quote:Op maandag 29 juli 2013 11:47 schreef yvette1982 het volgende:
Het is geen fraude. Het is niet zo dat ik een Fake ID of rijbewijs vraag. Alleen hulp zodat ik die ellendige blokkades voorbij kan rijden waar ik helemaal niks mee te maken heb.
is wel een fake ID, dus wel fraude.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:47 schreef yvette1982 het volgende:
Het is geen fraude. Het is niet zo dat ik een Fake ID of rijbewijs vraag. Alleen hulp zodat ik die ellendige blokkades voorbij kan rijden waar ik helemaal niks mee te maken heb.
Werk je bij de thuiszorg eigenlijk?quote:Op maandag 29 juli 2013 11:47 schreef yvette1982 het volgende:
als dat zo was had ze waarschijnlijk wel een echte pas..quote:
Lijkt mij ook, maar met deze TS en de bijzondere denkwijzen weet je het nooit. Zekerheid voor alles, dus toch maar even informerenquote:Op maandag 29 juli 2013 11:49 schreef gianni61 het volgende:
als dat zo was had ze waarschijnlijk wel een echte pas..
Geintje, toch???quote:Op maandag 29 juli 2013 11:47 schreef yvette1982 het volgende:
Zelf uitprinten op A4-formaat:quote:Op maandag 29 juli 2013 12:00 schreef padlarf het volgende:
Kan diezelfde persoon voor mij een paar briefjes van 100 printen? Thx.
Ok, dat moet wel lukken denk ik zo. Maar het is toch geen fraude oid he?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:07 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Zelf uitprinten op A4-formaat:
[ afbeelding ]
Ah, oke. Nee dan snap ik wel dat je een fake pasje wilt. Kei handig! Ik heb voor die gelegenheden gele verf en bestickering in mijn auto liggen: doe ik de dokter van de huisartsenpost na. Werkt als een tietquote:
Zolang het voor eigen gebruik is, is het primaquote:Op maandag 29 juli 2013 12:08 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ok, dat moet wel lukken denk ik zo. Maar het is toch geen fraude oid he?
Je komt nooit in VBL?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:13 schreef Q. het volgende:
Net als je denkt dat het niet dommer kan op FOK!...!
Ja, handig is dat he? Dan hoef je niet te wachten bij die files waar je toch niets mee te maken hebt en kan je gewoon over de vluchtstrook doorrijden.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:09 schreef Queller het volgende:
[..]
Ah, oke. Nee dan snap ik wel dat je een fake pasje wilt. Kei handig! Ik heb voor die gelegenheden gele verf en bestickering in mijn auto liggen: doe ik de dokter van de huisartsenpost na. Werkt als een tiet
Alleen in het FC Twente topic maar daar zijn alle domme successupporters na vorig seizoen al afgedropen.quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 11:47 schreef yvette1982 het volgende:
domme kut die je d'r bentquote:Op maandag 29 juli 2013 12:19 schreef yvette1982 het volgende:
Jullie moeten niet zo overdrijven, heilige boontjes.
Het is niet zo dat ik er de maatschappij mee zou benadelen of tot last ben.
Ik vraag hier alleen maar wat hulp en ik wil er uiteraard ook voor betalen.
quote:Op maandag 29 juli 2013 12:19 schreef yvette1982 het volgende:
quote:
Ja, wel.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:19 schreef yvette1982 het volgende:
Kan je niet je een paar knoopjes van je bloesje openmaken en ondeugend lachen naar de agent?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:19 schreef yvette1982 het volgende:
Oh, als je ervoor wilt betalen is het goed! Maak ik meteen een invalidenparkeerkaart voor je, hoef je ook niet zo ver te lopen.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:19 schreef yvette1982 het volgende:
Gewoon een nieuw strafblad printen toch?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:25 schreef LompeHork het volgende:
Het volgende topic van TS wordt de vraag of iemand misschien toevallig een strafblad leeg kan maken.
Oja, dat is veel makkelijker natuurlijk. Moet ze wel iemand vinden die goed is met printers.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:26 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Gewoon een nieuw strafblad printen toch?
Maar je bent wel serieus uit 1982? Dus hoop dat je er overheen groeit is er niet meer?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:19 schreef yvette1982 het volgende:
Dat wel ja. Misschien moet ze meteen iemand zoeken die goed is met 3D-printers, daar kun je nog veel meer handige dingen mee printen. Sleutels zodat je overal door kunt lopen bijvoorbeeldquote:Op maandag 29 juli 2013 12:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oja, dat is veel makkelijker natuurlijk. Moet ze wel iemand vinden die goed is met printers.
Oh nee oké, dan is het goed.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:19 schreef yvette1982 het volgende:
quote:Op maandag 29 juli 2013 12:36 schreef douche-eendje het volgende:
OW en de pm met de factuur komt natuurlijk haar kant op. 450 euro, echt fantastisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |