Ik denk een schattig eekhoorntje.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:50 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Dankjewel! Wat zal het worden? Ik hoop een eenhoorn.
Welnee, als succubus gooi ik gewoon mijn helpoort open en flikker dat beest eruit.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:53 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Welnee, als succubus gooi ik gewoon mijn helpoort open en flikker dat beest eruit.
Wedden dat het een ontzettende kutmeet wordt?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:56 schreef HeatWave het volgende:
Ik hoor het alweer, jullie gaan er een dolle doel van maken.
Ach,ze hebben iig Guinnessquote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:57 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wedden dat het een ontzettende kutmeet wordt?
Nee kan niet. Gaat leuk wordenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:57 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wedden dat het een ontzettende kutmeet wordt?
Miauw meet?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee kan niet. Gaat leuk wordenEn anders nog altijd een herkansing met de Miauw meet
Jaaaa Miauw dies nu op vakantie. Dus ze wilde nog een andere keer een borrel organiserenquote:
Het is misschien wat eng in het begin. Maar wel altijd leuk!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:07 schreef AMDB het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat het wel tof gaat worden. Vorige meet die ik had met wat FOK!kers (was trouwens ook in de Dan Murphy's) was iig wel heel tof.
Jeuujj!!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:07 schreef AMDB het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat het wel tof gaat worden. Vorige meet die ik had met wat FOK!kers (was trouwens ook in de Dan Murphy's) was iig wel heel tof.
Een date afzeggen voor fokkers? Hmm.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zaterdag ook?Dan kun je bij onze meet zijn
Bij beide ongemakkelijke stiltes, echter FOK!kers hoef je daarna niet af te wimpelenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:11 schreef _klauoon het volgende:
[..]
Een date afzeggen voor fokkers? Hmm.
Daaorm houd ik mijn dates bij fokmeetsquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:11 schreef _klauoon het volgende:
[..]
We zijn on a roll kennelijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:19 schreef HeatWave het volgende:
Het Amsterdamtopic is nog nooit zo hard gegaan trouwens.
Ja, lekker dan, jullie houden die naprettopics maar ergens anders danquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:21 schreef AMDB het volgende:
[..]
We zijn on a roll kennelijk.
Straks 3 meet-napret topics. Onbegrijpelijk voor zij die er niet waren.
Nu al legendarisch.
'Amsterdam-meet 2013' alvast op m'n rug laten tatoeëren.
Dat zou ik nooit doen, maar goed, ik heb nooit dates, dus ALS ik er eentje had zou ik die niet afzeggenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:11 schreef _klauoon het volgende:
[..]
Je komt maar gewoonquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, lekker dan, jullie houden die naprettopics maar ergens anders dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |