quote:Op maandag 29 juli 2013 11:47 schreef yvette1982 het volgende:
Het is geen fraude. Het is niet zo dat ik een Fake ID of rijbewijs vraag. Alleen hulp zodat ik die ellendige blokkades voorbij kan rijden waar ik helemaal niks mee te maken heb.
is wel een fake ID, dus wel fraude.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:47 schreef yvette1982 het volgende:
Het is geen fraude. Het is niet zo dat ik een Fake ID of rijbewijs vraag. Alleen hulp zodat ik die ellendige blokkades voorbij kan rijden waar ik helemaal niks mee te maken heb.
Werk je bij de thuiszorg eigenlijk?quote:Op maandag 29 juli 2013 11:47 schreef yvette1982 het volgende:
als dat zo was had ze waarschijnlijk wel een echte pas..quote:
Lijkt mij ook, maar met deze TS en de bijzondere denkwijzen weet je het nooit. Zekerheid voor alles, dus toch maar even informerenquote:Op maandag 29 juli 2013 11:49 schreef gianni61 het volgende:
als dat zo was had ze waarschijnlijk wel een echte pas..
Geintje, toch???quote:Op maandag 29 juli 2013 11:47 schreef yvette1982 het volgende:
Zelf uitprinten op A4-formaat:quote:Op maandag 29 juli 2013 12:00 schreef padlarf het volgende:
Kan diezelfde persoon voor mij een paar briefjes van 100 printen? Thx.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |