abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130195397
Vind je ook niet dat het ineens "af" begint te lijken nu de verf erop zit? En helemaal zodra het schakelmateriaal erop zit...

En hoe hoog zijn je plinten?
  Moderator zondag 18 augustus 2013 @ 13:54:07 #77
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_130195722
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 13:45 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Vind je ook niet dat het ineens "af" begint te lijken nu de verf erop zit? En helemaal zodra het schakelmateriaal erop zit...

En hoe hoog zijn je plinten?
De plinten beneden zijn volgens mij 20 cm hoog, maar ik weet het niet helemaal zeker :P
We maken op dit moment wel hele grootte sprongen vooruit, ook qua inrichting hebben we al een heel slaapkamerinterieur (2persoons ledikant 160x210, 2 nachtkastjes, kleidingkast) en enkele andere meubels uitgezocht en reeds besteld. Dus die mogen we over een week of 4 toch wel verwachten. *O*

Maar als ik dan kijk naar onze gang aan de achterzijde dan moet er toch nog wel een hoop gebeuren hoor, die ligt er op dit moment al maanden zo bij :')

zondag 18 augustus 2013 @ 15:23:00 #78
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_130199228
SEX / Mannen die klusjes doen, krijgen seks als beloning

Die vonkenboer komt de eerstkomende jaren zijn bed niet meer uit _O- :+
pi_130199379
Wat wordt het mooi! _O_
Ja doei.
  Moderator zondag 18 augustus 2013 @ 19:26:08 #80
92034 crew  Vonkenboer
pi_130207837
Verder zijn er ook nog een heleboel kleinere klusjes gedaan, zo zit een gedeelte van het schakelmateriaal al op ze plek en zijn alle netwerk aansluitingen nu keurig netjes genummerd, zowel op de aansluitingen als op de patchkast in de meterkast.

En de radiatoren in de woonkamer zijn er maar eens afgehaald en eens goed schoon gemaakt, nadat ze bijna 1,5 jaar stof hebben staan vreten ;). en dat was ook heel erg nodig ook !

En er is het nodige keramisch sanitair uitgezocht, in de badkamer komt een Villeroy en Boch Subway 2.0 wastafel van 50 x 44 te hangen, en dan een exemplaar zonder een lelijke sifonkap.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En voor het fonteintje in het toilet hebben we een rechthoekig fonteintje uit de Sphinx 420 serie uitgezocht.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kunnen van de week ook gemonteerd worden, alleen over de kranen e.d. voor de badkamer zijn we nog niet helemaal over uit, zoveel keuzes, zoveel mogelijkheden :X
Zelf vind ik de nieuwe Grohe 2000 wel een mooie, praktische kraan...
pi_130210244
Wat gaan jullie snel ineens! Ik ben al blij met eerste muren binnen :)

Het wordt wel gaaf hoor, je kunt er nu echt bijna in!
pi_130210810
Fijn he? Dingen in het zicht brengen. 8-) Dit vind ik zelf iig wel een leuke fase. Grappig om te zien hoe jullie het sauzen aanpakken, 3 man sterk aan de roller/kwast en 'kriskras' aan het inkleuren. :Y Is het een beetje netjes opgedroogd?
  zondag 18 augustus 2013 @ 20:53:12 #83
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
  Moderator zondag 18 augustus 2013 @ 22:24:21 #84
92034 crew  Vonkenboer
pi_130217459
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 20:17 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Wat gaan jullie snel ineens! Ik ben al blij met eerste muren binnen :)

Het wordt wel gaaf hoor, je kunt er nu echt bijna in!
Al moeten er nog wel vijfentwintigduizend andere kleine dingetjes gebeuren voordat het zo ver is dat we er in zouden kunnen ;) en al die kleine dingen samen is toch nog best wel een hele hoop werk hoor !

Je ziet nu uiteindelijk steeds meer waarvoor je het gedaan hebt, waarvoor je een jaar in de stof en in de shit zooi en troep gestaan hebt. Maar het hoge tempo van de afgelopen weken zwakt wel weer wat af hoor, ook wij moeten gewoon weer voor de baas aan het werk -O-

quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 20:27 schreef 4wood het volgende:
Fijn he? Dingen in het zicht brengen. 8-) Dit vind ik zelf iig wel een leuke fase. Grappig om te zien hoe jullie het sauzen aanpakken, 3 man sterk aan de roller/kwast en 'kriskras' aan het inkleuren. :Y Is het een beetje netjes opgedroogd?
Het lijkt wellicht alsof we kriskras vlakken uitrollen, maar we werken alle wanden wel weer af door aan het einde van een "vlak" er weer verticaal doorheen te strijken.
Het is keurig netjes opgedroogd hoor ! ^O^

Maar mijn hobby zal het wel nooit worden :+

quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 20:53 schreef gateway het volgende:
mooi Vonkie!
Dank u ! ^O^
pi_130217814
Mooi fonteintje voor het toilet, die hebben wij ook. Kijk voor kranen ook eens bij Damixa, die hebben weer net andere ontwerpen dan bijvoorbeeld grohe.
pi_130226239
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 20:27 schreef 4wood het volgende:
Ze zeggen juist dat je kriskras moet schilderen, omdat je anders "banen" krijgt. De eerste muur hebben we netjes van boven naar beneden geschilderd. Ziet er niet uit (als het licht er verkeerd op komt). Allemaal "strepen". De andere muren gewoon kriskras gedaan en dat zie je niet terug.

quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 19:26 schreef Vonkenboer het volgende:

Die kunnen van de week ook gemonteerd worden, alleen over de kranen e.d. voor de badkamer zijn we nog niet helemaal over uit, zoveel keuzes, zoveel mogelijkheden :X
Zelf vind ik de nieuwe Grohe 2000 wel een mooie, praktische kraan...
Wij zaten te zoeken naar een badkraan + handdouche. Zonder dat die handdouche er gewoon los bij hing. Uiteindelijk heb ik er maar 1 model van gevonden die ik ook nog mooi vond. Natuurlijk was het wel de duurste van allemaal :P
pi_130229024
TT aangepast :@
Ja doei.
pi_130233432
Wordt/is mooi zo zeg!
  Moderator maandag 19 augustus 2013 @ 14:55:38 #89
92034 crew  Vonkenboer
pi_130237739
quote:
9s.gif Op maandag 19 augustus 2013 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
TT aangepast :@
Wat doe je met mijn TT -O-
Het is mijn tiepvout in mijn titel !

}:|

;)
pi_130247421
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 07:55 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Ze zeggen juist dat je kriskras moet schilderen, omdat je anders "banen" krijgt. De eerste muur hebben we netjes van boven naar beneden geschilderd. Ziet er niet uit (als het licht er verkeerd op komt). Allemaal "strepen". De andere muren gewoon kriskras gedaan en dat zie je niet terug.

[..]
Nahhh, wie zegt dat? Da's echt niet waar hoor, het kan natuurlijk wel, maar dat ligt dan meestal aan de 1,6m - 2,0m achter de roller. :9 Kijk maar eens hoe professionele schilders een wand sauzen. Ik vond het vooral grappig om het verschil te zien tussen hoe ze @ huize Vonk sauzen en hoe ik het zelf deed op dat zelfde moment.

Uiteindelijk moet je natuurlijk werken zoals je zelf denkt dat goed is, als het eindresultaat er maar naar is! :7

quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 22:24 schreef Vonkenboer het volgende:
Maar mijn hobby zal het wel nooit worden
Ieder z'n hobby he. :9

Mooi kraantje wel, dat Cooltouch lijkt me een pluspunt t.o.v een Grohterm 1000.
pi_130253111
Ik dacht altijd dat die 2000 een beetje budget serie was maar dit ding is sjiek de friemel! Mooi plateautje, paddles zijn erg handig met zeephanden.. ja mooi!

Ik denk dat je met Grohe niet veel mis kan gaan, dus kies gewoon een mooie voor een leuke prijs.

Heb je eenmaal een idee welke je wilt, dan kan ik je http://www.afb-24.eu/ adviseren.

Ik heb die ultradure Grohe 3000 cosmopolitan met inbouwdeel Rapido T echt voor een schijntje daar gehaald vergeleken met die kapitalisten in NL.
Laat die handjes wapperen!
pi_130254777
Ik vind je bloemetjesbehang boven mooi.
Ik vind je keuken mooi.
Ik vind de kleur op de wanden in de woonkamer mooi.
Ik vind je badkamer supernetjes (niet mijn smaak weliswaar, maar perfect uitgevoerd)
Ik vind je keukenkastknopjes mooi.
Ik ben helemaal weg van je schouw in de keuken. O+
Echt goed bezig, Vonk! ^O^
  Moderator maandag 19 augustus 2013 @ 22:26:53 #93
92034 crew  Vonkenboer
pi_130255299
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:43 schreef Gieliovd het volgende:
Ik dacht altijd dat die 2000 een beetje budget serie was maar dit ding is sjiek de friemel! Mooi plateautje, paddles zijn erg handig met zeephanden.. ja mooi!
Ze hebben die Grohe 2000 pas een restyle gegeven, hij leek eerst heel veel op de Grohe 1000.
Behalve dat de Grohe 2000 dus cool touch e.d. heeft, dat heeft een Grohe 1000 dan weer niet.

Ik denk zelf wel dat het uiteindelijk een Grohe 2000 :P wordt, dan nog even een glij-stangetje er bij uitzoeken en een douchekop en een hand douche voor bij het bad.

quote:
Ik denk dat je met Grohe niet veel mis kan gaan, dus kies gewoon een mooie voor een leuke prijs.

Heb je eenmaal een idee welke je wilt, dan kan ik je http://www.afb-24.eu/ adviseren.

Ik heb die ultradure Grohe 3000 cosmopolitan met inbouwdeel Rapido T echt voor een schijntje daar gehaald vergeleken met die kapitalisten in NL.
Mwah, ik denk dat ik ze bij de loodgieter bestel die bij ons een beetje bij klust.
Je moet elkaar ook wat gunnen in deze branche, en dan moet je af en toe wat geven en nemen.
Zo werkt dat nu eenmaal ! :) En ik denk niet dat hij qua prijs het vel over mijn neus zal trekken ! :P

quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 22:13 schreef Gwywen het volgende:
Ik vind je bloemetjesbehang boven mooi.
Ik vind je keuken mooi.
Ik vind de kleur op de wanden in de woonkamer mooi.
Ik vind je badkamer supernetjes (niet mijn smaak weliswaar, maar perfect uitgevoerd)
Ik vind je keukenkastknopjes mooi.
Ik ben helemaal weg van je schouw in de keuken. O+
Echt goed bezig, Vonk! ^O^
Wauw ! :o

Ik wordt er verlegen van :@
pi_130255745
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 22:26 schreef Vonkenboer het volgende:En ik denk niet dat hij qua prijs het vel over mijn neus zal trekken ! :P
En dat is de sleutel. Dan is het ook niet erg. Zo'n willekeurige dozendouwer die inkoop-verkoop met factor 5 calculeert, die mag van mijn centen niet proeven.
Laat die handjes wapperen!
  Moderator maandag 19 augustus 2013 @ 22:49:10 #95
92034 crew  Vonkenboer
pi_130256164
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 22:37 schreef Gieliovd het volgende:

[..]

En dat is de sleutel. Dan is het ook niet erg. Zo'n willekeurige dozendouwer die inkoop-verkoop met factor 5 calculeert, die mag van mijn centen niet proeven.
Ach, en als je allebei min of meer in dezelfde branche werkt.
Als hij een keer wat bijzonders heeft waar hij even bij geholpen moet worden, dan weet hij mij te vinden. En als ik bij nacht en ontij lekkage heb of met een cv-ketel zit die niet meer wil dan weet ik hem weer te vinden ;)
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 08:33:34 #96
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_130264145
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 22:26 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]
Ik denk zelf wel dat het uiteindelijk een Grohe 2000 :P wordt, dan nog even een glij-stangetje er bij uitzoeken en een douchekop en een hand douche voor bij het bad.
Goede keus Vonk ^O^
Ik zit zelf ook aan de 2000 serie te denken, dat ziet er gewoon goed uit.

Doorgaan zo, het ziet er allemaal geweldig uit!
pi_130268169
Heb je ook een nachtfoto met die spotjes aan? Ben wel benieuwd naar het effect op die wand :)
pi_130268201
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:55 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Wat doe je met mijn TT -O-
Het is mijn tiepvout in mijn titel !

}:|

;)
:*
Ja doei.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 08:53:37 #99
368818 denman1710
Druk druk in een verbouwing
pi_130665075
Het is angstvallig stil.........
  Moderator zaterdag 31 augustus 2013 @ 09:33:46 #100
92034 crew  Vonkenboer
pi_130665418
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 08:53 schreef denman1710 het volgende:
Het is angstvallig stil.........
Het is meer een combinatie van factoren waardoor ik even dit topic niet helemaal up to date is.
De bouwvak is hier in het wilde oosten ( :P ;) ) weer voorbij, dus ik ben dagelijks gewoon weer volop aan het werk.

Dagelijks wordt er in de avonduren nog steeds volop geklust, maar er moeten ook een hele hoop zaken uitgezocht en besteld worden en dat vreet in combinatie met het klussen en werken gewoon veel tijd.

En dan komen er nog een heleboel sociale activiteiten als verjaardagen en feestjes e.d. bij waar ook aandacht aan besteed moet worden... Jawel, ook ik heb iets wat ze een gewoon leven noemen :P

Helaas is dit topic daar momenteel even de dupe van, maar ik beloof beterschap !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')