OP goed gelezen?quote:Op zondag 28 juli 2013 09:58 schreef DeeBee het volgende:
Kom er nu pas achter dat ze indoor zwemmen in het Palau Sant Jordi.
Politiek 24quote:
politiek24.nlquote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 10:17 schreef heywoodu het volgende:
Zijn de opstellingen van de estafettes zo al bekend? Zo ja, kan iemand daar misschien screentjes van posten?
Fiel-hoo zelfsquote:Op zondag 28 juli 2013 11:20 schreef IbanMayo het volgende:
Die Eurosport commentator![]()
sielo fielo
frederica pellegrini
In 2016 gaan we weer terug naar Londen.... Maar goed met oog op Rio zal het wel een EK worden met alleen de mensen die er zin in hebben en een doos zwemmers die niet naar Rio gaan.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:28 schreef heywoodu het volgende:
Aan 1 sessie genoeg gehad om te weten dat het EK 2014 in de grootste bazenstad ter wereld nu alvast op de planning gaat
M'n plek is precies ter hoogte van de finish, das ook wel leuk
Net als vorig jaar dusquote:Op zondag 28 juli 2013 13:35 schreef borisz het volgende:
[..]
In 2016 gaan we weer terug naar Londen.... Maar goed met oog op Rio zal het wel een EK worden met alleen de mensen die er zin in hebben en een doos zwemmers die niet naar Rio gaan.
Er is damesvoetbal op Eurosportquote:Op zondag 28 juli 2013 17:57 schreef heywoodu het volgende:
Zit Pietertje op Eurosport toevallig naast iemand met een geel/groen shirt?
Ik verbaas me nergens overquote:Op zondag 28 juli 2013 18:08 schreef borisz het volgende:
Eurosport nu Live. Waar de NOS nog lekker aan het babbelen is.
Oké, even niet opgelet dan.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
Daar hadden ze het over, dat ie het commentaar op eurosport verzorgd..
Vrees dat dat niet gaat gebeurenquote:Op zondag 28 juli 2013 18:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat de Chinezen zoveel mogelijk falen
Ik denk dat je van een koude kermis thuis zult komen.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:25 schreef TheVulture het volgende:
Je hebt het nu al gejinxed he? Je had moeten zeggen dat je hoopt dat ze winnen.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:25 schreef TheVulture het volgende:
Beisel toch?quote:Op zondag 28 juli 2013 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
wie is nu naar huis gezwommen? Beisel of Seebohm?
Top.quote:
De Chinezen weten als geen ander te pieken, dus denk ik niet dat je hoop uit gaat komenquote:Op zondag 28 juli 2013 18:25 schreef TheVulture het volgende:
Die spuiten er op de juiste momenten wat extra bloed in.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
De Chinezen weten als geen ander te pieken, dus denk ik niet dat je hoop uit gaat komen
En anders trekken ze een blik nieuwe Chinezen openquote:Op zondag 28 juli 2013 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die spuiten er op de juiste momenten wat extra bloed in.
Die plakken ze aan het eind en doen vervolgens alsof het live is. Service hequote:Op zondag 28 juli 2013 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
ah, de NOS heeft al een halve finale gemist
Het moment dat je wist dat zou komen et al..
De rest zwemt natuurlijk wel op een bruine boterham met pindakaas.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fielho gebruikt daar Braziliaanse steak voor.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
http://omegatiming.com/Fi(...)042401FFFFFFFFFFFF02quote:Op zondag 28 juli 2013 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
wie is nu naar huis gezwommen? Beisel of Seebohm?
VDH iig welquote:Op zondag 28 juli 2013 18:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De rest zwemt natuurlijk wel op een bruine boterham met pindakaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |