abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 juli 2013 @ 13:10:19 #76
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_129402240
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 13:07 schreef loop het volgende:

[..]

Welk hokje nou precies? Hetero, bi of lesbisch en dan een volgend subhok aub? Of heb je meervoudig persoonlijkheids complex. Serieuze vraag, ik kan het echt niet inschatten.
Niet? Als mensen het hebben over psychiaters en psychoses?
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 13:11:24 #77
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129402285
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 13:06 schreef loop het volgende:

Er is geen ze op internet, zometeen maak je nog een hive mind en creeer je een monster in je denken. Het zou zo maar kunnen, als alle computers, kabels, routers en alles als 1 geheel wordt gezien waar een stel hologrammen bestaan die 'ze' zijn en een beeld van mij geven. Niet dat ik het in ontvangst kan nemen, misschien als je er een mooie paint tekening van maakt.
Zoekt hulp. En dat is een serieus advies.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_129402289
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 13:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Niet? Als mensen het hebben over psychiaters en psychoses?
Ja ok, maar die mensen zijn nu eenmaal leeg, inhoudsloos en nietszeggend, ook al bedoelen ze het vaak goed, maar dat mag je dan weer niet zo tegen ze zeggen. Oh wacht.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 13:12:12 #79
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_129402314
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 13:09 schreef loop het volgende:

[..]

Ok, ik zal eerlijk zijn, die weten het ook niet. Maar toch probeer ik er nog iets leuks van te maken, misschien een moderne socrates. En nu geen punten meer scoren door mij goedbedoelde adviezen te geven waar je in het verleden ooit voor bent beloond door iemand, waardoor je nu wat chemicalien in je brein hebt die je wat beter doen voelen omdat je een goede daad hebt gedaan enzo.
Ja, prima. Dat kan.

Ik vind het wel jammer dat je niet snapt dat wij jou slecht kunnen volgen in je ideeën. Dat maakt de communicatie echt lastig.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 13:12:39 #80
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129402332
Waarom open je eigenlijk dit soort topics, als je de antwoorden niet wilt horen?
pi_129402374
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 13:12 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, prima. Dat kan.

Ik vind het wel jammer dat je niet snapt dat wij jou slecht kunnen volgen in je ideeën. Dat maakt de communicatie echt lastig.
Ja ik ben dus bezig met een mentale constructie om met mensen te kunnen communiceren die volgens mij gekozen hebben voor die hive mind, zoals jij of moet ik zeggen jullie, Lienekien? Waar zit je ergens. Ik weet dat jij er ook ergens tussen moet zijn!
  zaterdag 27 juli 2013 @ 13:14:46 #82
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_129402425
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 13:13 schreef loop het volgende:

[..]

Ja ik ben dus bezig met een mentale constructie om met mensen te kunnen communiceren die volgens mij gekozen hebben voor die hive mind, zoals jij of moet ik zeggen jullie, Lienekien? Waar zit je ergens. Ik weet dat jij er ook ergens tussen moet zijn!
Ik zit hier!
pi_129402430
Lienekenen, ik wacht wel op jullie tot jullie eruit zijn. Ok?
pi_129402434
Oh daar ben je, hallo.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 13:15:12 #85
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_129402441
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 13:14 schreef loop het volgende:
Lienekenen, ik wacht wel op jullie tot jullie eruit zijn. Ok?
Waaruit?
pi_129402507
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 13:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Waaruit?
Nou of jullie of jij en al je projecties een hok hebben gekozen, daarna hoor ik wel welk subhok. Of niet natuurlijk, geheel aan jou de keuze.
pi_129402615
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 20:17 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Nee 10% :P
Verder snap ik er geen reet van :N
Ja nee
pi_129402618
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 13:17 schreef loop het volgende:

[..]

Nou of jullie of jij en al je projecties een hok hebben gekozen, daarna hoor ik wel welk subhok. Of niet natuurlijk, geheel aan jou de keuze.
Maak je dan ook een onderverdeling tussen stabiel, psychotisch, zwakzinnig en een subgroep die hier zo ver voorbij is dat het niet te benoemen is?
En hoeveel tijd zou ik aan die laatste groep moeten besteden, want deze minuut die ik aan jou heb besteed, het voelt eigenlijk als teveel.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 13:25:33 #89
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129402755
quote:

Denk je nu dat wij allemaal dezelfde persoon zijn?
pi_129402819
quote:
5s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 13:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

Denk je nu dat wij allemaal dezelfde persoon zijn?
zelfde subgroep, dus hoeft niet aan iedereen apart aandacht te besteden.
pi_129403006
Ts, iedereen vindt je hier psychotisch overkomen. Zijn wij nou allemaal gek of zou het misschien zijn dat er met jou iets mankeert?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_129403015
Ik bewaar dit topic voor als ik vannacht uit de kroeg kom rollen. Misschien dat ik het dan snap.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_129403071
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 13:34 schreef Fascination het volgende:
Ts, iedereen vindt je hier psychotisch overkomen. Zijn wij nou allemaal gek of zou het misschien zijn dat er met jou iets mankeert?
Ik niet.
pi_129403076
quote:
Hivemind is when two or more people come to the same thought at the same time because of the same circumstances but do not know each other beforehand (i.e. it cannot be an inside joke). This usually happens on internet message boards, and is especially noticeable when the thought reached is not a meme. The name is reflective of insects who act in unison with their hive (or nest) mates.
Ahaa.
pi_129403121
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 13:36 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik niet.
Maar jij bent dan ook gewoon raar.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 13:38:27 #96
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_129403122
quote:

[..]

Een hok voor jou?
pi_129403133
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 13:38 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Maar jij bent dan ook gewoon raar.
Ik ben een subgroep, en ik verdien even veel aandacht als jullie allemaal bij elkaar.
pi_129403252
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 13:38 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik ben een subgroep, en ik verdien even veel aandacht als jullie allemaal bij elkaar.
Topickaap incoming in 3....2.....1.....
pi_129404064
Een ander topic van ts met gedeeltelijk dezelfde inhoud:

R&P / De strijd om aandacht
pi_129405601
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 12:36 schreef Lienekien het volgende:
En ben je gediagnosticeerd met iets?
Ja, zo meldt ts in een ander topic:

quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:27 schreef loop het volgende:

[..]

Ik luisterde niet meer naar mijn ouders, ik reageerde anders op ze. Dat wil zeggen, vroeger was ik open, eerlijk, spontaan tegen ze en hield ik nog van ze, ik had vaak contact. Ik was ook bezig met zingeving en ging met een spiritueel clubje om waardoor ik met mezelf geconfronteerd werd. Ik veranderde en ging me minder emotioneel afhankelijk gedragen en dat zinde vooral mijn dominante moeder niet zo denk ik achteraf.

Er was verder niets aan de hand, ik ben juist erg geweldloos. Heb ook geen strafblad, ik vermoed dat mijn ouders me vooral wilden vernederen en intimideren in de hoop dat ik weer naar ze zou gaan luisteren en me laten opnemen en/of medicatie nemen. Ik was ook direct weer vrijgelaten eenmaal op het politie buro na een gesprek met een psychiater van de crisisdienst. Het was eigenlijk zo dat zodra ik zei stemmen te horen (niet eens continu ofzo, af en toe) alles veranderde. Achteraf was het maar een fase, ik hoor nu al jaren geen stemmen meer zoals toen alleen nog een irritant hoog piepgeluid.

Kleine-pooier, ik zou schizotypisch en autistisch zijn. Ik hecht er zelf geen waarde aan, al was het maar omdat ik niet geloof dat het mogelijk is een fatsoenlijke diagnose te stellen in een paar uur. Ik ben in ieder geval niet erg onder de indruk van 'de psychiatrie', ik heb wat gesprekken gehad maar zag af van verder contact, ik vind mezelf wel prima, zij zijn in ieder geval niet goed voor me en het deed me vooral overkomen alsof het voornamelijk om het geld ging dan daadwerkelijk hulp en inzicht bieden. Ik zie in ieder geval geen stoornis in mijn persoonlijkheid en een ieder die me daarvan zou willen overtuigen zie ik maar als dat zo iemand mij zou willen neerhalen of in ieder geval doen twijfelen aan mezelf zodat ik makkelijker meega of buig.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')