Ik dacht ook gelijk ieuw bahquote:
Ja!quote:
Amsterdam Zuid?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zit een afhaaldingie van in Zuid
is dat die iop de van hasseltmarke?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zit een afhaaldingie van in Zuid
ja, dat is in zuidquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
is dat die iop de van hasseltmarke?
of je pien het adres kan dm/pm-en
Wat dan?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:11 schreef Miniem het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde werk om eea te kunnen betalen. Maar dat wist jij stiekem ook wel
Ik had ook iets uit de vriezerquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:13 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ook nog maar ga doen. Rijst met groene curry. Iets uit de vriezer.
Zo simpel is het ook weer nietquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat dan?
Vis vangen, hutje en bootje bouwen, wie doet je wat?
Ik zat even in het konijnenhokquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:17 schreef MeneerRicardo het volgende:
Toen was het stil, zitten jullie allemaal ergens anders?
Waarom niet? Ohja, vuurtje bouwen ook nog.quote:
Pas op dat ze niet bijtenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zat even in het konijnenhokNou ja, met mijn hoofd.
Het hok bijt nooit hoor.quote:
Pas op hé, ik wil niet dat mijn suikersoesje wordt gebetenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zat even in het konijnenhokNou ja, met mijn hoofd.
Ik kan me voorstellen dat ze jou gehoorzamenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het hok bijt nooit hoor.
De konijnen trouwens ook niet, ik heb ze wel een beetje opgevoed hoor
Hihiquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:23 schreef suikertaartje het volgende:
Hooguit een klein knabbeltje als ze willen spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |