abonnement Unibet Coolblue
  zondag 4 augustus 2013 @ 20:20:51 #76
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_129689967
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:36 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Dit is een trailer van een film die hij zou maken, maar ik vermoed zomaar dat hij de financiering niet rond kreeg :P
Ik denk eerder dat hij gewoon niet meteen door de mand wou vallen. Ik plaatste deze video al een keer in het vorige deel hier, maar het is gewoon zo'n grote mindfuck :') Net zoals dat Meneer Kaktus gaat naar de supermarkt-filmpje.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  Moderator zondag 4 augustus 2013 @ 20:29:29 #77
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_129690354
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:20 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat hij gewoon niet meteen door de mand wou vallen. Ik plaatste deze video al een keer in het vorige deel hier, maar het is gewoon zo'n grote mindfuck :') Net zoals dat Meneer Kaktus gaat naar de supermarkt-filmpje.
Ohja, die is ook zo... eeh.. PJR _O-
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  zondag 4 augustus 2013 @ 20:32:26 #78
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_129690477
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:29 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Ohja, die is ook zo... eeh.. PJR _O-
Het eerste shot wat mij te binnen schiet uit dat filmpje is Kaktus die tegen een winkelrek wordt gedrukt en daarbij de boezem van een vrouw vol in zijn smoel krijgt. En dan duurt dat al even, en dan zie je overduidelijk dat ter verlenging het beeld wordt teruggedraaid en nog eens afgedraaid _O-
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zondag 4 augustus 2013 @ 23:54:26 #79
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_129700264
Het huis is verkocht voor een prijs van 625.000,-- euro.
Dit betekent dat Joke achterblijft met een schuld van 375.000 euro.
Joke heeft een aanvraag gedaan om voor schuldsanering in aanmerking te komen.

Joke is weer aan de man. "Het is een vriend van me en die vriendschap heeft zich ontwikkeld tot meer. Of ik echt verliefd ben durf ik niet te zeggen, maar ik word wel bemind."

http://www.bekendeburen.n(...)x-van-peter-jan-rens
http://www.telegraaf.nl/p(...)s_krabbelt_op__.html
  maandag 5 augustus 2013 @ 00:07:49 #80
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_129700748
Van Peter Jan hoeft Joke in ieder geval niets te verwachten. 'Ik wil vooruit kijken en met rust gelaten worden over Joke. Dat is een ander leven geweest'.

Peter Jan woont inmiddels samen met zijn vriendin Virginia. 'Wij hebben de laatste maand genoeg ernstige dingen meegemaakt waardoor ik erg emotioneel ben. Ik wil dan ook verder met rust worden gelaten', laat hij weten.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ich-niet-om-ex.dhtml

  maandag 5 augustus 2013 @ 01:33:10 #81
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_129703362
Let's show some nuts here: laten wij met heel Nederland dan ook voortaan geen ene ruk meer om Peter Jan Rens geven en hem ook onder 'een ander leven' bestempelen. Iedere vorm van aandachtzoekerij van hem de kop indrukken en verdergaan met ons eigen leven.

Ik vond het ooit een briljante presentator (zie hieronder), maar nu... Hij is gewoon te laag gezonken om hem nog zelfs als pedo af te schilderen, serieus. :')

Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  maandag 5 augustus 2013 @ 07:43:05 #82
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_129705241
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:20 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Maar dat maakt iemand niet meteen pedo.
Al moet ik toegeven dat ook dit best wel raar is :')

Serieus wat heeft hij hier nou bij gedacht? Ik ga een grappig filmpje maken met betrekking tot kindhuwelijken? :') En die lach op zijn gezicht ... :{
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  Moderator maandag 5 augustus 2013 @ 07:55:08 #83
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_129705304
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 07:43 schreef najazeg het volgende:

[..]

Serieus wat heeft hij hier nou bij gedacht? Ik ga een grappig filmpje maken met betrekking tot kindhuwelijken? :') En die lach op zijn gezicht ... :{
Dit was serieus een plan om een speelfilm te maken, hij zou helemaal terug komen als meneer kaktus.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  maandag 5 augustus 2013 @ 08:01:26 #84
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_129705359
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:20 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat hij gewoon niet meteen door de mand wou vallen. Ik plaatste deze video al een keer in het vorige deel hier, maar het is gewoon zo'n grote mindfuck :') Net zoals dat Meneer Kaktus gaat naar de supermarkt-filmpje.
meneer kaktus naar de supermarkt. :') ik heb de eerste paar minuten gezien... wat een figuur is het ook zeg :')
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  maandag 5 augustus 2013 @ 08:02:28 #85
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_129705367
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 07:55 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Dit was serieus een plan om een speelfilm te maken, hij zou helemaal terug komen als meneer kaktus.
beetje controversieel thema dan, een volwassen man die gaat trouwen met een pre-puber meisje. Had hij beter in Jemen kunnen doen, daar slaat dat beter aan :P
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  maandag 5 augustus 2013 @ 08:11:21 #86
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_129705461
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 00:07 schreef Tuinfluitert het volgende:
Van Peter Jan hoeft Joke in ieder geval niets te verwachten. 'Ik wil vooruit kijken en met rust gelaten worden over Joke. Dat is een ander leven geweest'.

Peter Jan woont inmiddels samen met zijn vriendin Virginia. 'Wij hebben de laatste maand genoeg ernstige dingen meegemaakt waardoor ik erg emotioneel ben. Ik wil dan ook verder met rust worden gelaten', laat hij weten.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ich-niet-om-ex.dhtml

[ afbeelding ]
Wat een verschrikkelijk stel, zij ziet eruit als een 40-jarige zeekoe, net alsof ze niet helemaal bij is in haar bovenkamer, en dan die afschuwelijke bloemetjes jurk :r

PJR vind ik helemaal een vies mannetje, zeker hoe ie zijn ex behandelt ik vind het een gewetenloze kutstreek om iemand die zo lang bij je is gebleven zo berooid achter te laten. Zal me niks verbazen als ie dadelijk zijn zeekoe ook nog zwanger pompt. Hopelijk zien we hem nooit meer op tv.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 5 augustus 2013 @ 08:19:15 #87
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_129705544
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 08:11 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wat een verschrikkelijk stel, zij ziet eruit als een 40-jarige zeekoe, net alsof ze niet helemaal bij is in haar bovenkamer, en dan die afschuwelijke bloemetjes jurk :r

PJR vind ik helemaal een vies mannetje, zeker hoe ie zijn ex behandelt ik vind het een gewetenloze kutstreek om iemand die zo lang bij je is gebleven zo berooid achter te laten. Zal me niks verbazen als ie dadelijk zijn zeekoe ook nog zwanger pompt. Hopelijk zien we hem nooit meer op tv.
Onbegrijpelijk Peter Jan :{
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  maandag 5 augustus 2013 @ 08:49:14 #88
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_129705886
Peter Jan Rens vindt dat zijn ex-vrouw Joke, waar hij ruim 40 jaar samen mee heeft geleefd, zélf verantwoordelijk is voor de restschuld van 375.000 euro door de verkoop van hun voormalige, gezamenlijke woning. Meneer Kaktus heeft het te druk gehad met 'emoties', waardoor de pretlollie -naar eigen zeggen- niet in staat is om zijn ex-vrouw te steunen. Rens raadt zijn ex-vrouw dan ook aan om de schuldhulpsanering in te stappen.

De ex-clown deed zijn uitspraken tijdens een interview met de internetsite Bekendeburen.nl. Rens zegt met rust te willen worden gelaten en spreekt van 'problemen uit het verleden' en zegt geen vragen meer te willen beantwoorden rondom zijn ex-vrouw. "Dat is een ander leven geweest.", aldus de Pretletter.
Het privévermogen van Peter Jan Rens wordt geschat op ruim 10,2 miljoen Euro, dat volgens journalisten van Z24 in verschillende BV's is ondergebracht. Z24 vermoedt dat Rens eveneens een 'schaduwvermogen' van ruim 12 miljoen Euro heeft ondergebracht in o.a. vastgoed en een aantal trustfunds.

Wat een hufter is het toch ook!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 5 augustus 2013 @ 09:10:33 #89
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_129706142
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 08:49 schreef controlaltdelete het volgende:
Peter Jan Rens vindt dat zijn ex-vrouw Joke, waar hij ruim 40 jaar samen mee heeft geleefd, zélf verantwoordelijk is voor de restschuld van 375.000 euro door de verkoop van hun voormalige, gezamenlijke woning. Meneer Kaktus heeft het te druk gehad met 'emoties', waardoor de pretlollie -naar eigen zeggen- niet in staat is om zijn ex-vrouw te steunen. Rens raadt zijn ex-vrouw dan ook aan om de schuldhulpsanering in te stappen.

De ex-clown deed zijn uitspraken tijdens een interview met de internetsite Bekendeburen.nl. Rens zegt met rust te willen worden gelaten en spreekt van 'problemen uit het verleden' en zegt geen vragen meer te willen beantwoorden rondom zijn ex-vrouw. "Dat is een ander leven geweest.", aldus de Pretletter.
Het privévermogen van Peter Jan Rens wordt geschat op ruim 10,2 miljoen Euro, dat volgens journalisten van Z24 in verschillende BV's is ondergebracht. Z24 vermoedt dat Rens eveneens een 'schaduwvermogen' van ruim 12 miljoen Euro heeft ondergebracht in o.a. vastgoed en een aantal trustfunds.

Wat een hufter is het toch ook!
mja met hem (en sommige andere BN'ers) is het echt Egoďsme/Egocentrie ten top.
Als ik het maar goed heb. Als ik maar plezier heb. Als ik maar aan mijn trekken kom. Als ik... ik ik IK :r
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
pi_129709339
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 08:49 schreef controlaltdelete het volgende:
Peter Jan Rens vindt dat zijn ex-vrouw Joke, waar hij ruim 40 jaar samen mee heeft geleefd, zélf verantwoordelijk is voor de restschuld van 375.000 euro door de verkoop van hun voormalige, gezamenlijke woning. Meneer Kaktus heeft het te druk gehad met 'emoties', waardoor de pretlollie -naar eigen zeggen- niet in staat is om zijn ex-vrouw te steunen. Rens raadt zijn ex-vrouw dan ook aan om de schuldhulpsanering in te stappen.

De ex-clown deed zijn uitspraken tijdens een interview met de internetsite Bekendeburen.nl. Rens zegt met rust te willen worden gelaten en spreekt van 'problemen uit het verleden' en zegt geen vragen meer te willen beantwoorden rondom zijn ex-vrouw. "Dat is een ander leven geweest.", aldus de Pretletter.
Het privévermogen van Peter Jan Rens wordt geschat op ruim 10,2 miljoen Euro, dat volgens journalisten van Z24 in verschillende BV's is ondergebracht. Z24 vermoedt dat Rens eveneens een 'schaduwvermogen' van ruim 12 miljoen Euro heeft ondergebracht in o.a. vastgoed en een aantal trustfunds.

Wat een hufter is het toch ook!
het is echt net een kind van 6. als je het zo bekijkt heeft hij nog een tamelijk oud wuf aan de haak geslagen.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
  maandag 5 augustus 2013 @ 11:51:20 #91
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_129709896
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 11:29 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

het is echt net een kind van 6. als je het zo bekijkt
heeft hij nog een tamelijk oud wuf aan de haak geslagen.
Een kind van zes met zijn mama?



  maandag 5 augustus 2013 @ 12:13:11 #92
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_129710537
quote:
12s.gif Op maandag 5 augustus 2013 11:51 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Een kind van zes met zijn mama?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Bah bah. Ik vind zijn ex Joke er een stuk beter uitzien dan dat jonge nijlpaardje wat ie nu heeft.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 5 augustus 2013 @ 18:46:36 #93
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_129724162
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 08:02 schreef najazeg het volgende:

[..]

beetje controversieel thema dan, een volwassen man die gaat trouwen met een pre-puber meisje. Had hij beter in Jemen kunnen doen, daar slaat dat beter aan :P
Mwah, hoogstens een overdreven reflectering van wat Peter Jan Rens momenteel ook in het echte leven flikt. _O-
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_129724477
22 miljoen als vermogen en dan ondergoed op de markt verkopen? Mwah dat vermeende vermogen zal ook wel slechts een schatting zijn op basis van valse gegevens.
  maandag 5 augustus 2013 @ 19:50:26 #95
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_129726462
Dat lijkt mij ook.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
  Moderator maandag 5 augustus 2013 @ 19:54:07 #96
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_129726602
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 18:56 schreef WammesWaggel het volgende:
22 miljoen als vermogen en dan ondergoed op de markt verkopen? Mwah dat vermeende vermogen zal ook wel slechts een schatting zijn op basis van valse gegevens.
22 miljoen schuldeisers komt redelijk in de richting _O-
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 07:42:38 #97
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_129743568
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 19:54 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

22 miljoen schuldeisers komt redelijk in de richting _O-
als ie dan toch pathologisch leugenaar is, dan zal hij die 22 miljoen idd ook wel uit zijn mouw hebben geschud.
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  Moderator dinsdag 6 augustus 2013 @ 07:51:20 #98
9859 crew  Karina
Woman
pi_129743630
22 miljoen :') Right.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 08:06:46 #99
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_129743749
wat ik trouwens ook niet snap is dat hij toch ook wel zou moeten inzien dat zijn tijd voorbij is. In de jaren 80 en 90 had ie leuke programma's voor kinderen en volwassenen maar nu hoeft niemand hem meer en zie je hem op geen enkele televisiezender meer. Wie zit er nou nog te wachten op meneer kaktus? De kinderen van nu zijn daar toch niet mee opgegroeid. Pedoter Jan is gewoon blijven hangen in het verleden.
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
pi_129744037
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 08:49 schreef controlaltdelete het volgende:
Peter Jan Rens vindt dat zijn ex-vrouw Joke, waar hij ruim 40 jaar samen mee heeft geleefd, zélf verantwoordelijk is voor de restschuld van 375.000 euro door de verkoop van hun voormalige, gezamenlijke woning. Meneer Kaktus heeft het te druk gehad met 'emoties', waardoor de pretlollie -naar eigen zeggen- niet in staat is om zijn ex-vrouw te steunen. Rens raadt zijn ex-vrouw dan ook aan om de schuldhulpsanering in te stappen.

De ex-clown deed zijn uitspraken tijdens een interview met de internetsite Bekendeburen.nl. Rens zegt met rust te willen worden gelaten en spreekt van 'problemen uit het verleden' en zegt geen vragen meer te willen beantwoorden rondom zijn ex-vrouw. "Dat is een ander leven geweest.", aldus de Pretletter.
Het privévermogen van Peter Jan Rens wordt geschat op ruim 10,2 miljoen Euro, dat volgens journalisten van Z24 in verschillende BV's is ondergebracht. Z24 vermoedt dat Rens eveneens een 'schaduwvermogen' van ruim 12 miljoen Euro heeft ondergebracht in o.a. vastgoed en een aantal trustfunds.

Wat een hufter is het toch ook!
Bah :r
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')