Surequote:Op zondag 28 juli 2013 02:07 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wil wel misschien aanwezig zijn! Ben ik eigenlijk wel welkom, of moet ik meer posten in KLB?
zeur nietquote:Op zondag 28 juli 2013 02:30 schreef MadJackthePirate het volgende:
Heey ik wil hier geen SC zoals in het vorige topic he
Als jij komt, zorg ik hoe dan ook wel dat ik er kan zijn. Laat je snor nog even zo staan.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:07 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wil wel misschien aanwezig zijn! Ben ik eigenlijk wel welkom, of moet ik meer posten in KLB?
Ik groei wel weer een nieuwe snorquote:Op zondag 28 juli 2013 02:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als jij komt, zorg ik hoe dan ook wel dat ik er kan zijn. Laat je snor nog even zo staan.
Weet niet hoequote:Op zondag 28 juli 2013 10:42 schreef Paul het volgende:
Anders link je de delen aan elkaar vast supergirl
Wees eens lief tegen jezelf, kutkind.quote:Op zondag 28 juli 2013 10:42 schreef Paul het volgende:
Anders link je de delen aan elkaar vast supergirl
Gewoon je moeder een briefje laten schrijven.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:24 schreef Spatieloos het volgende:
Hoezo is dit op een donderdag, wanneer moet ik weer naar school, wrm weet ik dit niet?!
Studenten stapavond vrindquote:Op zondag 28 juli 2013 12:24 schreef Spatieloos het volgende:
Hoezo is dit op een donderdag, wanneer moet ik weer naar school, wrm weet ik dit niet?!
Hier iig nietquote:Op zondag 28 juli 2013 12:25 schreef Spatieloos het volgende:
Waar moeten we nou verder SCen, kunnen we niet gewoon een -SG- overdag bagger maken?
Om de scholieren en arbeiders te elimineren.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:24 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb zomaar het idee dat ik pas op de dag zelf weet wat er nou gaat gebeuren tijdens dat intro.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:45 schreef -supergirl- het volgende:
MEDEDELING
Willen de mensen die op misschien staan wel op tijd laten weten of ze wel of niet komen.
Ja in jouw geval wel danquote:Op zondag 28 juli 2013 12:45 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het idee dat ik pas op de dag zelf weet wat er nou gaat gebeuren tijdens dat intro.
Gister zei jmf nog dat jullie bij 'aanwezig' moesten. Hoe zit dit?quote:
De intentie om te komen is er, maar 'misschien' is zo lekker flexibel.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:48 schreef ZarB het volgende:
[..]
Gister zei jmf nog dat jullie bij 'aanwezig' moesten. Hoe zit dit?
Precies, dan heb je ook nog biks beloofd.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
De intentie om te komen is er, maar 'misschien' is zo lekker flexibel.
Grapjequote:Op zondag 28 juli 2013 13:03 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jij organiseert dit maar je weet niet eens zeker of je zelf wel komt?
Nee je krijg een T-shirt met 'team FOK'quote:Op zondag 28 juli 2013 13:26 schreef probeer het volgende:
Krijgen we ook allemaal een supertof en prachtig versierd naambordje ^^?
Cool! Daar kom ik voor.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee je krijg een T-shirt met 'team FOK'
Op de achterkant van je T-shirt vind je je foknaam + echte naam.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:44 schreef probeer het volgende:
[..]
Cool! Daar kom ik voor.
Met een "-Supergirl- 's seal of approval"? Je bent momenteel druk in de weer met textielstiften en glittertjes?
Ik zou maar luisteren naar hem jongens! Anders gaan er klappen vallenquote:Op zondag 28 juli 2013 13:59 schreef MadJackthePirate het volgende:
Kap nou eens met die SC![]()
Als je komt kan je in de groepswhatsapp, als je niet komt heb je hier niks te zoeken
Waarom niet? Ga jij bepalen wie er wel en niet komen?quote:
Je bent een trollquote:Op zondag 28 juli 2013 14:20 schreef ZarB het volgende:
[..]
Waarom niet? Ga jij bepalen wie er wel en niet komen?
Mijn topics zijn altijd echt. En op KLB loopt iedereen altijd te baggeren, te klagen en elkaar af te zeiken. Dus het begrip troll heeft hier weinig betekenisquote:
Post een gesigneerde picquote:Op zondag 28 juli 2013 14:23 schreef ZarB het volgende:
[..]
Mijn topics zijn altijd echt. En op KLB loopt iedereen altijd te baggeren, te klagen en elkaar af te zeiken. Dus het begrip troll heeft hier weinig betekenis
En als ik geen pic plaats dan ben ik een troll? Niemand plaatst hier pics. Als je bedoelt gewoon een foto met daarop 'zarb' dan moet je goed zoeken want er is zelfs al een filmpje daarvan.quote:
De mensen die komen zijn niet te beroerd om in de whatsapp te komen, of hebben zich iig zodanig bewezen om niet als kloon aangemerkt te worden. Dat is bij jullie niet het geval. Tot die tijd is het jammer, maar helaas, denk ik.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:23 schreef ZarB het volgende:
[..]
Mijn topics zijn altijd echt. En op KLB loopt iedereen altijd te baggeren, te klagen en elkaar af te zeiken. Dus het begrip troll heeft hier weinig betekenis
Is ook niet nodig. Als je gewoon op de afgesproken plek op de afgesproken tijd bent komt het sws goed als je gewoon wat groepjes mensen aanspreekt.quote:
Ik ga niet in die groepsapp, omdat ik weinig zin heb dat men én mijn nummer heeft én dus mijn profielfoto's kan zien. Kwestie van tijd voordat dat soort zaken hier op het forum geslingerd worden en dat risico neem ik niet.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:26 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
De mensen die komen zijn niet te beroerd om in de whatsapp te komen, of hebben zich iig zodanig bewezen om niet als kloon aangemerkt te worden. Dat is bij jullie niet het geval. Tot die tijd is het jammer, maar helaas, denk ik.
Of je maakt er idd geen heel drama van, maar doet dit gewoon.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Is ook niet nodig. Als je gewoon op de afgesproken plek op de afgesproken tijd bent komt het sws goed als je gewoon wat groepjes mensen aanspreekt.
quote:Op zondag 28 juli 2013 14:30 schreef -supergirl- het volgende:
Lols en dan in de Groeps app een andere plek afspreken
Oldskool telefoon, ik doe niet aan WAquote:Op zondag 28 juli 2013 13:59 schreef MadJackthePirate het volgende:
Kap nou eens met die SC![]()
Als je komt kan je in de groepswhatsapp, als je niet komt heb je hier niks te zoeken
Inderdaad. Jij kan bevestigen dat ik dat de vorige x ook succesvol heb gedaan.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:29 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Of je maakt er idd geen heel drama van, maar doet dit gewoon.
Xthewayyouare is 2 meter dus haar herken je wel.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Is ook niet nodig. Als je gewoon op de afgesproken plek op de afgesproken tijd bent komt het sws goed als je gewoon wat groepjes mensen aanspreekt.
Hoe kan ik je twijfels wegnemen schatjequote:Op zondag 28 juli 2013 14:36 schreef Mortaxx het volgende:
Ik wil om dezelfde reden ook niet in de groepsapp. Maar heb ook wat.twijfels bij.zarb en kullie
1.90quote:Op zondag 28 juli 2013 14:37 schreef maxburger het volgende:
[..]
Xthewayyouare is 2 meter dus haar herken je wel.
Tot de 29equote:Op zondag 28 juli 2013 14:38 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Hoe kan ik je twijfels wegnemen schatje
Ik had van jou nou wel wat meer verwacht anita.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:09 schreef ZarB het volgende:
Ik heb trouwens een gouden ketting met m'n echte naam om. Als ik die van te voren vertel dan herkennen jullie me wel
Geintje, wat denk je. Mijn vriend draagt double monks, dus een gouden ketting wordt echt niet geaccepteerd.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:43 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik had van jou nou wel wat meer verwacht anita.
Eerst wel maar soepgurl vond t blijkbaar nodig om ons eruit te halenquote:Op zondag 28 juli 2013 14:51 schreef Voszje het volgende:
Aberkullie en ZarB staan ook niet in de OP verder.
Ok, vermackelyke grap wel.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:48 schreef ZarB het volgende:
[..]
Geintje, wat denk je. Mijn vriend draagt double monks, dus een gouden ketting wordt echt niet geaccepteerd.
Eh, merk weet ik niet/cognac/leerquote:Op zondag 28 juli 2013 14:53 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ok, vermackelyke grap wel.
Wat voor double monks draagt je vriend?model/merk/kleur/materiaal?
Worden ze gedragen bij een nette broek of een jeans?quote:Op zondag 28 juli 2013 14:55 schreef ZarB het volgende:
[..]
Eh, merk weet ik niet/cognac/leer
Model is gewoon laag met van die dubbele gespen (dat zijn toch double monks?). Hij zit nu naast me maar ik ga het nmerk niet vragen want 'hey schat wat is het merk van je schoenen, want dat willen ze weten op Fok' staat een beetje sneu
Een afgeknipte korte spijkerbroek.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:59 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Worden ze gedragen bij een nette broek of een jeans?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |