Nee...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:00 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Heb je weleens geprobeerd om er weer in te komen door gewoon een keer te gaan kijken / proberen?
Nouja, doe dan wat extremers, zolang dat je herstel zou kunnen helpen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:58 schreef Comp_Lex het volgende:
Als hulp niet voor mij geholpen heeft, dan maak ik een einde aan mijn leven. Het is een moeilijke keuze voor mij, maar ik wil niet langer met deze problemen leven. Het moet eens een keer afgelopen zijn met die puinhoop, op een goede manier of op een minder leuke manier. Het kan me niks meer schelen. Naast hetgeen wat ik nu doe kan en wil niemand me meer helpen.
Ik heb geen leven om te vergokken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja, doe dan wat extremers, zolang dat je herstel zou kunnen helpen.
Maar vergok je leven niet voordat je dat gedaan heb dan.
Dat is een goede manier van omdenkenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:08 schreef Gray het volgende:
[..]
Dan heb je ook geen reden om je te laten tegenhouden geluk te maken.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:05 schreef Catnip het volgende:
Met de trein reizen en naar museum gaan met pgb'er ging zwaar klote. Heb heel veel gehuild, voelde me zo bagger en had zo veel stress. Dus ben het museum niet eens binnen geweest, we hebben maar een kopje koffie gedronken.. En wat gelopen, gaat ze ook nog vragen van Wat is er dan? Alsof dat niet duidelijk was, nou dat was ook niet duidelijk..Maar ik had gewoon gehoopt dat ze snapte dat ik me slecht voelde. Later ging het nog wel even beter gelukkig, maar had het nog wel moeilijk. En toen hebben we nog even ergens gelopen bij een aantal winkels nadat we terug waren gegaan met de trein.. En toen moest ik afscheid nemen, zie haar de 22 ste pas weer en volgens mij wil ze verder geen contact. Tenminste eerst mocht ik problemen aan haar vertellen en nu moet ik dat bespreken met de acute psychiatrie.. Ik snap het gewoon niet, waarom zijn sommige mensen zo moeilijk. Tranen met tuiten gehuild op de terugweg naar oma, het was een stressvolle dag met teveel indrukken. Niet voor herhaling vatbaar. En ik ga haar echt missen, ookal vind ik haar soms "stom" maar iedereen doet weleens stom..
Baggerbaggerbagger dag...
Met die instelling heb ik juist dingen geprobeerd om meer in contact te komen met mensen, maar dat heeft helaas geen positieve resultaten opgeleverd.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:08 schreef Gray het volgende:
[..]
Dan heb je ook geen reden om je te laten tegenhouden geluk te maken.
Jij bent dan ook heel erg resultaatgericht.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:14 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Met die instelling heb ik juist dingen geprobeerd om meer in contact te komen met mensen, maar dat heeft helaas geen positieve resultaten opgeleverd.
Dat is iedereen, anders doet niemand ooit iets.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:16 schreef Gray het volgende:
[..]
Jij bent dan ook heel erg resultaatgericht.
Nee hoor, er zijn zelfs complete kunstvormen die dat als grondbeginsel hebben.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:19 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat is iedereen, anders doet niemand ooit iets.
Dan is het bestaan van die kunstvormen het resultaat van het werk van mensen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:20 schreef Gray het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn zelfs complete kunstvormen die dat als grondbeginsel hebben.
Nee, maar als jij dat vindt, sure.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:23 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dan is het bestaan van die kunstvormen het resultaat van het werk van mensen.
Wat heb je geprobeerd? Probeer anders mee te doen aan een aantal FOK-meets. Geen idee hoe oud je bent, maar loop anders gewoon de eerste bar of een café in die je tegenkomt in de stad van jouw provincie. Als je er niets aan vindt, ga je naar de volgende. Zeg iets geks tegen een random chicky. Mensen die solo in een café of bar zitten zijn daar niet voor niets, anders zouden zij wel gezelschap hebben. Doe een groepssport, ga naar een sportschool en deel je ervaringen op een bodybuild forum. Vraag de weg aan iemand in een stad die je nog niet kent en vraag 5 min daarna hetzelfde aan iemand anders. Verzin iets anders.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:14 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Met die instelling heb ik juist dingen geprobeerd om meer in contact te komen met mensen, maar dat heeft helaas geen positieve resultaten opgeleverd.
Nu kan je nog extremere dingen doen dus. Doe alles waar je bang voor bent... juist omdat het toch niets meer uitmaakt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:14 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Alles? Pas op met wat je zegt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nu kan je nog extremere dingen doen dus. Doe alles waar je bang voor bent... juist omdat het toch niets meer uitmaakt.
Je snapt wel wat ik bedoel.quote:
Die dood noem ik niet echt een uitweg. Eerder een stop van alle mogelijke kansen en oplossingen die je bewust de prullenbak in gooit. Ik snap je punt wel. Hij moet gewoon YOLO door het leven gaan en schijt hebben aan klootmensjes. Er is alleen maar terrein te winnen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel.
Complex doet veel dingen niet omdat hij bang is getreiterd te worden. Maar als zijn enige uitweg nog de dood is, dan kan ie net zo goed toch die dingen doen. Want mocht ie getreiterd gaan worden, dan is de dood er nog altijd. Zo niet, wie weet wil ie dan niet meer dood.
Ik doe veel van die dingen al. YOLO houdt voor mij in dat ik gewoon leuke dingen ga doen met leuke mensen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:40 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wat heb je geprobeerd? Probeer anders mee te doen aan een aantal FOK-meets. Geen idee hoe oud je bent, maar loop anders gewoon de eerste bar of een café in die je tegenkomt in de stad van jouw provincie. Als je er niets aan vindt, ga je naar de volgende. Zeg iets geks tegen een random chicky. Mensen die solo in een café of bar zitten zijn daar niet voor niets, anders zouden zij wel gezelschap hebben. Doe een groepssport, ga naar een sportschool en deel je ervaringen op een bodybuild forum. Vraag de weg aan iemand in een stad die je nog niet kent en vraag 5 min daarna hetzelfde aan iemand anders. Verzin iets anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |