quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
och anders kan ie het van Cassandra afvegenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:32 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Beter doe je dat niet, kan Balkonia weer kwaksel van zijn scherm vegen
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:53 schreef lipje het volgende:
[..]
och anders kan ie het van Cassandra afvegen
Werkbouwtuig!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:50 schreef lipje het volgende:
avond
@ SD koker 100x100x3 eronder zetten, gezien de belasting zou een kokertje 100x50.x3 ook wel redden.
Koker heb ik ook aan gedacht idd, vergeet niet dat het wel een lap (plat)dak van 35M² is dan, en dat er ook een halve meter sneeuw op moet kunnen liggen. Moet wel serieus stevig blijven; ik wil ook nog een motortakeltje aan een balk kunnen ophangen zonder dat het eng wordt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:50 schreef lipje het volgende:
avond
@ SD koker 100x100x3 eronder zetten, gezien de belasting zou een kokertje 100x50.x3 ook wel redden.
Wellicht dat het in het rennerskwartier beter is ?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 08:02 schreef densmee het volgende:
Inderdaad 2cv, als ik hier zo om me heen kijk op de camping is het best wel een teringzooi. Festival terrein wordt iedere nacht schoongemaakt, op de camping stapelt het zich nu voor de derde dag op
Besef wel dat dat flexibele stuk niet spontaan in het koppelingshuis naar de sensor toe buigt he ? En is die sensor van ijzerhoudend metaal of van aluminium ?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 08:55 schreef daNpy het volgende:
[..]
Een grijpertje schiet denk ik ook niet op, je kan niet goed voelen of je hem hebt. Een magneet op een flexibel stukje lijkt me nog het beste.
Ja. Waar staat je truckquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:07 schreef Barcaconia het volgende:
Is alex jarig?? Ik heb net zijn hand geschud omdat dit 1 vd 2 gemiddelde ontmoetingen per jaar was zonder dat te weten
Ik had een windbij van mn schoonouders voor in de tuinquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:11 schreef Anne het volgende:
Ik ga vandaag een cadeautje scoren voor mijn beste vliendin en het moet iets met vlinders zijn. Suggesties?
Volgens mij heb je van die vlinders voor in de tuin?
Ik ben trouwens zeer benieuwd wat we gaan doen. Het wordt een meidendag, met meiden die ik niet ken *ril*, en op de planning staat een high tea, een workshop en 'interactie' (en zuipen, gezien het een zuipschuit is, maar ik moet dan nog terug rijden van Bladel naar hier, dus ik pas).
ik heb alleen maar kleuren en kleien gehad (architectuur)quote:
7 jaar geleden zaten we bij jou op de bank die je niet hadquote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. Waar staat je truckBenverdomme 3 keer het paddock door geweest
[..]
Ik had een windbij van mn schoonouders voor in de tuin![]()
tx allemaal
Ah, de knip- en plakcursus.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:08 schreef lipje het volgende:
[..]
ik heb alleen maar kleuren en kleien gehad (architectuur)
ja, 7 jaar alweer, pfffffquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:10 schreef lipje het volgende:
[..]
7 jaar geleden zaten we bij jou op de bank die je niet had
op een kutplek. Die ga je niet vinden helaas. Volgend jaar doe ik het anders...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. Waar staat je truckBenverdomme 3 keer het paddock door geweest
[..]
Ik had een windbij van mn schoonouders voor in de tuin![]()
tx allemaal
jammer... Ik zocht je al op de stand van de fabrikant van de truck... maar die hebben heul geen stand?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:31 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
op een kutplek. Die ga je niet vinden helaas. Volgend jaar doe ik het anders...
"Emigratie is de actie waarbij mensen hun geboorteland verlaten om zich in het buitenland te vestigen."quote:
Jeh, sterkte daar in het wilde westen, wij hebben mazzel denk ikquote:Op zondag 28 juli 2013 00:03 schreef Duvel het volgende:
Kijk, nu komt er onweer, dat van vanmorgen was peanuts!
damm it, dat wil ik ook hierquote:Op zondag 28 juli 2013 00:03 schreef Duvel het volgende:
Kijk, nu komt er onweer, dat van vanmorgen was peanuts!
ahhhh, zieluggg!quote:Op zondag 28 juli 2013 09:31 schreef Anne het volgende:
.
Wij gebruiken ons schuifraam als kattenluik, maar die had ik nu ff dicht gedaan, maar dat had de kat niet door.
*toink*
Ze zijn daar heel blij met jullie!quote:Op zondag 28 juli 2013 10:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, eigen schuld. Hij was de hele buurt aan het wakker mauwen.
Nee dat besef ik, maar met mijn rechte staafje kan ik niet onder de as komen, dan heb ik een gebied waar ik sowieso niet kan komen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Besef wel dat dat flexibele stuk niet spontaan in het koppelingshuis naar de sensor toe buigt he ? En is die sensor van ijzerhoudend metaal of van aluminium ?
jij mag posten on OUDquote:
Dat zegt niks! Ik ben nog hartstikke jong!quote:
Nouuu....quote:Op zondag 28 juli 2013 16:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat zegt niks! Ik ben nog hartstikke jong!
je ontkent het alsof je boven de 40 bentquote:Op zondag 28 juli 2013 16:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat zegt niks! Ik ben nog hartstikke jong!
En sinds wanneer is daar iets mis mee?quote:Op zondag 28 juli 2013 17:10 schreef lipje het volgende:
[..]
je ontkent het alsof je boven de 40 bent
Heb je al een Goldwing gekocht?quote:Op zondag 28 juli 2013 18:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En sinds wanneer is daar iets mis mee?
Nee, eerst een halfweg oplossing; een GTR1000quote:
Wellicht volgend jaar toch maar niet gaan ...quote:Op zondag 28 juli 2013 09:29 schreef densmee het volgende:
Goed en nu is er slijk tot aan de knieën, festival terrein is een grote bende en wie bij de cross te kort aan het hek gaat staan is ook zwart
Ik heb zo'n flexibel magneetdingetjequote:Op zondag 28 juli 2013 15:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee dat besef ik, maar met mijn rechte staafje kan ik niet onder de as komen, dan heb ik een gebied waar ik sowieso niet kan komen.
Bovendien zitten er nog kvs leidingen boven het gat dus kun je er niet echt makkelijk bij. Een flexibel stuk vast een beetje voorbuigen helpt hopelijk wat meer
Hij is al twee keer van mijn magneetje gevallen, dus ik neem aan dat hij wel magnetisch is en niet van koper of alu.
Morgen neem ik er een mee van het werkquote:
quote:
Zeg!quote:Op zondag 28 juli 2013 17:10 schreef lipje het volgende:
[..]
je ontkent het alsof je boven de 40 bent
De komende vier, vijf jaar is dat gewoon oud, ja.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
broekiequote:Op zondag 28 juli 2013 20:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
De komende vier, vijf jaar is dat gewoon oud, ja.
zolang je het niet ontkent... nietsquote:Op zondag 28 juli 2013 18:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ja man, als die gratis drank in de perskamerquote:Op zondag 28 juli 2013 21:05 schreef Barcaconia het volgende:
[ afbeelding ]
Te veel gedronken op het festival Alex?
donderdag ochtend kwam ik het tegen, op de parkeerhaven bij ons tegenover.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:05 schreef Paladijn het volgende:
wtf. Tijdens't rijden gebeurd of kwam je'm vanmorgen zo tegen?
Want? Kat gebbqd?quote:Op maandag 29 juli 2013 20:10 schreef Anne het volgende:
Weekend!
En hier hebben SD en ik geen last meer van, hiephoi:
[ afbeelding ]
Kei fijn.
Gevalletje oververmoeid/in slaap gevallen denk ik..quote:Op maandag 29 juli 2013 20:33 schreef Anne het volgende:
Waddefak?
http://www.ed.nl/regio/so(...)3935589?ref=carousel
Misschien, maar er wordt best wel erg vaak gecorrigeerd, zo lijkt.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gevalletje oververmoeid/in slaap gevallen denk ik..
De tering.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:33 schreef Anne het volgende:
Waddefak?
waarom blijft die klapjostie er achter gewoon door een rood kruis rijdenquote:Op maandag 29 juli 2013 20:33 schreef Anne het volgende:
Waddefak?
Een plint gooien helpt, weet ik uit ervaringquote:Op maandag 29 juli 2013 20:10 schreef Anne het volgende:
Weekend!
En hier hebben SD en ik geen last meer van, hiephoi:
[ afbeelding ]
Kei fijn.
Stofzuiger buiten de deur, snoer binnen.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:06 schreef daNpy het volgende:
[..]
Een plint gooien helpt, weet ik uit ervaring
De kat half van de trap af flikkeren hielp zelfs niet hoorquote:Op maandag 29 juli 2013 21:06 schreef daNpy het volgende:
[..]
Een plint gooien helpt, weet ik uit ervaring
Was het poesje nat dan?quote:Op maandag 29 juli 2013 21:14 schreef Anne het volgende:
[..]
En voordat jullie gaan zeuren; dawas niet met opzet, de poezzel gleed zelf uit.
Die onthoud ik effequote:Op maandag 29 juli 2013 21:10 schreef Duvel het volgende:
[..]
Stofzuiger buiten de deur, snoer binnen.
De krassende nageltjes van de vluchtende poezen zijn priceless.quote:
Idd, alleen bij het idee al krijg ik een grote grijns op mijn smoelquote:Op maandag 29 juli 2013 21:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
De krassende nageltjes van de vluchtende poezen zijn priceless.
Als ze je al een paar nachten wakker hebben gehouden, is dit zoete wraak.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Idd, alleen bij het idee al krijg ik een grote grijns op mijn smoel![]()
die van mij krabben nooit aan deurenquote:Op maandag 29 juli 2013 23:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik snap de lol van katten niet als ze zo fucking vervelend zijn
Elke een beetje zichzelf respecterende boot-O-fiel is lid van de ANWB, ze hebben namelijk ook pech hulp voor watersporters.quote:
Haha serieus.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Elke een beetje zichzelf respecterende boot-O-fiel is lid van de ANWB, ze hebben namelijk ook pech hulp voor watersporters.
Jeh, is bijna nog handiger als voor je auto, want op een boot ben je helemáál aan de goden overgeleverd als je panne krijgt, en hulp op het water is teringsmerig duur als je effe snel iemand moet bellen omdat je ergens midden op een rivier stuurloos raakt en in de weg dobbert voor de beroepsvaartquote:
Dikke kans dat ze dat gedaan hadden als dat bekend was. Ik hoor er in elk geval voor het eerst van.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Elke een beetje zichzelf respecterende boot-O-fiel is lid van de ANWB, ze hebben namelijk ook pech hulp voor watersporters.
!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
want op een boot ben je helemáál aan de goden2cv overgeleverd als je panne krijgt,
Weer ruim 11 minuten van mijn leven verdaan met het kijken naar kandidaten voor de Darwin awards.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:01 schreef Alfisti het volgende:
SD gespot @2.31
http://www.fail.nl/compilation/fail-compilatie-juli-2013/nomusic
ga mee feest vieren, loop naar het eerste beste cafe en bestel een paar pinten en ga buurten met onbekenden. Altijd goedquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:12 schreef .Neovo. het volgende:
Nou, beter laat dan niet (ookal had ik je een berichtje gedaan via whatsapp), maar nog gefeliciteerd Anne.Op mijn telefoon kon ik niet inloggen op Fok, dus doe het nu even via de laptop.
We hadden vandaag een wielerronde in het dorp, met o.a. Froome, Mollema en nog een boel van die wielrenners. Zoiets boeit me totaal niet, dus ben al lang blij dat het weer afgelopen is (en ik de auto eindelijk weer naar huis kon rijden, aangezien het parcours door onze straat gaat).
Nu hebben ze bij verschillende kroegen feest, maar aangezien het buiten spoelt blijf ik maar thuis. Anderen reageren ook niet op de vraag of ze er ook rondspoken, dan maar niet. Duik ik zo lekker mijn bedje in.
Fijne avond en welterusten.
Ik vermoed echter dat ze geen hulp leveren als het oliefilter al zwaar is van het slijpsel van de lagers.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:43 schreef Sounddragon het volgende:
http://www.anwb.nl/verzek(...)page-bootverzekering
Ook los af te sluiten volgens mij, maar grattisjh bij je bootverzekering, en er zijn nog wel een par toko's die het ook doen
Gelukkig viel hij net achter mequote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:01 schreef Alfisti het volgende:
SD gespot @2.31
http://www.fail.nl/compilation/fail-compilatie-juli-2013/nomusic
Ze slepen je sowieso naar een haventje of ergens waar je wat kunt ipv onder een brug in the middle of nowhere.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:36 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik vermoed echter dat ze geen hulp leveren als het oliefilter al zwaar is van het slijpsel van de lagers.
Heb je ook tips waar zij NU iets aan hebben in plaats van in het verleden ? Hun DeLorean is n.l. ook stuk. Kortsluiting in de fluxcondensator geloof ik.
Gaat ook niet om het onderhoud eigenlijk, misschien was ik idd iets te snel, maar willens en wetens met lekkage doorvaren en hem dan droog laten lopen getuigt niet echt van gezond verstand, of wel? Als je dan voor hulp verzekerd bent, leg je hem zsm vast en bel je je pech-hulp toko op, en dan laat je ernaar kijken. Dan ga je niet doorvaren.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:58 schreef 2cv het volgende:
Al van alles gezocht en rondgebeld. M'n vader heeft nog wat oude contacten in de waterwereld.
En je springt wel erg snel naar conclusies. Er is al vanalles en nog wat gedaan aan die schuit en de motor is al 1,5 jaar 'in dienst' zonder problemen. Alleen plotseling die olielekkage. Zowieso liggen ze al niet meer onder die brug. Numbnut.
heb het maar niet gedaan, aangezien ik best wel moe was en er vanochtend om 05:00 er weer af moest.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:34 schreef densmee het volgende:
[..]
ga mee feest vieren, loop naar het eerste beste cafe en bestel een paar pinten en ga buurten met onbekenden. Altijd goed
/care wat jij vindtquote:Op woensdag 31 juli 2013 01:17 schreef 2cv het volgende:
Als je al onderweg bent en er vertrouwen in hebt dat je met bijvullen kan voorkomen dat er schade ontstaat, dan doe je dat. Het is niet zo dat als er olie lekt er meteen een risico is dat die hele boot tot de waterlijn afbrandt. Wij (ik en CarBtch) hebben ook zo'n 2000-3000km gereden met een BX met lekke koppakking. Daar zijn we ook wel een paar keer aan herinnerd omdat er lampjes gingen branden, ondanks dat we regelmatig het koelvloeistofniveau visueel controleerden en indien nodig bijvulden en ontluchtten. Alleen zij zijn één of 2 keer te laat geweest met olie bijvullen. Dat heeft niets te maken met (een gebrek aan) gezond verstand maar gewoon domme pech.
Enneh, vroeger (minimaal 18 jaar terug) hebben wij (ik, mijn ouders en mijn zusje) ook heel veel gevaren met een vergelijkbare boot. De pechhulp die we hadden was het technisch inzicht, gezond verstand en het gereedschapskistje van m'n vader. Dat ging prima. Ik zal niet zeggen dat pechhulp op het water overbodig is, maar de laatdunkende wijze waarop jij duidelijk maakt dat ze maar een pechhulp-abo hadden moeten hebben vind ik nergens op slaan. Zeker niet omdat ze daar NU niets aan hebben.
Moet dat?quote:
Past 'ie daar niet? -> PTA / Het eenvoudige auto-onderhoudsvragen topic [7]quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoi.. Mag ik hier ook stomme autovragen stellen die het aanmaken van een eigen topic niet waard zijn?
Het gaat niet echt over het onderhoud... Meer over kentekens.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Past 'ie daar niet? -> PTA / Het eenvoudige auto-onderhoudsvragen topic [7]
Dan mag het hier ook wel
Eh ja, wel wat donkere wolken boven de Erasmusbrug, maar verder ook wat zon. Nog geen regen iig.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Moet dat?
Hoe is het weer daar? beetje Blijdorp-proof?
quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoi.. Mag ik hier ook stomme autovragen stellen die het aanmaken van een eigen topic niet waard zijn?
Voer het kenteken in op www.vwe.nl en kijk onder het kopje 'historie'. Daar kan je dan o.a. zien wanneer een auto voor het eerst op de weg gekomen is (ongeacht in welk land) en wanneer een auto oor het eerst een Nederlands kenteken gekregen heeft. Kilometerstanden etc. zie je daar niet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het gaat niet echt over het onderhoud... Meer over kentekens..
We zijn namelijk op zoek naar een occassion en we vonden er eentje uit 2004. Nu dacht ik altijd dat die 'nieuwe' kentekens pas vanaf 2008 gebruikt worden, maar deze heeft een kenteken dat bestaat uit 2 cijfers - drie letters - 1 cijfer. Zit ik gewoon verkeerd met het jaar 2008, of is dit echt raar? Andere auto's uit die periode die we zien hebben altijd nog gewoon de oude vorm van het kenteken.
Alvast bedankt..
Het is een Fries dorp met kliekjes, er zijn geen zuiderlingen aanwezigquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:34 schreef densmee het volgende:
[..]
ga mee feest vieren, loop naar het eerste beste cafe en bestel een paar pinten en ga buurten met onbekenden. Altijd goed
als je daar niet bij een vaste groep hoort moet je alleen thuis gaan zitten?quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het is een Fries dorp met kliekjes, er zijn geen zuiderlingen aanwezig
Danks.quote:
Dat.quote:
Toen zaten we al aan de broodjes kip-kerriequote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
goedevandaag.quote:
Je hebt veel indruk gemaakt met je koffiezet-kwaliteitenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 07:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wow. Dat is echt al jaren geleden..
St. Franciscus?quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:12 schreef lipje het volgende:
Fripstick
en feli's Anne... ik zat gisternacht lekker bij SFG op het parkeerterrein
Bedankt nog voor deze tip, trouwens!quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:46 schreef 2cv het volgende:
[..]
Voer het kenteken in op www.vwe.nl en kijk onder het kopje 'historie'. Daar kan je dan o.a. zien wanneer een auto voor het eerst op de weg gekomen is (ongeacht in welk land) en wanneer een auto oor het eerst een Nederlands kenteken gekregen heeft. Kilometerstanden etc. zie je daar niet.
Kleiweg 500quote:
Wat moest je daar danquote:
Ik ben de laatste tijd ook afwezig. Vakantie(werk) héquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat moest je daar dan? Iets ernstigs?
En hoi! Ik leef nog
! Ik ben alleen niet zoveel op FOK!
.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:47 schreef .Neovo. het volgende:
Goedemorgen
[..]
Ik ben de laatste tijd ook afwezig. Vakantie(werk) hé
Oh, heb je zin in cola?
[ afbeelding ]
mischien teveel ruimte op de magneetkoppeling(indien aanwezig, die extra voltage zou hem net kunnen laten plakken).quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:57 schreef loveli het volgende:
Binnenvalvraagje: mijn aircopomp doet het soort van niet spontaan, behalve als je 'em even met 14V vanaf bijladende accu wakker maakt (@ aircoboer). De hoop was dat ie het na 1 keer schoppen uit zichzelf zou gaan doen, maar nee.
Is de pomp brak, het relais of is dat niet op afstand te beoordelen? Zit te krap in mijn tijd om me op korte termijn goed in te lezen.
Op werk momenteel airco onderhoud (hoe kan je dat verzinnen) dus geen airco, ik zit in een kantoortje pal naast een raam waar de zon zich bezighoud mij te verfikkenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:09 schreef Sounddragon het volgende:
Gofferpielekes wat is het warmIk was eigenlijk van plan om vandaag de schutting van de oprit af te halen, maar elke keer als ik naar buiten loop weet ik niet hoe snel ik weer uit die klotezon moet komen
![]()
![]()
![]()
![]()
Tis hier 27.9 binnen, en bijna 38 buiten, en bijna geen zuchtje wind
Het is net een klein kind, auto gestart en de pomp draait gewoon weer. Ik kijk het nog even aan.quote:
Struisvogel politiek. Laat dat ding fiksen; hij gaat zichzelf vast niet repareren. Ws is het gewoon het relais wat niet meer meewerkt..quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Het is net een klein kind, auto gestart en de pomp draait gewoon weer. Ik kijk het nog even aan.
Mijn kind heeft geen airco, wel een soort misthoorn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Het is net een klein kind, auto gestart en de pomp draait gewoon weer. Ik kijk het nog even aan.
Airco heeft lang leeg gestaan, is nu voor het eerst sinds tijden weer aan het werk, heb voor het weekend geen tijd meer om er (zelf) naar te kijken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Struisvogel politiek. Laat dat ding fiksen; hij gaat zichzelf vast niet repareren. Ws is het gewoon het relais wat niet meer meewerkt..
Hoeft niet; je moet je airco fiksen, anders heb je het warmquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Airco heeft lang leeg gestaan, is nu voor het eerst sinds tijden weer aan het werk, heb voor het weekend geen tijd meer om er (zelf) naar te kijken.
Waarom heb ik het gevoel dat ik me moet verdedigen
Omdat dingen die stuk zijn, stuk blijven. Er is niet zoiets als spontane reparatie.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Waarom heb ik het gevoel dat ik me moet verdedigen
Behalve als je een Fiat hebt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Omdat dingen die stuk zijn, stuk blijven. Er is niet zoiets als spontane reparatie.
Dat zou je zeggen, maar ik heb daar alleen high-speed fan, fan, fog lights, lamp control en head beamsquote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:56 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Behalve als je een Fiat hebt.
Storing? auto afzetten en weer aan, weg storing![]()
Ik maak bezwaar. Spontane reparatie bestaat wel degelijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Omdat dingen die stuk zijn, stuk blijven. Er is niet zoiets als spontane reparatie.
Ervaringsdeksundige hier zelfs.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:28 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik maak bezwaar. Spontane reparatie bestaat wel degelijk.
Niet in het midden, tenzij je wilt dat je auto affikt. Het dichtst bij de accupool is het beste.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:33 schreef loveli het volgende:
Heb zelf niks gemeten, gisteren is 'ie voor werk op die manier gaan werken (yay, koel naar werk gereden) en na werk draaide de pomp niet.
Zo even kijken of de garage een relais op voorraad heeft om te testen, anders van het weekend op pad met een met een stroomdraad met zekering in het midden.
Diegeen die dit niet afgeblazen heeft wurgen ?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:34 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
Op werk momenteel airco onderhoud (hoe kan je dat verzinnen) dus geen airco, ik zit in een kantoortje pal naast een raam waar de zon zich bezighoud mij te verfikken
Het is duidelijk dat jij niet Citroën rijdt. Stap 1 bij reparaties is altijd een poosje wachten om te kijken of het probleem zichzelf niet herstelt. Stap 2 is er een klap op geven.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Airco aanzetten en goed luisteren welk relais niet kliktquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:12 schreef Dingest het volgende:
En anders zoek je hem zelf maar op, als dat althans je probleem lijkt te zijn
quote:
hoi ben je al gesmolten?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat moest je daar dan? Iets ernstigs?
En hoi! Ik leef nog
! Ik ben alleen niet zoveel op FOK!
.
goed puntquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:13 schreef Sounddragon het volgende:
nog sterker; het is WEEKEND!!!!!!!!!!1!!1!111!1!11!!!!1!!!!1111!!!!1
Nee, natuurlijk rij ik geen Citroën.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:12 schreef 2cv het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat jij niet Citroën rijdt. Stap 1 bij reparaties is altijd een poosje wachten om te kijken of het probleem zichzelf niet herstelt. Stap 2 is er een klap op geven.
Ik niet, vind ik zielig voor alle andere deelnemers.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:44 schreef Anne het volgende:
Niet dat ik er erg goed in ben; maar spelen er hier nog meer mensen met de slimste mens app?
Deurne 39c op de buitentemperatuurmeter van de auto.quote:
Volvo kent dat ook. Ze hebben er zelfs een merknaam aan verbonden: "SRS" - Self Repair Service. Maar vandaag moest ik toch echt handmatig de uitlaat vervangen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:56 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Behalve als je een Fiat hebt.
Storing? auto afzetten en weer aan, weg storing![]()
Nee, een algemene quiz.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:31 schreef Paladijn het volgende:
Ik ken het hele spel niet, is het een wordfeudkopie?
huh watquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:24 schreef powerflux het volgende:
[..]
Deurne 39c op de buitentemperatuurmeter van de auto.
Het is officieel een tv-programma. In België met deze twee:quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:31 schreef Paladijn het volgende:
Ik ken het hele spel niet, is het een wordfeudkopie?
Ik moet over 4 weken vakantie nemenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:57 schreef daNpy het volgende:
Eindelijk!
Nog 5 dagen ellende en dan eindelijk vekansie!
Dan pasquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 09:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik moet over 4 weken vakantie nemen!
Gisteren 38.5 op buitenthermo alhierquote:
Haspel met wat?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 09:56 schreef densmee het volgende:
Ik ben komend weekend aan het haspelen voor de baas om de paar uur de haspel verzetten
Ik niet.quote:
Met niks, hij hoeft alleen de haspel te verzettenquote:
temperatuur verbaasd mij niet want ik was daar ook, sterker nog, m'n huis staart er.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gisteren 38.5 op buitenthermo alhier![]()
Autometertjes zijn vaak ietsje positief omdat ze vaak onderkant bumper zitten, en dus de temp net boven het asfalt meten
Jouw huis staat hier?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:29 schreef blup het volgende:
[..]
temperatuur verbaasd mij niet want ik was daar ook, sterker nog, m'n huis staart er.
Vandaar.
Ik.. persoonlijk.. zou een brandstofklep zo dicht mogelijk bij de tank bouwen. Maar ik ben geen boot-O-loogquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:03 schreef 2cv het volgende:
M'n bootvrienden hebben weer een boot waar een motor in zit. En de motor draaide ook. Even. Toen viel hij stil. Waarschijnlijk is het een brandstofprobleem. Er zou een electrische afsluiter op zitten, maar het is niet duidelijk waar die zit. Nergens is een aansluitpunt voor een draadje te vinden. Anderzijds: het kan ook zijn dat de afsluiter op vacuüm werkt. Lekker duidelijk dus. Het is in elk geval een Mercedes OM 615 motor. Als iemand tips heeft houd ik me aanbevolen. Al moet ik er voor de volledigheid wel bij melden dat er morgen een monteur bij komt kijken die meer zou moeten weten van deze motoren.
neuuh, ben uiteindelijk maar in de server ruimte gaan zitten, aparte airco van rittal daarzo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:10 schreef 2cv het volgende:
[..]
Diegeen die dit niet afgeblazen heeft wurgen ?
Ah, ok, zo'n Mega-Gardena dingquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:30 schreef densmee het volgende:
Sproeiert, landbouw haspel om mais of grasland mee te beregenen
Ook geen diesel-o-loog zo te lezen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik.. persoonlijk.. zou een brandstofklep zo dicht mogelijk bij de tank bouwen. Maar ik ben geen boot-O-loog
Klopt.quote:
Alle dieselmotoren hebben ingebouwd in de pomp (die de diesel via de leidingen naar de verstuivers perst) een afsluiter zitten. Dan kan je ze n.l. ook uitzetten. Dit omdat een dieselmotor in principe geen stroom nodig heeft als die eenmaal draait. Hoe het in detail werkt weet ik niet, want bij mijn vorige BX (die uiteraard dieselgestookt was) sloot de klep niet meer af, maar ik kon de motor toch uitzetten zonder rare fratsen uit te halen. Maar in dit geval gooit de afsluiter roet in het eten. Eigenlijk niet want als de motor niet draait krijg je ook geen roet, maar dat terzijde.quote:
Waarvoor? Zover gaat het ding nou ook weer niet uit elkaarquote:
Ah, ik gokte op een klep die de brandstof afsluit vanaf de tankquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:18 schreef 2cv het volgende:
[..]
Alle dieselmotoren hebben ingebouwd in de pomp (die de diesel via de leidingen naar de verstuivers perst) een afsluiter zitten. Dan kan je ze n.l. ook uitzetten. Dit omdat een dieselmotor in principe geen stroom nodig heeft als die eenmaal draait. Hoe het in detail werkt weet ik niet, want bij mijn vorige BX (die uiteraard dieselgestookt was) sloot de klep niet meer af, maar ik kon de motor toch uitzetten zonder rare fratsen uit te halen. Maar in dit geval gooit de afsluiter roet in het eten. Eigenlijk niet want als de motor niet draait krijg je ook geen roet, maar dat terzijde.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:53 schreef Dingest het volgende:
Het ceremoniële overdragen van de stoelen, terwijl de auto's elkaar een saluut brengen![]()
[ afbeelding ]
verplicht aan het huis werkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |