Pistache.quote:
Ik wil ook wel ergens liefde instekenquote:
Dat vragen ze tegenwoordig overal wel voor een bolletje.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:36 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Wel duur ze vragen 1 euro voor een bolletje
Je bent ook zó voorspelbaar SC!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik wil ook wel ergens liefde insteken
ja klopt vroeger was het 1 guldenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:38 schreef ChatGirl het volgende:
at vragen ze tegenwoordig overal wel voor een bolletje.
Dat wil je 'wel', of 'wel eens'?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik wil ook wel ergens liefde insteken
coolquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:40 schreef Qunix het volgende:
Qoken met Q
Courgette, Paprika, Uien en krieltjes. Zoet, beetje pittig, gezond en lekker!
[ afbeelding ]
Uien snijden in halve ringen
Knoflook zeer fijn snijden
1 courgette in halve ringen snijden
1 rode paprika in reepjes snijden
100gr krieltjes
peper, water, sambal badjak en ketjap manis
- geen zout!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beide in een wokpan gooien met een scheut olie (knoflook olie) en een scheut ketjap manis
Als de uien zacht zijn courgette en rode paprika toevoegen en een klein scheutje water (anders verbrandt het)
[ afbeelding ]
Vervolgens een eetlepel sambal badjak toevoegen en goed mengen
Tot slot de krieltjes met een beetje peper
[ afbeelding ]
???
Opdienen maar!
[ afbeelding ]
Had ik deze gemaakt?quote:
Ja maar ik wil er tenminste wel liefde insteken!quote:
Mes is van BK van de Blokker en vork is minstens 20 jaar oud, van waar geen idee.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:44 schreef Evertjan het volgende:
@ Qunix ik herken je bestek van de Action
nopequote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:34 schreef ddx het volgende:
[..]
en je had niet door dat je een nieuw topic moest openen ?
Ik had Rock 'N Grohl er in gestopt maar jij had hem verbeterd geloof ikquote:
Whehe ik weet het ook niet meerquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had Rock 'N Grohl er in gestopt maar jij had hem verbeterd geloof ik
Onverdiend! Geen nieuw deel openenquote:
Weet ik toch ook welquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja maar ik wil er tenminste wel liefde insteken!
Niet zomaar m'n piemel...
naamtopic krijgen zonder er iets voor te doenquote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:44 schreef Evertjan het volgende:
@ Qunix ik herken je bestek van de Action
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mes is van BK van de Blokker en vork is minstens 20 jaar oud, van waar geen idee.
Houten lepel komt van een kookwinkel.
Mes in 3e foto is ook van BK (zelfde blok).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
a oke dacht dat ik de mes van de action herkende daar heb ik mijn bestek vandaanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:46 schreef Qunix het volgende:
Mes is van BK van de Blokker en vork is minstens 20 jaar oud, van waar geen idee.
Houten lepel komt van een kook
Ah!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
a oke dacht dat ik de mes van de action herkende daar heb ik mijn bestek vandaan
quote:(huidig | vorige) 26 jul 2013 19:54 Meerdervoort (Overleg | bijdragen) k . . (4.692 bytes) (-39.297) . . (Wijzigingen door 213.93.187.77 (Overleg) hersteld tot de laatste versie door TheRoy-t) (ongedaan maken)
(huidig | vorige) 26 jul 2013 19:52 213.93.187.77 (Overleg) . . (43.989 bytes) (+39.297) . . (ongedaan maken) (Label: Misbruikfilter: Schuttingtaal)
Ik vind het maar een tam topic eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:01 schreef henkde_j het volgende:
Backfire/escalatie topic
ONZ / Lol Dutch People.. wat de fuck..
"Beste anonieme gebruiker, u plaatste zojuist tot tweemaal toe een ongewenste versie terug van het artikel ekstra weekend. De versie die u plaatste is vorige week ter beoordeling/verwijdering voorgedragen omdat deze vol fancruft en niet-encyclopedische informatie stond. Na opschoning door meerdere collega's heb ik de nominatie ongedaan gemaakt. Het is niet de bedoeling die oude versie of fancruft terug te plaatsen. We schrijven hier een encyclopedie, geen fansite. Daar zijn andere plekken voor. mvg, --Meerdervoort"quote:
En dat schrijft wikipedia?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:25 schreef Holenmens het volgende:
[..]
"Beste anonieme gebruiker, u plaatste zojuist tot tweemaal toe een ongewenste versie terug van het artikel ekstra weekend. De versie die u plaatste is vorige week ter beoordeling/verwijdering voorgedragen omdat deze vol fancruft en niet-encyclopedische informatie stond. Na opschoning door meerdere collega's heb ik de nominatie ongedaan gemaakt. Het is niet de bedoeling die oude versie of fancruft terug te plaatsen. We schrijven hier een encyclopedie, geen fansite. Daar zijn andere plekken voor. mvg, --Meerdervoort"
![]()
![]()
![]()
![]()
En nu dit:quote:
en ongedaan gemaakt, benieuwd of hij nu op slot gaat ofzoquote:Volgens een geautomatiseerd controlesysteem heeft u in uw bijdrage een of meer woorden gebruikt die ook kunnen dienstdoen als scheldwoord(en) of andere grove taal.
Soms zijn dergelijke woorden in een serieuze bijdrage niet te vermijden, bijvoorbeeld als het over een ziekte gaat. Voer uw tekst dan gerust in.
Gewoon nog een keer opslaan en dan werkt het weer. Allemaal de pagina's terugzettenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:34 schreef ddx het volgende:
geautomatiseerd controlesysteem heeft u in uw bijdrage een of meer woorden gebruikt die ook kunnen dienstdoen als scheldwoord(en) of andere grove taal.
Soms zijn dergelijke woorden in een serieuze bijdrage niet te vermijden, bijvoorbeeld als het over een ziekte gaat. Voer uw tekst dan
een iets te bezige bijquote:
Informatie is interessant. Feit. Of het klopt weet niemand.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:38 schreef Holenmens het volgende:
Sowieso mensen die uren in Wikipedia steken![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:37 schreef 3rdRock het volgende:
HALLO! IK BEN ER!
* 3rdRock voelt zicht genegeerd
pfiew...gelukkig....hoiquote:
lijkt mij wel een relaxte gastquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:40 schreef 3rdRock het volgende:
Ernst Daniel Smid? wow, die is wel een beetje buiten doelgroep toch? wel sympathieke gast.
Had hij naar mij gestuurd op m'n paginaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:39 schreef ddx het volgende:
en 2e keer ongedaan gemaakt
waar zie jij die opmerking eigenlijk Holenmens ?
Is niks mee.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:38 schreef Holenmens het volgende:
Sowieso mensen die uren in Wikipedia steken![]()
wie was er toen? gemist want vet concertquote:
ff op de wiki kijkenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wie was er toen? gemist want vet concert
Meneer Kaktus, was best okquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wie was er toen? gemist want vet concert
ah, dat vind ik dan weer jammer dat ik dat gemist heb. ach, zo is t levenquote:
Mja, kan wel ...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:47 schreef Ame_thyst het volgende:
Lijkt wel alsof ze met Paul veel meer muziek draaien dan met Michiel, kan aan mij liggen.
SPOILER!quote:
Drummer van de Stones, maar da's voor jouw tijd.quote:
nietes! dat was Kurt Cobainquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:00 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Drummer van de Stones, maar da's voor jouw tijd.
wrom???quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:05 schreef wolfrolf het volgende:
Vanaf morgenavond ben ik tot een augustus of 4-5 gebanned.
Nee, dat is dan weer de toetsenist van Elton John.quote:
nja, zo jong ben ik nou ook weer niet hoorquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:06 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Nee, dat is dan weer de toetsenist van Elton John.
Tandjes. Leert de jeugd nou niets meer ?
Justin Bieber en zo.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:06 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Nee, dat is dan weer de toetsenist van Elton John.
Tandjes. Leert de jeugd nou niets meer ?
dan zit ik op een eiland aan de ionische zee waar ik niet wifi heb, denk ik.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wrom???
ow, ik eet pizza trouwens. cheeseonion. speciaal voor jouw !
George Michael.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, zo jong ben ik nou ook weer niet hoormaar elton john...die zat toch in Wham?
nee, die zat in de BeeGees....B stond voor Brothers en de G voor Georgequote:
Yup, dat waren de broertjes! John/Jimi Elton/Hendrix!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, zo jong ben ik nou ook weer niet hoormaar elton john...die zat toch in Wham?
Mr. Wolf!quote:
openen! nu kan t nog!quote:
twitter:Noedotweets twitterde op vrijdag 26-07-2013 om 21:08:09Ik zeg: een reactiebom op de Facebook-achtige overlegpagina van JurgenNL. #Idee #3fm #ekstraweekendwiki reageer retweet
Ik F5 als een gek!quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:35 schreef Ame_thyst het volgende:
Vind ik niet kunnen dit, zeg gelijk mijn EO lidmaatschap op
Ben je begodverdomdquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:35 schreef Ame_thyst het volgende:
Vind ik niet kunnen dit, zeg gelijk mijn EO lidmaatschap op
quote:
en toch vind het origineel van Green Day beter.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:39 schreef Peter88Online het volgende:
[..]Eindelijk eens de goede versie in plaats van die bagger cover van Green Day.
Ben ik het ook wel mee eens ja.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en toch vind het origineel van Green Day beter.
doen ze nooit als er een vervanger bij zitquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:40 schreef Ame_thyst het volgende:
Die gerard kan het net zo goed alleen doenZe hebben niet eens geswitched
behalve met domien!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
doen ze nooit als er een vervanger bij zit
ow? dat wist ik nietquote:
Paul wilde vorige week niet switchen, dus gok dat hij er vandaag weer geen zin in had.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:40 schreef Ame_thyst het volgende:
Die gerard kan het net zo goed alleen doenZe hebben niet eens geswitched
Dat hij er geen zin in heeft, zo komt hij wel over. Okey Michiel kan wel irritant blij doen maar dit is wel het tegenovergesteldequote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:43 schreef ddx het volgende:
[..]
Paul wilde vorige week niet switchen, dus gok dat hij er vandaag weer geen zin in had.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:45 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Dat hij er geen zin in heeft, zo komt hij wel over. Okey Michiel kan wel irritant blij doen maar dit is wel het tegenovergestelde
Michielquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:49 schreef MarijeH het volgende:
Wie vervangt Gerard eigenlijk als hij op vakantie is?
Dat snap ik wel, maar gewoon voor de rest, nja, zal wel aan mij liggenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:49 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Paul wilde nog niet schuiven omdat hij het programma daar niet goed genoeg voor kent. Zo gek is dat niet.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:45 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Dat hij er geen zin in heeft, zo komt hij wel over. Okey Michiel kan wel irritant blij doen maar dit is wel het tegenovergestelde
Michiel en Paul, Michiel en Domien, Michiel en Bart.. Iemand van die 3 gok ik.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:49 schreef MarijeH het volgende:
Wie vervangt Gerard eigenlijk als hij op vakantie is?
en als Gerard op vakantie is er 1 week geen EW vanwege LLquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:51 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Michiel en Paul, Michiel en Domien, Michiel en Bart.. Iemand van die 3 gok ik.
Dat zijn er 6.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:51 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Michiel en Paul, Michiel en Domien, Michiel en Bart.. Iemand van die 3 gok ik.
Haat niet maar ik had een fantastisch combo verwacht omdat aan het einde van effe ekdom ze het altijd zo komisch doen, kan ook aan het weer liggen, of aan mijquote:
VAN MIJN BELASTINGCENTEN!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:51 schreef Evertjan het volgende:
[..]
en als Gerard op vakantie is er 1 week geen EW vanwege LL
Klopt, 9 augustus is de laatste met Gerard. Dan LL op 16 augustus en vanaf 6 september Gerard (en Michiel en Tjibbe zijn dan vrij), vanaf 13 september allebei terugquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:51 schreef Evertjan het volgende:
[..]
en als Gerard op vakantie is er 1 week geen EW vanwege LL
he papi!quote:
O...k.... Door Giel?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:02 schreef Evertjan het volgende:
vannacht komt de Freaknacht live vanaf de Zwarte Cross btw
http://en.wikipedia.org/wiki/Eminem_discographyquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:05 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee is van 2000 dus nog maar een jaar 4-5 oud
en sterker nog...in 97-98 opgenomen! ca 15jaar oud dus!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:06 schreef Qunix het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Eminem_discography
1999
voel me ineens heel oud!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en sterker nog...in 97-98 opgenomen! ca 15jaar oud dus!
ik ook. ik ben nu meer jaren op de wereld met Slim Shady dan zonder Slim Shadyquote:
Afgelopen nacht amper geslapen, ga het dus niet echt trekken om freaknacht te volgenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:02 schreef Evertjan het volgende:
vannacht komt de Freaknacht live vanaf de Zwarte Cross btw
dat ben je al gauw ofcquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:14 schreef 3rdRock het volgende:
en stoerder dan Spike van Zoest is ie sobertso al!
zullen wel elkaar dan maar plezieren?quote:
ik over 7 kwartier ookquote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zullen wel elkaar dan maar plezieren?
wat?quote:
Gratis drinkenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:20 schreef Evertjan het volgende:
altijd weer een hoop volk in de studio bij Stenders
hallo vrouwmenschquote:
Haiquote:
ja Minthy is op zoek naar een poesquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hai![]()
Het is wel een mannenbolwerk hier vanavond, niet?
jepperdepep. het testosteron giert in het rond!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hai![]()
Het is wel een mannenbolwerk hier vanavond, niet?
Je kind Lennon noemen op verjaardag van Jaggerquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:28 schreef 3rdRock het volgende:
de verjaardag van Mick Jagger uitroepen dag John Lennondag...mmm...apart
dat ook nog inderdaad!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:31 schreef ddx het volgende:
[..]
Je kind Lennon noemen op verjaardag van Jagger
Hoe dat zo?quote:
Fred is baas. ik vind dat we die man 100x moeten klonen en dan de jonge klonen invriezen en steeds 1 ontdooien wanneer de vorige op is. dat moet toch voor wereldvrede kunnen zorgen!quote:
de kat van haar broer en schoonzus is ontsnapt. en tis een binnenkat...quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de kat van haar broer en schoonzus is ontsnapt. en tis een binnenkat...
Werd vanmiddag ook al gedraaid, en inderdaad, het is niet slecht.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:34 schreef 3rdRock het volgende:
holycrap, dit is best leuk! beetje Greendayblink182achtig. niet slekt.
ja, kat van mij en ex ontsnapte ook ooit .we woonden er toen een week of 4 en t beest was de 1e dagen heel schuw en nooit buiten geweest. en kwam na een uurtje zoeken doodgemoedereerd binnen lopen en vrat wat brokjes. daarna konden we haar met een gerust had naar buiten laten. Snoesquote:
nja, 15-19. iets ouder dus dan deze jochies, maar dat maakt verder niet uit. dit klinkt best okquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:35 schreef Evertjan het volgende:
laten we niet vergeten dat Stenders ook Di-rect heeft ontdekt die waren toen ook 14-15 jaar
Ik heb over het algemeen niet zo veel met katten, maar als er een huisdier wordt vermist is het altijd wel kut natuurlijk. Hopelijk wordt het beestje snel gevonden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, kat van mij en ex ontsnapte ook ooit .we woonden er toen een week of 4 en t beest was de 1e dagen heel schuw en nooit buiten geweest. en kwam na een uurtje zoeken doodgemoedereerd binnen lopen en vrat wat brokjes. daarna konden we haar met een gerust had naar buiten laten. Snoesx10000
puik idee!twitter:thehagueidiots twitterde op vrijdag 26-07-2013 om 22:44:07@robstenders we kunnen op 30 augustus live komen spelen #thehagueidiots iedereen is terug van vakantie. Anthony reageer retweet
SCHANDE!quote:
quote:
Nou, vooruit dan. Omdat het weekend isquote:
dus doordeweeks moet ik mn tong thuis houden?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan. Omdat het weekend is
Jah. Dat kleffe gedoe altijd hierquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dus doordeweeks moet ik mn tong thuis houden?
*zucht*, dan haal ik mn vleeslollie wel weer tevoorschijn. gedoe!quote:
Pcies! Daarom heeft iedereen hier ook zo'n stapel pandapunten.quote:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
*zucht*, dan haal ik mn vleeslollie wel weer tevoorschijn. gedoe!
geef er maar een slinger aanquote:
je zit weer in een darkroomsauna?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:59 schreef Qunix het volgende:
Klef is het zeker... Wat een vochtige lucht binnen
Kleverig en vies.
is that good or bad?quote:
Daar ben ik nog niet over uit.quote:
ik ehb geen balkonquote:
het zou onvoorspelbaarder zijn geweest als ik had gezegd: is that douche or bad?quote:
Wees blij, ook geen last van muggenquote:
dat klopt inderdaad! ik weet wel een middel tegen muggen bij jou!quote:
Stenders in de middag oude tijden herleven weerquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:07 schreef Holenmens het volgende:
orgen de laatste keer Timur en Ramon Zondag geen uitzending. Maandag en dinsdag doet Rob Stenders de CSSHOW. En vanaf woensdag met Sander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |