Wij zijn al verbroederd dmv hoeveelheden alcohol, dus dat mag.quote:
Ik ben er niet bijquote:Op maandag 29 juli 2013 16:15 schreef Rebubbled het volgende:
Wow deze zaterdag is de meetfestifiteit al! Iedereen drinkt toch wel alcohol hè? Niets werkt zo verbroederend als samen kotsen en lallen.
U jelly?quote:Op maandag 29 juli 2013 16:17 schreef Rebubbled het volgende:
Snel op dieet trouwens, want ik zie er ridicuul uit na 1,5 maand een blessure te hebben gehad.The jelly is strong in this one..
HOMOOO!!quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 16:17 schreef Rebubbled het volgende:
Snel op dieet trouwens, want ik zie er ridicuul uit na 1,5 maand een blessure te hebben gehad.The jelly is strong in this one..
Ik heb geen spraakwater meer nodigquote:Op maandag 29 juli 2013 16:38 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Wij zijn al verbroederd dmv hoeveelheden alcohol, dus dat mag.
Ja whatever. Ik had vandaag een goede outfit aan.quote:
Gewoon altijd een goeie outfit aandoen doen!quote:Op maandag 29 juli 2013 16:40 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ja whatever. Ik had vandaag een goede outfit aan.
Ja blabla. Laat mij nou maar fijn garnalen en avocado's eten.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon altijd een goeie outfit aandoen doen!
You look fine.
Ik ben voor hoor, als ik maar mee mag etenquote:Op maandag 29 juli 2013 16:44 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ja blabla. Laat mij nou maar fijn garnalen en avocado's eten.Spreek je over 5 kg wel weer.
Iemand nog lastig gevallen onlangs? Ruzie met taxichauffeurs? Geweigerd bij de Bubbles?
Dat kotsen en lallen doe ik tegenwoordig niet meer hoor, dat drinken welquote:Op maandag 29 juli 2013 16:15 schreef Rebubbled het volgende:
Wow deze zaterdag is de meetfestifiteit al! Iedereen drinkt toch wel alcohol hè? Niets werkt zo verbroederend als samen kotsen en lallen.
Dat doe je alleen op FOK! blijkbaarquote:Op maandag 29 juli 2013 16:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kotsen en lallen doe ik tegenwoordig niet meer hoor, dat drinken wel
Oh, ik kots en lal zelfs zonder alcohol.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kotsen en lallen doe ik tegenwoordig niet meer hoor, dat drinken wel
quote:Op maandag 29 juli 2013 16:38 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
HOMOOO!!
We willen een twee a4 lang essay over het waarom en hoe zeer het je spijt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |