Maar dan doe je afbreuk aan andermans gelukquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:47 schreef Copycat het volgende:
'Sorry, je bent mijn type niet'. Uniseks!
'Ik voel me gevleid, maar ik val niet op mannen'. Gedifferentieerd!
Het is allemaal niet zo moeilijk.
Ik kom later wel terug op je wiskundige berekening. Maar dat ik er geen rekening mee hou is omdat niet iedereen ervoor uitkomt, dus kun je het nooit zeker weten. Er zijn wel tekenen die een indicatie kunnen geven als je iemand tegen komt en uiteindelijk zijn er genoeg indicaties voor een redelijke gok maar anders zou ik het niet weten of kunnen weten. En ik wil natuurlijk voorkomen dat ik in een situatie terecht kom waarbij de dame opeens in een lage stem zegt dat ze een hij is want soms kan ik het echt maar moeilijk zien. En omdat chirurgische ingrepen en alles alleen maar meer zal worden in de toekomst is er een redelijke kans dat ik vanuit de hemel toekijk naar een moment in het leven van mijn achterachterachterkleinkind die een zichzelf geuploade homo in een gekloond op afstands bestuurbaar vrouwenlichaam toevoegt aan het systeem. Of een mannenbrein in een potje die dan een vrouwenlichaam bediend.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:57 schreef Xessive het volgende:
Volgens mij houd TS er geen rekening mee dat de verhouding tussen hetero-, bi- en homoseksuelen niet gelijk is. Dus die verdeling klopt sowieso niet. Als je nou
Ok, ik misschien te overdreven betekenis, ik bedoelde meer om zulke situaties geheel te voorkomen, tegen opdringerige mannen of vrouwen, hoe ze te herkennen en vermijden en laten weten dat ze geen kans bij je maken als ze dat niet zelf inzien wanneer ze zo zijn omdat ze zelf opdringerige mannen of vrouwen hebben meegemaakt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:53 schreef Barbusse het volgende:
Maar dan doe je afbreuk aan andermans geluk
Wat voor redenatie ging daar aan vooraf? Zoveel suggestieve gedachtes roept zoiets bij me op, hoe kan ik nou normaal met jou communiceren?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:21 schreef Copycat het volgende:
Misschien is je achterkleinkind straks zelf wel homo.
Nee en ik ga mezelf echt niet laten neerhalen door anderen dus verspil je tijd niet.quote:Vraagje: ben jij nog maagd?
Daar gaat enkel de redenatie aan vooraf dat homoseksualiteit doodnormaal is. En dat je dat niet kunt sturen. Dus dat het ook heel goed mogelijk is dat jouw offspring homoseksueel is.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:40 schreef loop het volgende:
Wat voor redenatie ging daar aan vooraf? Zoveel suggestieve gedachtes roept zoiets bij me op, hoe kan ik nou normaal met jou communiceren?
(...)
Nee en ik ga mezelf echt niet laten neerhalen door anderen dus verspil je tijd niet.
Door wie dan. Want alleen een psychiater mag daar iets over zeggen of iemand die uit diens naam mag spreken en dat is vaak lastig te zien.quote:
Een psychiater lijkt me wel aan de orde, als ik dit zo lees.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:56 schreef loop het volgende:
[..]
Door wie dan. Want alleen een psychiater mag daar iets over zeggen of iemand die uit diens naam mag spreken en dat is vaak lastig te zien.
En dan nog, psychiatrie is van de overkant. Een grote groep mensen werd daar vroeger naartoe gestuurd onder het mom van dat er veel te verdienen was. Niemand die erbij heeft gezegd om de bewoners uit te moorden, misschien was het meer een idee van dat ze in harmonie konden samen leven.
Hoedanook, een paar eeuwen later komt er de psychiatrie uit Oostenrijk, iets later WO1 en WO2 en daarna verschoof dat vanuit Europa naar de VS heb ik het idee, naar APA maar dat zijn de nazaten van mensen die ooit een heel volk hebben uitgemoord. Waar ze inmiddels wel redelijk vrede mee hebben gesloten maar tegelijk zijn ze flink bezig en ik weet niet zo zeker meer of het wel verstandig is naar die mensen te luisteren, hoe indrukwekkend ze ook lijken met computers en alles en hoe lovend de ouderen ook zijn of waren vanwege hun rol in WO2.
Dus ik probeer het eerst liever zelf maar bedankt voor de interesse/blijk van zorg.
Ik had toch liever een studiebeurs ofzo, voor de jaren dat ik ervoor koos om eerder te gaan werken. Maar dat kan dan weer niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een psychiater lijkt me wel aan de orde, als ik dit zo lees.
Het lijkt er steeds meer op.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:45 schreef TomAdorson het volgende:
Ik denk dat TS een psychotische episode aan het meemaken is.
Bespreek je dit soort onderwerpen ook met je collega's, tijdens de lunch bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:59 schreef loop het volgende:
[..]
Ik had toch liever een studiebeurs ofzo, voor de jaren dat ik ervoor koos om eerder te gaan werken. Maar dat kan dan weer niet.
Ik had toch al gemeld dat het me niet boeide wat jij of een ander voor negatief beeld heeft van mijn persoon.quote:
Dus?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:02 schreef loop het volgende:
Ik had toch al gemeld dat het me niet boeide wat jij of een ander voor negatief beeld heeft van mijn persoon.
Waarom zou je dat willen weten als ik het hier op internet bespreek?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:01 schreef Lienekien het volgende:
Bespreek je dit soort onderwerpen ook met je collega's, tijdens de lunch bijvoorbeeld?
Bij ons vormt zich een beeld in grote lijnen Dat je dat beeld zelf niet ziet of je kunt voorstellen, is alleen maar een bevestiging.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:02 schreef loop het volgende:
[..]
Ik had toch al gemeld dat het me niet boeide wat jij of een ander voor negatief beeld heeft van mijn persoon.
Er is geen ze op internet, zometeen maak je nog een hive mind en creeer je een monster in je denken. Het zou zo maar kunnen, als alle computers, kabels, routers en alles als 1 geheel wordt gezien waar een stel hologrammen bestaan die 'ze' zijn en een beeld van mij geven. Niet dat ik het in ontvangst kan nemen, misschien als je er een mooie paint tekening van maakt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus?
Jij post op FOK! Ik reageer op jouw posts en op het beeld dat ze van jou geven.
Welk hokje nou precies? Hetero, bi of lesbisch en dan een volgend subhok aub? Of heb je meervoudig persoonlijkheids complex. Serieuze vraag, ik kan het echt niet inschatten.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bij ons vormt zich een beeld in grote lijnen Dat je dat beeld zelf niet ziet of je kunt voorstellen, is alleen maar een bevestiging.
Ok, ik zal eerlijk zijn, die weten het ook niet. Maar toch probeer ik er nog iets leuks van te maken, misschien een moderne socrates. En nu geen punten meer scoren door mij goedbedoelde adviezen te geven waar je in het verleden ooit voor bent beloond door iemand, waardoor je nu wat chemicalien in je brein hebt die je wat beter doen voelen omdat je een goede daad hebt gedaan enzo.quote:
Niet? Als mensen het hebben over psychiaters en psychoses?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:07 schreef loop het volgende:
[..]
Welk hokje nou precies? Hetero, bi of lesbisch en dan een volgend subhok aub? Of heb je meervoudig persoonlijkheids complex. Serieuze vraag, ik kan het echt niet inschatten.
Zoekt hulp. En dat is een serieus advies.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:06 schreef loop het volgende:
Er is geen ze op internet, zometeen maak je nog een hive mind en creeer je een monster in je denken. Het zou zo maar kunnen, als alle computers, kabels, routers en alles als 1 geheel wordt gezien waar een stel hologrammen bestaan die 'ze' zijn en een beeld van mij geven. Niet dat ik het in ontvangst kan nemen, misschien als je er een mooie paint tekening van maakt.
Ja ok, maar die mensen zijn nu eenmaal leeg, inhoudsloos en nietszeggend, ook al bedoelen ze het vaak goed, maar dat mag je dan weer niet zo tegen ze zeggen. Oh wacht.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet? Als mensen het hebben over psychiaters en psychoses?
Ja, prima. Dat kan.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:09 schreef loop het volgende:
[..]
Ok, ik zal eerlijk zijn, die weten het ook niet. Maar toch probeer ik er nog iets leuks van te maken, misschien een moderne socrates. En nu geen punten meer scoren door mij goedbedoelde adviezen te geven waar je in het verleden ooit voor bent beloond door iemand, waardoor je nu wat chemicalien in je brein hebt die je wat beter doen voelen omdat je een goede daad hebt gedaan enzo.
Ja ik ben dus bezig met een mentale constructie om met mensen te kunnen communiceren die volgens mij gekozen hebben voor die hive mind, zoals jij of moet ik zeggen jullie, Lienekien? Waar zit je ergens. Ik weet dat jij er ook ergens tussen moet zijn!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, prima. Dat kan.
Ik vind het wel jammer dat je niet snapt dat wij jou slecht kunnen volgen in je ideeën. Dat maakt de communicatie echt lastig.
Ik zit hier!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:13 schreef loop het volgende:
[..]
Ja ik ben dus bezig met een mentale constructie om met mensen te kunnen communiceren die volgens mij gekozen hebben voor die hive mind, zoals jij of moet ik zeggen jullie, Lienekien? Waar zit je ergens. Ik weet dat jij er ook ergens tussen moet zijn!
Waaruit?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:14 schreef loop het volgende:
Lienekenen, ik wacht wel op jullie tot jullie eruit zijn. Ok?
Nou of jullie of jij en al je projecties een hok hebben gekozen, daarna hoor ik wel welk subhok. Of niet natuurlijk, geheel aan jou de keuze.quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:17 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Nee 10%
Verder snap ik er geen reet van
Maak je dan ook een onderverdeling tussen stabiel, psychotisch, zwakzinnig en een subgroep die hier zo ver voorbij is dat het niet te benoemen is?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:17 schreef loop het volgende:
[..]
Nou of jullie of jij en al je projecties een hok hebben gekozen, daarna hoor ik wel welk subhok. Of niet natuurlijk, geheel aan jou de keuze.
Denk je nu dat wij allemaal dezelfde persoon zijn?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:17 schreef loop het volgende:
Nou of jullie of jij en al je projecties een hok hebben gekozen, daarna hoor ik wel welk subhok. Of niet natuurlijk, geheel aan jou de keuze.
zelfde subgroep, dus hoeft niet aan iedereen apart aandacht te besteden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Denk je nu dat wij allemaal dezelfde persoon zijn?
Ik niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:34 schreef Fascination het volgende:
Ts, iedereen vindt je hier psychotisch overkomen. Zijn wij nou allemaal gek of zou het misschien zijn dat er met jou iets mankeert?
Ahaa.quote:Hivemind is when two or more people come to the same thought at the same time because of the same circumstances but do not know each other beforehand (i.e. it cannot be an inside joke). This usually happens on internet message boards, and is especially noticeable when the thought reached is not a meme. The name is reflective of insects who act in unison with their hive (or nest) mates.
Maar jij bent dan ook gewoon raar.quote:
Een hok voor jou?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:17 schreef loop het volgende:
[..]
Topickaap incoming in 3....2.....1.....quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben een subgroep, en ik verdien even veel aandacht als jullie allemaal bij elkaar.
Ja, zo meldt ts in een ander topic:quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:27 schreef loop het volgende:
[..]
Ik luisterde niet meer naar mijn ouders, ik reageerde anders op ze. Dat wil zeggen, vroeger was ik open, eerlijk, spontaan tegen ze en hield ik nog van ze, ik had vaak contact. Ik was ook bezig met zingeving en ging met een spiritueel clubje om waardoor ik met mezelf geconfronteerd werd. Ik veranderde en ging me minder emotioneel afhankelijk gedragen en dat zinde vooral mijn dominante moeder niet zo denk ik achteraf.
Er was verder niets aan de hand, ik ben juist erg geweldloos. Heb ook geen strafblad, ik vermoed dat mijn ouders me vooral wilden vernederen en intimideren in de hoop dat ik weer naar ze zou gaan luisteren en me laten opnemen en/of medicatie nemen. Ik was ook direct weer vrijgelaten eenmaal op het politie buro na een gesprek met een psychiater van de crisisdienst. Het was eigenlijk zo dat zodra ik zei stemmen te horen (niet eens continu ofzo, af en toe) alles veranderde. Achteraf was het maar een fase, ik hoor nu al jaren geen stemmen meer zoals toen alleen nog een irritant hoog piepgeluid.
Kleine-pooier, ik zou schizotypisch en autistisch zijn. Ik hecht er zelf geen waarde aan, al was het maar omdat ik niet geloof dat het mogelijk is een fatsoenlijke diagnose te stellen in een paar uur. Ik ben in ieder geval niet erg onder de indruk van 'de psychiatrie', ik heb wat gesprekken gehad maar zag af van verder contact, ik vind mezelf wel prima, zij zijn in ieder geval niet goed voor me en het deed me vooral overkomen alsof het voornamelijk om het geld ging dan daadwerkelijk hulp en inzicht bieden. Ik zie in ieder geval geen stoornis in mijn persoonlijkheid en een ieder die me daarvan zou willen overtuigen zie ik maar als dat zo iemand mij zou willen neerhalen of in ieder geval doen twijfelen aan mezelf zodat ik makkelijker meega of buig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |