Om de scholieren en arbeiders te elimineren.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:24 schreef Spatieloos het volgende:
Hoezo is dit op een donderdag, wanneer moet ik weer naar school, wrm weet ik dit niet?!
Ik heb zomaar het idee dat ik pas op de dag zelf weet wat er nou gaat gebeuren tijdens dat intro.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:45 schreef -supergirl- het volgende:
MEDEDELING
Willen de mensen die op misschien staan wel op tijd laten weten of ze wel of niet komen.
Ja in jouw geval wel danquote:Op zondag 28 juli 2013 12:45 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het idee dat ik pas op de dag zelf weet wat er nou gaat gebeuren tijdens dat intro.
Gister zei jmf nog dat jullie bij 'aanwezig' moesten. Hoe zit dit?quote:
De intentie om te komen is er, maar 'misschien' is zo lekker flexibel.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:48 schreef ZarB het volgende:
[..]
Gister zei jmf nog dat jullie bij 'aanwezig' moesten. Hoe zit dit?
Precies, dan heb je ook nog biks beloofd.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
De intentie om te komen is er, maar 'misschien' is zo lekker flexibel.
Grapjequote:Op zondag 28 juli 2013 13:03 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jij organiseert dit maar je weet niet eens zeker of je zelf wel komt?
Nee je krijg een T-shirt met 'team FOK'quote:Op zondag 28 juli 2013 13:26 schreef probeer het volgende:
Krijgen we ook allemaal een supertof en prachtig versierd naambordje ^^?
Cool! Daar kom ik voor.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee je krijg een T-shirt met 'team FOK'
Op de achterkant van je T-shirt vind je je foknaam + echte naam.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:44 schreef probeer het volgende:
[..]
Cool! Daar kom ik voor.
Met een "-Supergirl- 's seal of approval"? Je bent momenteel druk in de weer met textielstiften en glittertjes?
Ik zou maar luisteren naar hem jongens! Anders gaan er klappen vallenquote:Op zondag 28 juli 2013 13:59 schreef MadJackthePirate het volgende:
Kap nou eens met die SC![]()
Als je komt kan je in de groepswhatsapp, als je niet komt heb je hier niks te zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |