OP goed gelezen?quote:Op zondag 28 juli 2013 09:58 schreef DeeBee het volgende:
Kom er nu pas achter dat ze indoor zwemmen in het Palau Sant Jordi.
Politiek 24quote:
politiek24.nlquote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 10:17 schreef heywoodu het volgende:
Zijn de opstellingen van de estafettes zo al bekend? Zo ja, kan iemand daar misschien screentjes van posten?
Fiel-hoo zelfsquote:Op zondag 28 juli 2013 11:20 schreef IbanMayo het volgende:
Die Eurosport commentator![]()
sielo fielo
frederica pellegrini
In 2016 gaan we weer terug naar Londen.... Maar goed met oog op Rio zal het wel een EK worden met alleen de mensen die er zin in hebben en een doos zwemmers die niet naar Rio gaan.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:28 schreef heywoodu het volgende:
Aan 1 sessie genoeg gehad om te weten dat het EK 2014 in de grootste bazenstad ter wereld nu alvast op de planning gaat
M'n plek is precies ter hoogte van de finish, das ook wel leuk
Net als vorig jaar dusquote:Op zondag 28 juli 2013 13:35 schreef borisz het volgende:
[..]
In 2016 gaan we weer terug naar Londen.... Maar goed met oog op Rio zal het wel een EK worden met alleen de mensen die er zin in hebben en een doos zwemmers die niet naar Rio gaan.
Er is damesvoetbal op Eurosportquote:Op zondag 28 juli 2013 17:57 schreef heywoodu het volgende:
Zit Pietertje op Eurosport toevallig naast iemand met een geel/groen shirt?
Ik verbaas me nergens overquote:Op zondag 28 juli 2013 18:08 schreef borisz het volgende:
Eurosport nu Live. Waar de NOS nog lekker aan het babbelen is.
Oké, even niet opgelet dan.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
Daar hadden ze het over, dat ie het commentaar op eurosport verzorgd..
Vrees dat dat niet gaat gebeurenquote:Op zondag 28 juli 2013 18:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat de Chinezen zoveel mogelijk falen
Ik denk dat je van een koude kermis thuis zult komen.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:25 schreef TheVulture het volgende:
Je hebt het nu al gejinxed he? Je had moeten zeggen dat je hoopt dat ze winnen.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:25 schreef TheVulture het volgende:
Beisel toch?quote:Op zondag 28 juli 2013 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
wie is nu naar huis gezwommen? Beisel of Seebohm?
Top.quote:
De Chinezen weten als geen ander te pieken, dus denk ik niet dat je hoop uit gaat komenquote:Op zondag 28 juli 2013 18:25 schreef TheVulture het volgende:
Die spuiten er op de juiste momenten wat extra bloed in.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
De Chinezen weten als geen ander te pieken, dus denk ik niet dat je hoop uit gaat komen
En anders trekken ze een blik nieuwe Chinezen openquote:Op zondag 28 juli 2013 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die spuiten er op de juiste momenten wat extra bloed in.
Die plakken ze aan het eind en doen vervolgens alsof het live is. Service hequote:Op zondag 28 juli 2013 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
ah, de NOS heeft al een halve finale gemist
Het moment dat je wist dat zou komen et al..
De rest zwemt natuurlijk wel op een bruine boterham met pindakaas.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fielho gebruikt daar Braziliaanse steak voor.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
http://omegatiming.com/Fi(...)042401FFFFFFFFFFFF02quote:Op zondag 28 juli 2013 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
wie is nu naar huis gezwommen? Beisel of Seebohm?
VDH iig welquote:Op zondag 28 juli 2013 18:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De rest zwemt natuurlijk wel op een bruine boterham met pindakaas.
Die mag ook weg blijven van mij ja.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Fielho gebruikt daar Braziliaanse steak voor.
tis beter dan Bernard.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:44 schreef TheVulture het volgende:
Schoeman... daar zit ook een hele apotheek in geloof ik
In 2004 was hij nog drie keer zo breedquote:Op zondag 28 juli 2013 18:44 schreef TheVulture het volgende:
goed geprepareerdquote:Op zondag 28 juli 2013 18:44 schreef TheVulture het volgende:
Die is net zo breed als hij lang isquote:
Ik wou net zeggen, die is aardig afgeslanktquote:Op zondag 28 juli 2013 18:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
In 2004 was hij nog drie keer zo breed
quote:
pics?quote:Op zondag 28 juli 2013 18:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
In 2004 was hij nog drie keer zo breed
Die zullen best te vinden zijn.quote:
Z'n biefstuk?quote:
quote:
interviewers gaan voor de sportersquote:Op zondag 28 juli 2013 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh een medailleuitreiking, die mogen ze niet laten zien op de NOS.
Zelfde gold voor Schoeman in 2004... onbegrijpelijk dat niemand daar ook maar een vraag over durft te stellenquote:Op zondag 28 juli 2013 18:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die zag er toen echt ongezond breed uit.
Inderdaadquote:Op zondag 28 juli 2013 18:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die zag er toen echt ongezond breed uit.
Daar hebben ze vast dertien streams voor onlinequote:Op zondag 28 juli 2013 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh een medailleuitreiking, die mogen ze niet laten zien op de NOS.
Nee dat lijkt me ook niet. En je zult wel moeten afkicken daarna.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is ook niet echt gezond als je zo jaren leeft
wow.quote:
En vooral dat hij nog even zijn spieren ging aanspannenquote:Op zondag 28 juli 2013 18:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zelfde gold voor Schoeman in 2004... onbegrijpelijk dat niemand daar ook maar een vraag over durft te stellen
Je kunt gewoon tv kijkenquote:
ik hoorde dat Pieter van de Hoogenband na 2008 nog 2 jaar heeft afgetraind door 5x in de week te gaan zwemmenquote:Op zondag 28 juli 2013 18:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me ook niet. En je zult wel moeten afkicken daarna.
Als je stopt.
Vooral netjes aftrainen. Als je na je carrière geen reet meer uitvoert, weet je zeker dat je niet oud wordt.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me ook niet. En je zult wel moeten afkicken daarna.
Als je stopt.
Of je wordt vies dik.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vooral netjes aftrainen. Als je na je carrière geen reet meer uitvoert, weet je zeker dat je niet oud wordt.
Of heel dik zoals Ericaquote:Op zondag 28 juli 2013 18:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vooral netjes aftrainen. Als je na je carrière geen reet meer uitvoert, weet je zeker dat je niet oud wordt.
ik vrees ook voor het leven van Michael van Gerwen zodra hij stopt met topdartsquote:Op zondag 28 juli 2013 18:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij het dartsen kun je tot je 70e doorgaan. Zou knap zijn als hij dat haalt.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:54 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik vrees ook voor het leven van Michael van Gerwen zodra hij stopt met topdarts
jack van gelder is ook weer slankquote:
Je verstaat tenmindste wel wat die zegt. Sjakko was altijd overstaanbaar in zijn carnavalslal.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Wouda echt een stuk minder uitstraling hebben dan Jacco
Johan Derksen ookquote:Op zondag 28 juli 2013 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jack van gelder is ook weer slank
En dan FOK!ken, gek.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gr gr vanuit de campert in Zuid-Frankrijk.
daar hebben ze geen Eurosport?quote:Op zondag 28 juli 2013 18:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gr gr vanuit de campert in Zuid-Frankrijk.
Aicarquote:Op zondag 28 juli 2013 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Muffat is nowhere near haar olympische vorm heb ik het idee..
Het nieuwe zwemmenquote:Op zondag 28 juli 2013 19:03 schreef DeeBee het volgende:
Bijna weer een pakkenrecord de boeken uit, komt door d'r goede duikbril.
waarom kijk je geen NOS?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:06 schreef Karina het volgende:
Ik word echt gek van die reclame op ES met dat kutlied.
Ned1?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:06 schreef Karina het volgende:
Ik word echt gek van die reclame op ES met dat kutlied.
Je wil gewoon Pietertje zienquote:Op zondag 28 juli 2013 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja weet ik eigenlijk nietIk heb steeds al ES opgehad.
quote:
Nie fucken met Eindhovuh hequote:Op zondag 28 juli 2013 18:56 schreef danos het volgende:
[..]
Je verstaat tenmindste wel wat die zegt. Sjakko was altijd overstaanbaar in zijn carnavalslal.
Eerste antwoord was in het Japans toch?!quote:Op zondag 28 juli 2013 19:08 schreef alors het volgende:
Hoe kan hij in Amerika hebben getraind met dat Engels????
quote:Op zondag 28 juli 2013 19:11 schreef TheVulture het volgende:
Die Brazilianen liggen al lekker op schema voor Rio trouwens
Ja idd, en je hebt ook nog die Spanjaard en een Amerikaan met NL naamquote:
Supporters zeggen niets over sporters.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:13 schreef alors het volgende:
Haha de ironie. Spanjaarden die Brazilianen uitfluiten om doping.
Worden vast nooit zo sympathiek als Team GB vorig jaar...quote:Op zondag 28 juli 2013 19:11 schreef TheVulture het volgende:
Die Brazilianen liggen al lekker op schema voor Rio trouwens
nee hoorquote:Op zondag 28 juli 2013 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Supporters zeggen niets over sporters.
Then again, wij denken ook dat alle Nederlanders clean zijn
Matt grevers?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:13 schreef alors het volgende:
Haha de ironie. Spanjaarden die Brazilianen uitfluiten om doping.
Sprenger heeft wel grinta.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:16 schreef Redefine het volgende:
Dugonjic kan hier derde worden, de menselijke maat is terug!
Het nieuwe zwemmen.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:16 schreef Redefine het volgende:
Dugonjic kan hier derde worden, de menselijke maat is terug!
Brons is zeker mogelijk.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Heb het zwemmen een jaar niet gevolgd. Vorig jaar waren "we" favoriet op de OS bij de 4x100m vrije slag. Wat zijn nu de kansen?
Een medaille zou leuk zijn.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Heb het zwemmen een jaar niet gevolgd. Vorig jaar waren "we" favoriet op de OS bij de 4x100m vrije slag. Wat zijn nu de kansen?
Niets geks aan.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:20 schreef Evertjan het volgende:
dat was vorig jaar wel een deceptie dat we geen goud wonnen
ik heb nog altijd het idee in mijn hoofd dat mensen geboren in 1995 12 jaar zijnquote:Op zondag 28 juli 2013 19:22 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Missy_Franklin
52.86 is een redelijke split.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nederland heeft niets op kromo na
quote:Op zondag 28 juli 2013 19:25 schreef De_Fietser het volgende:
Niks wereldprestatie. 1e en 3e zwemmer gingen echt langzaam vergeleken met die anderen.
52,65quote:Op zondag 28 juli 2013 19:26 schreef Leatherface het volgende:
Hoogst haalbare. Benieuwd naar de split van Kromowidjojo.
Dat is gewoon meer dan prima... alleen Campbell staat op eenzame hoogte eigenlijkquote:
ja het is gewoon waar. Dekker is altijd de langzaamste van het stel, nu is er een jonkie bij, maar het verschil tussen Ranomi/Femke en Inge is gewoon te groot.quote:
Campbell als startzwemmer Nog veel snellerquote:Op zondag 28 juli 2013 19:27 schreef Aguero het volgende:
[..]
52,65
Alleen Romano was sneller met 52,60.
De 1e is een rookie en van Dekker is al een paar jaar de glans eraf, dus gewoon een goede prestatie.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:25 schreef De_Fietser het volgende:
Niks wereldprestatie. 1e en 3e zwemmer gingen echt langzaam vergeleken met die anderen.
Als vierde zwemmer ja, de eerste van Australië vergeten?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:27 schreef Aguero het volgende:
[..]
52,65
Campbell ging zelfs zonder startvoordeel harderquote:Op zondag 28 juli 2013 19:27 schreef Aguero het volgende:
[..]
52,65
Het is een stuk langzamer dan in London.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is gewoon meer dan prima... alleen Campbell staat op eenzame hoogte eigenlijk
Campbell?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:27 schreef Aguero het volgende:
[..]
En Campbell.*
Zal ook vast niet in dezelfde conditie zijnquote:Op zondag 28 juli 2013 19:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is een stuk langzamer dan in London.
Vooral Dekker ja.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:28 schreef Chiappucci het volgende:
Bouwens en Dekker faalden wel hard. Het is aan Heemskerk en Kromo te danken dat ze brons hebben.
Kromo is ook niet zo scherp als in London waarschijnlijk...volgens mij is ze pas later begonnen met trainen en is haar echte doel pas weer in Rioquote:Op zondag 28 juli 2013 19:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
volgens wikiquote:Op zondag 28 juli 2013 19:27 schreef DeeBee het volgende:
Campbell gaat Kromo wel pakken ja, te sterk.
Was die in Londen nou ziek of zo?
quote:Tijdens de Olympische Zomerspelen van 2012 in Londen veroverde ze samen met Alicia Coutts, Brittany Elmslie en Melanie Schlanger de gouden medaille op de 4x100 meter vrije slag. Daarna moest ze afzeggen voor de 100 meter vrije slag, op de 50 meter vrije slag strandde ze in de halve finales.
Bouwens kwam dichtbij haar PR, hoe kun je dan enorm falen?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:28 schreef Chiappucci het volgende:
Bouwens en Dekker faalden wel hard. Het is aan Heemskerk en Kromo te danken dat ze brons hebben.
Dat is de essentie van een estafette, dat je betere en slechtere zwemmers hebt. Met dit materiaal derde worden is gewoon prima gedaan.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:27 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
ja het is gewoon waar. Dekker is altijd de langzaamste van het stel, nu is er een jonkie bij, maar het verschil tussen Ranomi/Femke en Inge is gewoon te groot.
De waarde van een WK is niet zo groot?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kromo is ook niet zo scherp als in London waarschijnlijk...volgens mij is ze pas later begonnen met trainen en is haar echte doel pas weer in Rio
dan is ze dus nog niet goed genoeg.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bouwens kwam dichtbij haar PR, hoe kun je dan enorm falen?
zo goed was de finaletijd niet toen. Al zwom Campbell toen ook niet mee.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Is dat falen of gewoon de mindere van de vier zijn?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:28 schreef Chiappucci het volgende:
Zo vlak na de OS niet nee... waarschijnlijk over twee jaar in een pre-OS zal ze stukken scherper zijnquote:Op zondag 28 juli 2013 19:29 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
De waarde van een WK is niet zo groot?
nee zeker niet in een na-olympisch jaarquote:Op zondag 28 juli 2013 19:29 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
De waarde van een WK is niet zo groot?
Dan faal je toch niet? Is ook voor het eerst dat ze in zo'n race zwom, afgelopen jaren waren het altijd dezelfde 4 (of 5 met Schreuder)quote:Op zondag 28 juli 2013 19:30 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
dan is ze dus nog niet goed genoeg.
Hoezo faalden ze hard? De Dekker van tegenwoordig kan op de vrije slag niet harder. Waarom verwachten mensen dingen van zwemmers wat gewoon niet kan. We hebben in Nederland niet beter op dit moment, punt.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:28 schreef Chiappucci het volgende:
Goed genoeg voor brons.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:30 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Dit dus... en Bouwens komt pas net kijkenquote:Op zondag 28 juli 2013 19:31 schreef DeeBee het volgende:
Haha, mensen die weer een 52'er verwachten van Dekker:.
Dat kan ze niet, heeft ze nooit gekund en zal ze nooit kunnen. Waarom het dan wel gaan verwachten?! Echt...
als nederland niet wint is het niet goed genoeg, dat is de mentaliteit hierquote:Op zondag 28 juli 2013 19:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hoezo faalden ze hard? De Dekker van tegenwoordig kan op de vrije slag niet harder. Waarom verwachten mensen dingen van zwemmers wat gewoon niet kan. We hebben in Nederland niet beter op dit moment, punt.
In Londen zwom Kromo 51.93 bij de estafette...dat is een behoorlijk stuk sneller.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zo goed was de finaletijd niet toen. Al zwom Campbell toen ook niet mee.
Bij de estafette was ze wel snel ja. Bedoelde de 100 freestyle zelf.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In Londen zwom Kromo 51.93 bij de estafette...dat is een behoorlijk stuk sneller.
Ik vind een brozen medaille wat broos.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:32 schreef Evertjan het volgende:
maar laten we vooral blij zijn over deze brozen medaille is gewoon een goede prestatie in een mondiale sport als het zwemmen
Goed genoeg voor wat? Om voor Nederland in deze estafette te zwemmen, is dit goed genoeg. We hebben in Nederland niet beter.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:30 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Campbell zwom nu 52.33 zonder startvoordeel, vrij vergelijkbaar toch?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In Londen zwom Kromo 51.93 bij de estafette...dat is een behoorlijk stuk sneller.
aangepastquote:Op zondag 28 juli 2013 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind een brozen medaille wat broos.
misschien dat we over drie jaar Steenbergen er wel bijhebbenquote:Op zondag 28 juli 2013 19:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Goed genoeg voor wat? Om voor Nederland in deze estafette te zwemmen, is dit goed genoeg. We hebben in Nederland niet beter.
Dat is volgens mij ongeveer vergelijkbaar. Halve seconde voordeel toch in de estafette?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Campbell zwom nu 52.33 zonder startvoordeel, vrij vergelijkbaar toch?
Vergelijkbaar met de 52.33 van Campbell van vandaag als startzwemster imo.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk kan ze nu eindelijk weer eens door pakken naar de individuele nummers. Dat het niet weer een verhaal wordt van: Ik weet niet waarom het mis ging, want het leek zo goed te gaanquote:Op zondag 28 juli 2013 19:31 schreef TheVulture het volgende:
Als Femke vorig jaar deze vorm had gehad waren ze gewoon Olympisch kampioen geworden... die is weer ouderwets goed
Dekker is ook meer een 50 meter zwemster (geworden), alhoewel ik niet weet waar hij verval nu was op de tweede baan.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hoezo faalden ze hard? De Dekker van tegenwoordig kan op de vrije slag niet harder. Waarom verwachten mensen dingen van zwemmers wat gewoon niet kan. We hebben in Nederland niet beter op dit moment, punt.
Als Bouwens nog slechter zwemt word je geen 3e, teamprrestatie dus.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:37 schreef Chiappucci het volgende:
Nou ja, falen is misschien een groot woord inderdaad. Maar het verschil in niveau tussen Heemskerk/Kromo en Dekker/Bouwens is gewoon erg groot. Het is nog goed genoeg voor brons gelukkig, maar meer zit er dan niet in. Ik vind het ook altijd raar dat ze dan over een teamprestatie spreken, terwijl het puur de individuele klasse is die bepaalt wie er wint.
dat er een winnaar komtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |