Nee je krijg een T-shirt met 'team FOK'quote:Op zondag 28 juli 2013 13:26 schreef probeer het volgende:
Krijgen we ook allemaal een supertof en prachtig versierd naambordje ^^?
Cool! Daar kom ik voor.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee je krijg een T-shirt met 'team FOK'
Op de achterkant van je T-shirt vind je je foknaam + echte naam.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:44 schreef probeer het volgende:
[..]
Cool! Daar kom ik voor.
Met een "-Supergirl- 's seal of approval"? Je bent momenteel druk in de weer met textielstiften en glittertjes?
Ik zou maar luisteren naar hem jongens! Anders gaan er klappen vallenquote:Op zondag 28 juli 2013 13:59 schreef MadJackthePirate het volgende:
Kap nou eens met die SC![]()
Als je komt kan je in de groepswhatsapp, als je niet komt heb je hier niks te zoeken
Waarom niet? Ga jij bepalen wie er wel en niet komen?quote:
Je bent een trollquote:Op zondag 28 juli 2013 14:20 schreef ZarB het volgende:
[..]
Waarom niet? Ga jij bepalen wie er wel en niet komen?
Mijn topics zijn altijd echt. En op KLB loopt iedereen altijd te baggeren, te klagen en elkaar af te zeiken. Dus het begrip troll heeft hier weinig betekenisquote:
Post een gesigneerde picquote:Op zondag 28 juli 2013 14:23 schreef ZarB het volgende:
[..]
Mijn topics zijn altijd echt. En op KLB loopt iedereen altijd te baggeren, te klagen en elkaar af te zeiken. Dus het begrip troll heeft hier weinig betekenis
En als ik geen pic plaats dan ben ik een troll? Niemand plaatst hier pics. Als je bedoelt gewoon een foto met daarop 'zarb' dan moet je goed zoeken want er is zelfs al een filmpje daarvan.quote:
De mensen die komen zijn niet te beroerd om in de whatsapp te komen, of hebben zich iig zodanig bewezen om niet als kloon aangemerkt te worden. Dat is bij jullie niet het geval. Tot die tijd is het jammer, maar helaas, denk ik.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:23 schreef ZarB het volgende:
[..]
Mijn topics zijn altijd echt. En op KLB loopt iedereen altijd te baggeren, te klagen en elkaar af te zeiken. Dus het begrip troll heeft hier weinig betekenis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |