Met mij wel prima hoor. Zusje heeft het moeilijker al laat ze dat niet merken.quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 07:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Met mij wel prima hoor. Zusje heeft het moeilijker al laat ze dat niet merken.
Vergt best timingquote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 07:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Met mij wel prima hoor. Zusje heeft het moeilijker al laat ze dat niet merken.
Voor de gemiddelde "ik sta al 1,5 jaar droog" Fokker wel jaquote:
Was het maar zo makkelijk.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde "ik sta al 1,5 jaar droog" Fokker wel ja![]()
Die komen al klaar als een sexy wijf alleen nog maar naar de gulp staart
Misschien moet er weer een FOK! docu komen.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde "ik sta al 1,5 jaar droog" Fokker wel ja![]()
Die komen al klaar als een sexy wijf alleen nog maar naar de gulp staart
R&P SC DOC?quote:Op maandag 29 juli 2013 09:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien moet er weer een FOK! docu komen.
OMG the horror!quote:Op maandag 29 juli 2013 10:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zat op Vlieland afgelopen weekend. Geen PS3
Geen tijdquote:Op maandag 29 juli 2013 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OMG the horror!
Maar hoe moet dat nou met haar dan? Arme Lara, gewond en koud en verlaten en alleen op Yamatai.... Dit kun je niet maken Godt! Ga haar helpen!!!!!!
Shame on YOU!quote:
Ik heb teveel leven in de zomerquote:Op maandag 29 juli 2013 10:08 schreef Ang3l het volgende:
Shame on YOU!
Ik heb geen leven als alle trainingen en repetities voorbij zijn, dus ik heb gister mijn eerste High Dragon verslagen in Dragon Age(En natuurlijk die elf van achter geneukt)
NEEEEEEEE!quote:Op maandag 29 juli 2013 10:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zat op Vlieland afgelopen weekend. Geen PS3
In de winter, als het weer koud en nat is.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb teveel leven in de zomerGelukkig moet ik erbij zeggen.
Gamen komt ooit wel weer op rustige avonden.
Ja ik heb ineens van 2 avonden in de week tijd voor vrienden ineens 7 avonden in de week tijd voor vrienden, dus "sociaal drukke zomer" wil nog steeds zeggen "extra game tijd"!quote:Op maandag 29 juli 2013 10:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb teveel leven in de zomerGelukkig moet ik erbij zeggen.
Gamen komt ooit wel weer op rustige avonden.
Wanneer is dat?quote:Op maandag 29 juli 2013 10:32 schreef Ang3l het volgende:
Zeker als t dan de apocalypse buiten is qua regen en onweer.
Dat was afgelopen zaterdag in Eindhovenquote:
Goed idee om Eindhoven te verzuipenquote:Op maandag 29 juli 2013 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was afgelopen zaterdag in Eindhoven
Ja, pompen of verzuipen da's de enige manier om de juiste koers te varenquote:
Een donder een bliksemquote:Op maandag 29 juli 2013 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, pompen of verzuipen da's de enige manier om de juiste koers te varen
En een halve liter bier!quote:
En een lekker wijfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 juli 2013 10:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
En een lekker wijfDie verdien je niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Je maintiendrai!quote:
Die is als een bevallig sletje op mij aan het wachten. Met de borsten fier vooruit klaar om ze in mijn gezicht te drukken.quote:
Nee nee nee, die ligt al lang aan de staf van Matthias te lurken nuquote:Op maandag 29 juli 2013 10:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die is als een bevallig sletje op mij aan het wachten. Met de borsten fier vooruit klaar om ze in mijn gezicht te drukken.
Zo is mijn Lara nietquote:Op maandag 29 juli 2013 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee nee, die ligt al lang aan de staf van Matthias te lurken nu
O... ja ik had meteen van die materials gebruitk voor de sletje-upgradequote:
Ze steekt die balk in de hensquote:Op maandag 29 juli 2013 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk. Ze dipt haar shirtje nog eens ff lekker met de voorkant in t water voor een full wet t-shirt effect. Ze schreeuwt bijna om je Godtje! Pri-o-ri-tieten!!!!
Linkje?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:15 schreef Q. het volgende:
Wat is dat FOK! toch altijd een heerlijke bron van vermaak.
Ik dacht al even dat het aan mij lag...quote:
Ik zit echt te weinig op FOK! tegenwoordig.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker.
En mensen die die koon nog niet kennen.![]()
quote:Op maandag 29 juli 2013 12:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit echt te weinig op FOK! tegenwoordig.
Damn you, life!!
quote:aantal posts: 121.600 (gemiddeld 45 per dag)
Living the lie!quote:Op maandag 29 juli 2013 12:22 schreef Q. het volgende:
Damn you, life!!
Wanneer wordt jij nou es premier van Nederland? Ik denk dat het tietgewijs een hoop verbetering gaat brengen voor dit land.quote:
Ik vind het te weinig.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo lang dat getal niet op 0 staat lijkt mij dat niet
Slechter dan Rutte kan hij het toch niet doen.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer wordt jij nou es premier van Nederland? Ik denk dat het tietgewijs een hoop verbetering gaat brengen voor dit land.
Zit even niet zo te patsen jaquote:Op maandag 29 juli 2013 12:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Damn you, life!!
Topless stemmen gaat groot worden.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer wordt jij nou es premier van Nederland? Ik denk dat het tietgewijs een hoop verbetering gaat brengen voor dit land.
quote:Op maandag 29 juli 2013 12:31 schreef Seikcid het volgende:
Met slogans als: 'Een dag zonder tieten is een dag niet genieten.' en 'Liever tiet dan vette friet!' etc.
quote:Op maandag 29 juli 2013 12:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Deze vond ik wel vermakelijk vandaag:
DIG / Iemand handig met printer om een kaart te maken?
De PVDA kan de macht krijgenquote:Op maandag 29 juli 2013 12:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Slechter dan Rutte kan hij het toch niet doen.
Ze komen ook altijd in golven:quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:46 schreef KomtTijd... het volgende:
Heeft het idiotengesticht weer een uurtje gratis internet ofzo? Jezus wat een topics weer...
Ik zou de SGP nomineren.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Het kan ook NOG erger: oh wacht. Toch niet.
Dat vindt CL vast niet erg.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
De dieren partij.
iedereen een gesponsorde hamster
Volgens mij kun je die nog als beste aan de macht hebben. Alleen de naam is een beetje awkward.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
De dieren partij.
iedereen een gesponsorde hamster
quote:Op maandag 29 juli 2013 13:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Volgens mij kun je die nog als beste aan de macht hebben
Lees het partijprogramma door zou ik zeggen. Een van de weinigen die er serieus verstandige standpunten op nahoudt.quote:
Met 0,0 competente mensen en net zoveel debiele standpunten.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:09 schreef KomtTijd... het volgende:
Lees het partijprogramma door zou ik zeggen. Een van de weinigen die er serieus verstandige standpunten op nahoudt.
En wat is het verschil met alle andere partijen?quote:Op maandag 29 juli 2013 13:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met 0,0 competente mensen en net zoveel debiele standpunten.
Die eten vlees.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:27 schreef Q. het volgende:
[..]
En wat is het verschil met alle andere partijen?
Geen volslagen hypocriete partijleider om te beginnen.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:27 schreef Q. het volgende:
[..]
En wat is het verschil met alle andere partijen?
Mijn stem heb je.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:32 schreef Seikcid het volgende:
De Tietenpartij klinkt wel aardig. 'Met pronte prammen gaan we ons door de crisis rammen!'
En van al je kloons? Das al bijna één zetel dan.quote:
"Liever uiers dan luiers" en dat dan de kinderbijslag afgeschaft wordtquote:Op maandag 29 juli 2013 12:31 schreef Seikcid het volgende:
Met slogans als: 'Een dag zonder tieten is een dag niet genieten.' en 'Liever tiet dan vette friet!' etc.
Pim all over againquote:Op maandag 29 juli 2013 14:19 schreef Ang3l het volgende:
Dan wil ik de penis-partij oprichten... en dat ik dan steevast zeg "We maken ons er hard voor!"
Altijd paraat? O nee, at your service, dat was 'tquote:
Niet links, niet rechts maar keihard!quote:Op maandag 29 juli 2013 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Altijd paraat? O nee, at your service, dat was 't
En bij iedere captain obvious opmerking in de 2e kamer roep ik dan "Dat staat toch als een paal boven water?!"quote:
En je partijleden noem je holmaatjes?quote:Op maandag 29 juli 2013 14:19 schreef Ang3l het volgende:
Dan wil ik de penis-partij oprichten... en dat ik dan steevast zeg "We maken ons er hard voor!"
"Daar moeten we niet te lullig over doen" en "wat een mierenneukerij" kun je gebruiken als er weer eens oeverloos gediscussieerd wordt over non-onderwerpen.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En bij iedere captain obvious opmerking in de 2e kamer roep ik dan "Dat staat toch als een paal boven water?!"
Dat zoeken we tot de bottom uitquote:Op maandag 29 juli 2013 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En bij iedere captain obvious opmerking in de 2e kamer roep ik dan "Dat staat toch als een paal boven water?!"
"Ja, dat is top of the bil, dat voorstel!"quote:
Ja, daar vergaderen we dan mee in de darkroomquote:Op maandag 29 juli 2013 14:24 schreef Seikcid het volgende:
[..]
En je partijleden noem je holmaatjes?
Het licht uit in de 2e kamer.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, daar vergaderen we dan mee in de darkroom
Wat een travestie!quote:Op maandag 29 juli 2013 14:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat moet je ook wat lijst draggers hebben en lijst duwers
Da's toch net iets te veel nog hoorquote:
Hoe'st met Q-zus?quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Tot nu houdt ze zich sterk, vanmiddag begrafenis...
Sterkte voor julliequote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Tot nu houdt ze zich sterk, vanmiddag begrafenis...
Geen haar op m'n hoofd die daar aan denkt!quote:
iets vertelt mij dat dat ook je enige haren zijnquote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen haar op m'n hoofd die daar aan denkt!
Vriend van zijn zus is vorige week overleden aan kanker. 41 jaar en een zoontje van 6quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:30 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het volledig gemist, maar klinkt naar....
Vriend van mn zusje is overleden, 41. Kanker.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:30 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het volledig gemist, maar klinkt naar....
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vriend van zijn zus is vorige week overleden aan kanker. 41 jaar en een zoontje van 6
Ook wel aardig. Hij was natuurlijk al een tijd ziek, misschien dat dat helpt...quote:
Al meer dan een jaar in ieder geval, volgens mij al wel twee jaar zelfs.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sterkte voor jullie
Ik heb het niet zo gevolgd allemaal. Sinds wanneer was hij nou ziek? Nou ja, gediagnotiseerd dan he.
Smoothies, bah. Alsof je een kind in je bed hebt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
iets vertelt mij dat dat ook je enige haren zijn.
Ah, ik kreeg het idee dat het korter was, omdat ze nu nog 'ineens' wilde trouwen. Of was dat omdat het ineens zo snel achteruit is gegaan?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Al meer dan een jaar in ieder geval, volgens mij al wel twee jaar zelfs.
Of een vrouw natuurlijkquote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Smoothies, bah. Alsof je een kind in je bed hebt.(denk ik)
Wie weet ja...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook wel aardig. Hij was natuurlijk al een tijd ziek, misschien dat dat helpt...
Ja, het ging ineens heel snel maar ze gaven hem nog wel een maand. Werden dus twee dagen. Tja.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, ik kreeg het idee dat het korter was, omdat ze nu nog 'ineens' wilde trouwen. Of was dat omdat het ineens zo snel achteruit is gegaan?
Klinkt cru, en niet realistisch wellicht, maar als ik zoiets te horen zou krijgen zou ik er denk ik ook zo snel mogelijk klaar mee willen zijn...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, het ging ineens heel snel maar ze gaven hem nog wel een maand. Werden dus twee dagen. Tja.
Ja, ik ook hoor. Maar goed, ze zouden dus vandaag gaan trouwen en nu wordt hij vandaag begraven. Die paar dagen extra had hij nog wel willen wachten denk ik....quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klinkt cru, en niet realistisch wellicht, maar als ik zoiets te horen zou krijgen zou ik er denk ik ook zo snel mogelijk klaar mee willen zijn...
Die zijn ook niet haarloos van naturequote:
Ik krijg net een PM dat het posten van tieten tegenwoordig verboden is. Daarmee is mijn aanwezigheid op fok overbodig geworden.quote:
Je zat nog in de ontkenningsfase?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:23 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik krijg net een PM dat het posten van tieten tegenwoordig verboden is. Daarmee is mijn aanwezigheid op fok overbodig geworden.
Gelukkig mag je er nog wel aan denken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:23 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik krijg net een PM dat het posten van tieten tegenwoordig verboden is. Daarmee is mijn aanwezigheid op fok overbodig geworden.
Zag dat de winnaar op Lowlands komt. Vast op de charlie, maar dan nog. Misschien wel ff kijkenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:59 schreef Godtje het volgende:
Ik hou niet zo van die zing wedstrijden maar het talent bij de DBSS is toch wel erg knap.
Misschien gewoon als gastquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zag dat de winnaar op Lowlands komt. Vast op de charlie, maar dan nog. Misschien wel ff kijken
twitter:RobScheepers twitterde op dinsdag 30-07-2013 om 11:14:24'Vandaag hitterecord in Duitsland, temperaturen tussen de 40 en 45 graden!' Geen paniek mensen, Duitsers zijn op hun best tussen 40 en 45. reageer retweet
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:36 schreef Godtje het volgende:
twitter:RobScheepers twitterde op dinsdag 30-07-2013 om 11:14:24'Vandaag hitterecord in Duitsland, temperaturen tussen de 40 en 45 graden!' Geen paniek mensen, Duitsers zijn op hun best tussen 40 en 45. reageer retweet
Nee geloof wel echt als optredenquote:
Giel zal zelf niet zingen neem ik aanquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:37 schreef Ang3l het volgende:
Nee geloof wel echt als optredenMja, Giel he....
Post je tieten maar als gepast afscheid.quote:
quote:
quote:
In de winter ja. Dom wicht!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:36 schreef CherryLips het volgende:
Haha en ik wilde niet naar Berlijn nu omdat het me te warm was, en vriendin van me gepikeerd omdat dat wel meeviel en het daar kouder was dan hier
Laat m maar helemaal wegblijven!quote:
Dus je hebt er WEL expliciet voor gekozen?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:58 schreef Ang3l het volgende:
Ahhh, the women of wallmart.... another reason to be gay
Wallmart wil ook uitbreiden in europa/NL misschienquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:58 schreef Ang3l het volgende:
Ahhh, the women of wallmart.... another reason to be gay
Natuurlijk. Het is een keuze. Voor de mensen die t eindelijk doorhebben. The enlightened ones. The chosen ones! Daarom is de kerk ook zo boos, wij hebben de hemel op aarde gevonden. We cheated them!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus je hebt er WEL expliciet voor gekozen?.
Eerst starbucks, dan primark en nu wallmart?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wallmart wil ook uitbreiden in europa/NL misschien
Dus het is een soort Jehova zijn?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Natuurlijk. Het is een keuze. Voor de mensen die t eindelijk doorhebben. The enlightened ones. The chosen ones! Daarom is de kerk ook zo boos, wij hebben de hemel op aarde gevonden. We cheated them!
Ja, ook wij dringen ons wel eens tot vervelends toe op aan mensen. Als we staan te schreeuwen in string op een boot of zoquote:
Primark komt uit de UK ja. Vriendin komt regelmatig met troep thuis.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eerst starbucks, dan primark en nu wallmart?
(of is primark brits?)
Die zijn ze dus nu in Eindhoven een grote aan het bouwenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:09 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Primark komt uit de UK ja. Vriendin komt regelmatig met troep thuis.
Heftig.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Erg heftig maar ook erg mooi, heel druk, de auto werd opgewacht door tientallen PEC supporters met fakkels:
[ afbeelding ]
Mn zusje heeft het heel goed gedaan allemaal.
Ja, ik hoop dat ze het een beetje trekt. Ze heeft iig een boel lieve mensen om zich heen. Ook al die stoere, getatoueerde hooligans zien janken gisteren, best raar. Het zijn net mensen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heftig.
Gat zal hierna wel komen voor dr. Ook logisch.
Dat is ook het belangrijkste denk ik. Dat je wil en kan praten. Niet het gevoel hebt dat mensen het verhaal zat zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:17 schreef Q. het volgende:
Ja, ik hoop dat ze het een beetje trekt. Ze heeft iig een boel lieve mensen om zich heen.
Wat een mooi gebaar.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Erg heftig maar ook erg mooi, heel druk, de auto werd opgewacht door tientallen PEC supporters met fakkels:
[ afbeelding ]
Erg mooi.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:13 schreef Q. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Onthutsend aidsdrama exclusief in DeLaMar
The Normal Heart, een voorstelling over de opkomst van aids in New York, is deze zomer exclusief in Amsterdam te zien.
De cast, met vlnr: Jelle de Jong, Kevin Hassing, Henriëtte Tol, Daniel Cornelissen, Frederik Brom, Freek Bartels, Oren Schrijver en Thijs Römer. Foto: Frans JansenHet in de Verenigde Staten bejubelde toneelstuk The Normal Heart verlaat voor het eerst Broadway. OpusOne is de eerste producent die de voorstelling buiten New York brengt. Van 30 juli tot en met 11 augustus is The Normal Heart exclusief in het DeLaMar Theater in Amsterdam te zien.
Gistermiddag, op de eerste repetitiedag, werd de cast in Amsterdam-Noord gepresenteerd. Onder meer Frederik Brom, Freek Bartels, Henriëtte Tol, Oren Schrijver en Thijs Römer brengen het onthutsende én ontroerende verhaal over de opkomst van de aidsepidemie in New York. Het waren de beginjaren tachtig, de tijd dat aids als de nieuwe pest werd gezien, begraafplaatsen weigerden aidsdoden te begraven en ziekenhuizen bang waren dat hun artsen besmet raakten.
Volgend jaar is The Normal Heart ook in de bioscoop te zien (met Julia Roberts en Mark Ruffalo), maar producent Maarten Voogel van OpusOne is de filmmakers voor. “Ik las ooit een Facebookbericht van Paul de Leeuw. Hij schreef: ‘Ik heb zoiets moois gezien, wie haalt dit in Godsnaam naar Nederland?’. Ik ben met regisseur Job Gosschalk naar Amerika gegaan en we besloten het te gaan maken. Waarom alleen DeLaMar? In Amsterdam is dit verhaal op z’n plaats.”
Een gedateerd verhaal over aids krijgt het publiek niet. Vriendschap, liefde en tolerantie van homo’s komen net zo goed aan bod. Maarten Voogel: “Als je de huidige ontwikkelingen in Frankrijk en Rusland ziet, dan weet je: op het gebied van homofilie is niets vanzelfsprekend.”
Regisseur Job Gosschalk was wel bang dat hij een gedateerd verhaal - vertaald door Coot van Doesburgh - te bewerken kreeg. “Maar nee, ik kwam erachter dat het over veel meer gaat dan aids alleen. Naast het huilen wordt er zelfs veel gelachen. Ik beloof je: het is een avondje uit waard.”
Neuh, aids is ook afrika en heteroquote:
Oh ja Gaypride week. Overal homo films en toneelstukkenquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:03 schreef Ang3l het volgende:
Oef. Heftig stuk gezien gisteren in delamar theater
[..]
Hij heeft al eens een paar avonden gespeeld, maar wellicht dat de premiere deze week niet geheel los van dat is gekozen nee.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh ja Gaypride week. Overal homo films en toneelstukken
Het is ook maar heel kort dus zeker geen toeval.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:53 schreef Ang3l het volgende:
Hij heeft al eens een paar avonden gespeeld, maar wellicht dat de premiere deze week niet geheel los van dat is gekozen nee.
Kan je ook nog naar house of bad habbitsquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heeft al eens een paar avonden gespeeld, maar wellicht dat de premiere deze week niet geheel los van dat is gekozen nee.
Want ik ben stijlvol en stout?quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan je ook nog naar house of bad habbits
Echt je type gays denk ik
Wow. Bizarre foto.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:13 schreef Q. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:13 schreef Q. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vaak is de eerste weken het probleem niet, maar daarna wordt het begrip steeds minder.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is ook het belangrijkste denk ik. Dat je wil en kan praten. Niet het gevoel hebt dat mensen het verhaal zat zijn.
Precies. Dan zijn mensen het 'zat'quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vaak is de eerste weken het probleem niet, maar daarna wordt het begrip steeds minder.
Ja, op een gegeven moment moet je wel klaar zijn met dat eeuwige gerouw, schijnt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vaak is de eerste weken het probleem niet, maar daarna wordt het begrip steeds minder.
Dat moet je ook echt welquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, op een gegeven moment moet je wel klaar zijn met dat eeuwige gerouw, schijnt.
Dat impliceert dat rouwen iets tijdelijk is. Volgens mij is dat niet zo.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat moet je ook echt wel
Gelukkiger zal je er niet van worden dus dat moet denk ik wel je doel zijn.
Rouwen meestal wel. Vergeten zul je het nooit.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat impliceert dat rouwen iets tijdelijk is. Volgens mij is dat niet zo.
Dat zal dan voor iedereen anders zijn. Ik rouw niet om mijn naaste die zijn overleden.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat impliceert dat rouwen iets tijdelijk is. Volgens mij is dat niet zo.
quote:Rouw (uit het Germaans hrouwen, verwant met het Engels sorrow en het Sanskriet karuna) is een emotionele reactie als gevolg van een verlies, in het bijzonder het verlies van een naaste. Normaal gesproken zal de intensiteit van de reactie in de loop van de tijd afnemen, de rouw kan echter zo heftig zijn, dat de levenslust verloren gaat.
quote:Duur rouwproces
De duur van de rouw verschilt van persoon tot persoon, gemiddeld een half jaar tot een jaar. Een periode van enkele maanden tot een paar jaar is normaal. Soms gaat de pijn nooit helemaal over terwijl het leven wel weer als zinvol wordt ervaren.
Ik vermoed dat ik een andere definitie van rouwen heb dan.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Rouwen meestal wel. Vergeten zul je het nooit.
Maar dat hangt van je definitie van rouwen af.
Ik vind dat laatste stukje van Godts post wel mooi: als het leven weer zinvol is dan is het rouwen voorbij. Als je weer open staat voor nieuwe ervaringen. En dat wil niet zeggen dat je nooit meer het verlies mag ervaren.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik een andere definitie van rouwen heb dan.
Of ik doe het gewoon niet goed.
Dat verlies draag je altijd bij je, je moet alleen in staat zijn om weer te kunnen geniten van het leven idd. Je moet het een plek kunnen geven. Ik kan me voorstellen dat dat niet altijd meevalt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind dat laatste stukje van Godts post wel mooi: als het leven weer zinvol is dan is het rouwen voorbij. Als je weer open staat voor nieuwe ervaringen. En dat wil niet zeggen dat je nooit meer het verlies mag ervaren.
quote:
Ik heb heul niet getongdquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja ja! Jij stata steeds te tongen daar
Discrim........quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:23 schreef HeatWave het volgende:
Erg bevooroordeeld hoor, maar ben jij er ook Zaterdag Angel?
Ik ben wel in de stad denk ik, maar niet per se rond de pride. 's avonds speelt Martijn de Koning in het vondelparktheater, misschien ff kijken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Discrim........
Ja ik ga morgenavond. Een vriend van me wordt 40 en wilde graag gaan. Dus hij heeft voor ons voor de vrijdagavond en zaterdagavond een hotel geboekt. Geen idee waar we allemala heengaan, want ik laat het ana hem over. Zijn weekend. Ik sta ter beschikking. (Tot op zekere hoogte).
U?
O da's wel een leuk plekje jaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben wel in de stad denk ik, maar niet per se rond de pride. 's avonds speelt Martijn de Koning in het vondelparktheater, misschien ff kijken.
Van mij mag het, als jij het ergste zou zijn dat hier binnenkwamquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O da's wel een leuk plekje ja
Ben ik deze week potdorie 4 dagen in Amsterdam. Het is toch godgeklaagd zeg! Dat ik er nog in mag!
Nawwwwquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Van mij mag het, als jij het ergste zou zijn dat hier binnenkwam.
A lot, apparantlyquote:
Ik zou het niet weten, ik ken alleen je internet alter-egoquote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik ken alleen je internet alter-ego.
Oh, je bent dus eigenlijk gewoon een watjequote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]Nou vaker vinden ze mijn internet alter-ego directer, valser, harder, arroganter, gemener en irritanter dan mijn real-life ego, dau dan zit ik nog goed
Neuh. Iets milder tegen vreemden dan op papier alleen, en een stuk verlegener.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, je bent dus eigenlijk gewoon een watje.
Ach, wie niet, deels dan idd. Zet me in een groep bekenden en ik ben echt een loud mouth, groep onbekenden en ik ben redelijk aanwezig.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Iets milder tegen vreemden dan op papier alleen, en een stuk verlegener.
M'n vrienden krijgen er wel van langs
Vergeet je iPik niet. Die is per definitie kolossaal.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]Nou vaker vinden ze mijn internet alter-ego directer, valser, harder, arroganter, gemener en irritanter dan mijn real-life ego, dau dan zit ik nog goed
Hopen dat de regen niet komtquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Discrim........
Ja ik ga morgenavond. Een vriend van me wordt 40 en wilde graag gaan. Dus hij heeft voor ons voor de vrijdagavond en zaterdagavond een hotel geboekt. Geen idee waar we allemala heengaan, want ik laat het ana hem over. Zijn weekend. Ik sta ter beschikking. (Tot op zekere hoogte).
U?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 07:49 schreef ArTiC het volgende:
Goedemorgen na een slapeloze nacht. Wel 3kg lichter vanwege al het bloed wat uit me gezogen is door die vliegende nazi's
Koffie!
Flying nazi mosquitoes.....quote:
nazi muggen? Zoemen ze Duits of zo?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 07:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Flying nazi mosquitoes.....
Dat icm warmte en een kapotte knie = feest
Lekker naar huis gaan, Rocksmith 2014 pre-orderenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vraag me wel af waarom ik op mijn werk ben.
Dat ga ik ook niet lang doen
Naar het strandquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Lekker naar huis gaan, Rocksmith 2014 pre-orderen
Het enige gemis aan het verder perfectequote:
en nazi muggen, die zijn ook alleen in Brabantquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het enige gemis aan het verder perfecteBrabant
Gelukkig zitten de tijgermuggen in Limburgquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
en nazi muggen, die zijn ook alleen in Brabant
die gaan ook naar het strand en blijven steken in brabant.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gelukkig zitten de tijgermuggen in Limburg
Hoofdluis gewoon uitwassenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind deze temperaturen alleen zo zielig voor m'n beestjes
Steken, goeie garpquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
die gaan ook naar het strand en blijven steken in brabant.
Die zijn toch doodquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:14 schreef CherryLips het volgende:
Mijn aquarium blijft netjes 25 graden. Mijn garnalen zijn happyquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu een oppashamster! Heel tof beestje. Ik ga hem gewoon houden. Hij is echt heel dik.quote:
Niemand wil hem terug?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nu een oppashamster! Heel tof beestje. Ik ga hem gewoon houden. Hij is echt heel dik.
jajajaquote:
BBQquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nu een oppashamster! Heel tof beestje. Ik ga hem gewoon houden. Hij is echt heel dik.
Hoe doe je datquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mijn aquarium blijft netjes 25 graden. Mijn garnalen zijn happy
die vergeten dat ze het beest bij CL hebben gedumptquote:
Het water kookte, dat is nooit goed.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe doe je datmijn guppy's zijn een paar jaar geleden doodgegaan toen ik in de zomer een weekendje weg was en het snikheet was op zolder
Dat zou niet erg zijn. Hij is echt schattig.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
die vergeten dat ze het beest bij CL hebben gedumpt
Om te eten misschienquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zou niet erg zijn. Hij is echt schattig.
Aquarium uit het direct zonlicht houden en een goede thermostaat die netjes uitslaat on doen nodig.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe doe je datmijn guppy's zijn een paar jaar geleden doodgegaan toen ik in de zomer een weekendje weg was en het snikheet was op zolder
Maar straks zit de ziekte in die kooi....quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:21 schreef CherryLips het volgende:
Hij zit alleen in een klein kooitje dus heb al gevraagd of ze er een van mij wil hebben, anders gaan ze toch marktplaats op.
Had ik gedaanquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Aquarium uit het direct zonlicht houden en een goede thermostaat die netjes uitslaat on doen nodig.
Welke ziektequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar straks zit de ziekte in die kooi....
hoeveel ga je er dan in doen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ik gedaanIk durf nu ook geen aquarium meer te nemen. Heb nog een bak van 27 liter staan maar dat is waarschijnlijk te klein voor guppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |