder, in het schuine dak, dus dat maakt het vinden van een bed wat past bijna een onmogelijke opgavequote:Verder zijn we op zoek geweest naar een tweepersoonsbed, en twee nachtkastjes en een kledingkast. Maar het blijkt toch moeilijk te zijn om iets te vinden wat en bij ons budget, en bij onze stijl past die wij voor ogen hebben. Allerlei winkels zijn we in de regio al langs geweest, maar het blijkt toch moeilijker te zijn dan gedacht....
Je bedoeld de plafondplinten ?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waar heb je de plinten in de woonkaamer gekocht? Wat kosten ze en waar heb je op gelet?
Nou, vooruit ik geef je wel even enkele foto's als update'tjuhquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
VonkenboerIk denk update
![]()
Opschieten dus
Mwah, dat valt ook wel weer mee !quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:32 schreef Gieliovd het volgende:
Ik ga dat echt niet trekken, ik zou bij de eerste streken echt zoiets hebben van "dat komt nooooooit meer goed" met angst voor vlekken, vlakken, strepen, aanzetten...
Wordt mooi!!
Nee, de vloerplintenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:07 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Je bedoeld de plafondplinten ?
De plafondplinten hebben we bij de lokale stukadoor besteld die ook bij ons het plafond gestukt heeft.quote:
Nee, ik bedoel echt de vloerplinten! Plafondplinten heb ik al. Ben er geen fan van maar er af halen is geen optie, met een nieuw verfje zal het al ontzettend opknappen. En dus met nieuwe, hoge, zelfschilderbare vloerplinten want die Carpetland dingen die er nu op zitten zijn lelijk en vooral heel erg kaal.quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:46 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
De plafondplinten hebben we bij de lokale stukadoor besteld die ook bij ons het plafond gestukt heeft.
Hij kon ze dan aan ons met een aanzienlijke korting leveren. Scheelde bijna ¤ 2,- euro per lengte op de prijzen die ik op internet voorbij heb zien komen.
Scheelde in ons geval toch alweer snel ¤ 100,-![]()
We hebben van hem een koffer met proefstukjes gehad, waar de hele collectie NMC Arstyl, Nomastyl, en Wallstyl profielen e.d. in zat..
Zodat we zelf thuis eens konden kijken wat wij nu precies mooi vonden.
Later heb ik via een webwinkel http://www.sierprofielen.nl/ nog een lengte of 2 moeten nabestellen, en dat is ook wel goed bevallen al was ik daar duurder uit.
Ik zou wel kiezen voor de Arstyl collectie, deze zijn veel harder geperst en veel duurzamer en ik hebt idee dat dit veel beter te verwerken is dan de relatief zachte piepschuim-achtige nomastyl sierlijsten !
Ah, ik dacht dat je heel sarcastisch toch stiekem de plafondplinten bedoeldequote:Op zondag 18 augustus 2013 11:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel echt de vloerplinten! Plafondplinten heb ik al. Ben er geen fan van maar er af halen is geen optie, met een nieuw verfje zal het al ontzettend opknappen. En dus met nieuwe, hoge, zelfschilderbare vloerplinten want die Carpetland dingen die er nu op zitten zijn lelijk en vooral heel erg kaal.
Dacht ik alquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:23 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je heel sarcastisch toch stiekem de plafondplinten bedoelde![]()
![]()
Die komen van de lokale aannemer waar we zaken mee doen, het zijn gewone hoge vuren planken van 22 x 200mm die door het bouwbedrijf voor ons blank geschaafd en op lengte gezaagd zijn.
De plinten beneden zijn volgens mij 20 cm hoog, maar ik weet het niet helemaal zekerquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:45 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Vind je ook niet dat het ineens "af" begint te lijken nu de verf erop zit? En helemaal zodra het schakelmateriaal erop zit...
En hoe hoog zijn je plinten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor het fonteintje in het toilet hebben we een rechthoekig fonteintje uit de Sphinx 420 serie uitgezocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die kunnen van de week ook gemonteerd worden, alleen over de kranen e.d. voor de badkamer zijn we nog niet helemaal over uit, zoveel keuzes, zoveel mogelijkheden![]()
Zelf vind ik de nieuwe Grohe 2000 wel een mooie, praktische kraan...
Al moeten er nog wel vijfentwintigduizend andere kleine dingetjes gebeuren voordat het zo ver is dat we er in zouden kunnenquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:17 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Wat gaan jullie snel ineens! Ik ben al blij met eerste muren binnen
Het wordt wel gaaf hoor, je kunt er nu echt bijna in!
Het lijkt wellicht alsof we kriskras vlakken uitrollen, maar we werken alle wanden wel weer af door aan het einde van een "vlak" er weer verticaal doorheen te strijken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:27 schreef 4wood het volgende:
Fijn he? Dingen in het zicht brengen.Dit vind ik zelf iig wel een leuke fase. Grappig om te zien hoe jullie het sauzen aanpakken, 3 man sterk aan de roller/kwast en 'kriskras' aan het inkleuren.
Is het een beetje netjes opgedroogd?
Dank u !quote:
Ze zeggen juist dat je kriskras moet schilderen, omdat je anders "banen" krijgt. De eerste muur hebben we netjes van boven naar beneden geschilderd. Ziet er niet uit (als het licht er verkeerd op komt). Allemaal "strepen". De andere muren gewoon kriskras gedaan en dat zie je niet terug.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:27 schreef 4wood het volgende:
Fijn he? Dingen in het zicht brengen.Dit vind ik zelf iig wel een leuke fase. Grappig om te zien hoe jullie het sauzen aanpakken, 3 man sterk aan de roller/kwast en 'kriskras' aan het inkleuren.
Is het een beetje netjes opgedroogd?
Wij zaten te zoeken naar een badkraan + handdouche. Zonder dat die handdouche er gewoon los bij hing. Uiteindelijk heb ik er maar 1 model van gevonden die ik ook nog mooi vond. Natuurlijk was het wel de duurste van allemaalquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:26 schreef Vonkenboer het volgende:
Die kunnen van de week ook gemonteerd worden, alleen over de kranen e.d. voor de badkamer zijn we nog niet helemaal over uit, zoveel keuzes, zoveel mogelijkheden![]()
Zelf vind ik de nieuwe Grohe 2000 wel een mooie, praktische kraan...
Nahhh, wie zegt dat? Da's echt niet waar hoor, het kan natuurlijk wel, maar dat ligt dan meestal aan de 1,6m - 2,0m achter de roller.quote:Op maandag 19 augustus 2013 07:55 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ze zeggen juist dat je kriskras moet schilderen, omdat je anders "banen" krijgt. De eerste muur hebben we netjes van boven naar beneden geschilderd. Ziet er niet uit (als het licht er verkeerd op komt). Allemaal "strepen". De andere muren gewoon kriskras gedaan en dat zie je niet terug.
[..]
Ieder z'n hobby he.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:24 schreef Vonkenboer het volgende:
Maar mijn hobby zal het wel nooit worden
Ze hebben die Grohe 2000 pas een restyle gegeven, hij leek eerst heel veel op de Grohe 1000.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:43 schreef Gieliovd het volgende:
Ik dacht altijd dat die 2000 een beetje budget serie was maar dit ding is sjiek de friemel! Mooi plateautje, paddles zijn erg handig met zeephanden.. ja mooi!
Mwah, ik denk dat ik ze bij de loodgieter bestel die bij ons een beetje bij klust.quote:Ik denk dat je met Grohe niet veel mis kan gaan, dus kies gewoon een mooie voor een leuke prijs.
Heb je eenmaal een idee welke je wilt, dan kan ik je http://www.afb-24.eu/ adviseren.
Ik heb die ultradure Grohe 3000 cosmopolitan met inbouwdeel Rapido T echt voor een schijntje daar gehaald vergeleken met die kapitalisten in NL.
Wauw !quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:13 schreef Gwywen het volgende:
Ik vind je bloemetjesbehang boven mooi.
Ik vind je keuken mooi.
Ik vind de kleur op de wanden in de woonkamer mooi.
Ik vind je badkamer supernetjes (niet mijn smaak weliswaar, maar perfect uitgevoerd)
Ik vind je keukenkastknopjes mooi.
Ik ben helemaal weg van je schouw in de keuken.![]()
Echt goed bezig, Vonk!
En dat is de sleutel. Dan is het ook niet erg. Zo'n willekeurige dozendouwer die inkoop-verkoop met factor 5 calculeert, die mag van mijn centen niet proeven.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:26 schreef Vonkenboer het volgende:En ik denk niet dat hij qua prijs het vel over mijn neus zal trekken !
Ach, en als je allebei min of meer in dezelfde branche werkt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:37 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
En dat is de sleutel. Dan is het ook niet erg. Zo'n willekeurige dozendouwer die inkoop-verkoop met factor 5 calculeert, die mag van mijn centen niet proeven.
Goede keus Vonkquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:26 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik denk zelf wel dat het uiteindelijk een Grohe 2000wordt, dan nog even een glij-stangetje er bij uitzoeken en een douchekop en een hand douche voor bij het bad.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:55 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Wat doe je met mijn TT![]()
Het is mijn tiepvout in mijn titel !
![]()
Het is meer een combinatie van factoren waardoor ik even dit topic niet helemaal up to date is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |