De plinten beneden zijn volgens mij 20 cm hoog, maar ik weet het niet helemaal zekerquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:45 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Vind je ook niet dat het ineens "af" begint te lijken nu de verf erop zit? En helemaal zodra het schakelmateriaal erop zit...
En hoe hoog zijn je plinten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor het fonteintje in het toilet hebben we een rechthoekig fonteintje uit de Sphinx 420 serie uitgezocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die kunnen van de week ook gemonteerd worden, alleen over de kranen e.d. voor de badkamer zijn we nog niet helemaal over uit, zoveel keuzes, zoveel mogelijkheden![]()
Zelf vind ik de nieuwe Grohe 2000 wel een mooie, praktische kraan...
Al moeten er nog wel vijfentwintigduizend andere kleine dingetjes gebeuren voordat het zo ver is dat we er in zouden kunnenquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:17 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Wat gaan jullie snel ineens! Ik ben al blij met eerste muren binnen
Het wordt wel gaaf hoor, je kunt er nu echt bijna in!
Het lijkt wellicht alsof we kriskras vlakken uitrollen, maar we werken alle wanden wel weer af door aan het einde van een "vlak" er weer verticaal doorheen te strijken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:27 schreef 4wood het volgende:
Fijn he? Dingen in het zicht brengen.Dit vind ik zelf iig wel een leuke fase. Grappig om te zien hoe jullie het sauzen aanpakken, 3 man sterk aan de roller/kwast en 'kriskras' aan het inkleuren.
Is het een beetje netjes opgedroogd?
Dank u !quote:
Ze zeggen juist dat je kriskras moet schilderen, omdat je anders "banen" krijgt. De eerste muur hebben we netjes van boven naar beneden geschilderd. Ziet er niet uit (als het licht er verkeerd op komt). Allemaal "strepen". De andere muren gewoon kriskras gedaan en dat zie je niet terug.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:27 schreef 4wood het volgende:
Fijn he? Dingen in het zicht brengen.Dit vind ik zelf iig wel een leuke fase. Grappig om te zien hoe jullie het sauzen aanpakken, 3 man sterk aan de roller/kwast en 'kriskras' aan het inkleuren.
Is het een beetje netjes opgedroogd?
Wij zaten te zoeken naar een badkraan + handdouche. Zonder dat die handdouche er gewoon los bij hing. Uiteindelijk heb ik er maar 1 model van gevonden die ik ook nog mooi vond. Natuurlijk was het wel de duurste van allemaalquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:26 schreef Vonkenboer het volgende:
Die kunnen van de week ook gemonteerd worden, alleen over de kranen e.d. voor de badkamer zijn we nog niet helemaal over uit, zoveel keuzes, zoveel mogelijkheden![]()
Zelf vind ik de nieuwe Grohe 2000 wel een mooie, praktische kraan...
Nahhh, wie zegt dat? Da's echt niet waar hoor, het kan natuurlijk wel, maar dat ligt dan meestal aan de 1,6m - 2,0m achter de roller.quote:Op maandag 19 augustus 2013 07:55 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ze zeggen juist dat je kriskras moet schilderen, omdat je anders "banen" krijgt. De eerste muur hebben we netjes van boven naar beneden geschilderd. Ziet er niet uit (als het licht er verkeerd op komt). Allemaal "strepen". De andere muren gewoon kriskras gedaan en dat zie je niet terug.
[..]
Ieder z'n hobby he.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:24 schreef Vonkenboer het volgende:
Maar mijn hobby zal het wel nooit worden
Ze hebben die Grohe 2000 pas een restyle gegeven, hij leek eerst heel veel op de Grohe 1000.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:43 schreef Gieliovd het volgende:
Ik dacht altijd dat die 2000 een beetje budget serie was maar dit ding is sjiek de friemel! Mooi plateautje, paddles zijn erg handig met zeephanden.. ja mooi!
Mwah, ik denk dat ik ze bij de loodgieter bestel die bij ons een beetje bij klust.quote:Ik denk dat je met Grohe niet veel mis kan gaan, dus kies gewoon een mooie voor een leuke prijs.
Heb je eenmaal een idee welke je wilt, dan kan ik je http://www.afb-24.eu/ adviseren.
Ik heb die ultradure Grohe 3000 cosmopolitan met inbouwdeel Rapido T echt voor een schijntje daar gehaald vergeleken met die kapitalisten in NL.
Wauw !quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:13 schreef Gwywen het volgende:
Ik vind je bloemetjesbehang boven mooi.
Ik vind je keuken mooi.
Ik vind de kleur op de wanden in de woonkamer mooi.
Ik vind je badkamer supernetjes (niet mijn smaak weliswaar, maar perfect uitgevoerd)
Ik vind je keukenkastknopjes mooi.
Ik ben helemaal weg van je schouw in de keuken.![]()
Echt goed bezig, Vonk!
En dat is de sleutel. Dan is het ook niet erg. Zo'n willekeurige dozendouwer die inkoop-verkoop met factor 5 calculeert, die mag van mijn centen niet proeven.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:26 schreef Vonkenboer het volgende:En ik denk niet dat hij qua prijs het vel over mijn neus zal trekken !
Ach, en als je allebei min of meer in dezelfde branche werkt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:37 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
En dat is de sleutel. Dan is het ook niet erg. Zo'n willekeurige dozendouwer die inkoop-verkoop met factor 5 calculeert, die mag van mijn centen niet proeven.
Goede keus Vonkquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:26 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik denk zelf wel dat het uiteindelijk een Grohe 2000wordt, dan nog even een glij-stangetje er bij uitzoeken en een douchekop en een hand douche voor bij het bad.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:55 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Wat doe je met mijn TT![]()
Het is mijn tiepvout in mijn titel !
![]()
Het is meer een combinatie van factoren waardoor ik even dit topic niet helemaal up to date is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |