Je bent nog maar bij het begin. Het wordt nog moeilijk(er).quote:Op zondag 28 juli 2013 23:30 schreef minthy het volgende:
Een joekel van een vragenlijst moeten invullen voor de intake, foei... Er kwam haast geen eind aan! Maar goed, weer een stap richting herstel
Dat weet ik, dat mag ookquote:Op zondag 28 juli 2013 23:40 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je bent nog maar bij het begin. Het wordt nog moeilijk(er).
Als je maar niet beter gaat worden in spelletjesquote:Op zondag 28 juli 2013 23:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat weet ik, dat mag ook![]()
Het wordt even moeilijk, maar daarna ook beter. Misschien wel beter dan ooit tevoren
Mogelijk, mogelijk... Je weet het niet...quote:Op zondag 28 juli 2013 23:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je maar niet beter gaat worden in spelletjes
Nou lekker danquote:Op zondag 28 juli 2013 23:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Mogelijk, mogelijk... Je weet het niet...
Wat klote!quote:Op maandag 29 juli 2013 10:24 schreef Crystal86 het volgende:
Hmm hier even wat minder. Ik wil nog steeds stoppen met het dagelijks gebruik van pijnstillers tegen hoofdpijn, gisteren was de tweede dag zonder (al is dit niet de eerste keer dat ik het probeer, maar met die hitte was het niet te doen.)
Gisteravond kreeg ik flinke migraine, dat was wel even pittig die pijnNa urenlang in bed liggen draaien uiteindelijk toch in slaap gevallen. Nu nog steeds moe en een wat pijnlijk beurs gevoel, hopelijk blijft het daarbij vandaag.
Helaas zit ik met wat zware emoties die de laatste dagen ook weer wat meer de kop opsteken, en huilbuien geven ook weer knallende koppijn vaak.![]()
Maar ja ik moet er maar even doorheen, ik wil gewoon niet meer afhankelijk zijn van die pijnstillers.
Waar het precies vandaan komt weet ik eigenlijk niet, maar spanningen zullen zeker wel een rol spelen inderdaad. Maar er is nu denk ik kans dat de pijnstillers de pijn juist in stand houden. Dus ik hoop dat de frequentie in ieder geval minder wordt binnenkort.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:07 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Wat klote!
Kan je niet wat anders gebruiken tegen de stress en dergelijke?
Ik neem aan dat je hoofdpijn daar vandaan komt?
Ja dat hoop ik ook dan.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:26 schreef Crystal86 het volgende:
[..]
Waar het precies vandaan komt weet ik eigenlijk niet, maar spanningen zullen zeker wel een rol spelen inderdaad. Maar er is nu denk ik kans dat de pijnstillers de pijn juist in stand houden. Dus ik hoop dat de frequentie in ieder geval minder wordt binnenkort.
Zoiets zou ik nog wel eens kunnen proberen ja, ik probeer op het moment L-theanine of zo iets, zou ook voor meer ontspanning kunnen zorgen (zeggen zequote:Op maandag 29 juli 2013 13:26 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook dan.
Misschien wat Valeriaan of iets dergelijks tegen de spanningen?
Yo dawg, whaddup?quote:Op maandag 29 juli 2013 02:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gaat morgenochtend feest worden als ik om 9 uur een afspraak heb bij PsyQ
Ben weer klaar wakker
Tof!quote:Op maandag 29 juli 2013 14:50 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik schiet weer een beetje verder richting neutraal, want ik heb weer een beetje vakantie geregeldIk ga zondag naar de Formule 1 demonstratie op de TT in Assen
Is die interesse verdwenen door een depressie?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:42 schreef Gewas het volgende:
[..]
Tof!
Ik was toen ik kind was helemaal gek van alles wat met racen/auto's te maken had, maar dat was op een gegeven moment helemaal verdwenen.
Deze week is het vrijwilligerswerk weer begonnen. Het heeft me goed gedaan om de mensen daar weer te zien.
Nu ik terugdenk zou dat best kunnen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:46 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Is die interesse verdwenen door een depressie?
Heb je weleens geprobeerd om er weer in te komen door gewoon een keer te gaan kijken / proberen?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:53 schreef Gewas het volgende:
[..]
Nu ik terugdenk zou dat best kunnen.
Tot mijn 14de was ik ook helemaal gek van skateboarden (en ik was er behoorlijk goed in). Niet lang daarna raakte ik de weg kwijt (psychose).
Nee...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:00 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Heb je weleens geprobeerd om er weer in te komen door gewoon een keer te gaan kijken / proberen?
Nouja, doe dan wat extremers, zolang dat je herstel zou kunnen helpen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:58 schreef Comp_Lex het volgende:
Als hulp niet voor mij geholpen heeft, dan maak ik een einde aan mijn leven. Het is een moeilijke keuze voor mij, maar ik wil niet langer met deze problemen leven. Het moet eens een keer afgelopen zijn met die puinhoop, op een goede manier of op een minder leuke manier. Het kan me niks meer schelen. Naast hetgeen wat ik nu doe kan en wil niemand me meer helpen.
Ik heb geen leven om te vergokken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja, doe dan wat extremers, zolang dat je herstel zou kunnen helpen.
Maar vergok je leven niet voordat je dat gedaan heb dan.
Dat is een goede manier van omdenkenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:08 schreef Gray het volgende:
[..]
Dan heb je ook geen reden om je te laten tegenhouden geluk te maken.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:05 schreef Catnip het volgende:
Met de trein reizen en naar museum gaan met pgb'er ging zwaar klote. Heb heel veel gehuild, voelde me zo bagger en had zo veel stress. Dus ben het museum niet eens binnen geweest, we hebben maar een kopje koffie gedronken.. En wat gelopen, gaat ze ook nog vragen van Wat is er dan? Alsof dat niet duidelijk was, nou dat was ook niet duidelijk..Maar ik had gewoon gehoopt dat ze snapte dat ik me slecht voelde. Later ging het nog wel even beter gelukkig, maar had het nog wel moeilijk. En toen hebben we nog even ergens gelopen bij een aantal winkels nadat we terug waren gegaan met de trein.. En toen moest ik afscheid nemen, zie haar de 22 ste pas weer en volgens mij wil ze verder geen contact. Tenminste eerst mocht ik problemen aan haar vertellen en nu moet ik dat bespreken met de acute psychiatrie.. Ik snap het gewoon niet, waarom zijn sommige mensen zo moeilijk. Tranen met tuiten gehuild op de terugweg naar oma, het was een stressvolle dag met teveel indrukken. Niet voor herhaling vatbaar. En ik ga haar echt missen, ookal vind ik haar soms "stom" maar iedereen doet weleens stom..
Baggerbaggerbagger dag...
Met die instelling heb ik juist dingen geprobeerd om meer in contact te komen met mensen, maar dat heeft helaas geen positieve resultaten opgeleverd.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:08 schreef Gray het volgende:
[..]
Dan heb je ook geen reden om je te laten tegenhouden geluk te maken.
Jij bent dan ook heel erg resultaatgericht.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:14 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Met die instelling heb ik juist dingen geprobeerd om meer in contact te komen met mensen, maar dat heeft helaas geen positieve resultaten opgeleverd.
Dat is iedereen, anders doet niemand ooit iets.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:16 schreef Gray het volgende:
[..]
Jij bent dan ook heel erg resultaatgericht.
Nee hoor, er zijn zelfs complete kunstvormen die dat als grondbeginsel hebben.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:19 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat is iedereen, anders doet niemand ooit iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |