Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Zijn die maar 2 weken jonger dan Karel joh?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De zwaarste hier is dus nu 806 gram...en 9 weken
Maakt niet uit, ik neem het met een korreltje zoutquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:14 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jou hoor, maar aan jouw collega's
Niet doen, ik meen het welquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:15 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik neem het met een korreltje zout
Ongeveerquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zijn die maar 2 weken jonger dan Karel joh?
Ik zei toch dat het niet aan jou lagquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:17 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
D. is opmerkelijk onaardig vanavond
Damnquote:
Komt omdat groei-achterstand...Omdat ze zo bruut ineens niet meer bij hun moeder waren zijn ze eerst erg afgevallen en toen pas heeeel langzaam weer aangekomen...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
DamnIk dacht dat ze veel jonger waren
Ach, we doen gewoon alsof het sarcasme is. Zal wel aan je bier liggenquote:
Ja, alleen niet zo heel spannend hoorquote:
Neu. Ik ook niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:13 schreef D. het volgende:
[..]
Nu had ik daar sowieso al niet zo'n hoge pet van op
I knowquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Komt omdat groei-achterstand...Omdat ze zo bruut ineens niet meer bij hun moeder waren zijn ze eerst erg afgevallen en toen pas heeeel langzaam weer aangekomen...
pien is stiekum haar eigen pony aan het kwekenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Komt omdat groei-achterstand...Omdat ze zo bruut ineens niet meer bij hun moeder waren zijn ze eerst erg afgevallen en toen pas heeeel langzaam weer aangekomen...
Dat ligt dan aan hemquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:18 schreef D. het volgende:
[..]
Denk niet dat ie snapt dat je daarmee op mij doelt
*wijst naar UIquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:20 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Ach, we doen gewoon alsof het sarcasme is. Zal wel aan je bier liggen
Volgens mij zitten ze nu op wat ze 3 a 4 weken geleden hadden moeten zijnquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
I knowEn met Karel heb ik natuurlijk ook niet echt een referentiekader, Karel is vet groot
Dierenarts heeft mij geleerd dat je het aantal weken moet vermenigvuldigen met 100 en dan het gewicht van een gemiddelde kitten hebt. Dus met 8 weken zouden ze op 800 gram moeten zitten enzo. Karel zou nu dus met 11 weken op 1100 gram moeten zitten... Hij is bijna 1600quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Volgens mij zitten ze nu op wat ze 3 a 4 weken geleden hadden moeten zijn
Ik voldoe aan de beschrijvingquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neu. Ik ook niet.
Deze vond ik wel heel leuk![]()
[ afbeelding ]
Was u dat, MeneerRicardo?
hij eet met de pot mee?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dierenarts heeft mij geleerd dat je het aantal weken moet vermenigvuldigen met 100 en dan het gemiddelde gewicht hebt. Dus met 8 weken zouden ze op 800 gram moeten zitten enzo. Karel zou nu dus met 11 weken op 1100 gram moeten zitten... Hij is bijna 1600
Oh, dan doet de dikste het nog best aardig uiteindelijkquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dierenarts heeft mij geleerd dat je het aantal weken moet vermenigvuldigen met 100 en dan het gemiddelde gewicht hebt. Dus met 8 weken zouden ze op 800 gram moeten zitten enzo. Karel zou nu dus met 11 weken op 1100 gram moeten zitten... Hij is bijna 1600
Valt mee dan dusquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dan doet de dikste het nog best aardig uiteindelijk
Jep, dan heb ik er nu gewichtsgewijs gezien eentje van bijna 7 weken, eentje van 7,5 week en eentje van 8 weken. En ze zijn 9 weken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Valt mee dan dusEn als ze verder gezond zijn maakt een kleine achterstand ook niet heel veel uit geloof ik.
Dan zou Karel al bijna 16 weken zijnquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jep, dan heb ik er nu gewichtsgewijs gezien eentje van bijna 7 weken, eentje van 7,5 week en eentje van 8 weken. En ze zijn 9 weken.
En dat halen ze allemaal wel weer in straks ja
Nou, weet je...ik dacht ineens: uniform en 24...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:25 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Jij bent snel omgedraaid van onaardig naar zeer lief voor Meneer R.
Haha, ik heb nog wel een leuke kleine in de aanbieding hoorquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan zou Karel al bijna 16 weken zijnHell no, hij wordt al veel te snel groot!
Hoiquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, weet je...ik dacht ineens: uniform en 24...
Hoi
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:28 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
HoiWil je gelijk maar een foto'tje zien?
Probeer eerst Wok maar 's over te halen danquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha, ik heb nog wel een leuke kleine in de aanbieding hoor
Ik probeer jullie gesprek te volgen, gaat het over honden of poesjes?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Probeer eerst Wok maar 's over te halen danMag je daarna proberen mij over te halen
Poesjesquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:30 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Ik probeer jullie gesprek te volgen, gaat het over honden of poesjes?
Ik ookquote:
Geen commentaarquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ookMja, of drie...
das maar net hoe je t bekijkt natuurlijk
Crap. Ze kosten ruim 100 euro. Ik win dat nooitquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Probeer eerst Wok maar 's over te halen danMag je daarna proberen mij over te halen
ach, ik moest vandaag nog afronden op hele miljoenen....quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Crap. Ze kosten ruim 100 euro. Ik win dat nooit
Over mijn pleegkittens (oa)quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:30 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Ik probeer jullie gesprek te volgen, gaat het over honden of poesjes?
Maar hoe was het? Mooooooie foto'squote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:32 schreef Miniem het volgende:
Wat valt het tegen om weer terug te zijn zegweer in de "oude" situatie.
Nopequote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Crap. Ze kosten ruim 100 euro. Ik win dat nooit
jij hebt mij laatst bekeurd op de Mensinge in Amsterdamquote:
Ahw, echt?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NopeEn ik heb er serieus nog over gedacht om er een van die van jou te nemen ipv Karel, maar dan had Numi nog langer alleen gezeten en dat was gewoon écht niet meer te doen... Anders had ik gewacht tot die van jou weg mochten.
Ligt eraan welk colleganummer er op je proces verbaal staat. Ik ben weinig tot niet op straat te vinden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij hebt mij laatst bekeurd op de Mensinge in Amsterdam![]()
Erg mooi en rustgevend.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar hoe was het? Mooooooie foto's
Dan snap ik dat je helemaal niet terug wilt zijn...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:37 schreef Miniem het volgende:
[..]
Erg mooi en rustgevend.
Van alles weg, geen besef van tijd en dag.
Ja echtquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ahw, echt?![]()
Maar dan had je geen Karel, ook sip
geintjequote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:37 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Ligt eraan welk colleganummer er op je proces verbaal staat. Ik ben weinig tot niet op straat te vinden.
en te duur hoor ik netquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja echtHadden we 't nog over toen, Wok en ik, maar die van jou waren nog veel te jong
Ik vind qua prijs wel een behoorlijk verschil inzitten of ze bij een bekende vandaan komen of niet eigenlijkquote:
Miss ga ik wel emigrerenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan snap ik dat je helemaal niet terug wilt zijn...
Lief!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja echtHadden we 't nog over toen, Wok en ik, maar die van jou waren nog veel te jong
Tsja, het is ook zo dat ze dan volledig ontwormd en ingeënt zijn, en je krijgt een 'tegoedbon' voor kosteloze castratie of sterilisatie. Dat alles bij elkaar is al duurder dan wat je betaalt voor de overnamequote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik vind qua prijs wel een behoorlijk verschil inzitten of ze bij een bekende vandaan komen of niet eigenlijkIk was bereid geweest meer te betalen voor kittens bij een bekende vandaan denk ik
Jaaa, liefquote:
Als je maar af en toe op bezoek komtquote:
Mwoah, castratie vergoedt de verzekeringquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lief!
[..]
Tsja, het is ook zo dat ze dan volledig ontwormd en ingeënt zijn, en je krijgt een 'tegoedbon' voor kosteloze castratie of sterilisatie. Dat alles bij elkaar is al duurder dan wat je betaalt voor de overname
Geen snoetjes en pootjes meer poetsen dus?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa, lief
[..]
Als je maar af en toe op bezoek komt
De verzekering? Ik dacht dat dat er juist niet bij inzat omdat het een geplande ingreep is..quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mwoah, castratie vergoedt de verzekering![]()
Maar geënt enzo is wel fijnDat was Karel niet, wel ontwormt (eh... volgens de advertentie Ontwormdt
)
Kan je voor kiezen om wel te laten verzekeren...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De verzekering? Ik dacht dat dat er juist niet bij inzat omdat het een geplande ingreep is..
Weinig!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:47 schreef Miniem het volgende:
[..]
Geen snoetjes en pootjes meer poetsen dus?
Het is maar gein, maar wie weet..
Dat is alleen handig als je het niet ineens kunt betalen, dus. Hoewel. Dan moet je gewoon geen verzekering nemen. En eigenlijk ook geen dierquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kan je voor kiezen om wel te laten verzekeren...
Nu ik er over nadenk... Dat hebben we niet gedaan, dus moeten we zelf betalenwas namelijk voor 4 jaar 3 euro per maand duurder, dan kan je t beter zelf betalen
Het kan hoor, pas maar opquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geintjeik ben al ruim een jaar niet in amsterdam geweest
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:51 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Het kan hoor, pas maar op
[ afbeelding ]
Dat geluk heb jij dan weer.. Numi is ook moederloos opgegroeid... die wast zich alleen op plekjes waar ie makkelijk bij kanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weinig!
En geen staartjes en andere vieze plekjes![]()
Doen!
Whehe jaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is alleen handig als je het niet ineens kunt betalen, dus. Hoewel. Dan moet je gewoon geen verzekering nemen. En eigenlijk ook geen dier![]()
Maar koopje dus, die 105 euro
[..]
[ afbeelding ]
Ik had het idee dat de nieuwe baasjes het wel zouden waarderen als ik ze dat goed zou lerenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:52 schreef Pien85 het volgende:
Dat geluk heb jij dan weer.. Numi is ook moederloos opgegroeid... die wast zich alleen op plekjes waar ie makkelijk bij kanik loop dus regelmatig met vochtige doekjes achter m aan
Ah, maar deze komen ook wel goed terecht hoorquote:Whehe jaMaar goed, helaas
Nou, Numi is ook wel een beetje een piepert hoor... Meneer krijgt diarree als ie ander voor eet dan z'n normale voer, hij snoepte af en toe wat van Karel dus diarree... en dan wast ie daar dus niet meer want bahquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had het idee dat de nieuwe baasjes het wel zouden waarderen als ik ze dat goed zou leren
[..]
[ afbeelding ]
waarheen ?quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]![]()
weer eens wat anders dan voor te hard rijden
Dat hebben ze hier ook, dus ik meng steeds oud met nieuw zodat de overgang wat minder heftig is.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou, Numi is ook wel een beetje een piepert hoor... Meneer krijgt diarree als ie ander voor eet dan z'n normale voer, hij snoepte af en toe wat van Karel dus diarree... en dan wast ie daar dus niet meer want bah
[..]
[ afbeelding ]
Nah, Numi krijgt al diarree als ie ander voer ruiktquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat hebben ze hier ook, dus ik meng steeds oud met nieuw zodat de overgang wat minder heftig is.
Maar of dat ooit goed gaat komen weet ik niet
Fijnquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weinig!
En geen staartjes en andere vieze plekjes![]()
Doen!
Het is ben ik bang een beetje een moederloze-kitten-kwaal...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nah, Numi krijgt al diarree als ie ander voer ruiktKan mengen wat ik wil, maar diarree krijgt ie toch wel als ie wat ander krijgt...
Jaquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is ben ik bang een beetje een moederloze-kitten-kwaal...
Gewoon vis vangen met je blote handen, johquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:03 schreef Miniem het volgende:
Fijn
En dan moet je wel wat hebben om van te leven.
Hier is er ook eentje die het niet heeftquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JaIs het ook
Hoewel Numi z'n zusje dr dan weer helemaal geen last van lijkt te hebben...
Ik wil binnenkort eigenlijk wel 's gaan kijken hoe die van ons 't doen op Carnibest of iets soortgelijks.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hier is er ook eentje die het niet heeft![]()
Het meisje.
quote:
Welterustenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:05 schreef DaMart het volgende:
Ja hoi, ik was ook nog wakker... maar nu ga ik jullie allemaal hele fijne dromen wensen en welterusten.
Nou, slaap lekker dan!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:05 schreef DaMart het volgende:
Ja hoi, ik was ook nog wakker... maar nu ga ik jullie allemaal hele fijne dromen wensen en welterusten.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gewoon vis vangen met je blote handen, joh
Zit een afhaaldingie van in Zuidquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort eigenlijk wel 's gaan kijken hoe die van ons 't doen op Carnibest of iets soortgelijks.
Ik dacht ook gelijk ieuw bahquote:
Ja!quote:
Amsterdam Zuid?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zit een afhaaldingie van in Zuid
is dat die iop de van hasseltmarke?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zit een afhaaldingie van in Zuid
ja, dat is in zuidquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
is dat die iop de van hasseltmarke?
of je pien het adres kan dm/pm-en
Wat dan?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:11 schreef Miniem het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde werk om eea te kunnen betalen. Maar dat wist jij stiekem ook wel
Ik had ook iets uit de vriezerquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:13 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ook nog maar ga doen. Rijst met groene curry. Iets uit de vriezer.
Zo simpel is het ook weer nietquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat dan?
Vis vangen, hutje en bootje bouwen, wie doet je wat?
Ik zat even in het konijnenhokquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:17 schreef MeneerRicardo het volgende:
Toen was het stil, zitten jullie allemaal ergens anders?
Waarom niet? Ohja, vuurtje bouwen ook nog.quote:
Pas op dat ze niet bijtenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zat even in het konijnenhokNou ja, met mijn hoofd.
Het hok bijt nooit hoor.quote:
Pas op hé, ik wil niet dat mijn suikersoesje wordt gebetenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zat even in het konijnenhokNou ja, met mijn hoofd.
Ik kan me voorstellen dat ze jou gehoorzamenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het hok bijt nooit hoor.
De konijnen trouwens ook niet, ik heb ze wel een beetje opgevoed hoor
Hihiquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:23 schreef suikertaartje het volgende:
Hooguit een klein knabbeltje als ze willen spelen
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:23 schreef suikertaartje het volgende:
Hooguit een klein knabbeltje als ze willen spelen, maar dat doe ik ook als ik wil spelen, dus dat kan ik ze niet kwalijk nemen
Die van mij krabtquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:23 schreef suikertaartje het volgende:
Denkt iedereen dat ik killer konijntjes heb ofzo?![]()
Ze bijten echt niet. Hooguit een klein knabbeltje als ze willen spelen, maar dat doe ik ook als ik wil spelen, dus dat kan ik ze niet kwalijk nemen
Hihihihiquote:
quote:
Als je nagels hebt, moet je ze ook gebruikenquote:
Huis huren/kopen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom niet? Ohja, vuurtje bouwen ook nog.
Nu zitten er strepen op mn borstquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihihihi
[..]![]()
[..]
Als je nagels hebt, moet je ze ook gebruiken
Hutjequote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:28 schreef Miniem het volgende:
[..]
Huis huren/kopen.
Eten kopen.
Vervoer.
Etc.
Dat kan miss wel voor tijdelijk maar daarna moeten er wel inkomsten komen.
quote:
De meeste konijnen hebben daar een hekel aan, het zijn prooidieren en die reageren vaak instinctief op oppakken/ vasthouden door vluchtgedrag te vertonen. Stampen, krabben, bijten, spartelen, van die dingen. Ga je er een tijdje bij (in een ren bv) zitten, dan komen ze vaak vanzelf bij je, of op schoot. Aaien vinden ze vaak wel weer heel fijn.quote:
Nee, je pakt het verkeerde vrouwelijke signaal op, het is toch echt Hmhm.quote:
Ik heb geen advies van jou nodig hoorquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:39 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Nee, je pakt het verkeerde vrouwelijke signaal op, het is toch echt Hmhm.
quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:39 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Nee, je pakt het verkeerde vrouwelijke signaal op, het is toch echt Hmhm.
quote:
Dat doen ze hier nou nooitquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:39 schreef suikertaartje het volgende:
Haha, ik speelde wat met een kitten en die hapte in mijn vinger maar viel daarna meteen in slaap. Met zijn bek open. Nu kijkt hij heel blij![]()
![]()
Ik heb ook een heel bijzonder poesjequote:
Hihiquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb ook een heel bijzonder poesje
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb ook een heel bijzonder poesje
24 zei je hè?quote:
Zal ik je er nog een foto van sturen?quote:
Ach, laat mij zo nu en dan ook nog eens jong zijn. Ik mis de duplo en de lego soms nog wel hoorquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
24 zei je hè?
dan is dat inderdaad een opmerking waar jevan doet
Waarom heb je dat dan niet gewoon nog?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:45 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Ach, laat mij zo nu en dan ook nog eens jong zijn. Ik mis de duplo en de lego soms nog wel hoor
Altijd welkomquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zal ik je er nog een foto van sturen?
Kleine mannetjes worden volwassen hé, en krijgen andere interesses.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom heb je dat dan niet gewoon nog?
Hoaxquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:47 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Kleine mannetjes worden volwassen hé, en krijgen andere interesses.
quote:
Stiekem wil je er heus nog wel een keer mee spelenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:47 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Kleine mannetjes worden volwassen hé, en krijgen andere interesses.
quote:
Uhuquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:50 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Gaat het nou nog door dit jaar in september?
Misschien wil ik wel met wat anders spelenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stiekem wil je er heus nog wel een keer mee spelen
Met een uniformpje aan, spelen met bonnenboekjes en pistooltjes enzoquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:53 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Misschien wil ik wel met wat anders spelen
Ik duw ze dit jaar allemaal aan de kantquote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met een uniformpje aan, spelen met bonnenboekjes en pistooltjes enzo
Lekker vakantie aan het houden?quote:
Niet te hard hequote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik duw ze dit jaar allemaal aan de kant
Zo over de motorkap!quote:
Ja, nog niets bijzonders gedaan though maar wel lekker om vrij te zijnquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lekker vakantie aan het houden?
Ok, ik neem de camera meequote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo over de motorkap!
Van de auto naast je. Uiteraard.
Vakantie is ook niet om meteen heel veel te gaan doen hèquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, nog niets bijzonders gedaan though maar wel lekker om vrij te zijn
Heeft geen zin, ik ben veel te snel. Voor je het weet zit ik naast je.quote:
Bij een ziek kind op schoot?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vakantie is ook niet om meteen heel veel te gaan doen hè
[..]
Heeft geen zin, ik ben veel te snel. Voor je het weet zit ik naast je.
Nee, dat is waar. Ik vind het wel leuk om met een paar mensen iets af te spreken maar dat is er nog niet echt van gekomen. Wie weet thoughquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vakantie is ook niet om meteen heel veel te gaan doen hè
[..]
Heeft geen zin, ik ben veel te snel. Voor je het weet zit ik naast je.
Een Pikanto?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:10 schreef D. het volgende:
@Stu
Rara wat er op mijn broodje zat vanavond``
Je hebt gelijk ook manquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ja
Waren in de aanbieding
En omdat ik maandag weer ga trainen vond ik dat het wel mocht
Zet maar op het lijstjequote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ook man
Ik moet dat ook eens proberen
Gaat er vast niet van komen thoughquote:
Nee man. Die zit dan bij mij op schootquote:
Ik ga morgen uit eten bij de Japannerquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:15 schreef D. het volgende:
[..]
En dat terwijl je er morgen al werk van zou kunnen maken
Hoe lang ben je er?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Ik vind het wel leuk om met een paar mensen iets af te spreken maar dat is er nog niet echt van gekomen. Wie weet though
Ook als dat een 18-jarige jongen is?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee man. Die zit dan bij mij op schoot
Nou, gun zo'n jongen ook eens een pretje, zegquote:
Je kunt het daarvoor eten, of daarna, of zondag, of maandag, of...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga morgen uit eten bij de Japanner
Dat is waarquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:19 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt het daarvoor eten, of daarna, of zondag, of maandag, of...
Daarom rijd ik ook mee, maar had een iets andere manier in gedachtequote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, gun zo'n jongen ook eens een pretje, zeg
Ah, dan mis je D. netquote:
Okee, dan gooi ik hem er wel uit.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:20 schreef D. het volgende:
[..]
Daarom rijd ik ook mee, maar had een iets andere manier in gedachte
Ik mis D.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah, dan mis je D. net
[..]
Okee, dan gooi ik hem er wel uit.
Ja, ik mis hem ook regelmatigquote:
Waarom zou ik D. missen? Ik snap het niet?quote:
D.'s grote race op 7 septemberquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom zou ik D. missen? Ik snap het niet?
Doen!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is echt zo'n nacht dat ik op het balkon wil gaan slapen
Ik heb geloof ik iets gemist hierquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
D.'s grote race op 7 september
Sweet dreams STquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doen!
Ik ga kittens opsluiten en slapen![]()
mwoa misschien mowet ik nog een soort decoratief privacy doek installeren voordat ik hier met isomatje en slaapzak ga liggenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doen!
Ik ga kittens opsluiten en slapen![]()
ja sorry, giste re n was ik dronkenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:47 schreef Stuart het volgende:
Het is hier aanzienlijk rustiger dan de afgelopen nachten
Tof! Veel plezier alvastquote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:04 schreef Strani het volgende:
Hallo allen!
Nog een nachtje slapen en dan ga ik naar Valencia - Milan
Nog een paar uurtjes doorbuffelenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:14 schreef MeneerRicardo het volgende:
Mijn laatste nachtdienst is best saai
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 26-07-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 207 Stuart
02. 166 goldfinger1963
03. 141 Dr_Flash
04. 125 Toekito
05. 114 D.
06. 105 AlfredMehran
07. 086 minthy
08. 079 _F.U.B.A.R_
09. 061 Pien85
10. 057 MeneerRicardo
11. 056 suikertaartje
12. 042 4EverBlackEyed
13. 042 Moeraskat
14. 038 JaniesBrownie
15. 037 DaMart
16. 036 Kally
17. 035 Nikkie_86
18. 033 Bos81
19. 026 LovelyLady
20. 026 Strani
Reeks-statistieken!
agentquote:Op zaterdag 27 juli 2013 04:09 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Ja hoorAlleen is het best stil op het forum momenteel.
[..]
Hoi gf
quote:
Lekkerquote:Op zaterdag 27 juli 2013 04:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de visite is net weg
was een heel gezellige BBQ![]()
dat ookquote:
slaaplozequote:Op zaterdag 27 juli 2013 04:23 schreef Insomnium het volgende:
Fuuuuuuuuuuuck you internet.
Maar goed slapen word hem niet meer vandaag vrees ik
Heya!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 04:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
slaaploze
voor mij zo dadelijk wel
koenquote:
Jaloers!quote:
Thanks, is nog 'vroeg' hier maar heb nog licht jetlag, ga dus zoquote:
Kerel, da's lang geleequote:Op zaterdag 27 juli 2013 04:34 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Jaloers!
Al mag ik niet klagen nadat ik naar Noorwegen ben verhuisd
Dat is het zeker!quote:
Ik heb op Facebook nog wel eens wat opgepiktquote:Op zaterdag 27 juli 2013 04:36 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat is het zeker!
Was van de radar gevallen.
Complete leven omgegooit hahaha
Mhm! Dat kan kloppen hahaha.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 04:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb op Facebook nog wel eens wat opgepikt
Vakantie, eerst NY en dan Mexicoquote:Op zaterdag 27 juli 2013 04:38 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Mhm! Dat kan kloppen hahaha.
Wat gaaf dat je in de big apple bent!
Vakantie of?
Oh!quote:
Klopt, echt gevaarlijke locaties vermijden we ookquote:Op zaterdag 27 juli 2013 04:41 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Oh!Gaaf!
Mijn zusje is ook ooit in Mexico geweest.
Naar de oude tempels en dergelijke.
Pas wel op daar. Schijnt het nieuwe wilde westen te zijn
Dat is fijn om te horen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 04:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt, echt gevaarlijke locaties vermijden we ook
Ik woon nu in een klein vissers dorp aan de Noord-West kust van Noorwegen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 04:47 schreef Koen66 het volgende:
M'n wifi is echt ruk nu, zal morgen een betere stek zoeken.
Er vlak bij! Kristiansund.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 05:15 schreef JJH het volgende:
Waar ongeveer. Nog boven Trondheim?
En pm gezien. No big deal. Nooit als zodanig opgevat.
Er vlak bij! Kristiansund.quote:
Goedemorgen MPGquote:
Koenquote:
Welterusten!quote:
Gooooooooodmorning vietnammm!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 07:23 schreef AlfredMehran het volgende:
Normaal post ik nooit in het weekend, traditie ga ik nu ff verbreken.Goedemorgen!
ps3quote:Op zaterdag 27 juli 2013 07:44 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Gooooooooodmorning vietnammm!
* MeneerRicardo gaat trouwens direct weer weg, net thuis van nachtdienst. Boodschappen doen en dan lekker PS3-en![]()
daar heb ik personeel voorquote:
Heeft ie zich ongans geneukt? Hihihiquote:Op zaterdag 27 juli 2013 04:27 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Heya!
Wel je hebt een drukke avond gehad dus dat mag dan ook wel
tmiquote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Heeft ie zich ongans geneukt? Hihihi
crvquote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:41 schreef crv het volgende:
Pffff gloeiend vandaag, ga denk ik maar on de kelder zitten
ja joh. Is gezeur op niks.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:39 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Toek!Ik zie dat de SC's nog steeds bestaan.
daaromquote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:45 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Ach er was weer even sensatie in FB.
En de rust is weer wedergekeerd. Normaal FOK! ik nooit in het weekend, maar ik dacht ik maak eens een uitzondering. Ik miste jullie gewoon.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |