Nopequote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Crap. Ze kosten ruim 100 euro. Ik win dat nooit
jij hebt mij laatst bekeurd op de Mensinge in Amsterdamquote:
Ahw, echt?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NopeEn ik heb er serieus nog over gedacht om er een van die van jou te nemen ipv Karel, maar dan had Numi nog langer alleen gezeten en dat was gewoon écht niet meer te doen... Anders had ik gewacht tot die van jou weg mochten.
Ligt eraan welk colleganummer er op je proces verbaal staat. Ik ben weinig tot niet op straat te vinden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij hebt mij laatst bekeurd op de Mensinge in Amsterdam![]()
Erg mooi en rustgevend.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar hoe was het? Mooooooie foto's
Dan snap ik dat je helemaal niet terug wilt zijn...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:37 schreef Miniem het volgende:
[..]
Erg mooi en rustgevend.
Van alles weg, geen besef van tijd en dag.
Ja echtquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ahw, echt?![]()
Maar dan had je geen Karel, ook sip
geintjequote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:37 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Ligt eraan welk colleganummer er op je proces verbaal staat. Ik ben weinig tot niet op straat te vinden.
en te duur hoor ik netquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja echtHadden we 't nog over toen, Wok en ik, maar die van jou waren nog veel te jong
Ik vind qua prijs wel een behoorlijk verschil inzitten of ze bij een bekende vandaan komen of niet eigenlijkquote:
Miss ga ik wel emigrerenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan snap ik dat je helemaal niet terug wilt zijn...
Lief!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja echtHadden we 't nog over toen, Wok en ik, maar die van jou waren nog veel te jong
Tsja, het is ook zo dat ze dan volledig ontwormd en ingeënt zijn, en je krijgt een 'tegoedbon' voor kosteloze castratie of sterilisatie. Dat alles bij elkaar is al duurder dan wat je betaalt voor de overnamequote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik vind qua prijs wel een behoorlijk verschil inzitten of ze bij een bekende vandaan komen of niet eigenlijkIk was bereid geweest meer te betalen voor kittens bij een bekende vandaan denk ik
Jaaa, liefquote:
Als je maar af en toe op bezoek komtquote:
Mwoah, castratie vergoedt de verzekeringquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lief!
[..]
Tsja, het is ook zo dat ze dan volledig ontwormd en ingeënt zijn, en je krijgt een 'tegoedbon' voor kosteloze castratie of sterilisatie. Dat alles bij elkaar is al duurder dan wat je betaalt voor de overname
Geen snoetjes en pootjes meer poetsen dus?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa, lief
[..]
Als je maar af en toe op bezoek komt
De verzekering? Ik dacht dat dat er juist niet bij inzat omdat het een geplande ingreep is..quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mwoah, castratie vergoedt de verzekering![]()
Maar geënt enzo is wel fijnDat was Karel niet, wel ontwormt (eh... volgens de advertentie Ontwormdt
)
Kan je voor kiezen om wel te laten verzekeren...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De verzekering? Ik dacht dat dat er juist niet bij inzat omdat het een geplande ingreep is..
Weinig!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:47 schreef Miniem het volgende:
[..]
Geen snoetjes en pootjes meer poetsen dus?
Het is maar gein, maar wie weet..
Dat is alleen handig als je het niet ineens kunt betalen, dus. Hoewel. Dan moet je gewoon geen verzekering nemen. En eigenlijk ook geen dierquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kan je voor kiezen om wel te laten verzekeren...
Nu ik er over nadenk... Dat hebben we niet gedaan, dus moeten we zelf betalenwas namelijk voor 4 jaar 3 euro per maand duurder, dan kan je t beter zelf betalen
Het kan hoor, pas maar opquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geintjeik ben al ruim een jaar niet in amsterdam geweest
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:51 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Het kan hoor, pas maar op
[ afbeelding ]
Dat geluk heb jij dan weer.. Numi is ook moederloos opgegroeid... die wast zich alleen op plekjes waar ie makkelijk bij kanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weinig!
En geen staartjes en andere vieze plekjes![]()
Doen!
Whehe jaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is alleen handig als je het niet ineens kunt betalen, dus. Hoewel. Dan moet je gewoon geen verzekering nemen. En eigenlijk ook geen dier![]()
Maar koopje dus, die 105 euro
[..]
[ afbeelding ]
Ik had het idee dat de nieuwe baasjes het wel zouden waarderen als ik ze dat goed zou lerenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:52 schreef Pien85 het volgende:
Dat geluk heb jij dan weer.. Numi is ook moederloos opgegroeid... die wast zich alleen op plekjes waar ie makkelijk bij kanik loop dus regelmatig met vochtige doekjes achter m aan
Ah, maar deze komen ook wel goed terecht hoorquote:Whehe jaMaar goed, helaas
Nou, Numi is ook wel een beetje een piepert hoor... Meneer krijgt diarree als ie ander voor eet dan z'n normale voer, hij snoepte af en toe wat van Karel dus diarree... en dan wast ie daar dus niet meer want bahquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had het idee dat de nieuwe baasjes het wel zouden waarderen als ik ze dat goed zou leren
[..]
[ afbeelding ]
waarheen ?quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]![]()
weer eens wat anders dan voor te hard rijden
Dat hebben ze hier ook, dus ik meng steeds oud met nieuw zodat de overgang wat minder heftig is.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou, Numi is ook wel een beetje een piepert hoor... Meneer krijgt diarree als ie ander voor eet dan z'n normale voer, hij snoepte af en toe wat van Karel dus diarree... en dan wast ie daar dus niet meer want bah
[..]
[ afbeelding ]
Nah, Numi krijgt al diarree als ie ander voer ruiktquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat hebben ze hier ook, dus ik meng steeds oud met nieuw zodat de overgang wat minder heftig is.
Maar of dat ooit goed gaat komen weet ik niet
Fijnquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weinig!
En geen staartjes en andere vieze plekjes![]()
Doen!
Het is ben ik bang een beetje een moederloze-kitten-kwaal...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nah, Numi krijgt al diarree als ie ander voer ruiktKan mengen wat ik wil, maar diarree krijgt ie toch wel als ie wat ander krijgt...
Jaquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is ben ik bang een beetje een moederloze-kitten-kwaal...
Gewoon vis vangen met je blote handen, johquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:03 schreef Miniem het volgende:
Fijn
En dan moet je wel wat hebben om van te leven.
Hier is er ook eentje die het niet heeftquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JaIs het ook
Hoewel Numi z'n zusje dr dan weer helemaal geen last van lijkt te hebben...
Ik wil binnenkort eigenlijk wel 's gaan kijken hoe die van ons 't doen op Carnibest of iets soortgelijks.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hier is er ook eentje die het niet heeft![]()
Het meisje.
quote:
Welterustenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:05 schreef DaMart het volgende:
Ja hoi, ik was ook nog wakker... maar nu ga ik jullie allemaal hele fijne dromen wensen en welterusten.
Nou, slaap lekker dan!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:05 schreef DaMart het volgende:
Ja hoi, ik was ook nog wakker... maar nu ga ik jullie allemaal hele fijne dromen wensen en welterusten.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gewoon vis vangen met je blote handen, joh
Zit een afhaaldingie van in Zuidquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort eigenlijk wel 's gaan kijken hoe die van ons 't doen op Carnibest of iets soortgelijks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |