Met mij wel prima hoor. Zusje heeft het moeilijker al laat ze dat niet merken.quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 07:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Met mij wel prima hoor. Zusje heeft het moeilijker al laat ze dat niet merken.
Vergt best timingquote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 07:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Met mij wel prima hoor. Zusje heeft het moeilijker al laat ze dat niet merken.
Voor de gemiddelde "ik sta al 1,5 jaar droog" Fokker wel jaquote:
Was het maar zo makkelijk.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde "ik sta al 1,5 jaar droog" Fokker wel ja![]()
Die komen al klaar als een sexy wijf alleen nog maar naar de gulp staart
Misschien moet er weer een FOK! docu komen.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde "ik sta al 1,5 jaar droog" Fokker wel ja![]()
Die komen al klaar als een sexy wijf alleen nog maar naar de gulp staart
R&P SC DOC?quote:Op maandag 29 juli 2013 09:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien moet er weer een FOK! docu komen.
OMG the horror!quote:Op maandag 29 juli 2013 10:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zat op Vlieland afgelopen weekend. Geen PS3
Geen tijdquote:Op maandag 29 juli 2013 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OMG the horror!
Maar hoe moet dat nou met haar dan? Arme Lara, gewond en koud en verlaten en alleen op Yamatai.... Dit kun je niet maken Godt! Ga haar helpen!!!!!!
Shame on YOU!quote:
Ik heb teveel leven in de zomerquote:Op maandag 29 juli 2013 10:08 schreef Ang3l het volgende:
Shame on YOU!
Ik heb geen leven als alle trainingen en repetities voorbij zijn, dus ik heb gister mijn eerste High Dragon verslagen in Dragon Age(En natuurlijk die elf van achter geneukt)
NEEEEEEEE!quote:Op maandag 29 juli 2013 10:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zat op Vlieland afgelopen weekend. Geen PS3
In de winter, als het weer koud en nat is.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb teveel leven in de zomerGelukkig moet ik erbij zeggen.
Gamen komt ooit wel weer op rustige avonden.
Ja ik heb ineens van 2 avonden in de week tijd voor vrienden ineens 7 avonden in de week tijd voor vrienden, dus "sociaal drukke zomer" wil nog steeds zeggen "extra game tijd"!quote:Op maandag 29 juli 2013 10:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb teveel leven in de zomerGelukkig moet ik erbij zeggen.
Gamen komt ooit wel weer op rustige avonden.
Wanneer is dat?quote:Op maandag 29 juli 2013 10:32 schreef Ang3l het volgende:
Zeker als t dan de apocalypse buiten is qua regen en onweer.
Dat was afgelopen zaterdag in Eindhovenquote:
Goed idee om Eindhoven te verzuipenquote:Op maandag 29 juli 2013 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was afgelopen zaterdag in Eindhoven
Ja, pompen of verzuipen da's de enige manier om de juiste koers te varenquote:
Een donder een bliksemquote:Op maandag 29 juli 2013 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, pompen of verzuipen da's de enige manier om de juiste koers te varen
En een halve liter bier!quote:
En een lekker wijfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 juli 2013 10:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
En een lekker wijfDie verdien je niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Je maintiendrai!quote:
Die is als een bevallig sletje op mij aan het wachten. Met de borsten fier vooruit klaar om ze in mijn gezicht te drukken.quote:
Nee nee nee, die ligt al lang aan de staf van Matthias te lurken nuquote:Op maandag 29 juli 2013 10:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die is als een bevallig sletje op mij aan het wachten. Met de borsten fier vooruit klaar om ze in mijn gezicht te drukken.
Zo is mijn Lara nietquote:Op maandag 29 juli 2013 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee nee, die ligt al lang aan de staf van Matthias te lurken nu
O... ja ik had meteen van die materials gebruitk voor de sletje-upgradequote:
Ze steekt die balk in de hensquote:Op maandag 29 juli 2013 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk. Ze dipt haar shirtje nog eens ff lekker met de voorkant in t water voor een full wet t-shirt effect. Ze schreeuwt bijna om je Godtje! Pri-o-ri-tieten!!!!
Linkje?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:15 schreef Q. het volgende:
Wat is dat FOK! toch altijd een heerlijke bron van vermaak.
Ik dacht al even dat het aan mij lag...quote:
Ik zit echt te weinig op FOK! tegenwoordig.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker.
En mensen die die koon nog niet kennen.![]()
quote:Op maandag 29 juli 2013 12:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit echt te weinig op FOK! tegenwoordig.
Damn you, life!!
quote:aantal posts: 121.600 (gemiddeld 45 per dag)
Living the lie!quote:Op maandag 29 juli 2013 12:22 schreef Q. het volgende:
Damn you, life!!
Wanneer wordt jij nou es premier van Nederland? Ik denk dat het tietgewijs een hoop verbetering gaat brengen voor dit land.quote:
Ik vind het te weinig.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo lang dat getal niet op 0 staat lijkt mij dat niet
Slechter dan Rutte kan hij het toch niet doen.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer wordt jij nou es premier van Nederland? Ik denk dat het tietgewijs een hoop verbetering gaat brengen voor dit land.
Zit even niet zo te patsen jaquote:Op maandag 29 juli 2013 12:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Damn you, life!!
Topless stemmen gaat groot worden.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer wordt jij nou es premier van Nederland? Ik denk dat het tietgewijs een hoop verbetering gaat brengen voor dit land.
quote:Op maandag 29 juli 2013 12:31 schreef Seikcid het volgende:
Met slogans als: 'Een dag zonder tieten is een dag niet genieten.' en 'Liever tiet dan vette friet!' etc.
quote:Op maandag 29 juli 2013 12:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Deze vond ik wel vermakelijk vandaag:
DIG / Iemand handig met printer om een kaart te maken?
De PVDA kan de macht krijgenquote:Op maandag 29 juli 2013 12:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Slechter dan Rutte kan hij het toch niet doen.
Ze komen ook altijd in golven:quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:46 schreef KomtTijd... het volgende:
Heeft het idiotengesticht weer een uurtje gratis internet ofzo? Jezus wat een topics weer...
Ik zou de SGP nomineren.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Het kan ook NOG erger: oh wacht. Toch niet.
Dat vindt CL vast niet erg.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
De dieren partij.
iedereen een gesponsorde hamster
Volgens mij kun je die nog als beste aan de macht hebben. Alleen de naam is een beetje awkward.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
De dieren partij.
iedereen een gesponsorde hamster
quote:Op maandag 29 juli 2013 13:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Volgens mij kun je die nog als beste aan de macht hebben
Lees het partijprogramma door zou ik zeggen. Een van de weinigen die er serieus verstandige standpunten op nahoudt.quote:
Met 0,0 competente mensen en net zoveel debiele standpunten.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:09 schreef KomtTijd... het volgende:
Lees het partijprogramma door zou ik zeggen. Een van de weinigen die er serieus verstandige standpunten op nahoudt.
En wat is het verschil met alle andere partijen?quote:Op maandag 29 juli 2013 13:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met 0,0 competente mensen en net zoveel debiele standpunten.
Die eten vlees.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:27 schreef Q. het volgende:
[..]
En wat is het verschil met alle andere partijen?
Geen volslagen hypocriete partijleider om te beginnen.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:27 schreef Q. het volgende:
[..]
En wat is het verschil met alle andere partijen?
Mijn stem heb je.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:32 schreef Seikcid het volgende:
De Tietenpartij klinkt wel aardig. 'Met pronte prammen gaan we ons door de crisis rammen!'
En van al je kloons? Das al bijna één zetel dan.quote:
"Liever uiers dan luiers" en dat dan de kinderbijslag afgeschaft wordtquote:Op maandag 29 juli 2013 12:31 schreef Seikcid het volgende:
Met slogans als: 'Een dag zonder tieten is een dag niet genieten.' en 'Liever tiet dan vette friet!' etc.
Pim all over againquote:Op maandag 29 juli 2013 14:19 schreef Ang3l het volgende:
Dan wil ik de penis-partij oprichten... en dat ik dan steevast zeg "We maken ons er hard voor!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |