abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129398659

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar YUR als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Juli-squat challenge
Facebook groep

SPOILER: Why we run
Ja doei.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 11:06:38 #2
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129398664
Ja hoi.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_129398758
quote:
Jammer dat het al 3 jaar hetzelfde is, al blijft het grappig :D
  zaterdag 27 juli 2013 @ 11:10:16 #5
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129398759
We zeggen hier ook altijd "Nijverdal op." Het is gewoon een dorp, maar iedereen zegt altijd op.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_129398781
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 11:10 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Jammer dat het al 3 jaar hetzelfde is, al blijft het grappig :D
Ik kende het helemaal niet ;( :D
Ja doei.
pi_129398809
Maar: nu naar Sweatshop *O* :W
Ja doei.
pi_129398810
ergste lijkt hier wel weer voorbij...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_129398814
Wat een weer hier in Brabant. Zat wel te wachten op deze regen, scheelt de tuin weer watergeven :-)

Vanmiddag of morgen weer een training plannen. Hopen dat de regen ook voor broodnodige afkoeling zorgt
All management is Strategic Management.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 11:17:19 #10
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129398961
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
Maar: nu naar Sweatshop *O* :W
In Nederland is het overal sweatshop
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_129399014
Zo dat was een vies plakkerig loopje. Pfff
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 11:30:12 #12
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_129399269
Zo dat was bijna 12k. Toch maar in de buurt gebleven (geen duinen) vanwege de voorspelde onweer :)

Rondje Delft - Wateringen - drankje Bonte Haas - 't Woudt - Delft O+

Heeeeerlijk gelopen! Wel kolere heet en....net op tijd binnen voor de thunderstorm >:)
  Moderator zaterdag 27 juli 2013 @ 11:30:37 #13
155227 crew  Guppy
dus
pi_129399275
@Saysem, Immerloo park is my playground :Y
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_129399570
Dat viel mee hier in Malden. Veel regen maar weinig wind en wat onweer op afstand.
pi_129399912
Lekker bezig iedereen die vandaag al weer gelopen heeft.

Ik dacht eraan om misschien vanochtend nog rondje te doen, maar was al zo benauwd dat ik toch maar uitstel. Het is hier in het oosten nog gewoon droog, zal rond 1 uur gaan regenen.
pi_129399948
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 11:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dat viel mee hier in Malden. Veel regen maar weinig wind en wat onweer op afstand.
In 't verre oosten zou het ook wel mee moeten vallen, als ik buienradar zo zie. Hier komt hel en verdoemenis naartoe. En mijn trein rijdt er strakjes precies onderdoor, dat vind ik niet zo heel erg cool, moet ik zeggen.
pi_129399967
Er hebben hier gisteravond wat mensen voor de deur staan kotsen dus de regen is welkom.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 12:08:08 #18
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129400247
Wacht maar. Er valt een bak regen, daarna gaat de zon weer met 30 graden alles verwarmen, waardoor we vanavond nog veel meer vuurwerk krijgen. (waarschijnlijk)
pi_129400535
Ik had helemaal niet door dat het ging onweren. Blijkbaar net op tijd binnen. :D
Ah daarom was het zo benauwd.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_129400698
Als het nog een beetje meer afkoelt kan ik weer zoals een echte nerd betaamt op zolder gaan zitten programmeren :P
pi_129400977
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 12:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Als het nog een beetje meer afkoelt kan ik weer zoals een echte nerd betaamt op zolder gaan zitten programmeren :P
Zoals een echte nerd betaamt heb ik ook gewoon tijdens de hitte zitten programmeren :P alleen niet op zolder, want die heb ik niet.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 12:33:14 #23
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129400995
9,2km gelopen op een rustig tempo. Ging aardig. Nu douchen en sociaal doen!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_129401082
Morgen is het, na een leven geen sport, precies een jaar geleden dat ik begon met hardlopen.
Juli vorig jaar 5 km, deze maand staat al op 64 km maar is nog niet om.

Nieuwe schoenen verdiend! :)
pi_129401152
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 12:33 schreef slacker_nl het volgende:
9,2km gelopen op een rustig tempo. Ging aardig. Nu douchen en sociaal doen!
Je gaat met sprongen vooruit, top!
pi_129401235
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 12:36 schreef De_kluizenaar het volgende:
Morgen is het, na een leven geen sport, precies een jaar geleden dat ik begon met hardlopen.

[ afbeelding ]

Geweldig he! ^O^ Wat zul je je een ander mens voelen dan een jaar geleden. En hoeveel kilo ben je nu kwijt geraakt in dat jaar?
pi_129401239
quote:

[ afbeelding ]

Jaaaa vind ik ook! *O*
pi_129401420
quote:

[ afbeelding ]

Goed bezig, zit een mooie stijgende lijn in :)
pi_129401508
Zeker nieuwe schoenen verdiend!Goed dat je het vol houdt en op naar het volgende (hardloop) jaar ^O^
Hier is het inmiddels ook begonnen met regenen en onweren. Gelukkig heb ik rustdag vandaag, veels te benauwd.
pi_129401534
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 12:40 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Geweldig he! ^O^ Wat zul je je een ander mens voelen dan een jaar geleden. En hoeveel kilo ben je nu kwijt geraakt in dat jaar?
Vanmorgen zei de weegschaal dat de tussenstand 19.5 kilo minder is geworden. *O*
Ik voel mij inderdaad nu een stuk beter dan vorig jaar, maar het stomme was dat ik het vorig jaar niet door had... ja totdat ik ging bewegen, ik kon nog geen minuut achtereen lopen!

Ik ben er nog niet hoor, nog 15 kilo eraf, dat komt dit jaar wel goed.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 12:53:29 #31
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_129401656
DK :) welke worden het?

Trouwens: mijn bovenbenen, ik voel ze nóg van de training van dinsdag. Absurd! Logisch met zo'n training: continu lopen alsof je knieenheft is ook raaaaaar :{
pi_129401659
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 12:46 schreef Tarahumara het volgende:

[..]

Goed bezig, zit een mooie stijgende lijn in :)
In Sept/Okt heb ik scheurtjes in mijn middenvoetsbeentje gelopen en April had ik een bijholteontsteking, dat is het dipje. :P
pi_129401701
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 12:50 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Vanmorgen zei de weegschaal dat de tussenstand 19.5 kilo minder is geworden. *O*
Ik voel mij inderdaad nu een stuk beter dan vorig jaar, maar het stomme was dat ik het vorig jaar niet door had... ja totdat ik ging bewegen, ik kon nog geen minuut achtereen lopen!

Wauw in een jaar tijd, geweldig! En het lijkt je ook allemaal steeds makkelijker af te gaan. Fijn he.
pi_129401713
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 12:32 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Zoals een echte nerd betaamt heb ik ook gewoon tijdens de hitte zitten programmeren :P alleen niet op zolder, want die heb ik niet.
Ik heb natuurlijk ook gewoon doorgeprogrammeerd, maar niet op zolder.

Ontopic :P : waterzak gekocht!

pi_129401928
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 10:49 schreef YUR het volgende:

[..]

En hagelstenen en onweer? En de wind trekt ook aan, lees ik net. Kracht 9 in Zeeland inmiddels :)
Tja, dit is waar de poessies van de echte vrouwen worden gescheiden he? ;)
Ik was in het park toen het begon, dus heb vijf minuten geschuild tot de windstoten over waren en toen een rondje om Ahoy gedaan en een plek gezocht om een stukje op blote voeten te doen en daarna nog een paar keer een sprintje op schoenen. Ik merkte wel dat het zwaarder loopt, ik had meer moeite om mijn ademhaling goed te houden. Ook omdat er toch aardig wat water in je kleding blijft hangen. Ik moest mijn sokken uitwringen. :')

GPS deed het niet, dat was wel irritant, dus ik ga ff proberen online na te meten wat ik ongeveer heb gelopen.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 juli 2013 @ 13:06:05 #36
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_129402104
quote:

[ afbeelding ]

Goed man.
pi_129402114
quote:

[ afbeelding ]

^O^
pi_129402397
Wow puike prestatie kluizenaar! Hier komt het nu ook met bakken uit de lucht, hopelijk koelt het daardoor flink af, maar zal wel tegenvallen.
pi_129402399
DK goed bezig!!

coole rugzak streepje stippel!

hier heeft het even goed geregend en een paar klappen. een beetje teleurstellend.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  zaterdag 27 juli 2013 @ 13:15:35 #40
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_129402455
Leuk, Abdelkader Benali bij Dolf Jansen - Zomerspijkers. Twee hardlopers die ouwehoeren over hardlopen en af en toe een plaatje draaien. Tip :Y
  zaterdag 27 juli 2013 @ 13:18:41 #41
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129402556
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 13:14 schreef Piet90 het volgende:
Wow puike prestatie kluizenaar! Hier komt het nu ook met bakken uit de lucht, hopelijk koelt het daardoor flink af, maar zal wel tegenvallen.
Het koelt 10 graden af, straks warmt het weer 10 graden op, vanavond vuurwerk!
  zaterdag 27 juli 2013 @ 13:21:18 #42
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_129402626
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 13:18 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Oh hou op, ik moet vanavond een takke-end fietsen heen en weer naar een verjaardag in een of andere Vinex locatie

Hats: Wateringseveld 8-)

Wél met lekkere biertjes :9
  zaterdag 27 juli 2013 @ 13:24:13 #43
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129402716
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 13:21 schreef Quoi het volgende:

[..]

Oh hou op, ik moet vanavond een takke-end fietsen heen en weer naar een verjaardag in een of andere Vinex locatie

Hats: Wateringseveld 8-)

Wél met lekkere biertjes :9
Hou buienradar dan goed in de gaten.
pi_129402719
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 13:15 schreef Quoi het volgende:
Leuk, Abdelkader Benali bij Dolf Jansen - Zomerspijkers. Twee hardlopers die ouwehoeren over hardlopen en af en toe een plaatje draaien. Tip :Y
Grappig, die Abdelkader vind ik helemaal geen type om te hardlopen. Maar dat kun je natuurlijk nooit zeggen. Hardlopen is voor iedereen.
pi_129402766
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 13:18 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Hier ook in Noord-Limburg. Net heeft het twee uur keihard geregend met de hardste donderslagen ooit, flink afgekoeld tot 22 graden of zo en nu voel je elke 5 minuten de temparatuur een graad stijgen. Vind dat wel mooi om te zien van die weerextremen.
pi_129403081
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 13:24 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Grappig, die Abdelkader vind ik helemaal geen type om te hardlopen. Maar dat kun je natuurlijk nooit zeggen. Hardlopen is voor iedereen.
Hij heeft dacht ik een PR van 2:52 op de marathon staan...
pi_129403647
quote:

[ afbeelding ]

Mooi hoor! Ik hoop dat ik het je na kan doen. Ik heb tussendoor wel steeds met vlagen gesport maar echt lang iets volhouden lukte nooit, ik hoop dat dat nu anders gaat zijn.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
pi_129403895
Thanks allemaal, en bedankt voor alle goede tips, en motivaties in deze loopreeks _O_ Prima kweekvijver voor kampioenen!

Ik kwam toch weer uit op Brooks, ook andere merken geprobeerd maar deze liep op de video het beste. Brooks Trance 12.

pi_129404137
Nais
pi_129404275
Okay, wedstrijdlicentie is geregeld, inschrijving voor de eerste 2 wedstrijden in oktober ook. Nou moet ik wel :)
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_129404360
Wat is de lol van een wedstrijdlicentie?
pi_129404397
Mag ik in het lijstje van de Vredesloop? Ik hoop dat ik het nu in het goede format doe :')

1[*] LadyOracle - 5 km
pi_129404444
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 14:21 schreef Saysem het volgende:
Wat is de lol van een wedstrijdlicentie?
De licentie op zich niks, maar het lijkt mij wel leuk om competitie te lopen. Heb je ook nog eens betere starttijden, minder verkeer tijdens de wedstrijd.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_129404545
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 13:01 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Tja, dit is waar de poessies van de echte vrouwen worden gescheiden he? ;)
Ik was in het park toen het begon, dus heb vijf minuten geschuild tot de windstoten over waren en toen een rondje om Ahoy gedaan en een plek gezocht om een stukje op blote voeten te doen en daarna nog een paar keer een sprintje op schoenen. Ik merkte wel dat het zwaarder loopt, ik had meer moeite om mijn ademhaling goed te houden. Ook omdat er toch aardig wat water in je kleding blijft hangen. Ik moest mijn sokken uitwringen. :')

GPS deed het niet, dat was wel irritant, dus ik ga ff proberen online na te meten wat ik ongeveer heb gelopen.
He, een blotevoetenloper?
Ik ben na wat kilometers op minimale schoentjes (sockwa's) nu begonnen met hardlopen op blote voeten. Twee week geleden een rondje gelopen door bos & hei (en over asfalt) van 13,5 km. Vanochtend een rondje over voornamelijk heerlijk breed zandpad en een paar kilometer asfalt en steenbestrating; zoiets als 17,5 km in totaal. Ook mijn GPS deed het vanochtend niet, dus ik weet niet precies hoe ver en al helemaal niet hoe hard. Helaas.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_129404705
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 14:27 schreef sigme het volgende:

[..]

He, een blotevoetenloper?
Ik ben na wat kilometers op minimale schoentjes (sockwa's) nu begonnen met hardlopen op blote voeten. Twee week geleden een rondje gelopen door bos & hei (en over asfalt) van 13,5 km. Vanochtend een rondje over voornamelijk heerlijk breed zandpad en een paar kilometer asfalt en steenbestrating; zoiets als 17,5 km in totaal. Ook mijn GPS deed het vanochtend niet, dus ik weet niet precies hoe ver en al helemaal niet hoe hard. Helaas.
Moah, niet echt hoor. Ik heb nu voor het eerst gewoon een paarhonderd meter op blote voeten gedaan. Ik voelde dat wel meteen goed in mijn spieren in mijn onderbenen, eerlijkgezegd. Loop je gelijk zulke afstanden op blote voeten? Heb je daar geen last van?
pi_129404991
Kekke schoentjes Kluiz en dik verdiend ^O^
pi_129405350
Tarahumara, had je niet 1 weekje kunnen wachten met het registreren op endomondo? :( Dan had ik nu op de 1e plek gestaan in het klassement... :P
Haha maakt niet uit hoor, erg lekker bezig in ieder geval! Echt top!
Oh, lol. Nu sowieso niet meer aangezien Bonobo net 27km gelopen heeft! Lekker hoor! _O_

Kluizenaar ook enorm veel respect! Echt goed wat je in een jaar tijd allemaal gedaan hebt! Gewoon lekker zo door blijven gaan en die andere 15k gaan er ook zeker wel vanaf! *O*
pi_129405970
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 14:05 schreef De_kluizenaar het volgende:
Thanks allemaal, en bedankt voor alle goede tips, en motivaties in deze loopreeks _O_ Prima kweekvijver voor kampioenen!

Ik kwam toch weer uit op Brooks, ook andere merken geprobeerd maar deze liep op de video het beste. Brooks Trance 12.

[ afbeelding ]
Mooie beloning voor een jaar kei hard werken! _O_
pi_129406164
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 14:33 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Moah, niet echt hoor. Ik heb nu voor het eerst gewoon een paarhonderd meter op blote voeten gedaan. Ik voelde dat wel meteen goed in mijn spieren in mijn onderbenen, eerlijkgezegd. Loop je gelijk zulke afstanden op blote voeten? Heb je daar geen last van?
Als je het niet gewend bent, is het niet gebruikelijk om zulke afstanden op blote voeten te lopen.
Ik ben zelf wel direct lange afstanden gaan lopen op m'n sockwa's, zonder veel problemen, maar dat schijnt ongebruikelijk te zijn. De eerste keren kreeg ik wel idioot veel spierpijn in m'n kuiten, maar dat trekt na twee dagen wel weg.

Nu ik overstap op blote voeten hoef ik geen techniek of spieren te laten wennen aan iets nieuws, alleen mijn voetzolen.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_129406170
quote:

[ afbeelding ]

Goed bezig! Jij bent mijn nieuwe voorbeeld! :D ;)

hopelijk heb ik over een jaar ook zo'n mooi stijgend lijntje!

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2013 15:40:19 ]
pi_129406672
-O- Geen schoenen -O-
Ja doei.
pi_129406748
Iemand ervaring met de SPIBand? Een SPIBelt ga ik mezelf namelijk echt niet aandoen, maar ik ben op zoek naar een vervanging van mijn Fuel Belt. De Fuel Belt is net als de SPIBand een band die je om je pols of enkel draagt en waarin je je sleutels kunt bewaren. Grote probleem van de Fuel Belt bleek de rits te zijn, het zweet kristalliseerde steeds in de rits die nu dus onbruikbaar geworden is (schoonmaken helpt al niet meer).
pi_129406777
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 15:35 schreef sigme het volgende:

[..]

Als je het niet gewend bent, is het niet gebruikelijk om zulke afstanden op blote voeten te lopen.
Ik ben zelf wel direct lange afstanden gaan lopen op m'n sockwa's, zonder veel problemen, maar dat schijnt ongebruikelijk te zijn. De eerste keren kreeg ik wel idioot veel spierpijn in m'n kuiten, maar dat trekt na twee dagen wel weg.

Nu ik overstap op blote voeten hoef ik geen techniek of spieren te laten wennen aan iets nieuws, alleen mijn voetzolen.
Hoe lang heb jij er over gedaan om over te stappen op Sockwas? Ik loop nu ruim een jaar op VFF en het heeft me best veel tijd en moeite gekost om over te stappen. Vooral m'n kuiten en voeten hebben het af en toe zwaar. Gaat de laatste maanden wel lekker :) Af en toe loop ik ook wat kms op blote voeten, heerlijk gevoel.
pi_129406809
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 14:59 schreef Jero_nimo het volgende:
Tarahumara, had je niet 1 weekje kunnen wachten met het registreren op endomondo? :( Dan had ik nu op de 1e plek gestaan in het klassement... :P
Haha maakt niet uit hoor, erg lekker bezig in ieder geval! Echt top!
Oh, lol. Nu sowieso niet meer aangezien Bonobo net 27km gelopen heeft! Lekker hoor! _O_

Kluizenaar ook enorm veel respect! Echt goed wat je in een jaar tijd allemaal gedaan hebt! Gewoon lekker zo door blijven gaan en die andere 15k gaan er ook zeker wel vanaf! *O*
:6

Wel leuk dat leaderbord. Runkeeper werkt met aantal activiteiten in een kalendermaand, dit is beter.
pi_129407346
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 16:03 schreef Tarahumara het volgende:

[..]

Hoe lang heb jij er over gedaan om over te stappen op Sockwas? Ik loop nu ruim een jaar op VFF en het heeft me best veel tijd en moeite gekost om over te stappen. Vooral m'n kuiten en voeten hebben het af en toe zwaar. Gaat de laatste maanden wel lekker :) Af en toe loop ik ook wat kms op blote voeten, heerlijk gevoel.
Ik ben gewoon overgestapt. In 1 keer. Nadat ik de sockwa's had, heb ik nooit meer op m'n hardloopschoenen gelopen. Ik had geen idee dat dat niet de normale gang van zaken was :D. Vermoedelijk liep ik ook op m'n schoenen al redelijk op mijn voorvoet, gecombineerd met een totaal gebrek aan blessuregevoeligheid. (Ik zeg zelf altijd gewoon dat ik m'n indestructible aanzet, vanochtend 17,5 lopen op blote voeten was ook niet gepland.)

Die vijfvingerschoenen, loopt dat wat? Mij leek het maar raar, van die teentjes. Maar ik heb ze nooit aangehad.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 16:51:52 #66
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_129407890
Ik ben toch ook overstag. Morgen eerste test voor mn nieuwe Salomon Skin Pro 10+3

F means you're fucked
pi_129407991
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 16:51 schreef YUR het volgende:
Ik ben toch ook overstag. Morgen eerste test voor mn nieuwe Salomon Skin Pro 10+3

[ afbeelding ]
:D
Hoeveel rugzakken Zijn er bijgekomen van de maand?Stuk of 6? Lekker bezig allemaal :). Heel veel plezier ermee en laat even weten hoe je deze vind. Ziet er zeker goed uit in ieder geval.
pi_129408002
Er wordt wel eens gediscussieerd over of hardlopen nu wel of geen dure sport is. Vandaag ondevonden dat je er niet per se iets voor nodig hebt.

Dagje strand omdat mossel moet beachvolleyballen en al een paar weken had ik zin om over het strand te lopen. En dat heb ik dus gedaan. Op blote voeten, gewoon in het shortje en hemdje wat ik aan had. Heen over het strand, terug doorde branding. Een jochie waar ik langs liep vond me wel een beetje een gekke mevrouw, moest ik wel om lachen. Heb echt genoten ervan!
pi_129408013
Sjiek tasje Yur!
pi_129408052
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 12:50 schreef De_kluizenaar het volgende:

_O_ _O_
Erg netjes!

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 16:51 schreef YUR het volgende:

[ afbeelding ]
Die zit erg fijn! Elke keer kom ik bij die uit. Hoor graag je bevindingen in een real test.
(Ik zoek alleen nog een geldige reden waarom ik hem echt nu al nodig heb :@ )
pi_129408224
Mooi resultaat Kluizenaar, echt goed man _O_

Zat net ff te kijken; de rugzak van stippel is nog geen 2 tientjes. Dan is het nog leuk om eens te proberen.
Met dit weer heb ik wel gemerkt dat ik meer nodig heb dan de halve liever water die ik nu altijd meeneem.
pi_129408247
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 16:55 schreef Gogo83 het volgende:
Er wordt wel eens gediscussieerd over of hardlopen nu wel of geen dure sport is. Vandaag ondevonden dat je er niet per se iets voor nodig hebt.

Dagje strand omdat mossel moet beachvolleyballen en al een paar weken had ik zin om over het strand te lopen. En dat heb ik dus gedaan. Op blote voeten, gewoon in het shortje en hemdje wat ik aan had. Heen over het strand, terug doorde branding. Een jochie waar ik langs liep vond me wel een beetje een gekke mevrouw, moest ik wel om lachen. Heb echt genoten ervan!
:D lekker
pi_129408274
Nou, die sale van Sweatshop is erg populair; ze hadden NIETS meer in mijn maat, en voor Wolve moet er ook besteld worden. Volgende week weer terug dus.

Ik heb mijn zinnen gezet op de Mizuno Wave Inspire 9, en anders de Ravenna 4s. Maar die Mizuno's, wát zijn ze licht O+

Wel een Shockabsorber BH gekocht. M'n jetsers deden pijn, en dat met een A-cup, dus maar even wat ondersteuning gekocht.
Ja doei.
pi_129408411
Vanwaar de mode van de rugzakken?
pi_129408416
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 16:30 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik ben gewoon overgestapt. In 1 keer. Nadat ik de sockwa's had, heb ik nooit meer op m'n hardloopschoenen gelopen. Ik had geen idee dat dat niet de normale gang van zaken was :D. Vermoedelijk liep ik ook op m'n schoenen al redelijk op mijn voorvoet, gecombineerd met een totaal gebrek aan blessuregevoeligheid. (Ik zeg zelf altijd gewoon dat ik m'n indestructible aanzet, vanochtend 17,5 lopen op blote voeten was ook niet gepland.)

Die vijfvingerschoenen, loopt dat wat? Mij leek het maar raar, van die teentjes. Maar ik heb ze nooit aangehad.
Ik heb ook nooit meer op "normale" hardloopschoenen gelopen. Ik had een lopersknie en ben rustig begonnen op VFFs, toch wel een paar keer moeten stoppen omdat met name m'n voeten het niet meer trokken. Gewoon te hard van stapel gelopen, want het loopt zo lekker.

Het is ff wennen die teentjes, de eerste weken duurt het ff voordat je tenen in de juiste vakjes zitten. Inmiddels doe ik ze met m'n ogen dicht aan :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')